Jump to content

Dekoder Multimedia "ADB-3830cd" wyskakuje komunikat "Błąd DOCSIS nie nawiązał połączenia”


Recommended Posts

Dzień dobry

Posiadam dekoder Multimedia o modelu

"ADB-3830cd"

Po włączeniu dekodera Multimedia o modelu "ADB-3830cd".

Pokazuje się obraz startowy, po chwili szuka kanałów oraz aktualizacji to trochę trwa około 2 minut, po czym wyskakuje komunikat. 

Dekoderze Multimedia "ADB-3830cd" wyskakuje komunikat 

"Błąd DOCSIS nie nawiązał połączenia”

 

Jak usunąć komunikat. 

 

Dziękuje za odpowiedz

Link to post
Share on other sites

witam

Dziękuje za odpowiedź.

Jaki jest koszt połączenia nr 244 244 244?

 

Czy za naprawę się coś płaci? Tak samo czy za wymianę dekodera w Multimedia coś się płaci?

 

A mogę z dekoderem iść do głównej siedziby w moim mieście?

Dziękuje za odpowiedz

Link to post
Share on other sites
Jaki jest koszt połączenia nr 244 244 244.

"Opłata za połączenie zgodna z taryfą operatora".

 

Czy za naprawę się coś płaci?

Nie, jeśli usterka powstała nie z twojej winy.

 

Tak samo czy za wymianę dekodera w Multimedia coś się płaci?

Również nie, ale nie wymienią Ci dekodera bez konkretnego powodu (takiego, jak uszkodzenie lub wadliwe działanie).

 

A mogę z dekoderem iść do głównej siedziby w moim mieście?

Nie, ponieważ i tak będzie wymagane połączenie z infolinią. Technik musi sprawdzić twój dekoder w systemie - kwestia paru kliknięć.

Link to post
Share on other sites

Dziękuje za odpowiedź

 

 f201506. y0. pl/aa3.png

 

kabel podłączyłem pod numer 1, a wyjście z hdmi

 

Wyczytałem na innych forum, że 

 

z błąd z Multimedia "Błąd DOCSIS nie nawiązał połączenia” można rozwiązać 

 

 

 

 

Naciskasz OK, potem zielony i jak będzie ze połączono to wtedy żółty i dekoder się włączy.

 

Czy ktoś to ten sposób próbował

 

instrukcja dekodera Multimedia ADB-3830cd.pdf (usunąć spacje)

 

 

 f201506. y0. pl/ADB-3830cd.pdf

 

 

Przy połączeniu z telefonem 244 244 244 jakie będą potrzebne dokumenty, inaczej operator z 244 244 244 jakie dokumenty poprosi o zgłoszeniu usterki, a żeby być przygotowanym.

 

dziękuje za odpowiedz

Edited by ccomp2017
Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...