Skocz do zawartości

Cyfrowy Polsat + ASTRA


Gość Anonymous
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Oczywiście jestem nowicjuszem w tych sprawach.

Posiadam zestaw Polsatu (Dekoder Echostar 616) i chciałbym do tego dekodera podłączyc drugą antenę ustawioną na ASTRĘ. I chciałbym się dowiedziec czy to jest możliwe. Jeśli tak to chciałbym się dowiedziec co do takiego zabiegu jest potrzebne (jaka antena konwerter itp.). A jeśli nie jest to możliwe to co zrobi nie ruszając anteny z zestawu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ruszać jej nie trzeba (w sensie przestawiania) - tylko dokładasz konwerter. Jeśli jednak nie masz takiej możliwości - pozostaje zakup dodatkowej czaszy z konwerterem. Całość będzie działać bezproblemowo - kable łączysz jak w układzie zezującym przez przełącznik DiSEqC (jego także trzeba dokupić)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no,ale ja nie chce ruszac tej anteny co mam

Jeśli masz miejsce to postaw drugą antenę obok, zawsze lepiej jak konwerter znajduje się dokładnie w ognisku czaszy niż stoi w zezie. Wtedy wystarczy nawet mała antena. Drugi konwerter łączysz przez DiSEqC lub przez przełącznik ręczny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

Właśnie planuje zakup i montaż, czy ktoś mógłby napisać co powinienien kupić. Z waszym informacji wynika, że powinno to być antena z konwerterem do tego oczywiście kabel plus wejście i ten Diseqc. Jeśli się myle to prosze mnie poprawić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trochę tutaj namieszałeś więc ja szybko poprawię i podam to co jest niezbędne aby móc odbierać Astrę na Cyfrowym Polsacie.

 

Zakupy jakie musisz zrobić:

1) dodatkowy konwerter typu "Single" (taki sam już posiadasz przy swojej antenie).

2) przełącznik DiSEqC, np: taki.

3) uchwyt dla drugiego konwertera, a więc coś takiego

4) odpowiedniej długości kabel satelitarny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach