Skocz do zawartości
kaeres

Pakiet Eleven w Cyfrowym Polsacie - informacje, problemy itp.

Rekomendowane odpowiedzi

Mam pytanie w sprawie zamawiania Elevenów w CP.

Jeżeli zamówię np. 29.08.2016 to od kiedy będą włączone ?

Gdy zrezygnuję 30.08.2016 to kiedy będą wyłączone ?

Za jaki okres będę obciążony i jaką kwotą ?

Edytowane przez Barti
Wydzielono posty jako oddzielny wątek i przeniesiono do odpowiedniego działu forum.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak jak masz okres rozliczeniowy. Nie ma jak w nc+, że płacisz dopiero za następny miesiąc.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Okres rozliczeniowy mam od 1 każdego miesiąca.

Zamawiam Eleven 29.08.2016 i wyłączam 30.08.2016.

Co się dzieje ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Najprawdopodobniej nie ujrzysz wogóle Elevenów i za nich nie zapłacisz. Jeśli zamówisz je 29.08 to włączą Ci je dopiero z początkiem następnego okresu rozliczeniowego.

 

Jednym słowem, nie da się kombinować tak jak w nc+.

Edytowane przez Barti
Usunięto zbędne cytowanie. Nie cytujemy treści poprzedniego postu w całości.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak zamówię dzisiaj to czekam do 1-go następnego miesiąca na włączenie (tak jak wypada mój początek okresu rozliczeniowego) ??

Edytowane przez kaeres

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie tak. :) Po zamówieniu Eleven'ów będziesz je miał aktywne od 1 września br.

I również od września br. będzie za nie doliczana comiesięczna opłata.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak dobrze zagadasz, to może dadzą Ci te kilka dni za darmo. Kolega ostatnio tak zamawiał i mu brakowało bodajże 5 dni do nowego okresu rozliczeniowego. Konsultant sam z siebie powiedział, że CP w ramach promocji włączy mu te kanały od ręki. :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Osz kurcze, przepadnie mi Spa. :/

 

Trzeba było pomyśleć o tym wcześniej i zapłacić 15 zł i nie musiałbyś teraz kombinować.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ciekawostka dotycząca kanałów eleven w wariancie umowy 12/5:

 

Jak bierzemy pakiet fmax hd + cinemax, sport, film to za pakiet eleven przez 12 miesięcy płacimy 15 zł.

Jak bierzemy pakiet premium max, to pakiet eleven mamy przez pierwsze 5 miesięcy free. 

 

Z uwagi na powyższe różnica kosztu między dwoma ww. pakietami nie jest duża (mam na myśli koszt wyliczony jako średni abo/miesiąc w perspektywie 12 miesięcy). 

 

P.S. podziękowania dla wszystkich aktywnych na forum za cenne info przydatne podczas negocjacji z CP.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak bierzemy pakiet premium max, to pakiet eleven mamy przez pierwsze 5 miesięcy free.

 

 

Jak to?

Przecież w premium max Eleveny są w cenie przez całą umowę (wg strony CP).

Edytowane przez Vernon

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No są ale 5ms masz wszystko za darmo. Sam oblicz co lepiej wychodzi o ile nie zależy ci na cp go. 79.99 tu wariant 12\5 plus eleveny 15zl miesiac bez obniżki. Czy 99.99 wariant 12\5.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja zamówiłem eleven 5.08 okres rozliczeniowy 21 każdego miesiąca, pakiet został na moim dekoderze aktywowany po kilku godzinach i od 5 do 20 sierpnia oglądam za free a 15 zł do rachunku za okres 21 sierpnia - 20 września :D Teoretycznie mógłbym 20 sierpnia zrezygnować z pakietu i nie zapłacić nic :P później złożyć dyspozycje 22 sierpnia aktywacji od następnego okresu rozliczeniowego i jeśli dali by darmowy okres to cały pakiet był by za free - ale aż takim kombinatorem nie jestem, tym bardziej że eleven jest wart moim zdaniem swojej ceny :D

Edytowane przez wojtek509

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Teoretycznie, to Twoja rezygnacja nie zostałaby przyjęta, bo w jednym okresie rozliczeniowym nie zrobisz dwóch zmian na jednej opcji dodatkowej. Anulowałbyś subskrypcję dopiero w kolejnym okresie, czyli na koniec 1 miesiaca, za który zapłacisz.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanie, zamówiłem pakiet Eleven i działa mi od początku okresu rozliczeniowego. Okres rozliczeniowy kończy się 8.09. Jeżeli zrezygnuje od 1 września, to wyłącza mi na koniec rozliczenia,tj.8.09 czy od 1 września?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wyłączą Ci na koniec okresu rozliczeniowego.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Teoretycznie, to Twoja rezygnacja nie zostałaby przyjęta, bo w jednym okresie rozliczeniowym nie zrobisz dwóch zmian na jednej opcji dodatkowej. Anulowałbyś subskrypcję dopiero w kolejnym okresie, czyli na koniec 1 miesiaca, za który zapłacisz.

ale teoretyzując okres rozliczeniowy którego dotyczyć będzie moje zamówienie jeszcze się nie rozpocznie - stąd istnieć może szansa "anulowania zamówienia" (choć np. w przypadku HBO o zmianach dotyczących nowego okresu trzeba zgłosić minimum 3 dni przed zakończeniem obecnego - bo jak twierdzi konsultant nie wyrabiają z aktywacją usługi.  Przerabiałem już podobną sytuację : po 20 kwietnia zamówiłem dostęp do Eleven  - który promocyjnie nadawał do 30.04 i zgłosiłem dyspozycję wyłączenia usługi przed  20.05 ( po zakończeniu laliga )- - efekt 20 dni za free bez opłat  i brak zobowiązań za kolejny okres rozliczeniowy :D Wyłączenie pakietu o którym mowa nastąpiło przez ICOK.  Nie chciałem płacić przez okres ogórkowy

Edytowane przez wojtek509

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Teoretycznie, to Twoja rezygnacja nie zostałaby przyjęta, bo w jednym okresie rozliczeniowym nie zrobisz dwóch zmian na jednej opcji dodatkowej. Anulowałbyś subskrypcję dopiero w kolejnym okresie, czyli na koniec 1 miesiaca, za który zapłacisz.

 

Można wielokrotnie składać deklaracje zmiany pakietów w cyklu rozliczeniowym, pod uwagę będzie brana ostatnia złożona deklaracja. Mówi o tym zapis w PWU.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A to moja wina, nie doczytałem. Albo pomyliłem to z nc+, ale byłem przekonany, że to w CP konsultant nie przyjął anulacji ode mnie, gdy miałem Familijny Max z pakietem Sport lub Film, ponieważ procesowało się inne moje zlecenie złożone w danym miesiącu.

 

Kończę OT.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mogło być, że miałeś już włączony pakiet zanim rozpoczął się cykl rozliczeniowy?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja sobie dodałem Eleveny w ICOK (po raz pierwszy, więc pytam). "Oczekuje na aktywację z dniem 16.08.2016" oznacza, że już nic nie muszę robić, tylko czekam na 16-tego, aż włączą, tak?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

w iCOK jeszcze nic nie świeci

edit: już. :)

Edytowane przez Suut

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czyli jeśli ma się okres rozliczeniowy 17 sierpnia to włączając dziś w ICOK musiałbym zapłacić za kanały Eleven przed 17 sierpnia kiedy zostaną uruchomione bo inaczej uznają to za zaległość? 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak. Przed włączeniem trzeba zapłacić. Kiedyś "Rozrywkę" uruchamiałem i zapomniałem zapłacić przed okresem rozliczeniowym i nie włączyli mi.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×