Skocz do zawartości


Zdjęcie

Pakiet Eleven w Cyfrowym Polsacie - informacje, problemy itp.


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
144 odpowiedzi w tym temacie

#1 kaeres

kaeres

    Aktywny

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPip
  • 524 postów
  • Od: 30 lip 2010

Napisano 09 sierpień 2016 - 14:26

Mam pytanie w sprawie zamawiania Elevenów w CP.

Jeżeli zamówię np. 29.08.2016 to od kiedy będą włączone ?

Gdy zrezygnuję 30.08.2016 to kiedy będą wyłączone ?

Za jaki okres będę obciążony i jaką kwotą ?


Użytkownik Barti edytował ten post 09 sierpień 2016 - 17:07
Wydzielono posty jako oddzielny wątek i przeniesiono do odpowiedniego działu forum.


#2 myster

myster

    Aktywny

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPip
  • 944 postów
  • Od: 09 maj 2015
  • LokalizacjaRuda Śląska

Napisano 09 sierpień 2016 - 14:32

Tak jak masz okres rozliczeniowy. Nie ma jak w nc+, że płacisz dopiero za następny miesiąc.

#3 kaeres

kaeres

    Aktywny

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPip
  • 524 postów
  • Od: 30 lip 2010

Napisano 09 sierpień 2016 - 14:38

Okres rozliczeniowy mam od 1 każdego miesiąca.

Zamawiam Eleven 29.08.2016 i wyłączam 30.08.2016.

Co się dzieje ?



#4 mingo

mingo

    Połowa mocy ;)

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPipPip
  • 1493 postów
  • Od: 06 paź 2015

Napisano 09 sierpień 2016 - 14:52

Najprawdopodobniej nie ujrzysz wogóle Elevenów i za nich nie zapłacisz. Jeśli zamówisz je 29.08 to włączą Ci je dopiero z początkiem następnego okresu rozliczeniowego.

 

Jednym słowem, nie da się kombinować tak jak w nc+.


Użytkownik Barti edytował ten post 09 sierpień 2016 - 15:38
Usunięto zbędne cytowanie. Nie cytujemy treści poprzedniego postu w całości.

Cyfrowy Polsat: Premium Max

Evobox PVR + HD 6000 + HD 5500s

nc+: Comfort + Canal +

WifiPremiumBox +


#5 kaeres

kaeres

    Aktywny

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPip
  • 524 postów
  • Od: 30 lip 2010

Napisano 09 sierpień 2016 - 14:54

Jak zamówię dzisiaj to czekam do 1-go następnego miesiąca na włączenie (tak jak wypada mój początek okresu rozliczeniowego) ??


Użytkownik kaeres edytował ten post 09 sierpień 2016 - 14:55


#6 Barti

Barti

    Moderator

  • Moderacja
  • 6520 postów
  • Od: 12 maj 2007
  • LokalizacjaOpolszczyzna

Napisano 09 sierpień 2016 - 15:38

Dokładnie tak. :) Po zamówieniu Eleven'ów będziesz je miał aktywne od 1 września br.

I również od września br. będzie za nie doliczana comiesięczna opłata.


barti_skforum_sign_ipb.pngbarti_skforum_qrcode.png
Nie udzielam porad za pomocą Prywatnych Wiadomości (PW). Masz problem? Masz jakieś pytania? Pisz na forum w odpowiednim dziale i wątku.


#7 kaeres

kaeres

    Aktywny

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPip
  • 524 postów
  • Od: 30 lip 2010

Napisano 09 sierpień 2016 - 15:47

Osz kurcze, przepadnie mi Spa. :/



#8 mingo

mingo

    Połowa mocy ;)

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPipPip
  • 1493 postów
  • Od: 06 paź 2015

Napisano 09 sierpień 2016 - 15:59

Jak dobrze zagadasz, to może dadzą Ci te kilka dni za darmo. Kolega ostatnio tak zamawiał i mu brakowało bodajże 5 dni do nowego okresu rozliczeniowego. Konsultant sam z siebie powiedział, że CP w ramach promocji włączy mu te kanały od ręki. :)


Cyfrowy Polsat: Premium Max

Evobox PVR + HD 6000 + HD 5500s

nc+: Comfort + Canal +

WifiPremiumBox +


#9 czytnik

czytnik

    Aktywny

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPip
  • 628 postów
  • Od: 05 maj 2011
  • LokalizacjaOpolskie

Napisano 09 sierpień 2016 - 18:19

Osz kurcze, przepadnie mi Spa. :/

 

Trzeba było pomyśleć o tym wcześniej i zapłacić 15 zł i nie musiałbyś teraz kombinować.


Premium Max-pvr 7000+hd3000 jako multiroom


#10 pwdk

pwdk

    Niedoświadczony

  • Użytkownicy
  • 3 postów
  • Od: 18 mar 2016

Napisano 09 sierpień 2016 - 20:06

Ciekawostka dotycząca kanałów eleven w wariancie umowy 12/5:

 

Jak bierzemy pakiet fmax hd + cinemax, sport, film to za pakiet eleven przez 12 miesięcy płacimy 15 zł.

Jak bierzemy pakiet premium max, to pakiet eleven mamy przez pierwsze 5 miesięcy free. 

 

Z uwagi na powyższe różnica kosztu między dwoma ww. pakietami nie jest duża (mam na myśli koszt wyliczony jako średni abo/miesiąc w perspektywie 12 miesięcy). 

 

P.S. podziękowania dla wszystkich aktywnych na forum za cenne info przydatne podczas negocjacji z CP.



#11 Vernon

Vernon

    Aktywny

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPip
  • 566 postów
  • Od: 29 lip 2012

Napisano 09 sierpień 2016 - 20:35

Jak bierzemy pakiet premium max, to pakiet eleven mamy przez pierwsze 5 miesięcy free.

Jak to?
Przecież w premium max Eleveny są w cenie przez całą umowę (wg strony CP).

Użytkownik Vernon edytował ten post 09 sierpień 2016 - 20:35

Cyfrowy Polsat: Premium + multiroom

#12 kyczniker

kyczniker

    Rozpisany

  • Użytkownicy
  • PipPipPip
  • 455 postów
  • Od: 28 sty 2016

Napisano 09 sierpień 2016 - 22:05

No są ale 5ms masz wszystko za darmo. Sam oblicz co lepiej wychodzi o ile nie zależy ci na cp go. 79.99 tu wariant 12\5 plus eleveny 15zl miesiac bez obniżki. Czy 99.99 wariant 12\5.

Nie mam polskich znakow bo nie jestem polakiem i rzadko pisze na polskich forach.
Przepraszam za brak "ogonkow".

Nie pomagam na PRIV!


#13 wojtek509

wojtek509

    Aktywny

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPip
  • 868 postów
  • Od: 10 mar 2011

Napisano 10 sierpień 2016 - 08:17

ja zamówiłem eleven 5.08 okres rozliczeniowy 21 każdego miesiąca, pakiet został na moim dekoderze aktywowany po kilku godzinach i od 5 do 20 sierpnia oglądam za free a 15 zł do rachunku za okres 21 sierpnia - 20 września :D Teoretycznie mógłbym 20 sierpnia zrezygnować z pakietu i nie zapłacić nic :P później złożyć dyspozycje 22 sierpnia aktywacji od następnego okresu rozliczeniowego i jeśli dali by darmowy okres to cały pakiet był by za free - ale aż takim kombinatorem nie jestem, tym bardziej że eleven jest wart moim zdaniem swojej ceny :D


Użytkownik wojtek509 edytował ten post 10 sierpień 2016 - 08:20

Evobox, Fam max + film + sport+ cinemax + eleven w podstawie 12/3  (74,99) + 3 miesiące za free HBO   :D ->po usunięciu Universal Channel HD


#14 cabott

cabott

    Aktywny

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPip
  • 692 postów
  • Od: 22 lut 2013

Napisano 10 sierpień 2016 - 09:14

Teoretycznie, to Twoja rezygnacja nie zostałaby przyjęta, bo w jednym okresie rozliczeniowym nie zrobisz dwóch zmian na jednej opcji dodatkowej. Anulowałbyś subskrypcję dopiero w kolejnym okresie, czyli na koniec 1 miesiaca, za który zapłacisz.

n (nc+) subscriber III 2008 - II 2016. RiP.

2017 II CP Premium Max HD 99,99PLN + 3xMR 10PLN 15/5 (15/3+2)
 


#15 Luke Golos

Luke Golos

    Niedoświadczony

  • Użytkownicy
  • 57 postów
  • Od: 14 mar 2016

Napisano 10 sierpień 2016 - 10:28

Mam pytanie, zamówiłem pakiet Eleven i działa mi od początku okresu rozliczeniowego. Okres rozliczeniowy kończy się 8.09. Jeżeli zrezygnuje od 1 września, to wyłącza mi na koniec rozliczenia,tj.8.09 czy od 1 września?

CP: Dekoder HD 5000 + 3xmultiroom MINI HD 2000 , Premium Max


#16 mingo

mingo

    Połowa mocy ;)

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPipPip
  • 1493 postów
  • Od: 06 paź 2015

Napisano 10 sierpień 2016 - 10:30

Wyłączą Ci na koniec okresu rozliczeniowego.

Cyfrowy Polsat: Premium Max

Evobox PVR + HD 6000 + HD 5500s

nc+: Comfort + Canal +

WifiPremiumBox +


#17 wojtek509

wojtek509

    Aktywny

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPip
  • 868 postów
  • Od: 10 mar 2011

Napisano 10 sierpień 2016 - 11:33

Teoretycznie, to Twoja rezygnacja nie zostałaby przyjęta, bo w jednym okresie rozliczeniowym nie zrobisz dwóch zmian na jednej opcji dodatkowej. Anulowałbyś subskrypcję dopiero w kolejnym okresie, czyli na koniec 1 miesiaca, za który zapłacisz.

ale teoretyzując okres rozliczeniowy którego dotyczyć będzie moje zamówienie jeszcze się nie rozpocznie - stąd istnieć może szansa "anulowania zamówienia" (choć np. w przypadku HBO o zmianach dotyczących nowego okresu trzeba zgłosić minimum 3 dni przed zakończeniem obecnego - bo jak twierdzi konsultant nie wyrabiają z aktywacją usługi.  Przerabiałem już podobną sytuację : po 20 kwietnia zamówiłem dostęp do Eleven  - który promocyjnie nadawał do 30.04 i zgłosiłem dyspozycję wyłączenia usługi przed  20.05 ( po zakończeniu laliga )- - efekt 20 dni za free bez opłat  i brak zobowiązań za kolejny okres rozliczeniowy :D Wyłączenie pakietu o którym mowa nastąpiło przez ICOK.  Nie chciałem płacić przez okres ogórkowy


Użytkownik wojtek509 edytował ten post 10 sierpień 2016 - 11:40

Evobox, Fam max + film + sport+ cinemax + eleven w podstawie 12/3  (74,99) + 3 miesiące za free HBO   :D ->po usunięciu Universal Channel HD


#18 swojadroga

swojadroga

    Support Team

  • Support Team
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6455 postów
  • Od: 19 lip 2010
  • LokalizacjaRybnik

Napisano 10 sierpień 2016 - 17:16

Teoretycznie, to Twoja rezygnacja nie zostałaby przyjęta, bo w jednym okresie rozliczeniowym nie zrobisz dwóch zmian na jednej opcji dodatkowej. Anulowałbyś subskrypcję dopiero w kolejnym okresie, czyli na koniec 1 miesiaca, za który zapłacisz.

 

Można wielokrotnie składać deklaracje zmiany pakietów w cyklu rozliczeniowym, pod uwagę będzie brana ostatnia złożona deklaracja. Mówi o tym zapis w PWU.


Aktualne oferty dla nowych klientów w Autoryzowanych Punktach Sprzedaży CP i Plus.

Usługa wymiany konwertera w Autoryzowanych Punktach Sprzedaży CP.

34057.png

Nie udzielam porad przez PW! Jeśli czcionka jest za mała, to nie udzielam porad przez PW!


#19 cabott

cabott

    Aktywny

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPip
  • 692 postów
  • Od: 22 lut 2013

Napisano 10 sierpień 2016 - 18:48

A to moja wina, nie doczytałem. Albo pomyliłem to z nc+, ale byłem przekonany, że to w CP konsultant nie przyjął anulacji ode mnie, gdy miałem Familijny Max z pakietem Sport lub Film, ponieważ procesowało się inne moje zlecenie złożone w danym miesiącu.

Kończę OT.

n (nc+) subscriber III 2008 - II 2016. RiP.

2017 II CP Premium Max HD 99,99PLN + 3xMR 10PLN 15/5 (15/3+2)
 


#20 swojadroga

swojadroga

    Support Team

  • Support Team
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6455 postów
  • Od: 19 lip 2010
  • LokalizacjaRybnik

Napisano 10 sierpień 2016 - 19:50

Mogło być, że miałeś już włączony pakiet zanim rozpoczął się cykl rozliczeniowy?


Aktualne oferty dla nowych klientów w Autoryzowanych Punktach Sprzedaży CP i Plus.

Usługa wymiany konwertera w Autoryzowanych Punktach Sprzedaży CP.

34057.png

Nie udzielam porad przez PW! Jeśli czcionka jest za mała, to nie udzielam porad przez PW!