Jump to content
kaeres

Pakiet Eleven w Cyfrowym Polsacie - informacje, problemy itp.

Recommended Posts

Mam pytanie w sprawie zamawiania Elevenów w CP.

Jeżeli zamówię np. 29.08.2016 to od kiedy będą włączone ?

Gdy zrezygnuję 30.08.2016 to kiedy będą wyłączone ?

Za jaki okres będę obciążony i jaką kwotą ?

Edited by Barti
Wydzielono posty jako oddzielny wątek i przeniesiono do odpowiedniego działu forum.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak jak masz okres rozliczeniowy. Nie ma jak w nc+, że płacisz dopiero za następny miesiąc.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Okres rozliczeniowy mam od 1 każdego miesiąca.

Zamawiam Eleven 29.08.2016 i wyłączam 30.08.2016.

Co się dzieje ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Najprawdopodobniej nie ujrzysz wogóle Elevenów i za nich nie zapłacisz. Jeśli zamówisz je 29.08 to włączą Ci je dopiero z początkiem następnego okresu rozliczeniowego.

 

Jednym słowem, nie da się kombinować tak jak w nc+.

Edited by Barti
Usunięto zbędne cytowanie. Nie cytujemy treści poprzedniego postu w całości.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jak zamówię dzisiaj to czekam do 1-go następnego miesiąca na włączenie (tak jak wypada mój początek okresu rozliczeniowego) ??

Edited by kaeres

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dokładnie tak. :) Po zamówieniu Eleven'ów będziesz je miał aktywne od 1 września br.

I również od września br. będzie za nie doliczana comiesięczna opłata.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jak dobrze zagadasz, to może dadzą Ci te kilka dni za darmo. Kolega ostatnio tak zamawiał i mu brakowało bodajże 5 dni do nowego okresu rozliczeniowego. Konsultant sam z siebie powiedział, że CP w ramach promocji włączy mu te kanały od ręki. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Osz kurcze, przepadnie mi Spa. :/

 

Trzeba było pomyśleć o tym wcześniej i zapłacić 15 zł i nie musiałbyś teraz kombinować.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ciekawostka dotycząca kanałów eleven w wariancie umowy 12/5:

 

Jak bierzemy pakiet fmax hd + cinemax, sport, film to za pakiet eleven przez 12 miesięcy płacimy 15 zł.

Jak bierzemy pakiet premium max, to pakiet eleven mamy przez pierwsze 5 miesięcy free. 

 

Z uwagi na powyższe różnica kosztu między dwoma ww. pakietami nie jest duża (mam na myśli koszt wyliczony jako średni abo/miesiąc w perspektywie 12 miesięcy). 

 

P.S. podziękowania dla wszystkich aktywnych na forum za cenne info przydatne podczas negocjacji z CP.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jak bierzemy pakiet premium max, to pakiet eleven mamy przez pierwsze 5 miesięcy free.

 

 

Jak to?

Przecież w premium max Eleveny są w cenie przez całą umowę (wg strony CP).

Edited by Vernon

Share this post


Link to post
Share on other sites

No są ale 5ms masz wszystko za darmo. Sam oblicz co lepiej wychodzi o ile nie zależy ci na cp go. 79.99 tu wariant 12\5 plus eleveny 15zl miesiac bez obniżki. Czy 99.99 wariant 12\5.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja zamówiłem eleven 5.08 okres rozliczeniowy 21 każdego miesiąca, pakiet został na moim dekoderze aktywowany po kilku godzinach i od 5 do 20 sierpnia oglądam za free a 15 zł do rachunku za okres 21 sierpnia - 20 września :D Teoretycznie mógłbym 20 sierpnia zrezygnować z pakietu i nie zapłacić nic :P później złożyć dyspozycje 22 sierpnia aktywacji od następnego okresu rozliczeniowego i jeśli dali by darmowy okres to cały pakiet był by za free - ale aż takim kombinatorem nie jestem, tym bardziej że eleven jest wart moim zdaniem swojej ceny :D

Edited by wojtek509

Share this post


Link to post
Share on other sites

Teoretycznie, to Twoja rezygnacja nie zostałaby przyjęta, bo w jednym okresie rozliczeniowym nie zrobisz dwóch zmian na jednej opcji dodatkowej. Anulowałbyś subskrypcję dopiero w kolejnym okresie, czyli na koniec 1 miesiaca, za który zapłacisz.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mam pytanie, zamówiłem pakiet Eleven i działa mi od początku okresu rozliczeniowego. Okres rozliczeniowy kończy się 8.09. Jeżeli zrezygnuje od 1 września, to wyłącza mi na koniec rozliczenia,tj.8.09 czy od 1 września?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Teoretycznie, to Twoja rezygnacja nie zostałaby przyjęta, bo w jednym okresie rozliczeniowym nie zrobisz dwóch zmian na jednej opcji dodatkowej. Anulowałbyś subskrypcję dopiero w kolejnym okresie, czyli na koniec 1 miesiaca, za który zapłacisz.

ale teoretyzując okres rozliczeniowy którego dotyczyć będzie moje zamówienie jeszcze się nie rozpocznie - stąd istnieć może szansa "anulowania zamówienia" (choć np. w przypadku HBO o zmianach dotyczących nowego okresu trzeba zgłosić minimum 3 dni przed zakończeniem obecnego - bo jak twierdzi konsultant nie wyrabiają z aktywacją usługi.  Przerabiałem już podobną sytuację : po 20 kwietnia zamówiłem dostęp do Eleven  - który promocyjnie nadawał do 30.04 i zgłosiłem dyspozycję wyłączenia usługi przed  20.05 ( po zakończeniu laliga )- - efekt 20 dni za free bez opłat  i brak zobowiązań za kolejny okres rozliczeniowy :D Wyłączenie pakietu o którym mowa nastąpiło przez ICOK.  Nie chciałem płacić przez okres ogórkowy

Edited by wojtek509

Share this post


Link to post
Share on other sites

Teoretycznie, to Twoja rezygnacja nie zostałaby przyjęta, bo w jednym okresie rozliczeniowym nie zrobisz dwóch zmian na jednej opcji dodatkowej. Anulowałbyś subskrypcję dopiero w kolejnym okresie, czyli na koniec 1 miesiaca, za który zapłacisz.

 

Można wielokrotnie składać deklaracje zmiany pakietów w cyklu rozliczeniowym, pod uwagę będzie brana ostatnia złożona deklaracja. Mówi o tym zapis w PWU.

Share this post


Link to post
Share on other sites

A to moja wina, nie doczytałem. Albo pomyliłem to z nc+, ale byłem przekonany, że to w CP konsultant nie przyjął anulacji ode mnie, gdy miałem Familijny Max z pakietem Sport lub Film, ponieważ procesowało się inne moje zlecenie złożone w danym miesiącu.

 

Kończę OT.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja sobie dodałem Eleveny w ICOK (po raz pierwszy, więc pytam). "Oczekuje na aktywację z dniem 16.08.2016" oznacza, że już nic nie muszę robić, tylko czekam na 16-tego, aż włączą, tak?

Share this post


Link to post
Share on other sites

w iCOK jeszcze nic nie świeci

edit: już. :)

Edited by Suut

Share this post


Link to post
Share on other sites

Czyli jeśli ma się okres rozliczeniowy 17 sierpnia to włączając dziś w ICOK musiałbym zapłacić za kanały Eleven przed 17 sierpnia kiedy zostaną uruchomione bo inaczej uznają to za zaległość? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak. Przed włączeniem trzeba zapłacić. Kiedyś "Rozrywkę" uruchamiałem i zapomniałem zapłacić przed okresem rozliczeniowym i nie włączyli mi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...