Skocz do zawartości

Telewizja Play


SiGi
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Byłem w punkcie Play rozwiązać umowę ze względu na to, że usługa nie działa i okazało się, że nie mogę tego zrobić, bo usługa ... nie działa. Jak usługa zacznie działać, to mogę z niej zrezygnować. Wcześniej pani z punktu telefonicznie mnie poinformowała, że oczywiście mogę zrezygnować z umowy. W regulaminie jest, że do 14 dni można zrezygnować bez konsekwencji. Cyrk, wcześniej w rozmowie z konsultantem poprosiłem o rozmowę z działem technicznym. Oczywiście nie ma takiej opcji, co pozwala wątpić, czy coś takiego u nich jest. Mają tam niesamowity bałagan. Mają 30 dni na rozwiązanie problemu, ale moim zdaniem, to nie będzie już działało. Ja już do nich nie pojadę, mam do punktu ponad 30 km i nie mam czasu i ochoty z nimi rozmawiać. Szkoda czasu i nerwów na tę usługę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

22 godziny temu, lukimann napisał:

Masz na myśli usługę z dekoderem dla wszystkich, czy usługę "solo" 6 m-cy gratis na Amazon dla abonentów Play?

 Na stronie widzę, że promocja Amazon na 6 miesięcy gratis jest dostępna dla klientów z abonamentem Play, jak i dla użytkowników dekodera Play Now TV.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy Wam też świeci kanał AMC w pakiecie podstawowym?

Natomiast ustawienia obrazu automatycznie wchodzą w tryb obrazu Video HDR?

Jakość obrazu jest całkiem dobra (poza Eleven Sports 3 i 4).

Eleven Sports 1 przez sat jest już całkowicie niestrawny. ;-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

W piątek minie miesiąc od podpisania umowy. I dzisiaj ku mojemu ogromnemu zdziwieniu ...usługa zaczęła działać. Wreszcie się mogłem zalogować. Biuro obsługi i osoba z punktu poinformowali mnie w tamtym tygodniu, że usługa nie będzie już działać i czekają aż będzie można anulować umowę i nawet proponowano mi już po tym podpisanie nowej umowy. A tu dzisiaj sms i jakimś cudem to uruchomili. Tylko, że prawie miesiąc czekałem?

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość GrubyBubu

Korzystanie z urządzenia Play TV Box to jest jakiś dramat. Jak te MiBoxy tak chodzą względem Fire TV to naprawdę Wam wszystkim współczuję i to bez żadnej ironii.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość lukimann

Też nie narzekam.

Do codziennego oglądania telewizji, spokojnie wystarcza pakiet cyfrowy od UPC i dodatkowo aplikacja Play Now/ lub Play Now box( za 10 zł dość ciekawa oferta) , gdy akurat  coś mam ochotę obejrzeć z odtworzenia, lub Eleven 4K* Super HD , bardzo  wygodna sprawa.

Z ciekawoścu zapytam, jest w ogóle jakaś możliwość zmiany ustawień obrazu np. na standard lub cinema pro?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 godzin temu, kingofsouth napisał:
Jestem w DE i stwierdzam, że korzystanie z oferty Play Now TV + BOX to czysta przyjemność.

 Chyba nie ma znaczenia gdzie jesteś default_smile.png Już o tym pisałem, nakładka Play Now na tym boxie to jest dramat i to najgorsze doświadczenie z android tv, jakie miałem. Do tego stopnia mnie drażni, że Play Box mam cały czas włączony, a w menu jestem tylko na kanale 35 (Eleven 4k). Tylko do tego mi służy cała usługa. Miałem też Mi Box S i tam było dużo lepiej, ale w porównaniu do Shielda, z którego korzystam na co dzień, również jest przepaść.

 

W Play Now TV Box menu działa w 25 fps, więc o płynności animacji można zapomnieć, czasem na reakcję menu musiałem czekać kilka sekund.

 

Także[mention=38910]GrubyBubu[/mention] potwierdzam, ta nakładka to zło.

 

 

4 godziny temu, lukimann napisał:
Z ciekawoścu zapytam, jest w ogóle jakaś możliwość zmiany ustawień obrazu np. na standard lub cinema pro?

 

 Nie spotkałem się z taką opcją w żadnym urządzeniu. Tylko zmiana trybu w TV.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość lukimann

Tryb zmiany obrazu w telewizorze ( Sony) jest tu niedostępny.

Ustawia się na tryb aplikacje HDR w dekoderze,  ale jak napisałem jakość obrazu jest w porządku.

 

Edytowane przez lukimann
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tryb zmiany obrazu w telewizorze ( Sony) jest tu niedostępny.
Ustawia się na tryb aplikacje HDR w dekoderze,  ale jak napisałem jakość obrazu jest w porządku.
 
To dziwne, ja mam w LG cały pakiet trybów HDR, a jest ich 6. Może spróbuj zmienić gniazdo HDMI w TV, może to akurat ma jakieś ograniczenia.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...