Jump to content
kaspian0007

Moduł CAM CI+ Platformy CANAL+ – pytania, problemy, komentarze

Recommended Posts

Czy na module CAM CI + na nowej umowie jest możliwość uruchomienia C+4k ? ponieważ gość na czacie w ICA pisze że tylko aktywują na Ultrabox4k.🤨🤨🤨

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oglądają bez problemów na module CI+

Może chcą ograniczyć na modułach i tylko ma być na dekoderze. Może to jakaś nowa zagrywka.

Edited by ircios

Share this post


Link to post
Share on other sites
16 minut temu, czerstwy napisał:

....tylko jest problem z uruchomieniem tej opcji.

Dlatego napisałem..

19 minut temu, ircios napisał:

....Może chcą ograniczyć na modułach i tylko ma być na dekoderze. Może to jakaś nowa zagrywka.

Chronią kontent 4k :-D

Share this post


Link to post
Share on other sites
Godzinę temu, piotr77sat napisał:

Czy na module CAM CI + na nowej umowie jest możliwość uruchomienia C+4k ? ponieważ gość na czacie w ICA pisze że tylko aktywują na Ultrabox4k.🤨🤨🤨

No raczej nie uruchomisz. Zawsze jest szansa ale obecnie znikoma. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Czyli nie ma możliwości uruchomić Canal+4K na module?Nie chcę mi się wierzyć, że nie będzie to możliwe?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ostatnio dobierałem ten kanał po przerwie kilku miesięcznej. Mam dopięty do końca obecnej umowy.

Uruchomiłem telefonicznie za pierwszym podejściem - bez problemu konsultant nadal uprawnienia . Koszt: 10zł miesięcznie. Grudzień gratis. Można.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tu jest pisane dla nowych umów, że nie dają, bo na obecnych to jest możliwe.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Czyli coś się zmieniło, skoro wcześniej jako NOWY mogłem w ten sam sposób wykonać zlecenie telefoniczne o włączeniu tego kanału do pakietu Extra+.   

Share this post


Link to post
Share on other sites

Październik 2017 nowa umowa 12 m-cy moduł CAM CI+.

Canal+ 4K dobierałem z początkiem roku 2018.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ciekawy temat: mam umowę na moduł (kończy się w marcu), zastanawiam się czy będę mógł przedłużyć z opcją C+4K?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeśli chodzi o umowy na moduły z c+4k to najlepiej trzeba dzwonić na infolinię z ofertami. Żadne czaty, aps-y czy nawet oferty z ICA dla stałych abonentów.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Czy ktos sie orientuje w jaki sposob mozna uzyskac od Canal+ modul CI? Niedawno byla przedluzana umowa i zostalem na Cameleonach bo bedzie normalnie dzialac tylko nic nie wspomnieli ze do lipca 2020. Niedlugo potem wyszla ta informacja i okazalo sie, ze nie daja beda wymieniac kart Cameleon na moduly - tylko Caymany parowane z ich szrotem.

 

Nie chcę korzystac z ich badziewia, chce zostac na wlasnym sprzecie (po prostu kupic nowy tuner do obslugi modułu).

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeden kolega przy przedłużeniu dostał moduł, bo się uparł. Musisz teraz czekać jak sytuacja się rozwinie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kolego @A&G jak to było z tym modułem? Udziel informacji zainteresowanym

Edited by ircios

Share this post


Link to post
Share on other sites

Przyłączam się do pytania. 
Niedługo mi się kończy umowa i zaczynają się namiętne telefony. 

Gdy mówię, że chcę moduł zamiast dekodera, to szybko kończy się rozmowa i proszę o wizytę w punkcie obsługi, bo na infolinii mają tylko dekodery ... 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tylko jest pytanie czy komuś rozpatrzyli pozytywnie takie zgłoszenie. Zwłaszcza z camela na moduł.

Ja w ubiegłym roku trzy razy pisałem do nich reklamację żeby przedłużyć umowę z camela na moduł i trzy razy miałem odp. negatywną. Dopiero w tym roku musiałem rozwiązać umowę na camela i dopiero mogłem wziąć jako nowy abonent umowę na moduł.

Dwa miesiące temu nie było żadnych problemów żeby taką umowę podpisać.

Ja brałem przez infolinię z dostawą start + z 10x c+ oraz c+4k. Po odliczeniu miesięcy zniżkowych wyszło mi ok. 50zł/m. na 2lata.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@piotr77sat Przez Strefa CANAL+ "Napisz do Nas" lub w APS - w obu przypadkach jako reklamacja (brak mozliwosci wymiany, uargumentowanie, np. naruszenie bezpieczeństwa) po prostu korespondencja bezpośrednia do nc+ (APS ogranicza się jedynie do przekazania). Decyzja jest indywidualna. Rzadko kiedy pozytywna. Głównie skierowana dla osób z samą kartą, bez sprzętu na stanie.Ta firma działa na zasadzie zapotrzebowania przez konsumenta czyli zgłoszeń tzn. reklamacji, a nie wpisów na forum. Czym więcej zgłoszeń tym więcej pozytywnych rozpatrzeń.

 

Od siebie zalecam napisane przez Strefę, APSy mają teraz takie obłożenie jak mało kiedy, wymiany Sagemów, Netflix i Święta. To samo uzyskamy pisząc przez Strefe co w APS a dodatkowo odpada nam droga do salonu.

Edited by g0nz0s

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...