Jump to content
kaspian0007

Moduł CAM CI+ / CAM CI+ ECP Platformy CANAL+ - pytania, problemy, komentarze

Recommended Posts

To masz o tyle luz ze Sony zrobi ci tv na gwarancji. Wychodzi ze w tym 6.4758 jest skopana obsługa modułu lub stare zabezpieczenia. Teraz zostaje ci czekanie na nowszy soft niż obecnie posiadany bądź wgranie 6.4770. Lub po prostu kontakt z Sony o zwrot z wymiana bądź naprawa gwarancyjna.

Bo nie rozumiem jak można wypuścić w nowszym sofcie starsze zabezpieczenia. Soft 6.3626 > luty 2020 | 6.4758 > grudzień 2019

Teraz jestem niemal pewny ze chodzi właśnie o te zabezpieczenia. Moduł c+ z EPC to dość wymagający sprzęt. I zapewne sprawdza te zabezpieczenia. Tak mnie jeszcze naszło. Sprawdź w Google play czy nie ma jakiś aktualizacji

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 godzinę temu, Navy1 napisał:

Zaraz po zakupie TV, przez kilka dni miałem w nim stary moduł Aston CI z kartą Cameleon. Wszystko było OK.

Po wymianie na CI+ ECP i Caymana - nie działa.

Chyba nie ma  też nowszego softu do mojego TV. Sprawdziłem to na jednym z forów niemieckich - produkcja 05/2020 oznacza "fabryczny" soft 6.4758.

Pogrzebię teraz na avsforum.

Pamiętaj, że często jest tak że nowy soft w oficjalnej dystrybucji poprzez aktualizacje po Wifi ma bardzo długie opóźnienie.

Na stronach Sony pojawia się dużo wcześniej, wystarczy za pomocą pendrive/dysku wrzucić.

Popytaj też na HDTV Polska.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja posiadam SONY KDL-43W755C kupiony w 2015 roku najnowsze oprogramowanie 5.435 . Moduł  CAM CI+ ECP działa poprawnie, oczywiście bez 4K.

Pozdrawiam😊

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zabezpieczenia z jaką masz datą? Jeśli nie o zabezpieczenia chodzi to ewidentnie 6.4758 jest skopana. Mało ludzi używa modułów CI i teraz przy tym być może to wychodzi. Oprócz obsługi modułu tv działa normalnie i ludzie o tym nawet nie wiedzą. To może być tez przyczyną że ta wersja nie jest nigdzie dostępna jako aktualizacja

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 minuty temu, mikoko napisał:

Zabezpieczenia z jaką masz datą?

O które pytasz?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ustawienia urządzenia > informacje. Bo dziwne jest to ze nowszy soft po numerze ma starsze zabezpieczenia. 9f1df2c4c28819ba43e0e1bfdb2f6d85.jpg

Zaraz po zakupie TV, przez kilka dni miałem w nim stary moduł Aston CI z kartą Cameleon. Wszystko było OK.
Po wymianie na CI+ ECP i Caymana - nie działa.
Chyba nie ma  też nowszego softu do mojego TV. Sprawdziłem to na jednym z forów niemieckich - produkcja 05/2020 oznacza "fabryczny" soft 6.4758.
Pogrzebię teraz na avsforum.

https://www.avsforum.com/forum/166-lcd-flat-panel-displays/3041348-2019-sony-xbr-x950g-owners-thread-no-price-talk.html#/topics/3041348?page=571

Tu masz obszerny wątek

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Proszę

09h85ulj1br0.jpg

Edited by Waldemar Szmyt

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Witam,

Z góry przepraszam, jeśli na którejś z 254 stron tego tematu znajduje się odpowiedź ale ze względu na fakt iż pomimo moich dwukrotnych prób - zapytań mailowych skierowanych do LG Polska nie uzyskałem odpowiedzi to może tutaj uzyskam odpowiedź ? Posiadam TV LG OLED 55E9 (bardziej popularny jest nieco niższy model oznaczony jako C9) i nie wiem czy w tym modelu będzie działać poprawnie nowy moduł PC+ tj. CAM CI+ ECP oczywiście z kartą Cayman. TV jest przystosowany do obsługi CAM CI+ i do chwili obecnej świetnie współpracuje z modułem Alphacrypt Pro z kartą Cameleon. Kończy mi się umowa. Wiadomo iż wymieniają i parują karty ze sprzętem stąd taka moja decyzja. Czy ktoś użytkuje ten moduł z aktywnym kanałem Canal+ 4K UHD. Czy nie mam problemów z odbiorem tego kanału  ?

Na stronie Canal+ można znaleźć tylko zdawkową informację o poprawnej pracy tego modułu z modelami TV z 2020 r. :(

Edited by Barti
Przeniesiono dyskusję do odpowiedniego wątku.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Najlepiej poproś kogoś z okolicy i zaproś na kawkę z modułem i będziesz pewien na 100%

Share this post


Link to post
Share on other sites

Chętnie bym to zaproponował ale warunek ten ktoś ... musi mieć LG OLED z 2019 r. z serii C9 lub E9 ;)  Moderatora przepraszam bo dopiero teraz się zorientowałem, że nie jest to temat o module CAM CI+ ECP ale może ktoś przeczyta i mi odpisze ?

Share this post


Link to post
Share on other sites
10 minut temu, KML napisał:

Chętnie bym to zaproponował ale warunek ten ktoś ... musi mieć LG OLED z 2019 r. z serii C9 lub E9 ;)  Moderatora przepraszam bo dopiero teraz się zorientowałem, że nie jest to temat o module CAM CI+ ECP ale może ktoś przeczyta i mi odpisze ?

Ten operator ma taki sam moduł z ECP wiec ta lista powinna się pokrywać u jednego jak i drugiego operatora  http://www.tivusat.tv/pages/_common/pdf/LISTA_IDTV_UHD.pdf

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Tak znalazłem ten model u operatora Tivusat ... baa jest nawet rekomendowany (LG OLED 55E9). Przypomnę stronę https://www.tivusat.tv/pages/prodotti/idtv/idtv.aspx

 

P.S. Niestety otrzymałem przed chwilą informację (e-maila) od sprzedawcy mojego TV (z pewnego forum) w którym pisze iż " (...) LG Polska potwierdziło , że E9 nie wspiera , dopiero modele serii X" czyli modele tegoroczne.

Bądź tu teraz "mądry i pisz wiersze"  ... i jaka jest prawda ? 

Edited by KML

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Na c9 moduł dziala bardzo dobrze, c+ 4k świeci.

 

Edited by drq

Share this post


Link to post
Share on other sites

@drq 

Może świeci ale gdy zostanie włączony protokół ECP to nie wiadomo jak będzie 

Share this post


Link to post
Share on other sites

To po co teraz pytasz?

Mam B8 i do tej pory nie było problemów.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pytam i wkleiłem tutaj fragment maila aby informacją podzielić się także z innymi userami ... przypadkowo jednak zbiegło się w to w jednym czasie tj. szukanie informacji na forum z e-mailem od sprzedawcy TV (który otrzymał info od pracownika LG). Walczyłem o ten moduł bo kończy mi się umowa i nie chcę ich boxów, w piątek mam odebrać moduł a tu za parę dni, tygodni może miesięcy pomimo iż chce wykupić dostęp do C+ 4K nic z tego nie będzie i trzeba będzie wziąć ich pudełko ! 

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ziomq

Oferta, do której dałeś link powyżej to jest oferta prepaid Platformy CANAL+, czyli na tzw. "kartę", na doładowanie z góry na określony czas. Tutaj rzeczywiście moduł ten kupuje się na własność.

Mając ofertę "na kartę" Platformy CANAL+ z modułem CAM CI+ ECP, można z niej przejść na abonament. Wówczas moduł pozostaje już własnością abonenta.

Wątek dotyczący oferty "na kartę" Platformy CANAL+ jest tutaj:

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

LG UK6300 jest z 2018 roku i jest na liście tivusat więc powinien prawidłowo działać 🤔

Share this post


Link to post
Share on other sites

Odnośnie współpracy dekoderów TechniSat z modułami CI+, chciałbym zwrócić uwagę na pewien błąd w sofcie producenta tych odbiorników. Otóż podczas nagrywania (albo timeshiftu) programu kodowanego, dekodowanego za pomocą modułu CI+, nie rejestrują się (albo rejestrują się w postaci zaszyfrowanej) napisy nadawane w formacie DVB (te w formacie TXT rejestrują się poprawnie). Tak przynajmniej jest w moich dekoderach TechniStar K1 i TechniStar K2 ISIO (wersje kablowe) używanych z modułami CI+.

Problem można próbować ominąć w następujący sposób - przed nagrywaniem trzeba wybrać, aby napisy wyświetlały się na ekranie (wtedy się utrwalą). Rozwiązanie jednak nie do końca satysfakcjonujące, gdyż są kanały, na których nadawane są 2 rodzaje napisów (polskie i angielskie), tak jak np. BBC First, HBO, Cinemax. A ponieważ obydwu rodzajów napisów w jednym czasie wybrać się nie da, zatem nagrają się albo polskie, albo angielskie.

Prośba, aby ktoś dysponujący dekoderem TechniStar i modułem CI+ (platformy CANAL+) sprawdził czy wersje satelitarne tych dekoderów zachowują się identycznie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ehhh.... :/ Naliczyli mi 20 zł do rachunku za moduł. Na każdym kroku chcą człowieka orżnąć. 😡 Poszło do korekty.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

U mnie też. Jak to załatwić? Czy masz już dostępną e-fakturę? Bo u mnie jest "Podgląd e-rachunku dostępny wkrótce".

Edited by Barti
Usunięto zbędne cytowanie. Nie cytujemy treści poprzedniego postu w całości. Każde zdanie kończymy odpowiednim znakiem przestankowym. Zdanie pytające kończymy znakiem zapytania, a nie kropką. Poprawiono post.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Mam tak samo. Musisz zadzwonić na infolinię.

Edited by Barti
Usunięto zbędne cytowanie. Nie cytujemy treści poprzedniego postu w całości.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mnie 10 doliczyli do rachunku. Zadzwoniłem na infolinię i już skorygowali. Twierdzą, że jakiś błąd w systemie. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...