Jump to content
kaspian0007

Moduł CAM CI+ / CAM CI+ ECP Platformy CANAL+ - pytania, problemy, komentarze

Recommended Posts

@aro

Może zrób taki test . Włącz nagrywanie na kodowanym kanale (dekodowany przez moduł CAM ) ,nagraj tak z 30 sekund ,następnie przełącz na inny kanał dekodowany przez moduł . Niech tak nagrywa z 1-2 minuty,potem wróć na kanał który nagrywałeś i zakończ nagrywanie . Po FTP pobierz z tunera na komputer nagranie i sprawdź na kompie czy odkodowany jest tylko początek nagrania czy całość .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zmieniłem telewizor na LG B9. Wkładam moduł, ale cały czas widnieje komunikat "BRAK MODUŁU CI". Czy ktoś mógłby mi pomóc w rozwiązaniu tego problemu? Wcześniej w Philipsie PUS6561 działał bez zarzutu. Moduł Nagra srebrny z niebieską naklejką.

Share this post


Link to post
Share on other sites
W dniu 21.04.2020 o 23:17, bomel91 napisał:

Zmieniłem telewizor na LG B9. Wkładam moduł, ale cały czas widnieje komunikat "BRAK MODUŁU CI". Czy ktoś mógłby mi pomóc w rozwiązaniu tego problemu? Wcześniej w Philipsie PUS6561 działał bez zarzutu. Moduł Nagra srebrny z niebieską naklejką.

Może uwalone gniazdo w telewizorze skoro w poprzednim działa/ło? 

 

Dopchnąłeś żeby moduł wskoczył w styki gniazda?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Popieram przedmówce. Po włożeniu modułu w szczelinę czuć ze niby wszedł do końca. Ale trzeba go wtedy „nabić” na szpilki złącza.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)
21 godzin temu, czerstwy napisał:

Specjaliści wielcy co widać jak się czyta szkoda że jak ich spytać poprzez sklep to nie widać tej fachowości😂

Należy dodać, że cenzurują posty. Zapytałem grzecznie pod artykułem gdzie ustalili, że wymieniony w artykule Technisat ma kieszeń CI+ v. 1.4, ponieważ na oficjalnej stronie Technisata jak zwykle same ogólniki, a chciałbym ustalić jaką wersję ma mój tuner. Drugie pytanie dotyczyło wspomnianej, ale właściwie pominiętej wielostrumieniowości tego modułu. Poprosiłem na końcu o podanie tych istotnych dla abonentów danych, w kwestii przedłużania umów itd. Minęła już chyba doba, a posta nie ma. Inne głupkowate niekiedy umieszczają. Skoro zapytałem o jakieś niewygodne fakty, to po co o nich wspominają?

 

Errata: przed chwilą pojawił się mój wpis z wczoraj godz. 17:45

Edited by seatibiza

Share this post


Link to post
Share on other sites

U mnie podobnie. Przy wymianie modułu niebieskiego na czarny karta szara została. Zdziwiony zapytałem w punkcie czy nie będę miał problemów z odbiorem. Może przy wydawaniu modułu parują go w systemie z karta. Coś tam klikał ale pojęcia nie mam w co

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cayman musi być parowany ze sprzętem, więc przy wymianie pewnie parują z nowym urządzeniem.

Share this post


Link to post
Share on other sites
48 minut temu, xMaraSSx napisał:

Jednego nie rozumiem: Według  https://satkurier.pl/news/191338/cam-ci-4k-z-ecp-dla-platformy-canal.html moduł jest sparowany z kartą, ale w moim przypadku wymieniłem sam moduł (z niebieskiego CI+ na czarny CI+ ECP), karta została stara (szary Cayman po NC+). Jak na razie wszystko działa, łącznie z Muzeum 4K i Canal+ 4K.

Czego nie rozumiesz? Karta zostaĺa sparowana z nowym modułem. Tak samo jest jak dekoder Ci padnie. Dają nowy egzemplarz, karta pozostaje ta sama. Nie wymienia się karty z dekoderem.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Pracownik APS przy wymianie karty / dekodera wprowadza odpowiednie dane do systemu i działa.

 

Podobnie jest w CP+ można zamówić sobie nową kartę w miejsce uszkodzonej. Karta przychodzi kurierem. Ma inny numer niż uszkodzona. Dekoder / moduł pozostaje ten sam.

Wkładasz do modułu - dekodera i działa.

Dane w systemie zmienia pracownik CP+.

Edited by tweed77

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dokładnie karta Cayman z modułu jest sparowana, ponieważ jak włożyłem do dekodera Ultrabox 4K kartę Cayman to pojawił się błąd.Karty Cayman otrzymałem w tym samym czasie przy wymianie dwóch kart Cameleon.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ok, wszystko jasne, myślałem że to parowanie sprzętowe a nie programowe.

Share this post


Link to post
Share on other sites

witam

Proszę wszystkich o uwagę, bo to ważne

 

 

Wczoraj dotarła do mnie ze sklepu hollex przesyłka z nowym modułem cam ci+4k canal+ z ecp. Po włożeniu modułu do moejego ax hd51 4K Box i po wejsciu w zakładkę modułu pojawił się napis canal+. Po zainstalowaniu modułu zadzwoniłem na infolinię cyfrowego domu, celem zarejestrowania nowego modułu i przesłania uprawnień do odbioru. Rzomówca z cyfrowego domu poprosił mnie o podanie nr seryjnego karty i numeru seryjnego modułu (znajduje się pod kodek kreskowym). Po podaniu danych konsultant poinformował mnie, że nie maja tego modułu w systemie i nie mogą przesłać uprawnień na kartę. Zapytałem, się co mam zrobić. Niech pan zadzwoni do sprzedawcy modułu. Tak też zrobiłem i w trakcie rozmowy kazano mi podać meilem nr karty i numer seryjny modułu. Tak też uczyniłem,. Pan z hollexu obiecał interwencję. Po tych rozmowach jeszcze raz włożyłem moduł do dekodera i wszedłem w zakladke modułu  i w informacje o karcie i własnym oczom nie wierzę numer karty z poziomu telewizora, jak i karty włożonej do modulu różniły sie dwom cyframi na końcu, a mianowicie na karcie było 75, a na telewizorze w informacje o karcie - 64.. Zadzwoniłem jeszcze raz na infolinie cyfrowego domu i przedstawiłem sprawę z różnica na karcie w module i ta widoczna z poziomu telewizora. Tym razem miła Pani wklepała numer seryjny karty jaki widniał w informacji z poziomu telewizora. i znowu to samo. system nieprzyjął danych. spytałem sie co mam robić z takim modułem. Odesłać celem wymiany na nowy. Jak myślicie, co takiego mogło sie stać, że doszło do takiej pomyłki. Czy wy też mieliście taki przypadek, ze moduł w pudełku plastikowym nie miał foli zabezpieczającej?

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pomyłki się zdarzają, jak wszędzie. Sam kupiłem kiedyś kartę TNK SD (w pierwszych dniach po wejściu oferty) i musiałem wymieniać u sprzedawcy, bo nie było jej w systemie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

a wiecie może czy szajsungu taki jak Q9F (2018) z CI+ (1.4) będzie wspierać ECP? Niby 1.4 ma wsparcie ECP, ale na stronie szajsunga nigdzie nie widzę, aby chwalili się że obsługuje ECP... 

obecnie korzystam z karty modułu nc+ i bez problemu C+ 4K śmiga...  a najlepsze że c+ na stronie twierdzi żę wsparcie nowego modułu jest tylko w tv philipsa..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wstawiałem kilka razy listę tv wspierających. Zobacz czy Twój jest na liscie.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

a gdzie to wystawiałeś.. bo nie mogę znaleźć w nic w tych postach.. jedynie tą listę którą opublikowało nc+ czyli same philipsy..

Edited by Barti
Usunięto zbędne cytowanie. Nie cytujemy treści poprzedniego postu w całości.

Share this post


Link to post
Share on other sites

W tym wątku w wątku o Tivusat bo ma taki sam moduł i to ich lista czy w wątku o nieparowanych kartach.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak ta.Tivusat ma taki sam moduł z ECP który pojawił się odrobine wsześniej niż w PC+.

  • Thanks 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam, mam LG 42LV570s z 2011 roku miałem w nim moduł ten niebieski i wymieniłem na ten czarny nowy z ECP i wszystkie kanały które miałem odbierają i nie ma na razie żadnych problemów, oczywiście na 4K tylko głos ale wiadomo bo telewizor Full HD . 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Z opisów ,to nadawcy treści ,głównie filmy i sport,mogą wprowadzać utrudnienia w oglądaniu a zwłaszcza nagrywaniu ich treści,nie PC+. Teraz w PC+ nie ma sportu (ligi mistrzów ) ,filmy i seriale,to powtórki powtórek . To nie mają czego blokować :) .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma ktoś może taki problem z nagrywaniem na szajsungu Q9FNA (QE65Q9FNAT) z modułem CAM od NC+ tak że tylko na kanale C+ 4K nagrywa mu dodatkową ścieżkę dźwiękową?

Na pozostałych tylko domyśla  - której niestety nie można zmienić :/ na kanałach C+ jest do polski lektor dubbing :/ a na HBO jest idealnie bo nagrywa oryginalną ścieżkę... 

podczas oglądania na żywo można zmienić ścieżkę tylko jej nie zapamiętuje i zawsze nagrywa z tą domyślną i tylko jedną (poza oczywiście tym kanałem 4K).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Czy któs może sprawdzał czy na tym module w telewizorze Sony kd-55XG8596 działa na canal+4K HDR HLG ?

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...