Jump to content
kaspian0007

Moduł CAM CI+ / CAM CI+ ECP Platformy CANAL+ - pytania, problemy, komentarze

Recommended Posts

@darlen do kiedy masz obecną umowę?Za Canal+ 4K jaką masz opłatę?

Share this post


Link to post
Share on other sites
14 godzin temu, tail# napisał:

Jak nie masz certyfikowanego urządzenia, to nie ma się czym chwalić, bo po włączeniu ECP przez operatora będziesz miał ciemność.

Na starym też bym miał, a tak przynajmniej będzie pretekst do zmiany TV na większy :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
13 godzin temu, aro napisał:

@darlen do kiedy masz obecną umowę?Za Canal+ 4K jaką masz opłatę?

do końca stycznia 2021

dali mi za 10 pln/mc od maja do końca umowy - nie wiem czy to dobra oferta, nie chciało mi się szukać i analizować, może w przyszłości coś lepszego znajdę.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Chciałbym się podzielić moimi doświadczeniami z wymianą dekodera na moduł CAM. Do tej pory miałem dekoder wifibox+ z kartą Cameleon. Dekodera nie używałem tylko samą kartę we własnym dekoderze. Ponieważ dopadł mnie FEDC i jednocześnie kupiłem telewizor 4K przystosowany do współpracy z modułem zacząłem się interesować wymianą dekodera na moduł. Umowa kończy mi się w czerwcu br. i zaczęli już do mnie wydzwaniać z propozycją przedłużenia. Oczywiście mówiłem, że owszem, ale z modułem, na co uzyskiwałem odpowiedź, że moduł tylko dla nowych umów. Nawet byłem zdecydowany na takie rozwiązanie, do czerwca niedaleko, aż tu nagle wczoraj dostałem SMS-a z podanym numerem telefonu i sugestią żebym zadzwonił, bo mają dla mnie atrakcyjną ofertę. Tak też zrobiłem zaznaczając od razu, że jestem zainteresowany wyłącznie modułem i przy okazji rozszerzeniem abonamentu o Canal+ 4K. I okazało się, że nie ma sprawy. Dostałem nie tylko Canal+ 4K ale dodatkowo kanały Eleven Sport i Polsat Sport 1 bez zmiany ceny abonamentu i bez żadnych dodatkowych kosztów aktywacji, czy też dzierżawy modułu. Zapytałem oczywiście o ten nowy czarny moduł, ale Pan mi doradził, żem wziął stary niebieski, bo dla nowego musiałby mi podnieść abonament, a po miesiącu, dwóch będę mógł go bez problemu wymienić. Tak też zrobiłem. Dzisiaj w punkcie Canal+ oddałem dekoder i dostałem moduł. Wszystko telewizorze ruszyło bez problemu łącznie z kanałami 4K.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

To jeszcze napisz jaki to dokładnie masz pakiet i w jakiej cenie.Bo coś to dziwne że dodali nagle C+4K,Eleven i MP w cenie.Dla Ciebie to pewnie bez znaczenia ale dostałeś lepszy że tak powiem moduł😉

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 godziny temu, czerstwy napisał:

ale dostałeś lepszy że tak powiem moduł😉

Czarny się zauważalnie szybciej inicjuje przy włączaniu TV wiec uzasadnij swoje stwierdzenie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pakiet nazywa się Superpremium+ 4K z dodatkami, poprzednio tak samo tylko bez tego 4K, razem 245 kanałów, przedtem 238, cena 123 zł.

Share this post


Link to post
Share on other sites
5 minut temu, xMaraSSx napisał:

Czarny się zauważalnie szybciej inicjuje przy włączaniu TV wiec uzasadnij swoje stwierdzenie.

Stary nie ma ECP więc można wsadzić w dowolny box a i są inne możliwości których nie ma z [email protected] czyli nie dostałeś za darmo tylko przedłużyłeś umowę na inny pakiet i to w cenie o kilkanaście złotych więcej niż inni.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja wymieniłem moduł niebieski na czarny bo chciałem sprzęt najbardziej świeży i aktualny. Nie zamierzam wsadzać go w żadne boxy wiec to ECP mi zwisa i powiewa. Tv mam zgodny z tym zabezpieczeniem

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Ja już też wymieniłem niebieski moduł na czarny. Aktywowałem go bezproblemowo na ultimo4k.

Na ten moment działa identycznie jak niebieski. Na ultimo ( wszystko za wyjątkiem wybranych programów w ECP na Museum 4k ). Na  telewizorze wszystko - włącznie z ECP ( podobnie jak niebieski ).

Edited by mara68
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
11 godzin temu, czerstwy napisał:

Stary nie ma ECP więc można wsadzić w dowolny box a i są inne możliwości których nie ma z [email protected] czyli nie dostałeś za darmo tylko przedłużyłeś umowę na inny pakiet i to w cenie o kilkanaście złotych więcej niż inni.

 

No właśnie mówisz o sytuacji mocno niestandardowej, czyli moduł we własnym boxie, a tutaj już samym problemem jest cayman, z cameleonem i tak nie można dostać czarnego modułu.

Tak wiem, tutaj na forum jest sporo takich osób, ale ogólnie to pewnie promil całości.

 

Dla klienta, która ma TV zgodny z ECP i chce wykorzystać moduł, aby pozbyć się dekodera i chce mieć pewność, że kanały 4k będą świecić to powinien dobrać czarny moduł.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
16 godzin temu, czerstwy napisał:

@JSo czyli nie dostałeś za darmo tylko przedłużyłeś umowę na inny pakiet i to w cenie o kilkanaście złotych więcej niż inni.

Nie wiem jak doszedłeś do w/w wniosków. Miałem Superpremium+ i nadal go mam rozszerzony o 4K - trudno więc mówić o innym pakiecie, aktualnie wg oferty ze strony Platformy Canal+ kosztuje on średnio 126,87 zł przy umowie na 24 miesiące z uwzględnieniem rabatu rocznicowego, ja płacę 123 zł, pakiet wg oferty zawiera 179 kanałów, ja mam 245, a umowę faktycznie przedłużyłem, przecież to napisałem. Za darmo dostałem dodatkowe 7 kanałów i wymiana nic mnie nie kosztowała i w ogóle okazało się, że jednak jest możliwa mimo wcześniejszych odmów. Tak naprawdę głównie tą ostatnią informacją chciałem się podzielić, można wymienić dekoder na moduł, a nie tylko Cameleona na moduł.

Share this post


Link to post
Share on other sites
17 godzin temu, mara68 napisał:

Ja już też wymieniłem niebieski moduł na czarny. Aktywowałem go bezproblemowo na ultimo4k.

Na ten moment działa identycznie jak niebieski. Na ultimo ( wszystko za wyjątkiem wybranych programów w ECP na Museum 4k ). Na  telewizorze wszystko - włącznie z ECP ( podobnie jak niebieski ).

Doprawdy nie wiem po co Ci to Ultimo skoro ładujesz do niego moduły.Korzystanie że sprzętu na e2 i modułu to dramat.😉

 

8 godzin temu, drq napisał:

 

No właśnie mówisz o sytuacji mocno niestandardowej, czyli moduł we własnym boxie, a tutaj już samym problemem jest cayman, z cameleonem i tak nie można dostać czarnego modułu.

Tak wiem, tutaj na forum jest sporo takich osób, ale ogólnie to pewnie promil całości.

 

Dla klienta, która ma TV zgodny z ECP i chce wykorzystać moduł, aby pozbyć się dekodera i chce mieć pewność, że kanały 4k będą świecić to powinien dobrać czarny moduł.

Dla Ciebie może i jest problemem Cayman dla innych to żaden problem😉Są abonenci co mają więcej niż jedena ofertę a ile jest kieszeni na modu cam w [email protected] widzę że nie znasz nawet pakietów ani cen za nie wiec dyskusja z Toba jest zbędna niech będzie że masz ten sam pakiet.

Share this post


Link to post
Share on other sites
41 minut temu, czerstwy napisał:

Korzystanie że sprzętu na e2 i modułu to dramat.😉

Z tym raczej nie ma co polemizować, jednak sam pisałeś, że korzystasz z modułu Polsatu i można nagrać dwa programy jednocześnie, ale jeden jest zaszyfrowany. Wiem, że jest to uciążliwe, bo mój Technisat ma tak samo, a deszyfracja jeszcze nigdy nie przebiegła poprawnie. Czytałem, że na Vu+ przebiega to bez problemu. Jeśli coś pomyliłem to mnie popraw proszę.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak kolego tylko ja z tego modułu oglądam tylko sporadycznie z PS i PSE.I nagrywam dwie pozycje od czasu do czasu gdy leci boks i UFC w jednym czasie.Główna oferta to PC+ i karta w czytniku.Jeszcze na oferte typu Tivusat to zdecydował bym się na taki moduł bo to była by tylko taka ciekawostka.Ale nie oferta główna którą najwiecej oglądam.Gdyby ta oferta główną była by z CP to nie oglądał bym z modułu😉Zreszta mam antenę z siłownikiem na pełen horyzont więc potrzebuję do tego zestawu odpowiedniego boxa.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)
19 godzin temu, mara68 napisał:

Ja już też wymieniłem niebieski moduł na czarny. Aktywowałem go bezproblemowo na ultimo4k.

"Wspaniała" decyzja - tuner za prawie 2k, a na c+4k będziesz miał ciemno. Nie wiem kto Ci tak doradził ale ten ktoś kompletnie o tym nie miał pojęcia. Co chciałeś osiągnąć przez tak beznadziejną zmianę?

Edited by tail#

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

@czerstwy do tego zmierzam ale dla mnie moduł w takim sprzęcie to tak jak jazda samochodem z zaciągniętym hamulcem. Co do wad takiej zmiany to kolega się szybko przekona.

Edited by tail#

Share this post


Link to post
Share on other sites

Akurat chwile wcześniej nabył Tivusat z czarnym modułem😉Więc wady już  poznał wcześniej.

Share this post


Link to post
Share on other sites
W dniu 12.03.2020 o 19:43, tail# napisał:
"Wspaniała" decyzja - tuner za prawie 2k, a na c+4k będziesz miał ciemno. Nie wiem kto Ci tak doradził ale ten ktoś kompletnie o tym nie miał pojęcia. Co chciałeś osiągnąć przez tak beznadziejną zmianę?


Dlaczego miałby mieć ciemność. Przedłużyłem umowę na moduł niebieski z kanałami 4K. Wszystkie działały ok wraz z muzeum. Myślisz ze miesiąc temu daliby by mi moduł z tymi kanałami wiedząc ze nie będą działać? A nawet gdyby to wymienią na czarny bez problemów

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bo ma nowy moduł i przy ECP będzie miał ciemność na Vu Ultimo 4K.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Z tego wniosek, że niebieski moduł z Caymanem jest OK?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Działa przynajmniej z prywatnym sprzętem.I  jest dobrze rozpracowany w przeciwieństwie do tego nowego.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...