Skocz do zawartości

Moduł CAM CI+ / CAM CI+ ECP platformy CANAL+ - pytania, problemy, komentarze


kaspian0007
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

W sprawie wymiany  kart cameleon na moduły zadzwoniłem do DUK. Poinformowano mnie że kartę mogą wymienić tylko na dekoder. W multiroomie który mam po cyfrze nie ma podobno możliwości wymiany chociażby jednej kary na moduł, gdyż według przedstawionej przez nich opinii zasada działania multiroomu jest inna. Zrozumiałem, że chodzi o to że nie można połaczyć w ramach multiroom dekodera z modułem.

Macie jakiś pomysł jak ugryźć ten temat.

Ps. Dzwoniłem na numer krakowski. Przejdę się jeszcze do salonu zapytać jak to u nich wygląda.

Edytowane przez sprocket
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

51 minut temu, sprocket napisał:

Macie jakiś pomysł jak ugryźć ten temat.

 

Oj nie chce się czytać... Wszystko jest na forum tylko nie na tacy serwowane.

 

Jak wymienić kartę cameleon na CAM CI+ECP w pięciu krokach:

1. Posiadać kartę cameleon bez wydanego dekodera.

2. Nie rozmawiać/pisać z infolinią - szkoda czasu i nerwów bo odpowiedź będzie w 99,9% taka sama, czyli "nie da się".

3. Udać się do lokalnego dystrybutora CP+ z kartą cameleon - warto zadzwonić i upewnić się czy ma obecnie moduły.

4. Wymienić kartę na moduł ze sparowaną kartą Cayman - jeżeli pani/pan będzie twierdził, że się nie da, to poprosić grzecznie o sprawdzenie w systemie zakładki "reklamacyjne wydanie dekodera", a jeżeli i to nie przyniesie efektu to poprosić, żeby skontaktował się ze swoją infolinią dla dystrybutorów lub ostatecznie pójść do innego punktu.

5. W przypadku posiadaczy multiroomu "post cyfra+" jeżeli karta nie złapie uprawnień to zadzwonić na infolinię i zwrócić uwagę konsultantowi na możliwe złe sparowanie karty (czasami wielokrotnie - ja musiałem to robić czterokrotnie i dopiero czwarty konsultant naprawił błąd, a jego poprzednicy twierdzili, że jest dobrze).

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 minut temu, Robo99 napisał:

meckbar

Czyli jak mam sprzęt, stary to stary, bo wydany w 2012 roku to mogę zapomnieć o wymianie karty Cameleon na kartę modułem Cam Ci

Jakie masz dekodery? Niektóre były wtedy sprzedawane za symboliczną 1 zł 

Masz je na wypożyczeniu? 

Są dekodery których nie trzeba zwracać 

Edytowane przez PawelTSW
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, Robo99 napisał:

Ale jak pójdę do punktu i oddam im ich dekodery to oni ich nie przyjmą?

A i jeszcze jedne pytanie.

Czy dawne moduły Ci Cyfra+ te koloru szarego z systemem Nagravision nadal działają ?

@Robo99 Będzie ciężko to uzyskać, bo salony nie chcą przyjmować gołych dekoderów z zachowaniem samych Cameleonów. W regulaminie świadczenia usług ze strony canalplus.pl pod tym linkiem: https://pl.canalplus.com/-/media/ncplus/files/dokumenty-do-pobrania/aktualne/regulaminy/regulamin_swiadczenia_uslug_12_12_2018.pdf

Masz tam na 33 stronie dokumentu Rozdział II. Zasady korzystania z usług na Sprzęcie własnym Abonenta i punkt 4 oraz 5, który mówi że masz prawo raz na 12 miesięcy zmienić zasady korzystania ze sprzętu. W punkcie 5.1. jest informacja o tym, że jak masz same karty dekodujące, to możesz żądać wydania sprzętu operatora w najem. Natomiast punkt 5.2. mówi, że możesz zwrócić dekodery i zostać z samymi kartami dekodującymi i korzystać ze sprzętu własnego. Otwórz sobie ten dokument i przeczytaj te punkty z tej strony co Ci podaje, które potwierdzają to.
Tutaj fragment tych punktów i punkt 5.2. który chcesz zastosować.:
 
"4. W trakcie trwania Umowy Abonent, który nie ma wymagalnych długów wynikających z Umowy, może żądać raz na 12 miesięcy obowiązywania Umowy zmiany zasad świadczenia usług przez Dostawcę usług w zakresie Sprzętu własnego Abonenta, o ile będzie to przewidziane w ofercie Dostawcy usług.
5. Żądanie zmiany zasad świadczenia usług, o którym mowa w ust. 4 niniejszego Rozdziału, może polegać na:
1) udostępnieniu Abonentowi używającemu wyłącznie Karty dekodującej Sprzętu. Sprzęt będzie oddany Abonentowi w najem bądź w innej formie prawnej, na zasadach określonych w Umowie, Szczegółowych Warunkach, Warunkach Promocji;
2) umożliwieniu Abonentowi, używającemu Sprzęt na zasadach określonych w Umowie, używania Sprzętu własnego Abonenta przy użyciu Karty dekodującej, na zasadach określonych w niniejszych Szczegółowych Warunkach, odrębnych Szczegółowych Warunkach, Warunkach Promocji, pod warunkiem wcześniejszego zwrotu Sprzętu Dostawcy usług.
6. W wypadku opisanym w ust. 5 pkt 1 powyżej Abonent zobowiązany jest do odbioru Sprzętu od Autoryzowanego Przedstawiciela."
 
W salonie CANAL+ na podstawie tych punktów z regulaminu co Ci przytoczyłem poproś, aby przyjęli w systemie te dekodery bez kart z zachowaniem dwóch kart na umowie, bo masz zgodnie z tymi punktami do tego prawo. Salon ma możliwość techniczną przyjęcia bez problemu tylko dekodera z zachowaniem na umowie gołych Cameleonów poprzez zakładkę "PRZYJĘCIE DEKODERA". Gdy salon przyjmie przez tą zakładkę te dwa dekodery bez kart, to w systemie w salonie od razu pojawi się opcja wymiany pierwszej karty na główny moduł CAM CI+ ECP, a następnie po wydaniu go pracownik salonu będzie miał możliwość w zakładce "Reklamacyjne wydanie dekodera" wymiany drugiego Camelona na drugi modułu CAM CI+ ECP jako sprzęt uzupełniający w MR post Cyfra+. Do modułów otrzymasz nowe karty Cayman.
Edytowane przez lukx95
  • Dzięki 1
  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, Robo99 napisał:

Ale po to jest forum i uważam, że jest tutaj wielu mądrych ludzi, którzy mi podpowiedzą.

A takimi odpowiedziami typy; to idź i spróbuj, to bardzo się kompromitujesz. Dlatego proszę abyś się do mnie więcej nie odzywał.

 

Jak jest forum to czytaj. Wszędzie jest pisane, że NIE WYMIENISZ CAMELEONÓW Z DEKODERAMI OPERATORA na moduły podczas umowy. Skoro Cię nie zadawala odpowiedź i masz pretensje to napisz skargę do operatora, że są tacy podli i tacy be, że nie wymienią Ci sprzętu i kart na moduły. Możesz też opuścić forum i szukać pomocy gdzie indziej, skoro czytanie kuleje. Tyle w temacie

 

@lukx95 Nie jeden próbował i wyszedł z kwiatkiem. 

 

@PawelTSW Czytaj wszystko. Pisał co ma. Pejsa i jakiś stary:-D

Jakby Pejs by był nowy :-D

 

Edytowane przez ircios
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, ircios napisał:

Nie jeden próbował i wyszedł z kwiatkiem. 

 Prawda jest taka, że wiele zależy od osoby, na którą masz szczęście/nieszczęście* trafić w lokalnym punkcie PC+ (lub na infolinii). 
______________
* niepotrzebne skreślić 

Edytowane przez meckbar
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Lukx95

Bardzo Tobie dziękuję.

Myślę, że wielu z nas ta i inne Twoje rady pomogą.

Właśnie takich rad ludzie oczekują tutaj na forum, a nie jakiś uszczypliwości, drwin i pogardy ze strony takiego typa jak "ircios"

 

@PawelTSW

Sprzęt mam w najmie za 0 zł.

1. UltraBox+/PVR PACE. Data wydania: 30.05.2012

2. Box+/HD SAGEMCOM DSI83(S) (MR). Data wydania: 14.09.2015

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

36 minut temu, Robo99 napisał:

...Właśnie takich rad ludzie oczekują tutaj na forum, a nie jakiś uszczypliwości, drwin i pogardy ze strony takiego typa jak "ircios"

 

Czyli lubisz porady typu nadzieja. Pokaż mi jeden wyraz jak Ci odpowiadziałem gdzie jest pogarda, drwina, czy uszczypliwość. Tylko najpierw zajrzyj do encyklopedii co te słowa znaczą. Odpowiedziałam Ci tak jak jest.  Nie wierzysz. Odpowiedziałam, to idź i spróbuj. Nie Cię tam nie pobije. To nie. Trzeba głupie teksty pisać i obrażać mnie, bo jesteś sfrustrowany i nie przyjmujesz do wiadomości tego, co inni mieli w podobnej jak Twoja sytuacja. Zawsze przed zadaniem pytania proponuję lekturę w danym temacie.

 

@PawelTSW Podobnie mu odpisałem. Tyle, że może spróbować na czasie nieokreślonym. Ka mam w Styczniu koniec umowy z 2 Pejsami. Nie ma oferty na wymiane na moduły. Teraz powinien i Ciebie obrazić. Chyba, że ochłonął po poście dającym nadzieję.

Edytowane przez ircios
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Udało się oddać tuner wifibox+ w punkcie, zostałem z samą kartą cameleon i od razu opcja wymiany na moduł z czego z chęcią skorzystałem i na czym mi bardzo zależało.

Posiadam jeszcze pace. Po całej tej wymianie zostałem z przypisaną i wymienioną drugą kartą do Pace. System z automatu wymienianą kartę przypisuje do głównego sprzętu w tym przypadku Pace dopiero drugą do modułu.   

Pozostaje taka opcja albo walka z technikami na infolinii co przed weekendem nie nastrajało   mnie to zbyt optymistycznie.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, ww6 napisał:

@Rafał7

U mnie też jak pobierając moduł wymianiałem kartę to przypisali caymana do dekodera gł.

Zrozumiałem, że camaeleona masz sparowanego z modułem?

Nie chciałem tylko jedna kartę wymienić  ale wyszło jak wyszło do peaca i modułu karty cayman przypisane. Pewnie cameleona później i tak było by trzeba wymienić. 

Edytowane przez Rafał7
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 minut temu, PawelTSW napisał:

Masz cameleona a wymienisz go na caymana, jeśli posiada (a wg specyfikacji posiada) gniazdo ci+ to spokojnie zadziała w nim moduł. 

dzięki za zwrócenie uwagi, posiadam dwie karty cameleona a nie cymana :)

 

Po 12 latach przeszedłem na umowę bezterminową. Nie posiadam dekoderów nc+. Jeśli zgłoszę się o wymianę karty to bez problemu otrzymam moduł, czy też moduły?

Posiadam drugi abonament z pakietem start, używanym na wsi, czy będę mógł wyciągnąć moduł z pakietem bogatym z obecnego dekodera i zainstalować go następnym dekoderze i cieszyć się pełnym pakietem?

Dotychczas podczas wyjazdu rodzinnego brałem tylko kartę i było ok.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...