Jump to content

Oferty - dla stałych abonentów Platformy CANAL+ (wyłącznie pytania i odpowiedzi dot. bieżących ofert!)


Message added by Kirk

UWAGA! Aktualne zestawienie ofert przedłużeniowych znajduje się w tym temacie:

Prosimy zapoznawać się przed zadaniem pytania :)

Recommended Posts

Witam, obecnie posiadam:

Pakiet Superpremium+

Eleven Sports 15,90 zł/mies. 0,00 zł/mies. 01-11-2020 Wyłączenie nie jest możliwe w Strefie CANAL+.

 

Man Pack 15,00 zł/mies. 0,00 zł/mies. 01-11-2020 Wyłączenie nie jest możliwe w Strefie CANAL+.

 

MISTRZOWSKA PIŁKA 30,00 zł/mies. 0,00 zł/mies.    

 

Najem HD Multiroom 20,00 zł/mies. 0,00 zł/mies.  
MULTIROOM STANDARD 20,00 zł/mies. 0,00 zł/mies.  
NAJEM PVR 20,00 zł/mies. 0,00 zł/mies.

 

dodatkowo dekoder WiFi Box+ / SAGEMCOM DSIW74 (MR), UltraBox+/PVR PACE oraz dwa camele za 116,84

Teraz proponują mi :

superpremium 4k (109,99), multiroom standard, dekodery te same, wszystko to samo oprócz Man Pack-a - bo tego już nie maja w ofercie, ale w zamian jakiegoś Multi Man Pack-a z HBO GO. Za to wszystko chcą 129zł czyli o 12 zł więcej. 

Czy da się coś z tego jeszcze urwać, bo wypowiedzenia jeszcze nie wysłałem a mam do końca października i czy da się dobrać ewentualnie wymienić jedną kartę camela na moduł CI. Pani konsultantka powiedziała że teraz już modułów CI nie dają nawet nowym abonentom, a po okresie promocyjnym musiał bym płacić 166zł.

Z góry dzięki za odpowiedzi.

Edited by facjata
Link to post
Share on other sites

Mam to co w stopce. O dziwo w tym miesiącu prognozowana cena abonamentu na czasie nieokreślonym zmieniła się z + 9 zł na + 4 zł. Rozumiem że nie ma już opcji przedłużyć w tej cenie co mam ?

Link to post
Share on other sites

Czy zdażyło się komuś, że pomimo dyspozycji wyłączania jakiejś opcji dodatkowej(w tym wypadku HBO włączone darmowo na chyba 2 miesiące przy przedłużaniu umowy), drugi miesiąc z rzędu naliczona została opłata? Po pierwszym miesiącu wysłałem wiadomość w tej sprawie i dostałem odpowiedź:

Szanowny Panie 
informuję, że zgodnie z dyspozycją opcja HBO z HBO GO zostanie wyłączona z końcem bieżącego miesiąca. Usługa może być aktywna przez pierwsze dni następnego miesiąca, za ten okres nie będzie jednak naliczana opłata.

Opłata i tak została naliczona a HBO oczywiście jest wyłączone.

 

Jest to może powód do wypowiedzenia umowy?

 

pozdrawiam

Link to post
Share on other sites

Witam 

Kończy mi się abonament i za 129 zł oferują

 

PROPONOWANE USŁUGI:  
 
 
Pakiet Superpremium+ 4K

FOX Play

MISTRZOWSKA PIŁKA

MULTIROOM STANDARD

Nat Geo Play

NAJEM PVR
 
 
 
PROPONOWANE PROMOCJE:  
 
 
Superpremium+ 4K za 109,99 zł/m oraz za 129 zł/m dla Abonentów (05/20) L

Mistrzowska Piłka za 0zł/m dla Abonentów (01/19)

Multiroom Standard C+ 0zł 0zł/m dla Abonentów

Najem ultraBox+ 0zł dla Abonentów
 
 
 
PROPONOWANY SPRZĘT:  
 
 
4K UltraBOX+p_sepDYSK PVR HDD1T
 

 

do tego Multi Man Pack opłaca sie ?

Link to post
Share on other sites

Jak większość w tym wątku jestem w trakcie przedłużania umowy na kolejny okres. Wczoraj chyba udało się temat zamknąć telefonicznie, ale papiery które dostałem nie do końca odpowiadają temu na co się umawialiśmy a było to:

- Comfort + 10x Canal+

- MR po Cyfrze

- Mistrzowska piłka

- Dekoder 4K 

Całość za 69,99.

 

Mailem przyszła informacja o pakiecie z niekreśloną liczba C+ i o najmie Ultrabox a nie Ultrabox 4k. Czy to standardowe oznaczenie, czy powinienem interweniować? I tu druga wątpliwość, konsultant powiedział, że po dekoder mogę się udać do punktu do końca września z obecnym Pacem i kartą, a dostanę nowy i nową kartę - zostanie mi tylko 1 Cameleon. To musi tak być czy  mogę go jakoś zachować, a konsul mnie ściemniał? Zaznaczam, że póki co nie mam sprzętu do 4K, ale dekoder wolę wziąć na wszelki przy przedłużeniu bo jest wtedy w najlepszej cenie (dokładnie to za 0 :))

Link to post
Share on other sites

Wszystko jest ok. Informacja o wymianie jest dostępna dla APS. Jak pójdziesz wymienić dekoder, oni będą widzieć warunki na jakich to ma nastąpić. Karta musi zostać wymieniona wraz z dekoderem.

Link to post
Share on other sites
W dniu 8.07.2020 o 14:28, Franki napisał:

Witam szanownych Forumowiczów!

 

Moja aktualna sytuacja:

Pakiet EXTRA+

Carta CAYMAN

WiFi Box+/ SAGEMCOM DSIW74

Cena 44,99 zł./mies.

 

Obecna 24-miesiączna umowa kończy się w listopadzie.

 

Chciałbym pozostać w obecnej cenie, ewentualnie zwiększyć miesięczną opłatę do 50 zł/mies.

 

Czy Waszym w obecnej cenie lub cenie wyższej o 5 zł. można liczyć na coś więcej, poza tym co posiadam obecnie (programy lub wymiana sprzętu)?

 

Dziękuję za wszelkie cenne wskazówki od Was.

 

Pozdrawiam

 

Franki

 

Witam, czy ma ktoś pakiet EXTRA+ z dekoderem 4K z dyskiem (1T) za 50 zł?

Link to post
Share on other sites

Witam , posiadam pakiet Extra+ z opcją Eleven Sports , w zakładce "Oferty promocyjne" mam opcję na całą paczkę 10x C+ za 30 zł/mc na cały okres umowy. Moje pytanie jest takie ,czy mogę tę opcję w późniejszym terminie swobodnie wyłączyć a następnie za jakiś czas włączyć ponownie ? Czy w momencie jej włączenia a następnie wyłączenia za jakiś czas będę zobowiązany do jakiś dodatkowych opłat ? Pozdrawiam.

Link to post
Share on other sites

Mam:

Extra+ C+ 6x

Mistrzowska Piłka

HBO

Stary Multiroom z  dekoderami Pace i Sagem

całość za 85zł

umowa wypowiedziana ważna jeszcze tydzień.

Proponują za tą samą kasę dołożyć HBO GO, Paramount i inne Nat Geo, wymianę pace na Ultrabox , nie umiem jednak namówić do wymiany Sagemcoma na coś innego...

Czy mam szansę na taką wymianę, cz w ogóle jest na co?

(miałem kilka lat Aston Crypt w TV - powinni coś dołożyć za technologiczne cofnięcie sprzętu w czasie)

Link to post
Share on other sites

Tydzień temu złożyłem wypowiedzenie usług z końcem października. Dzień później dostałem smsa, że pod numerem telefonu będą czekały propozycje. Dziś płacę ok 130 zł i mam wszystko oprócz filmboxa, man packa. Do tego multiroom. Dzwonić czy czekać aż sami zadzwonią? Dodam, że zależy mi na dekoderze 4k w tej samej cenie. Nic więcej.

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...