Jump to content

Oferty - dla stałych abonentów Platformy CANAL+ (wyłącznie pytania i odpowiedzi dot. bieżących ofert!)


Message added by Kirk

UWAGA! Aktualne zestawienie ofert przedłużeniowych znajduje się w tym temacie:

Prosimy zapoznawać się przed zadaniem pytania :)

Recommended Posts

Teraz, piccolo napisał:

no pokazuje 134,89pln od listopada. Spora różnica. W sumie do aż tak źle się z Pacem nie dogadujemy. On starej daty, ja starej daty...

 

spora różnica, to na Twoim miejscu opłaca się przedłużyć na dogodnych warunkach:

 

1. Start+ z Canal+ (6) (+ Mistrzowska Piłka) - 54,99 zł

     2. Start+ z Canal+ (8) (+ Mistrzowska Piłka) - 59,99 zł

     3. Comfort+ z Canal+ (6) (+ Mistrzowska Piłka) - 59,99 zł

     4. Comfort+ z Canal+ (8) (+ Mistrzowska Piłka) - 69,99 zł

     5. Extra+ z Canal+ (6) (+ Mistrzowska Piłka) - 69,99 zł

     6. Extra+ z Canal+ (8) (+ Mistrzowska Piłka) - 79,99 zł

     7. Superpremium+ (6) (+ Mistrzowska Piłka) - 94,99 zł

     8. Superpremium+ (8) (+ Mistrzowska Piłka) - 99,99 zł

     9. Superpremium+ 4K (+ Mistrzowska Piłka) - 109,99 zł    

 

tu zajrzyj:

 

 

 

 

 

Link to post
Share on other sites
31 minut temu, PawelTSW napisał:

wymienią wam cameleony na moduły z caymanem, a a potem wyślą pismo, że zapraszają pod dekoder :)

 

ugrają 2 pieczenie na 1 ogniu (nowe kartki i nowe dekodery)

Dlatego jak ktoś chce przejść na nowy dek lub interesuje go c+ 4k powinien wymienić jedną kartę i zachować jednego cameleona. Ma przynajmniej pewność niezależnego MR do czasu wycofania cameli.

Link to post
Share on other sites

PawelTSW, przedsiebiorca telekonunikacyjny czy operator nie moze rozwiazac umowy bez podania przyczny jak np. zaleglosci w platnosciach, zmienialo by to postanowienia umowne , jak sluszne napisali moi szanowni przedmowcy tj.Olka karty cameleon nie sa parowane z dekoderem peace, a to bardzo istotny 'szczegol', posiadam dwa takie dekodery i dwie karty w innych lokalizacjach, strasza od lat ze wycofaja peace a jednak dobrze sie maja:), po przejsciu na czas nieokreslony w kazdym czasie moga poprosic mnie o zwrot dekodera, a umowa na czas oznaczony zapewnia przez ten okres korzystanie z tych dekoderow, chyba juz zrozumiales moj opis sytuacji:)

 

Edited by Spidi83
Link to post
Share on other sites
24 minuty temu, Spidi83 napisał:

PawelTSW, przedsiebiorca telekonunikacyjny czy operator nie moze rozwiazac umowy bez podania przyczny jak np. zaleglosci w platnosciach, zmienialo by to postanowienia umowne , jak sluszne napisali moi szanowni przedmowcy tj.Olka karty cameleon nie sa parowane z dekoderem peace, a to bardzo istotny 'szczegol', posiadam dwa takie dekodery i dwie karty w innych lokalizacjach, strasza od lat ze wycofaja peace a jednak dobrze sie maja:), po przejsciu na czas nieokreslony w kazdym czasie moga poprosic mnie o zwrot dekodera, a umowa na czas oznaczony zapewnia przez ten okres korzystanie z tych dekoderow, chyba juz zrozumiales moj opis sytuacji:)

 

Dostawca usług zastrzega sobie prawo do wymiany Karty dekodującej na nową oraz do przeprowadzania aktualizacji oprogramowania Sprzętu/Sprzętu własnego Abonenta w każdym czasie, w przypadku zagrożenia bezpieczeństwa systemu kodowania sygnałów lub innych przyczyn technicznych, organizacyjnych lub prawnych uniemożliwiających świadczenie usług. O wymianie Karty dekodującej Dostawca usług każdorazowo poinformuje Abonenta.

 

Dostawca usług może zawiesić świadczenie usług po uprzednim wezwaniu Abonenta do zapłaty, w przypadku naruszenia przez Abonenta postanowień Umowy, Regulaminu, Cennika, Szczegółowych Warunków, Warunków Promocji, w  zakresie obowiązku terminowego ponoszenia Opłat.

 

Dostawca usług może rozwiązać Umowę w każdym czasie ze skutkiem natychmiastowym, jeżeli Abonent wykorzystuje usługi, jak również Sprzęt/Sprzęt własny Abonenta do celów niezgodnych z prawem, postanowieniami Umowy, Regulaminu, Cennika, Szczegółowych Warunków, Warunków Promocji

 

czyli w skrócie:

 

wzywają cię do wymiany sprzętu / karty, ty tego nie robisz, nie pojawiasz się w punkcie, potem dostajesz pismo, że zawieszają ci usługę, ale za dekodery musisz płacić - chyba, że masz za 0 zł

 

wtedy takimi cameleonami to sobie możesz pupę podcierać :)

 

na pewno ważniejsze dla C+ jest to, by uciąć "dzielenie 1 karty na 100 osób" jak to ma miejsce, niezależny multiroom (np. kilka kart) u ciotki babki i wujka to jeszcze nie jest dla nich temat, który utną już teraz, ale w przyszłości kto wie, skoro już jest łaczenie dekoderów po lan.

 

 

 

Edited by PawelTSW
Link to post
Share on other sites

@Spidi83 Gdzie i kto straszy, że będzie wycofywany sprzęt operatora? Na ten moment gasną kanały na innych nieautoryzowanych urządzeniach, ale informacja była przekazana 2 lata temu :)

Jest ryzyko, że operator wycofa camele i usunie całkowicie niezależny MR, ale nikt na ten moment nie wie kiedy to nastąpi.

 

edit

Kolega wyżej mnie uprzedził :)

Edited by drq
Link to post
Share on other sites
3 godziny temu, PawelTSW napisał:

wymienią wam cameleony na moduły z caymanem, a a potem wyślą pismo, że zapraszają pod dekoder :)

ugrają 2 pieczenie na 1 ogniu (nowe kartki i nowe dekodery)

@PawelTSW Nic takiego nie zrobią, bo moduły CAM są dopiero co wprowadzone w tej konfiguracji starego Multiroomu z Cyfry+ w ramach tej akcji wymian związanej z Polityką zabezpieczenia treści. Cała firma robi duży ukłon z tą możliwością modułów CAM CI+ ECP jednego lub dwóch przy usłudze Multiroom post Cyfra+. Moduły CAM są udostępnione w MR post Cyfra+ po to, by złagodzić przeprowadzany proces, aby Abonent nie był zmuszany do pobrania dekodera i mógł mieć wybór i możliwość dalszego korzystania z własnego sprzętu po tych zmianach, tylko że już przy pomocy modułu CAM CI+ ECP sparowanego z nową kartą Cayman, a nie przy pomocy gołej karty Cameleon jak dotychczas. Oczywiście Abonent pod ten moduł CAM CI+ ECP musi uwzględnić kompatybilność swojego sprzętu, czy sprzęt posiada gniazdo CI+ lub dla treści 4K gniazdo CI+ ECP.

Link to post
Share on other sites

PawelTSW, ja posiadam jedynie 2 karty cameleon:),  lukx95 wyjasnil juz chyba wszelkie watpliwosci, jezeli chodzi o znikajace programy to nie zauwazylem takiego procederu, posiadam 2 dekodery peace i wszystko dziala jak nalezy, co do warunkow umowy zawieranej z konsultantem na odleglosc zastrzegam ze dla mnie podstawa zawarcia nowej umowy na czas okreslony jest pozostanie przez czas trwania umowy przy dekoderach ktore juz posiadam, konsultant potwierdza ze tak bedzie a ja utrwalam rozmowe na nosniku:)

Link to post
Share on other sites
26 minut temu, Spidi83 napisał:

PawelTSW, ja posiadam jedynie 2 karty cameleon:),  lukx95 wyjasnil juz chyba wszelkie watpliwosci, jezeli chodzi o znikajace programy to nie zauwazylem takiego procederu, posiadam 2 dekodery peace i wszystko dziala jak nalezy, co do warunkow umowy zawieranej z konsultantem na odleglosc zastrzegam ze dla mnie podstawa zawarcia nowej umowy na czas okreslony jest pozostanie przez czas trwania umowy przy dekoderach ktore juz posiadam, konsultant potwierdza ze tak bedzie a ja utrwalam rozmowe na nosniku:)

i pozwalają Ci na korzystanie z Twojego sprzętu, ale:

 

Dostawca usług zastrzega sobie prawo do wymiany Karty dekodującej na nową oraz do przeprowadzania aktualizacji oprogramowania Sprzętu/Sprzętu własnego Abonenta w każdym czasie, w przypadku zagrożenia bezpieczeństwa systemu kodowania sygnałów lub innych przyczyn technicznych, organizacyjnych lub prawnych uniemożliwiających świadczenie usług. O wymianie Karty dekodującej Dostawca usług każdorazowo poinformuje Abonenta.

 

 

@lukx95 wiem, że to nowość, ale:

 

Platforma CANAL+ będzie stopniowo rozszerzać zakres działania funkcjonalności kontroli odległości sprzętu weryfikującej istnienie połączenia sieciowego. W przypadku korzystania przez Abonenta z modeli dekoderów nie wspierających funkcji kontroli odległości, będzie zachodziła konieczność wymiany dekodera.

 

 

czyli wg was nie ma tematu? :D czy jednak piłka po stronie operatora?

 

dlaczego część może mieć niezależny multiroom, a część musi mieć sieć? a co z osobą która ma 5 kart ? taki co ma 2 to jest ok, dostanie 2 moduły, a taki co ma 5 to już jest be? i gdzie ten układ do abonentów post Cyfra ?? :)

 

 

 

Link to post
Share on other sites
10 godzin temu, piccolo napisał:

znów przychodzę po pomoc.

Mam:

Extra+C+

Eleven

Mistrzowska Piłka

HBO

Stary Multiroom z dwoma starymi dekoderami Pace i Sagem

płacę 91,89pln

Umowa kończy się ostatniego października - właśnie ją wypowiadam.

 

Moje pytania:

Co obecnie ugram?

Czy jest jakaś opcja by bezboleśnie przejść na 4K?

 

Byłbym bardzo wdzięczy za pomoc

Mam to za 96,91zł z tunerem 4 K

 

10 godzin temu, PawelTSW napisał:

W tej opcji nic nie ugrasz w lepszej cenie. 

Mega dobra oferta ze wszystkimi opcjami. 

 

4k jest w pakiecie superpremium4k za 109,99 zł 

 Jesteś w błędzie.

Link to post
Share on other sites
11 minut temu, jacekn1 napisał:

Mam to za 96,91zł z tunerem 4 K

 

 Jesteś w błędzie.

?.? A on ma za 92 bez 4k, ale z multiroomem 

Edited by PawelTSW
Link to post
Share on other sites
  Pakiet Nowy Comfort+ 22,50 zł 24 m, a po tym okresie 26,50 zł/m dla Abonentów (05/20) L, CANAL+ 25 zł/m dla Abonentów, Dopełnienie do Extra+ 10 zł/m dla Abonentów, HBO i HBO GO 20 zł/m dla Abonentów

 

Czy to dobra oferta? Mam wrażenie, że pewnie nic lepszego nie wynegocjuje.

Link to post
Share on other sites

Po wypowiedzeniu przedłużyłem umowę na Extra+ 15mc, 45pln/mc +wymiana pace pvr na  4k ultra za 5pln/mc, aktywacja 0pln, multiroom standard 0pln +wifibox. Bez targowania, bo tak mi pasuje. Zapraszam do krytykowania.

Link to post
Share on other sites

Witam wszystkich,

obecnie posiadam podstawowy pakiet Nowy Start+ za 9.99zł/m i dekoder  WiFi Box+ / SAGEMCOM DSIW74 3zł/m, razem 11.99zł/m. Umowa kończy się w styczniu 2021. W aktualnej ofercie brakuje mi w sumie tylko sportu, przede wszystkim piłki nożnej. Dostałem ofertę przedłużenia na okres 2 lat na następujących warunkach (ceny ze wszystkimi zniżkami):

Nowy Start+, canal+ 10 kanałów, eleven(1,2,3) za niecałe 51zł. Eleveny w opcji włącz/wyłącz 15,90 zł. Do tego za 0zł dekoder 4K UltraBOX z dyskiem. 

 

Jest szansa coś jeszcze zyskać na tak małym pakiecie lub ewentualnie dodać jeszcze jakąś mistrzowska piłka włącz/wyłącz? Jeśli tak to w jakiej cenie?

Link to post
Share on other sites

Start masz za 9,99

Canal+ jest za 25

Eleven za 7,50 

 

To daje 42,49 a od ciebie chcą 51.

To już wiesz czy można coś urwać. 

 

MP jest za 30 w opcji włącz wyłącz. 

 

Link to post
Share on other sites

Przedłużyłem na następujących warunkach  Dekoder 4k z dyskiem 5zl.Canal coś 0zl.

Pakiet Nowy Comfort+, CANAL+, HBO, CANAL+4K ULTRA HD, CINEMAX, HBO GO, NAJEM PVR
Wybrane promocje Pakiet Nowy Comfort+ 34,99 zł 15 m, a po tym okresie 38,99 zł/m dla Abonentów (05/20) L, CANAL+ 25 zł/m dla Abonentów, CANAL+ 4K ULTRA HD 0 zł/m dla Abonentów (07/20), Cinemax 0 zł 5 m i 10 zł/m dla Abonentów (06/20), HBO z nc+go TV HBO GO 0 zł 5 m i 25 zł/m dla Abonentów, Najem ultraBox+ 0zł dla Abonentów
Czas trwania umowy
(okres oznaczony umowy)
od dnia aktywacji promocji do końca dotychczasowego okresu oznaczonego +
15mies.
KWOTA DO ZAPŁATY ZA TWÓJ PIERWSZY RACHUNEK: 59,99 
Prognozy kolejnych płatności sprawdzaj na bieżąco na strefa.canalplus.pl
3 minuty temu, Goto napisał:

Przedłużyłem na następujących warunkach  Dekoder 4k z dyskiem 5zl.Canal VOD 0zl.

Pakiet Nowy Comfort+, CANAL+, HBO, CANAL+4K ULTRA HD, CINEMAX, HBO GO, NAJEM PVR
Wybrane promocje Pakiet Nowy Comfort+ 34,99 zł 15 m, a po tym okresie 38,99 zł/m dla Abonentów (05/20) L, CANAL+ 25 zł/m dla Abonentów, CANAL+ 4K ULTRA HD 0 zł/m dla Abonentów (07/20), Cinemax 0 zł 5 m i 10 zł/m dla Abonentów (06/20), HBO z nc+go TV HBO GO 0 zł 5 m i 25 zł/m dla Abonentów, Najem ultraBox+ 0zł dla Abonentów
Czas trwania umowy
(okres oznaczony umowy)
od dnia aktywacji promocji do końca dotychczasowego okresu oznaczonego +
15mies.
KWOTA DO ZAPŁATY ZA TWÓJ PIERWSZY RACHUNEK: 59,99 
Prognozy kolejnych płatności sprawdzaj na bieżąco na strefa.canalplus.pl

 

Link to post
Share on other sites
W dniu 14.08.2020 o 15:17, PawelTSW napisał:

dlaczego część może mieć niezależny multiroom, a część musi mieć sieć? a co z osobą która ma 5 kart ? taki co ma 2 to jest ok, dostanie 2 moduły, a taki co ma 5 to już jest be? i gdzie ten układ do abonentów post Cyfra ?? :)

@PawelTSW Część ma niezależny Multiroom, ponieważ posiada tą usługę pobraną na starych zasadach z Cyfry+ i obecnie póki Abonent z tej usługi nie zrezygnuje, to może nadal z niej korzystać. Oczywiście zawsze mogą wprowadzić funkcję kontroli odległości sprzętu w MR post Cyfra+, gdy ma się wydane dwa dekodery, ale czy to zrobią nie wiadomo. Ukłon ze strony całej firmy CANAL+ Polska do Abonentów z usługą MR post Cyfra+ jest taki, że dali tej grupie Abonentów wybór także modułów CAM zamiast dekoderów w zamian za gołe karty Cameleon. Natomiast jeśli Abonent ma wydane 5 kart Cameleon na jednej umowie, to ma już nowy typ Multiroomu ten łączony na nowych zasadach. Dlatego inne rozwiązanie takie jak moduły CAM takiego Abonenta nie dotyczą w nowym typie MR i karty powinny być używane w wydanych dekoderach w nowym łączonym Multiroomie. Zapewne pobierała ta osoba usługę Multiroom w okresie przed wprowadzeniem jeszcze kart Cayman, bo był taki okres gdy były WIFi PremiumBoxy+ i WiFi Boxy+ z Cameleonami wydawane do nowych całkowicie umów.

Edited by lukx95
  • Upvote 1
Link to post
Share on other sites

Cześć.

Aktualnie jestem na wypowiedzeniu już po czasie umownym (88pln).

Chciałbym przedłużyć pakiet Extra+ Canal, a do tego multiroom 3 szt. (obecnie mam mam 2x Camaleon).

W ofercie przedłużeniowej oferują mi to za 105pln (80+25 MR).  Czy  jest opcja żeby zamiast oferowanej w pakiecie Mistrzowskiej piłki (mam uczulenie na piłkę) otrzymać  np darmowy najem dekodera?

Link to post
Share on other sites

Przedłużyłem umowę na kolejne 2 lata z Superpremium+ 4K który zawiera praktycznie te same pakiety z których korzystałem wcześniej i Filmbox który jest według mnie ciekawszy od Cinemaxów, zwłaszcza dla kogos kto korzysta już z HBO. Brakowało mi jedynie niektórych kanałów ze starego Man Packa, zwłaszcza History, SportKlub i Adventure, ale dostałem pakiet tych 4 kanałów za 5zł. 

 

Dziwi mnie natomiast jedno, bo w pakiecie Superpremium+ 4K dostałem Fox Play i Nat Geo Play a mam też aktywny Paramount Play. Nie skarżę się oczywiście ;) ale pytanie czy to normalne czy to jeden z tych pakietów "wyprubuj a potem płać" i muszę go jakoś dodatkowo wyłączać? W aneksie do umowy nic o tym nie było. Chyba że coś przeoczyłem?

Edited by jupiter
Link to post
Share on other sites

Sprawdź w strefie abonenta w szczegółach oferty opcje dodatkowe do kiedy masz okres gwarantowany. I zobacz prognozę płatności bo może Ci przez przypadek włączyli.

Edited by connor07
Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...