Jump to content
marcin7650

Oferty - dla stałych abonentów Platformy CANAL+ (wyłącznie pytania i odpowiedzi dot. bieżących ofert!)

Kirk

UWAGA! Aktualne zestawienie ofert przedłużeniowych znajduje się w tym temacie:

Prosimy zapoznawać się przed zadaniem pytania :)

Message added by Kirk

Recommended Posts

Posted (edited)

Pawel, masz rację, wiele programów na dodatkowych kartach już nie działa, mimo reaktywacji. Także liczę się z tym :) Mam moduły.

Edited by olka

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Możesz kupić dekodery z linuksem i będzie dalej (nikt nie wie jak długo) lub przejść na dekodery operatora 

Edited by PawelTSW

Share this post


Link to post
Share on other sites
26 minut temu, PawelTSW napisał:

@olka Niedługo wszyscy będą musieli przejść na dekodery operatora, a dekodery dodatkowe będą sprawdzać czy są podłączone do dekodera głównego. Do tego dąży operator.

To jak w takiej sytuacji sprawdzą połączenie, gdy mam główny dekoder od operatora a drugim urządzeniem jest moduł?

Share this post


Link to post
Share on other sites
20 minut temu, aro napisał:

To jak w takiej sytuacji sprawdzą połączenie, gdy mam główny dekoder od operatora a drugim urządzeniem jest moduł?

Teoretycznie mogą zaproponować darmową wymianę modułu na dekoder, a w przypadku odmowy rozwiązać umowę. 
Pytanie jaką politykę „tolerancji szarości” zastosuje operator. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

@meckbar dobrze to opisałeś.

Wiele osób robi tak by mieć niezależny multiroom bo moduł dają sąsiadowi czy tam rodzince i wszyscy zadowoleni, pytanie jak to rozwiąże operator, może czekać do końca umowy i nie przedłuży lub rozwiąże umowę. 

Choć znając tempo walki z sharingiem, na to się nie zapowiada, bo moduł i dekoder to akurat najmniejszy problem dla nich. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam wszystkich,

znów przychodzę po pomoc.

Mam:

Extra+C+

Eleven

Mistrzowska Piłka

HBO

Stary Multiroom z dwoma starymi dekoderami Pace i Sagem

płacę 91,89pln

Umowa kończy się ostatniego października - właśnie ją wypowiadam.

 

Moje pytania:

Co obecnie ugram?

Czy jest jakaś opcja by bezboleśnie przejść na 4K?

 

Byłbym bardzo wdzięczy za pomoc

Share this post


Link to post
Share on other sites

W tej opcji nic nie ugrasz w lepszej cenie. 

Mega dobra oferta ze wszystkimi opcjami. 

 

4k jest w pakiecie superpremium4k za 109,99 zł 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Godzinę temu, meckbar napisał:

Teoretycznie mogą zaproponować darmową wymianę modułu na dekoder, a w przypadku odmowy rozwiązać umowę. 
Pytanie jaką politykę „tolerancji szarości” zastosuje operator. 

Nie po to wprowadzili do oferty moduł, żeby zmusić do wymiany na ich dekoder?Z drugiej strony są zdolni do wszystkiego z ich postępowaniem z klientami.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Usługa Multiroom

Chcąc sprostać wymaganiom, jakie stawiają operatorom dostawcy treści, Platforma CANAL+ jest zobowiązana do zapewnienia pełnego zabezpieczenia usługi Multiroom. Abonenci korzystający z usługi muszą uwzględnić konieczność spełnienia wymogów technicznych świadczenia Opcji dodatkowej Multiroom Standard. Podstawowym wymogiem, gwarantującym poprawne działanie usługi, jest przeprowadzenie instalacji wszystkich dekoderów w zestawie Multiroom w obrębie jednego gospodarstwa domowego. W celu zapewnienia realizacji tego warunku dekodery dodatkowe w usłudze Multiroom wymagać będą połączenia sieciowego z dekoderem głównym lub czasowej aktywacji dekodera dodatkowego kartą z dekodera głównego.

W związku z tym Platforma CANAL+ będzie stopniowo rozszerzać zakres działania funkcjonalności kontroli odległości sprzętu weryfikującej istnienie połączenia sieciowego. W przypadku korzystania przez Abonenta z modeli dekoderów nie wspierających funkcji kontroli odległości, będzie zachodziła konieczność wymiany dekodera. Abonenci będą indywidualnie informowani o planowanych działaniach celem uzgodnienia optymalnego rozwiązania.

 

także tego :)

 

wymienią wam cameleony na moduły z caymanem, a a potem wyślą pismo, że zapraszają pod dekoder :)

ugrają 2 pieczenie na 1 ogniu (nowe kartki i nowe dekodery)

 

 

Edited by PawelTSW

Share this post


Link to post
Share on other sites
10 minut temu, PawelTSW napisał:

W tej opcji nic nie ugrasz w lepszej cenie. 

Mega dobra oferta ze wszystkimi opcjami. 

 

4k jest w pakiecie superpremium4k za 109,99 zł 

 Czyli jeśli zaproponują to samo to brać?

W sumie Multiroom mam w domu więc nie jest mi aż tak potrzebny w wersji starej. Czy przejście na nową nie 4K kosztuje? Czy mogę wymienić u nich karty i dwa dekodery?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Możesz wymienić dekodery i karty, a po co przedłużać umowę na 2 lata jak możesz zostać na bezterminowej? Zobacz ile będziesz więcej płacić niż teraz, zawsze to tylko miesiąc wypowiedzenia 

Co to znaczy przejście na nową nie 4k?? Nie rozumiem tego zdania 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Chodzi mi o nowe dekodery niekoniecznie z usługą 4K bo te stare są stare :)

Nie potrzebuję oferty 4K ale nowocześniejsze dekodery by się przydały. No chyba, że te nowe mają jakieś znaczące minusy i lepiej pozostać przy pace'ie i cameleonach.

 

Co do czasu nieokreślonego to mam na koncie coś takiego:

  • Pakiet Extra+ z CANAL+
  • HBO
  • Eleven Sports
  • Filmbox Pack
  • MISTRZOWSKA PIŁKA
  • MULTIROOM STANDARD
  • NAJEM PVR
  • Najem HD Multiroom
  • Eleven Sports 11,90 zł/m dla Abonentów (01/18)
  • Mistrzowska Piłka za 0 zł/m dla Abonentów (07/18)
  • HBO 0 zł/m dla Abonentów
  • Extra+ z CANAL+ 79,99 zł 24 m, a po tym okresie 88,99 zł/m dla Abonentów (03/18)
  • Najem ultraBox+ 0zł dla Abonentów
  • Multiroom Standard C+ 0zł 0zł/m dla Abonentów
 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)
6 minut temu, piccolo napisał:

Chodzi mi o nowe dekodery niekoniecznie z usługą 4K bo te stare są stare :)

Nie potrzebuję oferty 4K ale nowocześniejsze dekodery by się przydały. No chyba, że te nowe mają jakieś znaczące minusy i lepiej pozostać przy pace'ie i cameleonach.

 

Co do czasu nieokreślonego to mam na koncie coś takiego:

  • Pakiet Extra+ z CANAL+
  • HBO
  • Eleven Sports
  • Filmbox Pack
  • MISTRZOWSKA PIŁKA
  • MULTIROOM STANDARD
  • NAJEM PVR
  • Najem HD Multiroom
  • Eleven Sports 11,90 zł/m dla Abonentów (01/18)
  • Mistrzowska Piłka za 0 zł/m dla Abonentów (07/18)
  • HBO 0 zł/m dla Abonentów
  • Extra+ z CANAL+ 79,99 zł 24 m, a po tym okresie 88,99 zł/m dla Abonentów (03/18)
  • Najem ultraBox+ 0zł dla Abonentów
  • Multiroom Standard C+ 0zł 0zł/m dla Abonentów
 

 

wiele osób twierdzi, że pace jest lepszy, jeśli wymieniać to na 4k ultrabox, ale drugi dekoder to trochę toporny dekoder "wifibox"

 

wejdź do "moje płatności" --> "prognoza płatności" u góry, i ci się pokaże "pierwszy miesiąc okresu nieoznaczonego"

 

to kwota, którą będziesz płacić na stałe, na bezterminowej

 

 

Edited by PawelTSW

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lepiej już zapłacić za superpremium niż płacić za ultraboxsa...... 

Share this post


Link to post
Share on other sites

no pokazuje 134,89pln od listopada. Spora różnica. W sumie do aż tak źle się z Pacem nie dogadujemy. On starej daty, ja starej daty...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Teraz, piccolo napisał:

no pokazuje 134,89pln od listopada. Spora różnica. W sumie do aż tak źle się z Pacem nie dogadujemy. On starej daty, ja starej daty...

 

spora różnica, to na Twoim miejscu opłaca się przedłużyć na dogodnych warunkach:

 

1. Start+ z Canal+ (6) (+ Mistrzowska Piłka) - 54,99 zł

     2. Start+ z Canal+ (8) (+ Mistrzowska Piłka) - 59,99 zł

     3. Comfort+ z Canal+ (6) (+ Mistrzowska Piłka) - 59,99 zł

     4. Comfort+ z Canal+ (8) (+ Mistrzowska Piłka) - 69,99 zł

     5. Extra+ z Canal+ (6) (+ Mistrzowska Piłka) - 69,99 zł

     6. Extra+ z Canal+ (8) (+ Mistrzowska Piłka) - 79,99 zł

     7. Superpremium+ (6) (+ Mistrzowska Piłka) - 94,99 zł

     8. Superpremium+ (8) (+ Mistrzowska Piłka) - 99,99 zł

     9. Superpremium+ 4K (+ Mistrzowska Piłka) - 109,99 zł    

 

tu zajrzyj:

 

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
31 minut temu, PawelTSW napisał:

wymienią wam cameleony na moduły z caymanem, a a potem wyślą pismo, że zapraszają pod dekoder :)

 

ugrają 2 pieczenie na 1 ogniu (nowe kartki i nowe dekodery)

Dlatego jak ktoś chce przejść na nowy dek lub interesuje go c+ 4k powinien wymienić jedną kartę i zachować jednego cameleona. Ma przynajmniej pewność niezależnego MR do czasu wycofania cameli.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dziękuję za pomoc.

Dzwonili już do mnie i chcieli przedłużyć na tych samych warunkach. Więc jeśli nie będzie jakiś haków to przedłużę.

pozdrawiam

Share this post


Link to post
Share on other sites

Możesz powalczyć o nowy dek za 0zł lub ewentualnie +5 do abo. Wymienią Ci tylko jedną kartą i zachowasz niezależny MR.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

PawelTSW, przedsiebiorca telekonunikacyjny czy operator nie moze rozwiazac umowy bez podania przyczny jak np. zaleglosci w platnosciach, zmienialo by to postanowienia umowne , jak sluszne napisali moi szanowni przedmowcy tj.Olka karty cameleon nie sa parowane z dekoderem peace, a to bardzo istotny 'szczegol', posiadam dwa takie dekodery i dwie karty w innych lokalizacjach, strasza od lat ze wycofaja peace a jednak dobrze sie maja:), po przejsciu na czas nieokreslony w kazdym czasie moga poprosic mnie o zwrot dekodera, a umowa na czas oznaczony zapewnia przez ten okres korzystanie z tych dekoderow, chyba juz zrozumiales moj opis sytuacji:)

 

Edited by Spidi83

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)
24 minuty temu, Spidi83 napisał:

PawelTSW, przedsiebiorca telekonunikacyjny czy operator nie moze rozwiazac umowy bez podania przyczny jak np. zaleglosci w platnosciach, zmienialo by to postanowienia umowne , jak sluszne napisali moi szanowni przedmowcy tj.Olka karty cameleon nie sa parowane z dekoderem peace, a to bardzo istotny 'szczegol', posiadam dwa takie dekodery i dwie karty w innych lokalizacjach, strasza od lat ze wycofaja peace a jednak dobrze sie maja:), po przejsciu na czas nieokreslony w kazdym czasie moga poprosic mnie o zwrot dekodera, a umowa na czas oznaczony zapewnia przez ten okres korzystanie z tych dekoderow, chyba juz zrozumiales moj opis sytuacji:)

 

Dostawca usług zastrzega sobie prawo do wymiany Karty dekodującej na nową oraz do przeprowadzania aktualizacji oprogramowania Sprzętu/Sprzętu własnego Abonenta w każdym czasie, w przypadku zagrożenia bezpieczeństwa systemu kodowania sygnałów lub innych przyczyn technicznych, organizacyjnych lub prawnych uniemożliwiających świadczenie usług. O wymianie Karty dekodującej Dostawca usług każdorazowo poinformuje Abonenta.

 

Dostawca usług może zawiesić świadczenie usług po uprzednim wezwaniu Abonenta do zapłaty, w przypadku naruszenia przez Abonenta postanowień Umowy, Regulaminu, Cennika, Szczegółowych Warunków, Warunków Promocji, w  zakresie obowiązku terminowego ponoszenia Opłat.

 

Dostawca usług może rozwiązać Umowę w każdym czasie ze skutkiem natychmiastowym, jeżeli Abonent wykorzystuje usługi, jak również Sprzęt/Sprzęt własny Abonenta do celów niezgodnych z prawem, postanowieniami Umowy, Regulaminu, Cennika, Szczegółowych Warunków, Warunków Promocji

 

czyli w skrócie:

 

wzywają cię do wymiany sprzętu / karty, ty tego nie robisz, nie pojawiasz się w punkcie, potem dostajesz pismo, że zawieszają ci usługę, ale za dekodery musisz płacić - chyba, że masz za 0 zł

 

wtedy takimi cameleonami to sobie możesz pupę podcierać :)

 

na pewno ważniejsze dla C+ jest to, by uciąć "dzielenie 1 karty na 100 osób" jak to ma miejsce, niezależny multiroom (np. kilka kart) u ciotki babki i wujka to jeszcze nie jest dla nich temat, który utną już teraz, ale w przyszłości kto wie, skoro już jest łaczenie dekoderów po lan.

 

 

 

Edited by PawelTSW

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

@Spidi83 Gdzie i kto straszy, że będzie wycofywany sprzęt operatora? Na ten moment gasną kanały na innych nieautoryzowanych urządzeniach, ale informacja była przekazana 2 lata temu :)

Jest ryzyko, że operator wycofa camele i usunie całkowicie niezależny MR, ale nikt na ten moment nie wie kiedy to nastąpi.

 

edit

Kolega wyżej mnie uprzedził :)

Edited by drq

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 godziny temu, PawelTSW napisał:

wymienią wam cameleony na moduły z caymanem, a a potem wyślą pismo, że zapraszają pod dekoder :)

ugrają 2 pieczenie na 1 ogniu (nowe kartki i nowe dekodery)

@PawelTSW Nic takiego nie zrobią, bo moduły CAM są dopiero co wprowadzone w tej konfiguracji starego Multiroomu z Cyfry+ w ramach tej akcji wymian związanej z Polityką zabezpieczenia treści. Cała firma robi duży ukłon z tą możliwością modułów CAM CI+ ECP jednego lub dwóch przy usłudze Multiroom post Cyfra+. Moduły CAM są udostępnione w MR post Cyfra+ po to, by złagodzić przeprowadzany proces, aby Abonent nie był zmuszany do pobrania dekodera i mógł mieć wybór i możliwość dalszego korzystania z własnego sprzętu po tych zmianach, tylko że już przy pomocy modułu CAM CI+ ECP sparowanego z nową kartą Cayman, a nie przy pomocy gołej karty Cameleon jak dotychczas. Oczywiście Abonent pod ten moduł CAM CI+ ECP musi uwzględnić kompatybilność swojego sprzętu, czy sprzęt posiada gniazdo CI+ lub dla treści 4K gniazdo CI+ ECP.

Share this post


Link to post
Share on other sites

PawelTSW, ja posiadam jedynie 2 karty cameleon:),  lukx95 wyjasnil juz chyba wszelkie watpliwosci, jezeli chodzi o znikajace programy to nie zauwazylem takiego procederu, posiadam 2 dekodery peace i wszystko dziala jak nalezy, co do warunkow umowy zawieranej z konsultantem na odleglosc zastrzegam ze dla mnie podstawa zawarcia nowej umowy na czas okreslony jest pozostanie przez czas trwania umowy przy dekoderach ktore juz posiadam, konsultant potwierdza ze tak bedzie a ja utrwalam rozmowe na nosniku:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...