Jump to content

Oferty - dla stałych abonentów Platformy CANAL+ (wyłącznie pytania i odpowiedzi dot. bieżących ofert!)


Message added by Kirk

UWAGA! Aktualne zestawienie ofert przedłużeniowych znajduje się w tym temacie:

Prosimy zapoznawać się przed zadaniem pytania :)

Recommended Posts

Mam pytanie, w jakiej formie obecnie wypowiada się umowę - elektronicznie czy trzeba zanieść osobiście do punktu C+, czy jest jakiś gotowy formularz ?

Z góry dziękuję za pomoc :)

Link to post
Share on other sites

Witam, mam takie pytanie ,obecnie posiadam pakiet Comfort+, pakiet Canal +10,  multiroom z dekoderem peace,

płacę 58 zl. złożyłem już wypowiedzenie bo głównie chodzi mi o Ligę Mistrzów, gdzie czuję się oszukany przy podpisaniu poprzedniej umowy bo zapewniano mnie że LM będzie

w pakiecie tylko nie dodali że od początku zeszłego roku będzie dodatkowo płatny,  proponują abym został z tym pakietem co mam za 61 zł  (3 zł drożej) i podpisał umowę na czas nieokreślony z możliwością włączenia i wyłączenia Ligi Mistrzów w miarę potrzeb w kwocie 15 zl misięcznie, mam takie mieszane uczucia, co sądzicie?

 

Edited by Spidi83
Link to post
Share on other sites

Na czas nieokreślony nie trzeba podpisywać żadnej umowy. 

 

Mistrzowska Piłka jest w Polsacie jeszcze tylko przez rok, więc ja bym poczekał ten rok, włączając sobie tylko na ligę mistrzów. Za rok możesz podpisać jak już będzie wiadomo kto bierze prawa do ligi mistrzów. 

Link to post
Share on other sites

Dziekuje za odpowiedz, tak poczekac, ale mi umowa konczy sie za 2 tyg i kolejna umowe chca pidpisac na 2 lata, nie zgodzilem sie to zaproponowali umowe na czas nieokreslony a lige mistrzow za 15 zl miesiecznie z mozliwoscia wlaczenia i wylaczenia, albo zostac przy tym co mam na 2 lata z Liga Mistrzow doplacajac 12 zl?

Link to post
Share on other sites

Dziękuję za odpowiedź, problem z umowa na czas nieokreślony jestaki, że w każdej chwili mogą mi wypowiedzieć umowę, a mi zależy aby zostać przy starych dekoderach, tym bardziej, że już nie będzie możliwości negocjacji przy kończącej się umowie:)

Link to post
Share on other sites

A na określonej nie mogą wypowiedzieć? Też mogą przez podaną przyczynę. 

A po co by to mieli robić? 

Co mają do tego dekodery? 

Sorry ale nic nie rozumiem z twojego opisu sytuacji. Podpiszesz umowę i też będą ci mogli kazać wymienić dekodery. Co to ma do rzeczy? 

Nie bardzo rozumiem co chcesz osiągnąć? 

Edited by PawelTSW
Link to post
Share on other sites
15 minut temu, olka napisał:

PawelTSW dekodery mają do tego tyle, że nie są parowane z kartą, ja mam podobnie. Mam 5 kart i każda jest w innej lokalizacji. Pozdrawiam

5 kart do jednej umowy ? 

2 camele były maxymalnie kiedyś ?

 

 

Link to post
Share on other sites

Był taki moment, że można było wziąć 5 cameleonów :) Miałam taka Panią w punkcie, zawsze dobrze doradzała i już 4 rok z tego rozwiązania korzystam.

 

Edited by olka
Link to post
Share on other sites

@olka Niedługo wszyscy będą musieli przejść na dekodery operatora, a dekodery dodatkowe będą sprawdzać czy są podłączone do dekodera głównego. Do tego dąży operator. 

A już 5 cameleonach na pewno :)

Masz do nich dekodery z enigmą2? Bo bez tego karty gasną

Edited by PawelTSW
Link to post
Share on other sites

Pawel, masz rację, wiele programów na dodatkowych kartach już nie działa, mimo reaktywacji. Także liczę się z tym :) Mam moduły.

Edited by olka
Link to post
Share on other sites
26 minut temu, PawelTSW napisał:

@olka Niedługo wszyscy będą musieli przejść na dekodery operatora, a dekodery dodatkowe będą sprawdzać czy są podłączone do dekodera głównego. Do tego dąży operator.

To jak w takiej sytuacji sprawdzą połączenie, gdy mam główny dekoder od operatora a drugim urządzeniem jest moduł?

Link to post
Share on other sites
20 minut temu, aro napisał:

To jak w takiej sytuacji sprawdzą połączenie, gdy mam główny dekoder od operatora a drugim urządzeniem jest moduł?

Teoretycznie mogą zaproponować darmową wymianę modułu na dekoder, a w przypadku odmowy rozwiązać umowę. 
Pytanie jaką politykę „tolerancji szarości” zastosuje operator. 

Link to post
Share on other sites

@meckbar dobrze to opisałeś.

Wiele osób robi tak by mieć niezależny multiroom bo moduł dają sąsiadowi czy tam rodzince i wszyscy zadowoleni, pytanie jak to rozwiąże operator, może czekać do końca umowy i nie przedłuży lub rozwiąże umowę. 

Choć znając tempo walki z sharingiem, na to się nie zapowiada, bo moduł i dekoder to akurat najmniejszy problem dla nich. 

Link to post
Share on other sites

Witam wszystkich,

znów przychodzę po pomoc.

Mam:

Extra+C+

Eleven

Mistrzowska Piłka

HBO

Stary Multiroom z dwoma starymi dekoderami Pace i Sagem

płacę 91,89pln

Umowa kończy się ostatniego października - właśnie ją wypowiadam.

 

Moje pytania:

Co obecnie ugram?

Czy jest jakaś opcja by bezboleśnie przejść na 4K?

 

Byłbym bardzo wdzięczy za pomoc

Link to post
Share on other sites
Godzinę temu, meckbar napisał:

Teoretycznie mogą zaproponować darmową wymianę modułu na dekoder, a w przypadku odmowy rozwiązać umowę. 
Pytanie jaką politykę „tolerancji szarości” zastosuje operator. 

Nie po to wprowadzili do oferty moduł, żeby zmusić do wymiany na ich dekoder?Z drugiej strony są zdolni do wszystkiego z ich postępowaniem z klientami.

Link to post
Share on other sites

Usługa Multiroom

Chcąc sprostać wymaganiom, jakie stawiają operatorom dostawcy treści, Platforma CANAL+ jest zobowiązana do zapewnienia pełnego zabezpieczenia usługi Multiroom. Abonenci korzystający z usługi muszą uwzględnić konieczność spełnienia wymogów technicznych świadczenia Opcji dodatkowej Multiroom Standard. Podstawowym wymogiem, gwarantującym poprawne działanie usługi, jest przeprowadzenie instalacji wszystkich dekoderów w zestawie Multiroom w obrębie jednego gospodarstwa domowego. W celu zapewnienia realizacji tego warunku dekodery dodatkowe w usłudze Multiroom wymagać będą połączenia sieciowego z dekoderem głównym lub czasowej aktywacji dekodera dodatkowego kartą z dekodera głównego.

W związku z tym Platforma CANAL+ będzie stopniowo rozszerzać zakres działania funkcjonalności kontroli odległości sprzętu weryfikującej istnienie połączenia sieciowego. W przypadku korzystania przez Abonenta z modeli dekoderów nie wspierających funkcji kontroli odległości, będzie zachodziła konieczność wymiany dekodera. Abonenci będą indywidualnie informowani o planowanych działaniach celem uzgodnienia optymalnego rozwiązania.

 

także tego :)

 

wymienią wam cameleony na moduły z caymanem, a a potem wyślą pismo, że zapraszają pod dekoder :)

ugrają 2 pieczenie na 1 ogniu (nowe kartki i nowe dekodery)

 

 

Edited by PawelTSW
Link to post
Share on other sites
10 minut temu, PawelTSW napisał:

W tej opcji nic nie ugrasz w lepszej cenie. 

Mega dobra oferta ze wszystkimi opcjami. 

 

4k jest w pakiecie superpremium4k za 109,99 zł 

 Czyli jeśli zaproponują to samo to brać?

W sumie Multiroom mam w domu więc nie jest mi aż tak potrzebny w wersji starej. Czy przejście na nową nie 4K kosztuje? Czy mogę wymienić u nich karty i dwa dekodery?

Link to post
Share on other sites

Możesz wymienić dekodery i karty, a po co przedłużać umowę na 2 lata jak możesz zostać na bezterminowej? Zobacz ile będziesz więcej płacić niż teraz, zawsze to tylko miesiąc wypowiedzenia 

Co to znaczy przejście na nową nie 4k?? Nie rozumiem tego zdania 

Link to post
Share on other sites

Chodzi mi o nowe dekodery niekoniecznie z usługą 4K bo te stare są stare :)

Nie potrzebuję oferty 4K ale nowocześniejsze dekodery by się przydały. No chyba, że te nowe mają jakieś znaczące minusy i lepiej pozostać przy pace'ie i cameleonach.

 

Co do czasu nieokreślonego to mam na koncie coś takiego:

  • Pakiet Extra+ z CANAL+
  • HBO
  • Eleven Sports
  • Filmbox Pack
  • MISTRZOWSKA PIŁKA
  • MULTIROOM STANDARD
  • NAJEM PVR
  • Najem HD Multiroom
  • Eleven Sports 11,90 zł/m dla Abonentów (01/18)
  • Mistrzowska Piłka za 0 zł/m dla Abonentów (07/18)
  • HBO 0 zł/m dla Abonentów
  • Extra+ z CANAL+ 79,99 zł 24 m, a po tym okresie 88,99 zł/m dla Abonentów (03/18)
  • Najem ultraBox+ 0zł dla Abonentów
  • Multiroom Standard C+ 0zł 0zł/m dla Abonentów
 
Link to post
Share on other sites
6 minut temu, piccolo napisał:

Chodzi mi o nowe dekodery niekoniecznie z usługą 4K bo te stare są stare :)

Nie potrzebuję oferty 4K ale nowocześniejsze dekodery by się przydały. No chyba, że te nowe mają jakieś znaczące minusy i lepiej pozostać przy pace'ie i cameleonach.

 

Co do czasu nieokreślonego to mam na koncie coś takiego:

  • Pakiet Extra+ z CANAL+
  • HBO
  • Eleven Sports
  • Filmbox Pack
  • MISTRZOWSKA PIŁKA
  • MULTIROOM STANDARD
  • NAJEM PVR
  • Najem HD Multiroom
  • Eleven Sports 11,90 zł/m dla Abonentów (01/18)
  • Mistrzowska Piłka za 0 zł/m dla Abonentów (07/18)
  • HBO 0 zł/m dla Abonentów
  • Extra+ z CANAL+ 79,99 zł 24 m, a po tym okresie 88,99 zł/m dla Abonentów (03/18)
  • Najem ultraBox+ 0zł dla Abonentów
  • Multiroom Standard C+ 0zł 0zł/m dla Abonentów
 

 

wiele osób twierdzi, że pace jest lepszy, jeśli wymieniać to na 4k ultrabox, ale drugi dekoder to trochę toporny dekoder "wifibox"

 

wejdź do "moje płatności" --> "prognoza płatności" u góry, i ci się pokaże "pierwszy miesiąc okresu nieoznaczonego"

 

to kwota, którą będziesz płacić na stałe, na bezterminowej

 

 

Edited by PawelTSW
Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   1 member

×
×
  • Create New...