Jump to content

Oferty - dla stałych abonentów Platformy CANAL+ (wyłącznie pytania i odpowiedzi dot. bieżących ofert!)


Message added by Kirk

UWAGA! Aktualne zestawienie ofert przedłużeniowych znajduje się w tym temacie:

Prosimy zapoznawać się przed zadaniem pytania :)

Recommended Posts

3 minuty temu, ircios napisał:

Śmierdzi mi tu MR od ITI, bo Wifiboxa bierzesz. A konsul może sobie opowiadać co chce, a oni dążą aby wszyscy mieli MR w sieci. Może nich Ci to głośno i wyraźnie powie, że  nadal to będzie MR po Cyfrze. Zawsze potem możesz reklamować, bo Cię w błąd wprowadzono. Nie lepiej za tego Cameleona wziąć moduł CI+? Wtedy nie będą mieli możliwości nawet za rok zrobić Ci MR w sieci.

Hey. To na razie propozycja. Ale babka mówiła na początku, że rozmowa jest rejestrowana. Kilka razy pytałem o multi bo mam po cyfrze i nawet powiedziała że dekodery nie muszą być w jednym domu. 

A jakby to był multi iti to nie wołaliby 10 zł za niego???

Edited by kauj1
Link to post
Share on other sites

No to ok. Uprzedzam Cię jednak, że mogą to zmienić w każdej chwili pod pretekstem zabezpieczenia treści. A Wifibox...Dramat. 

Link to post
Share on other sites
9 minut temu, kauj1 napisał:

Hey. To na razie propozycja. Ale babka mówiła na początku, że rozmowa jest rejestrowana. Kilka razy pytałem o multi bo mam po cyfrze i nawet powiedziała że dekodery nie muszą być w jednym domu. 

A jakby to był multi iti to nie wołaliby 10 zł za niego???

To rzeczywiście ciekawe, że takie rzeczy gada. 

Dostałeś za 0 po starej cyfrze. Niech Ci wyśle ofertę na maila to doczytasz o multiroom 

Link to post
Share on other sites
12 godzin temu, kauj1 napisał:

Podczas rozmowy potwierdzone kilkukrotnie przez konsultanta, że dekodery będą działać niezależnie.

Dekodery działają niezależnie tzn. możesz oglądać różne rzeczy w tym samym czasie 😀 ale dekodery muszą być połączone. Kabel lub sieć.

Link to post
Share on other sites
46 minut temu, Martinos napisał:

Dekodery działają niezależnie tzn. możesz oglądać różne rzeczy w tym samym czasie 😀 ale dekodery muszą być połączone. Kabel lub sieć.

To już zgłupiałem. Teraz byłem w punkcie autoryzowanym c+ i pracownik zapewnia że multi zostaje niezależny. Jak teraz ( 2 karty po cyfrze+). Nie trzeba dekoderów łączyć przez wi fi i internet.

Link to post
Share on other sites
2 godziny temu, kauj1 napisał:

To już zgłupiałem. Teraz byłem w punkcie autoryzowanym c+ i pracownik zapewnia że multi zostaje niezależny. Jak teraz ( 2 karty po cyfrze+). Nie trzeba dekoderów łączyć przez wi fi i internet.

Jeśli masz stare Cameleony to tak może jeszcze jest. Ale nowy MR już tak nie działa.

Zależy jakie masz karty, dekodery i od kiedy masz ten MR.

Link to post
Share on other sites

@kauj1 Jak masz dwie gołe karty Cameleon obecnie, to masz stary Multiroom post Cyfra+ i w ofercie przedłużenia umowy, którą dostaniesz na maila w nazwie promocji Twojego Multiroom powinien być dopisek C+, który oznacza, że masz ten Multiroom na zasadach z Cyfry+. Jak na razie wszystko jest po staremu i usługa MR post Cyfra+ jest świadczona na zasadach z Cyfry+, czyli działa niezależnie, ale zawsze mogą przy dwóch dekoderach zastosować funkcję kontroli odległości sprzętu, ale czy to zrobią nie wiadomo. Jak rozumiem chcesz przejść na ich dwa dedykowane dekodery w MR post Cyfra+ i nie wolisz np. konfiguracji dekoder+moduł CAM lub moduł CAM+moduł CAM? Jeśli chodzi o to co @Martinos pisze odnośnie kart dekodujących, to karty Cameleon i Cayman działają w MR post Cyfra+, tyle że karty Cayman są już parowane ze sprzętem na umowie.

Edited by lukx95
  • Upvote 1
Link to post
Share on other sites

Hmm, dzisiaj zalogowałem się do ICA a tam promocja, dek ultrabox 4k bez opłaty aktywacyjnej za 5zł/m-c. Opcja z dyskiem za 10zł. Opłaca się wymienić w tej cenie wifiszrota?

Link to post
Share on other sites

Zadzwoniłem na 122947879.

 

Oferowali superpremium 4k z multiroomem za 129,99. Teraz płacę 166,89 z multiroomem, nie mam opłaty za dekoder 4k z dyskiem. Jest to moja 1umowa, kończy się 31.08. Rezygnacja dawno złożona, ale w zasadzie nikt nie dzwonił. To na czym mi zależy to c+ z 4k, eleveny, hbo z go, mistrzowska piłka.

 

Oczywiście treści typu, że to maksymalna oferta, taniej się nie da itd. Chyba, że bez mistrzowskiej piłki byłoby ok.121zł.

 

Mówiłem, że za 120 zł. za calość jestem w stanie zgodzić się od ręki. Usłyszalem, że się nie da.

 

Czy warto czekać jeszcze te 2-3tygodnie i podjąć próbę kontaktu, bo czemu sami nie dzwonią nie wiem i nie wnikam.

Link to post
Share on other sites
6 minut temu, connor07 napisał:

109,99 zł za ten pakiet nie więcej. Jak się nie da to czekaj masz sporo czasu.

A da się w tej kwocie ogarnąć multiroom?

 

Powiedziałem, że kolega ma ten pakiet za 109,99. Oczywiście odpowiedź, że się nie da.

  • Like 1
Link to post
Share on other sites
W dniu 3.07.2020 o 14:08, Sponge_Bob napisał:

Witam! To forum pomagało mi już kilka razy przy przedłużeniach umowy z nc+

 

Do rzeczy. W sierpniu kończy mi się kolejna umowa.

Extra+
Canal+ (8)

Mistrzowska Piłka

Eleven Sports

Multiroom Standard

Mediabox

nc+go

Aktualnie płacę 106,89

Pytanie co mogę ugrać?

 

W ica taka oferta

Szczegóły wybranej oferty

Pakiet główny:
Pakiet Extra+ z CANAL+
79,99 zł/mies. 123
Opcje dodatkowe:
  • HBO 0,00 zł/mies. (5 miesięcy)
  • Paramount Play 0,00 zł/mies.
  • MISTRZOWSKA PIŁKA 0,00 zł/mies.
  • MULTIROOM STANDARD 10,00 zł/mies.
  • Nat Geo Play 0,00 zł/mies.
  • FOX Play 0,00 zł/mies.
  • HBO GO 0,00 zł/mies.
  • Eleven Sports 11,90 zł/mies.
  • NAJEM MEDIABOX+ 5,00 zł/mies.
Łączne koszty miesięczne:
106,89 zł/mies. 1
Liczba kanałów:
173
 w tym:
  • 106 nc+ GO
  • 3 nowych

dodatkowo 59 kolekcji nc+go TV
Okres trwania umowy:
31.08.2022 r.
 
Ugram coś więcej u konsultanta? Czy w moim przypadku jest szansa na  dostanie Multiroomu Standard za 0 zł?
Będę wdzięczny za pomoc :)

 

 

Miałem jedną rozmowę z konsultantem. odrzuciłem jego propozycje i od tej pory cisza... Jutro składam wypowiedzenie ( ostatni dzień ) . Zgodziłbym się na tą ofertę ze "Strefy Canal Plus" gdyby dali mi dekoder 4K w tej cenie, ewentualnie zeszli z tych 10 zł za MR. Zobaczymy czy po wypowiedzeniu będą lepsze oferty...

Link to post
Share on other sites
22 minuty temu, PawelTSW napisał:

Multiroom + 10 zł 

Chciałem, jak wyżej napisałem zgodzić się na 120zł za całość. Padło twarde nie ze strony konsultantki.:)

Link to post
Share on other sites

Dzięki za odpowiedź. Mistrzowska piłka 0 zł, wygląda to tak :

 

  • Pakiet Superpremium+ 4K
  • FOX Play
  • History HD_H2
  • MISTRZOWSKA PIŁKA
  • MULTIROOM STANDARD
  • Nat Geo Play
  • Mistrzowska Piłka za 0zł/m dla Abonentów (01/19)
  • Multiroom Standard 49 i 10zł/m dla Abonentów
  • History HD/H2 0 zł 1m 2,99 zł dla Abonentów
  • Superpremium+ 4K za 109,99 zł/m oraz za 124,99 zł/m dla Abonentów (05/20) L

 

Czyli nie warto, może lepiej złożyć wypowiedzenie jak zawsze i czekać co zaproponują na ostatnią chwilę.

 

- jako dekoder główny ( uważam, że beznadziejny ) mam mediaBox+/PVR ADB 3740SX

- drugi dekoder Box+/HD ADB 2849/50ST

 

Wynika z tego, że nawet obecnie duzo płacę za ten pakiet jaki mam :

- eleven 11,90 zł

- HBO 15 zł

- HBO GO 5 zł

- mistrzowska piłka 0 zł

- multiroom standard 5 zł

 

 

Edited by Kriksos
Link to post
Share on other sites
16 minut temu, zuchu napisał:

Chciałem, jak wyżej napisałem zgodzić się na 120zł za całość. Padło twarde nie ze strony konsultantki.:)

 

Więc póki co czekaj na oferte pod koniec sierpnia/początek września przy oddawaniu sprzętu. Ja odbierałem telefony co tydzień i konsultanci też twardo mówili "nie" takich ofert już nie ma itd. A tu proszę, kilka dni przed zakończeniem umowy i dostałem to co chciałem od początku. Więc cierpliwości i powodzenia ;)

Link to post
Share on other sites

Hej, powiedzcie mi jak to jest. Przedłużyłem umowę i ustaliłem wymianę dekodera z wifipremieumbox+ na ultrabox+ W umowie jest napisane że będę płacił za stary dekoder? Orientuje się ktoś jak to jest z wymianą dekodera po przedłużeniu umowy?

Link to post
Share on other sites
12 godzin temu, Martinos napisał:

...Ale nowy MR już tak nie działa...

Coś mnie ominęło? Jaki to jest nowy MR? Kiedy go wprowadzili?

 

11 godzin temu, Flame napisał:

Hmm, dzisiaj zalogowałem się do ICA a tam promocja, dek ultrabox 4k bez opłaty aktywacyjnej za 5zł/m-c. Opcja z dyskiem za 10zł. Opłaca się wymienić w tej cenie wifiszrota?

Tak..opłaca się za Max 5 zeta z dyskiem.

 

@zuchu Mistrzowska Piłka jest w Superpremium 4k. Pakiet wart tak jak wyżej jest napisane 109,99. 

Link to post
Share on other sites

Moja aktualna oferta właśnie się kończy (24 miesiące) , 2 cameleony (mam swoje dekodery) i za to co niżej płacę ~78zł.(HBO na cały okres za 0%)

22.06.2018
  • Pakiet Extra+CANAL+(6)LIVE
  • HBO
  • Filmbox Pack
  • History HD_H2
  • MULTIROOM STANDARD
  • Multiroom Standard C+ 0zł/m dla Abonentów
  • HBO 0 zł/m dla Abonentów
  • Extra+ z CANAL+ (6) LIVE 69,99 zł 24 m, a po tym okresie 76,99 zł/m dla Abonentów (03/18)
  • Filmbox Pack 5 zł/m dla Abonentów

Kończy mi się umowa jutro, wypowiedzenie nie złożone. Konsultant w jakiejś rozmowie parę tygodni temu wspominał że mam super ofertę i nie da się jej utrzymać (ale bez wypowiedzenia to normalne że zawsze tak mówią).

Ok pytanie -  co najlepszego mogę mieć w cenie około 80zł ?

Filmboxów nie potrzebuję, na HBO obejrzałem 1 film przez parę lat ale jak dawali za 0zł to czemu dalej mam nie mieć ? ;)

Zależy mi na kanałach Canal+ i ewentualnie także na Netflixie , opcjonalnie HBO (jeśli się da wywalczyć za 0zł) :)

 

I drugie pytanie - co zrobić w obecnej sytuacji ? Zadzwonić sam na infolinię i powyłączać pakiety HBO, FIlmbox itd (jutro koniec promocji) ?

A może da się poprosić o przełączenie do tego działu utrzymaniowego (nie pamiętam jak on się tam nazywał), 2 lata temu chyba bez wypowiedzenia się obyło i dostałem taką dobrą ofertę, gość kumaty widział w historii że zawsze wynegocjowany był pakiet w bdb cenie i powiedział że da mi od razu świetną ofertę bez kombinowania z wypowiedzeniami (ale chyba on był właśnie z tego działu wyżej).

 

 

 

 

Link to post
Share on other sites

@qler85 Dostałbyś to samo w tej samej cenie. Po co Ci Netflix, skoro na HBO obejrzałaś 1 film? Netflix możesz sobie włączyć bez zawierania umowy z operatorem, z możliwością wyłączenia kiedy chcesz. Netflixa nie dostaniesz za free jak HBO.

Link to post
Share on other sites

Witam

Umowa do 31.12.2020 obecna oferta konsultanta pozostanie na tych samych warunkach i wymiana jednego dekodera na 4K z dyskiem i dopłata 10 zł.Posiadam MR z cyfry twierdzi że drugi dekoder będzie działa bez problemu ale mi coś tu śmierdzi... Czy można coś jeszcze ugrać przy takiej ofercie?

Wybrane usługi

Pakiet Extra+ z CANAL+, HBO, Eleven Sports, FOX Play, Filmbox Pack, MISTRZOWSKA PIŁKA, MULTIROOM STANDARD, Nat Geo Play, NAJEM PVR, Najem HD Multiroom

Wybrane promocje

Extra+ z CANAL+ 79,99 zł 24 m, a po tym okresie 88,99 zł/m dla Abonentów (03/18), Eleven Sports 11,90 zł/m dla Abonentów (01/18), HBO 0 zł/m dla Abonentów, Kolekcja Fox Play 0 zł/m dla Abonentów, Kolekcja Nat Geo Play 0 zł/m dla Abonentów, Mistrzowska Piłka za 0 zł/m dla Abonentów (07/18), Multiroom Standard C+ 0zł 0zł/m dla Abonentów, Najem ultraBox+ 0zł dla Abonentów

Czas trwania umowy
(okres oznaczony umowy)

od dnia aktywacji promocji do końca dotychczasowego okresu oznaczonego +
24 mies.

KWOTA DO ZAPŁATY ZA TWÓJ PIERWSZY RACHUNEK: 91,89 zł
Prognozy kolejnych płatności sprawdzaj na bieżąco w moje.ncplus.pl

Link to post
Share on other sites

Oferta z zawartością b.dobra. Jednak daj sobie spokój na dzień dzisiejszy z przedłużeniem jak chcesz dekoder taniej. Przy aneksowaniu dekodery z dyskiem dają za 5 zeta, ale to w końcowej fazie wypowiedzianej umowy.

 

Link to post
Share on other sites

Witam. Właśnie dzisiaj wymieniłem. Starego peca na dekoder 4 k z dyskiem. Multirom mam po cyfsze.. I po podłączeniu nowego dekodera. Drugi dekoder (pace) do Multiromu nagle przestał działać. Pokazuje komunikat (nieobsługiwany). Dzwoniłem na infolinię techniczna  i twierdzili że dekoder padł. I że jak pójdę do punktu to oprucz dekodera. Najlepiej jak bym wymienił jeszcze kartę do Multiromu. Teraz pytanie czy to prawda że muszę wymienić kartę czy konsultant sciemnia. Przy przedłużanie umowy byłem zapewniamy że oba dekodery będą działać nie zależnie na czym mi bardzo zależało.i to był mój bearunek przedłużenia umowy. Drugie pytanie jeśli rzeczywiście muszę zmienić kartę to na jaką najlepiej. Aby dekodery mogły działać w dwóch różnych miejscach? 

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...