Jump to content
marcin7650

Oferty - dla stałych abonentów Platformy CANAL+ (wyłącznie pytania i odpowiedzi dot. bieżących ofert!)

Kirk

UWAGA! Aktualne zestawienie ofert przedłużeniowych znajduje się w tym temacie:

Prosimy zapoznawać się przed zadaniem pytania :)

Message added by Kirk

Recommended Posts

koniec umowy na przełomie listopada/grudnia 2020. zaczynają się telefony.

Co powiecie nt. tego pakietu i czy coś można na nim ugrać taniej czy w tej cenie więcej.

I co w momencie przejścia umowy na czas nieokreślony. Czy te promocyjne pakiety zostaną wyłączone i zostanie tylko pakiet extra c+ za 108,99 oraz eleven za 11,9 czy za te promocyjne pakiety doliczą dodatkową opłatę.

WYBRANE USŁUGI:

 

Wybrane usługi

 

Pakiet Extra+ z CANAL+, HBO, CINEMAX, Eleven Sports, Filmbox Pack, HBO GO, MISTRZOWSKA PIŁKA

 

Wybrane promocje

 

Extra+ z CANAL+ 99,99 zł 24 m, a po tym okresie 108,99 zł/m dla Abonentów (03/18), Cinemax 0 zł/m dla Abonentów, Eleven Sports 11,90 zł/m dla Abonentów (01/18), Filmbox Pack 0 zł/m dla Abonentów, HBO i HBO GO 0 zł/m dla Abonentów, Mistrzowska Piłka za 0 zł/m dla Abonentów (07/18)

 

Czas trwania umowy
(okres oznaczony umowy)

 

od dnia aktywacji promocji do końca dotychczasowego okresu oznaczonego +
24 mies.

 

KWOTA DO ZAPŁATY ZA TWÓJ PIERWSZY RACHUNEK: 111,89 zł
Prognozy kolejnych płatności sprawdzaj na bieżąco w moje.ncplus.pl

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na nieokreslonym wszystko to co miales za 108,99 + 11,99

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dzień dobry,

czy ktoś zszedł z pakietu wyższego Extra na Nowy Comfort+ za 22.5 zł ? Konsultant uparcie twierdzi ,że nie ma takich oferty dla osób ,które nigdy nie miały Start lub Comfort.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

U mnie próba zejścia z Extra + Canal+ na goły Extra skończyła się całkowitym rozwiązaniem umowy, tak więc życzę powodzenia.

Edited by Barti
Usunięto zbędne cytowanie. Nie cytujemy treści poprzedniego postu w całości.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@raffde od maja zmieniły się wytyczne odnośnie zejścia na pakiet niższy. Wątpię, żeby zaproponowali w DUK mniej niż 34,99.

  • Confused 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Tego się właśnie obawiałem. Myślisz, aby zejść na niższy pakiet, a dopiero za 2 lata negocjować cenę?

Edited by Barti
Usunięto zbędne cytowanie. Nie cytujemy treści poprzedniego postu w całości.
  • Confused 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Oferta z dziś (pierwszy odebrany od nich telefon, nie wysyłałem wypowiedzenia):

 

WYBRANE USŁUGI:

Wybrane usługi Pakiet Extra+ z CANAL+, HBO, Filmbox Pack, HBO GO, MISTRZOWSKA PIŁKA, Paramount Play, NAJEM MEDIABOX+
Wybrane promocje Extra+ z CANAL+ 84,99 zł 24 m, a po tym okresie 93,99 zł/m dla Abonentów (05/20) L, Filmbox Pack 5 zł/m dla Abonentów, HBO i HBO GO 0 zł/m dla Abonentów, Mistrzowska Piłka za 0zł/m dla Abonentów (01/19), N ajem mediaBox+5zł dla Abonentów
Czas trwania umowy
(okres oznaczony umowy)
od dnia aktywacji promocji do końca dotychczasowego okresu oznaczonego +
24 mies.
KWOTA DO ZAPŁATY ZA TWÓJ PIERWSZY RACHUNEK: 94,99  zł
Prognozy kolejnych płatności sprawdzaj na bieżąco na strefa.canalplus.pl

 

Sumarycznie wyszła dokładnie ta sama kwota miesięczna, którą miałem do tej pory, a doszedł mi FilmBox Pack.
Proponowali mi jeszcze dekoder 4K za dodatkowe 5 zł ale bez CANAL+ 4K więc podziękowałem (za CANAL+ 4K dodatkowe 10 zł/mc by było).

Edited by Tomo21

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uwazam, ze oferta bardzo dobra. Przy lamancu wyszloby pewnie drozej o pilke.

  • Confused 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
5 godzin temu, raffde napisał:

Dzień dobry,

czy ktoś zszedł z pakietu wyższego Extra na Nowy Comfort+ za 22.5 zł ? Konsultant uparcie twierdzi ,że nie ma takich oferty dla osób ,które nigdy nie miały Start lub Comfort.

Do kiedy umowa? Wypowiedzenie wysłane? W ICA masz jakieś oferty na przedłużenie?

Share this post


Link to post
Share on other sites

witam umowa do 31 lipca wypowiedzenie wysłane jeden telefon 3 tyg. temu i cisza czy będą inne oferty  proponowali con+10c+ za 55zl na 24m teraz mam sam conf za42 zl pozdrawiam.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Czekaj spokojnie.  Jak się nie odezwą to zadzwoń za miesiąc z pytaniem gdzie masz sprzęt zdać, bo nie ma ofert dla Ciebie. Przy okazji coś Ci zaproponują. 

Edited by ircios
  • Haha 1
  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dziś telefon z propozycją:

pakiet Comfort - 22,50

pakiet Canal+ (10 kanałów) - 25,00

I taki zestaw właśnie mam do końca sierpnia.

Dodatkowo oferują

3xHBO - 20,00

Wymiana dekodera Sagemcom DSI83 na dekoder 4K - i tu mam do wyboru

aktywacja 0 zł i opłata miesięczna 5 zł lub

aktywacja 99,00 zł i opłata miesięczna 0 zł

Po cyfrze pozostaje mi jeszcze Pace z 2 kartami za 0 zł

Nie dopytałem czy stare karty mi zostawią czy też wymiana na nowe.

Wypowiedzenie jeszcze nie wysłane, a dostaje to co chciałem.

Osobiście skłaniam się za aktywacją 99,00 zł gdyż w przyszłości w systemie będzie widniał dekoder za 0 zł (a może się mylę podpowiedzcie)

Umowa na 2 lata

Trochę zaskoczyła mnie ta promocja cenowa z Ich strony bez wysłanego wypowiedzenia, w piątek mam dać odpowiedź.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)
Godzinę temu, ircios napisał:

Czekaj spokojnie.  Jak się nie odezwą to zadzwoń za miesiąc z pytaniem gdzie masz sprzęt zdać, bo nie ma ofert dla Ciebie. Przy okazji coś Ci zaproponują. 

Niestety skończyły się czasy gdzie na wznowienie umowy nawet w POS mogliśmy ładować zejscie z superpremium na starta za 9,99. Telefony z pytaniem gdzie zwrócić sprzęt może wywołać tylko uśmiech na twarzy konsultanta. Pracownik infolinii (od momentu pandemii) ma obowiązek powiadomić o zwrocie sprzętu i zostawia stosowny komentarz w systemie z datą kiedy powiedzial o  koniecznoscie i terminie zwrotu sprzętu.jest to zabezpieczenie na wypadek gdyby klient wymigiwal się od kary za nieterminowy zwrot  zasłaniając się pandemia i niewiedza,że odblokowano POSY.

Edited by P_Canal+
  • Confused 2

Share this post


Link to post
Share on other sites
20 minut temu, toom napisał:

Dziś telefon z propozycją:

pakiet Comfort - 22,50

pakiet Canal+ (10 kanałów) - 25,00

I taki zestaw właśnie mam do końca sierpnia.

Dodatkowo oferują

3xHBO - 20,00

Wymiana dekodera Sagemcom DSI83 na dekoder 4K - i tu mam do wyboru

aktywacja 0 zł i opłata miesięczna 5 zł lub

aktywacja 99,00 zł i opłata miesięczna 0 zł

Po cyfrze pozostaje mi jeszcze Pace z 2 kartami za 0 zł

Nie dopytałem czy stare karty mi zostawią czy też wymiana na nowe.

Wypowiedzenie jeszcze nie wysłane, a dostaje to co chciałem.

Osobiście skłaniam się za aktywacją 99,00 zł gdyż w przyszłości w systemie będzie widniał dekoder za 0 zł (a może się mylę podpowiedzcie)

Umowa na 2 lata

Trochę zaskoczyła mnie ta promocja cenowa z Ich strony bez wysłanego wypowiedzenia, w piątek mam dać odpowiedź.

 

Dobra oferta, też tak dostałem po złożonym wypowiedzeniu. Nic taniej nie będzie.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Tutaj raczej nie chodzi mi o taniej (bo jest już tanio), tylko że taka oferta bez wypowiedzenia. Czyżby miał być to precedens, gdzie przedtem takie oferty były po wypowiedzeniu (a może nie mam takiej wiedzy)?

Pozostaje jeszcze pytanie, co z dekoderem, jaką opcję wybrać? Jakie jest wasze zdanie?

Edited by Barti
Zdanie pytające kończymy znakiem zapytania, a nie kropką. Poprawiono post.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Osobiście skłaniam się za aktywacją 99,00 zł gdyż w przyszłości w systemie będzie widniał dekoder za 0 zł (a może się mylę podpowiedzcie)
Umowa na 2 lata


Dobrze kombinujesz. Lepiej mieć dekoder w abonamencie za 0zł, na przyszłość. A jeszcze lepiej 0 aktywacja i 0 abonament i jeszcze 0 za kanał 4k :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Niestety skończyły się czasy gdzie na wznowienie umowy nawet w POS mogliśmy ładować zejscie z superpremium na starta za 9,99. Telefony z pytaniem gdzie zwrócić sprzęt może wywołać tylko uśmiech na twarzy konsultanta. Pracownik infolinii (od momentu pandemii) ma obowiązek powiadomić o zwrocie sprzętu i zostawia stosowny komentarz w systemie z datą kiedy powiedzial o  koniecznoscie i terminie zwrotu sprzętu.jest to zabezpieczenie na wypadek gdyby klient wymigiwal się od kary za nieterminowy zwrot  zasłaniając się pandemia i niewiedza,że odblokowano POSY.

Skończyły się? Ok, może jutro zaczną się od nowa. Nie wiem czy gość pracuje w ITI czy to jakis marketing szeptany ale gość wyjątkowo wkurzający xD default_icon_biggrin.gif

 

  • Sad 1
  • Upvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites
10 minut temu, NobelM napisał:

 


Dobrze kombinujesz. Lepiej mieć dekoder w abonamencie za 0zł, na przyszłość. A jeszcze lepiej 0 aktywacja i 0 abonament i jeszcze 0 za kanał 4k :)

 

To zbyt piękna bajka.

W piątek poszarpie się jednak o ten kanał za free 🙂

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)
Godzinę temu, 5etho napisał:

Skończyły się? Ok, może jutro zaczną się od nowa. Nie wiem czy gość pracuje w ITI czy to jakis marketing szeptany ale gość wyjątkowo wkurzający xD default_icon_biggrin.gif

 

Tak,pracuje w duzym salonie POS i śmieszą mnie wypowiedzi "specjalistów",którzy kiedyś dostali dobrą ofertę i teraz zapewniają innych forumowiczów o słuszności ich strategii nie biorąc pod uwagę zmian sprzedażowych i cennikowych. Jeśli ktoś woli słuchać osob,które nie pracowały nigdy w ITI to droga wolna.Moga nawet czekać aż naliczymy karę za nieterminowy zwrot  sprzętu z nadzieją,że znajdzie się comfort za 14,99 i dopełnienie za 10

Edited by P_Canal+
  • Confused 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam.

Czy to dobra oferta ??


 
Pakiet Superpremium+ 4K

Adventure TV HD

FOX Play

History HD_H2

MISTRZOWSKA PIŁKA

Nat Geo Play

NAJEM dekodera 4K

Multiroom enkowy

 

cena 129 zł

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam. Jestem po rozmowie z konsultantem. Posiadam extra z 6C+ 69.99zl,Hbo+Hbo Go 20zl,Eleven 11,90zl,Mistrzowska Pilka 0zl,dekoder 4k 15zl. Chca mi dac Superpremium 4k za 109,99+15zl za najem dekodera. Nie chca zejsc z ceny za najem dekodera. Konsultant twierdzi,ze nie moze tego zrobic i jedynie w punkcie stacjonarnym mozna obnizyc cene za najem dekodera. Ja bym teraz zaakceptowal oferte, a pozniej poszedl do punktu negocjowac cene najmu dekodera. Czy to prawda, czy jednak chca mnie troche nabrac? Z gory dzieki za odp.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)
W dniu 15.06.2020 o 21:56, P_Canal+ napisał:

Tak,pracuje w duzym salonie POS i śmieszą mnie wypowiedzi "specjalistów",którzy kiedyś dostali dobrą ofertę i teraz zapewniają innych forumowiczów o słuszności ich strategii nie biorąc pod uwagę zmian sprzedażowych i cennikowych. Jeśli ktoś woli słuchać osob,które nie pracowały nigdy w ITI to droga wolna.Moga nawet czekać aż naliczymy karę za nieterminowy zwrot  sprzętu z nadzieją,że znajdzie się comfort za 14,99 i dopełnienie za 10

 

Tydzień przed końcem umowy dopiero zaproponowali extra+ za 52,5 zł, chciałem ten abonament za 44,99 zł (mam drugą umowę, z której korzysta moja mama i tam jest taka opcja przedłużenia). Ciągle gadka, że się nie da, że a panie co tam druga umowa. Skończyło się zakończeniem umowy.

Kiedy poszedłem do punktu oddać dekodery, pani w salonie widać chciała mi zaproponować wznowienie - jednak dzwoniąc po wszystkich infoliniach jakie mogła dali jej jasno do zrozumienia, że ma odebrać dekodery i po sprawie.

Tak więc reasumując - nowa polityka Canal+ to taka, że lepiej stracić klienta całkiem, niż utrzymać go dalej za minimalnie niższą kwotę...

Edited by Barti
Usunięto fragment postu - wyrażanie się na forum w sposób niekulturalny. To jest wątek cenowy dotyczący wyłącznie ofert przedłużeniowych Platformy CANAL+.
  • Like 1
  • Upvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

@Tomekrn

Do mnie ostatnio dzwoniła kobieta z punktu i proponowała ten sam pakiet co Tobie i dek 4k za 0zł.

Teraz mam extra 6c+ hbo hbo go cinemax.

Zadzwoń do punktu  i zapytaj.

 

Edited by ww6

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...