Jump to content
marcin7650

Oferty - dla stałych abonentów Platformy CANAL+ (wyłącznie pytania i odpowiedzi dot. bieżących ofert!)

Kirk

UWAGA! Aktualne zestawienie ofert przedłużeniowych znajduje się w tym temacie:

Prosimy zapoznawać się przed zadaniem pytania :)

Message added by Kirk

Recommended Posts

Mnie pewna pani z telefonu komórkowego proponowała bez wysłanego wypowiedzenia to samo na tyle samo czyli comfort z 10 Canal plus  i dekoderem wifipremiumbox za 59,99 zł na 2 lata.Jak uważacie wzięlibyście taką ofertę czy można zejść z ceny jeszcze bardziej?.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam,

 

Właśnie dostałem następującą ofertę przedłużenia:

 

Extra+ z Canal+ (8) (+ Mistrzowska Piłka)

Multi Man Pack + Eleven Sports

Wymiana dekodera na 4k

HBO + HBO GO na 3miesiące

 

Całość za 95zł na 24 miesiące. Brać, czy można ugrać coś jeszcze?

Share this post


Link to post
Share on other sites

89.90 extra + hbo. mam cameleony, multiroom, wziolem nowy dekoder 4k ultra box, czy muszę wymienić jedna z moich kart? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dzisiaj znowu ta sama propozycja co wczoraj tylko gadka o podatku cyfrowym.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Cześć, po wielu miesiącach na umowie nieoznaczonej postanowiłem spróbować ponegocjować. Zgodziłem się na następującą ofertę: 

Kolekcja Fox Play 0 zł/m dla Abonentów

Kolekcja Nat Geo Play 0 zł/m dla Abonentów

Multiroom Standard C+ 0zł 0zł/m dla Abonentów

Najem ultraBox+ 0zł dla Abonentów

Superpremium+ 99,99 zł 24 m, a po tym okresie 114,99 zł/m dla Abonentów (09/19)

Proszę Was o informację czy warto się na to zgodzić (mogę jeszcze odstąpić od umowy). Dodam, że do tego pakietu wymieniono mi dekoder ze starego Pace na dekoder 4K za 5 zł i w sumie pakiet będzie warty 105 zł. W muliroom pozostał mi stary Sagemcom i karta cameleon.

Edited by [email protected]
  • Haha 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
19 godzin temu, zaplutek napisał:

89.90 extra + hbo. mam cameleony, multiroom, wziolem nowy dekoder 4k ultra box, czy muszę wymienić jedna z moich kart? 

Bez tego prawdopodobnie nie dostaniesz nowego deka, ale spokojnie multiroom zostanie na starych zasadach.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

@zaplutek

Napisz proszę, jeśli dojdzie do finalizacji, czy mogłeś oddać obojętnie, któryś z cameli, czy też wskazali konkretny nr. karty do wymiany.

Edited by Barti
Usunięto puste cytowanie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wczoraj podpisane przedłużenie umowy (podaje informacyjnie):

Pakiet
Usługi

Nazwa oferty promocyjnej:

Pakiet Superpremium+ 4K

, MISTRZOWSKA PIŁKA, SunDance HD, VOD+

Superpremium+ 4K za 109,99 zł/m oraz za 124,99 zł/m dla Abonentów (08/19) L, Multiroom Standard aktywacja 0 zł/49 zł i opłata 10 zł/m dla Abonentów, Sundance HD 0 zł 6m dla Abonentów, Najem Dysk PVR 1 TB za 0 zł/m dla Abonentów (03/20), Wymiana na 4K UltraBOX+ bez dysku za 0 zł + najem 5 zł/m dla Abonentów (03/20)

   
  • Confused 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
W dniu 31.10.2019 o 08:49, arekqw napisał:

Przypominam o promocji dla abonentów NC+ / Canal+,    można zgarnąć 510zł

 

Premia za otwarcie konta – 100 zł  + 50zł za kod polecenia: 4247648

w pierwszym miesiącu po otwarciu konta, po wpływie min. 1 000 zł

 

Premia za aktywność – max 360 zł

opłacaj abonament Platformy CANAL+ z konta w banku Credit Agricole i zapewnij miesięczne wpływy na to konto (min. 1 000 zł)

my zwrócimy Ci 50% wartości abonamentu na Twoje kontomax. 30 zł miesięcznie, przez max. 18 miesięcy (łącznie max. 360 zł)

 

Kod polecenia: 4247648 do banku Credit Agricole

Promocja do końca maja, jakby ktoś chciał skorzystać.

Kod polecenia: 4863558

Share this post


Link to post
Share on other sites
W dniu 22.05.2020 o 12:37, ww6 napisał:

@zaplutek

Napisz proszę, jeśli dojdzie do finalizacji, czy mogłeś oddać obojętnie, któryś z cameli, czy też wskazali konkretny nr. karty do wymiany.

 

Zwraca się obojętnie która kartę. Żadna z nich nie jest podpisana jako główna, bądź MR.

 

W dniu 21.05.2020 o 21:02, [email protected] napisał:

Cześć, po wielu miesiącach na umowie nieoznaczonej postanowiłem spróbować ponegocjować. Zgodziłem się na następującą ofertę: 

Kolekcja Fox Play 0 zł/m dla Abonentów

Kolekcja Nat Geo Play 0 zł/m dla Abonentów

Multiroom Standard C+ 0zł 0zł/m dla Abonentów

Najem ultraBox+ 0zł dla Abonentów

Superpremium+ 99,99 zł 24 m, a po tym okresie 114,99 zł/m dla Abonentów (09/19)

Proszę Was o informację czy warto się na to zgodzić (mogę jeszcze odstąpić od umowy). Dodam, że do tego pakietu wymieniono mi dekoder ze starego Pace na dekoder 4K za 5 zł i w sumie pakiet będzie warty 105 zł. W muliroom pozostał mi stary Sagemcom i karta cameleon.

 

Na chwilę obecną najtańsza cena pakietu, zatem oferta dobra. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

@Mikizncplus w salonie mi powiedziano, że muszę zabrać obie, bo nie wiadomo, którą wskaże system do wymiany 😕

Edited by ww6

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ww6 napisz do mnie na priv jak wyglądają szczegóły tej promocji z założeniem konta w Credit Agricole, bo chętnie bym skorzystał.

Share this post


Link to post
Share on other sites

taka oferta:

Pakiet Superpremium+ 4K, FOX Play, MISTRZOWSKA PIŁKA, Nat Geo Play, Najem Dysk, Opłata najem N9 UltraBox+

Superpremium+ 4K za 109,99 zł/m oraz za 124,99 zł/m dla Abonentów (08/19) L, Multiroom Standard 0/49/99zł i 10 zł/m dla Abonentów , Najem 4K UltraBOX+ bez dysku za 10 zł/m dla Abonentów (03/20), Najem Dysk PVR 1 TB za 5 zł/m dla Abonentów (03/20)

134,99  zł

 

Byłem lekko zrobiony i widzę że niestety źle zrobiłem godząc się na takie warunki.

10 lat z nc+ (n, nc+, c)

 Próbowałem za wszelką cenę zejść z opłaty za dekoder - płacę dwa lata i nie widzę sensu tej opłaty - widzę że da się, choć Pani w zaparte że nie ma takiej opcji a warunki wynegocjowałem fantastyczne...  Potem tylko przytakiwałem i kurde poszło. Muszę teraz chyba odstąpić od umowy, czy jednak zostać przy tym?

Za późno zacząłem szukać forum związanego z tematem.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mnie niezle zalatwili podpisalem nowa umowe tydzien temu , zadzwonilem w sprawie wymiany sagecoma na jakis nowy dekoder , to dostalem nowa umowe , udalem sie po wymiane dekodera i sie okazalo ze musze zdac PVR dekoder wraz wyznaczona karta , a sagecom musze nadal uzywac . Dzial techniczny dzis powiedzial ze musze zdac pvr i zostawic sagecoma ( on nadal na cameleonie bedzie dziall , tzn 5 kanalaow bede mial super ) Po co wogole taka wymiana , nie amma nawet kanalu 4k w ofercie

Share this post


Link to post
Share on other sites
Godzinę temu, puppets napisał:

taka oferta:

Pakiet Superpremium+ 4K, FOX Play, MISTRZOWSKA PIŁKA, Nat Geo Play, Najem Dysk, Opłata najem N9 UltraBox+

Superpremium+ 4K za 109,99 zł/m oraz za 124,99 zł/m dla Abonentów (08/19) L, Multiroom Standard 0/49/99zł i 10 zł/m dla Abonentów , Najem 4K UltraBOX+ bez dysku za 10 zł/m dla Abonentów (03/20), Najem Dysk PVR 1 TB za 5 zł/m dla Abonentów (03/20)

134,99  zł

 

Byłem lekko zrobiony i widzę że niestety źle zrobiłem godząc się na takie warunki.

10 lat z nc+ (n, nc+, c)

 Próbowałem za wszelką cenę zejść z opłaty za dekoder - płacę dwa lata i nie widzę sensu tej opłaty - widzę że da się, choć Pani w zaparte że nie ma takiej opcji a warunki wynegocjowałem fantastyczne...  Potem tylko przytakiwałem i kurde poszło. Muszę teraz chyba odstąpić od umowy, czy jednak zostać przy tym?

Za późno zacząłem szukać forum związanego z tematem.

Zrozumcie w końcu jedną bardzo istotną rzecz. Platforma nie bierze pod uwagę tego ile lat kto jest klientem. Nie bierze pod uwagę stażu i takie pojawiające się biadolenie że "jestem klientem od X lat jeszcze za czasów analogowego Canal+ z kluczykiem..." nie ma najmniejszego sensu bo im to i tak nie robi nic. 

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pewnie masz racje. 

Moje pytanie - jak zejść z ceną za dekoder i dysk i od czego to zależy.  Czy aby naprawdę coś ugrać trzeba przejść całą procedurę z wypowiedzeniem itd? 

Czy może jednak oferta jest na tyle akceptowalna i oszczędzić sobie zamieszania i zostawić?

Edited by Barti
Usunięto zbędne cytowanie. Nie cytujemy treści poprzedniego postu w całości.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie pewnie a na pewno tak jest. Co do otrzymania dobrych warunków przedłużenia umowy wypowiedzenie to absolutna podstawa. Następnie nie kontaktujemy się sami nawet gdy otrzymamy jakąś wiadomość z prośbą o kontakt w celu przedstawienia oferty. W dalszej kolejności to im bliżej końca umowy tym możliwe lepsze oferty. No i na samym końcu trochę szczęścia aby zadzwonił konkretny konsultant. Pamiętajmy że im drożej nam coś sprzeda tym większą prowizje otrzyma więc w jego interesie jest aby nie sprzedać za tanio. To szczęście o którym pisałem może być wówczas gdy konsultant wyrobił sobie już target więc może komuś przedstawić właśnie dobrą ofertę aby być w statystykach jeszcze w skuteczności przedłużania umów. Dodam jeszcze że podczas rozmów telefonicznych należy robić wrażenie że naprawdę nie jesteśmy już zainteresowani być klientem co jest niekiedy trudne do zagrania. 

Edited by Barti
Usunięto zbędne cytowanie. Nie cytujemy treści poprzedniego postu w całości.

Share this post


Link to post
Share on other sites
W dniu 20.05.2020 o 13:51, YETI napisał:

Umowa do końca czerwca 2020. Wypowiedzenie złożone dwa dni temu poprzez ICA.

Obecnie:
Pakiet Extra+ 6x CANAL+  69,99
2 x PACE PVR 0 zł
MULTIROOM O zł

 

Nowa umowa 24 m-ce:
Pakiet Extra+ 6x CANAL+, MISTRZOWSKA PIŁKA - 69,99 zł
Wymiana na dekoder 4K 99 zł aktywacja, +5 zł czynsz. konsultant chciał dać za 0 zł +5 zł czynsz. Zależało mi, aby nie było czynszu, więc sam zaproponowałem aktywację - po krótkiej "rozmowie" z kierownikiem przystał na te warunki.
Multiroom dalej na PACE PVR - choć chcieli mi wcisnąć WiFiBoxa

 

Z gratisów do wyłączenia:
HBO + HBO Go na 5 miesięcy - potem 25 zł
Filmbox Pack ma 1 miesiąc - samo się dezaktywuje.

Ogólnie jestem zadowolony, mam 4K + MP w tej samej cenie co dotychczas. Jako ciekawostkę, dodam, iż obsługiwał mnie ten sam konsultant co pół roku temu jak aneksowałem inną umowę.

Mam podobną ofertę.

Dekodery:

TurboBox+ i Box+

Też mi się kończy z końcem czerwca

Ile masz w końcu za dekoder 4k ile aktywacji, ile czynszu?

Dekoder z dyskiem. czy bez?

Wypowiedzenie nie złożone jeszcze, ale codziennie się dobijają

Pzdr.

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 godziny temu, emarti napisał:

Nie pewnie a na pewno tak jest. Co do otrzymania dobrych warunków przedłużenia umowy wypowiedzenie to absolutna podstawa. Następnie nie kontaktujemy się sami nawet gdy otrzymamy jakąś wiadomość z prośbą o kontakt w celu przedstawienia oferty. W dalszej kolejności to im bliżej końca umowy tym możliwe lepsze oferty. No i na samym końcu trochę szczęścia aby zadzwonił konkretny konsultant. Pamiętajmy że im drożej nam coś sprzeda tym większą prowizje otrzyma więc w jego interesie jest aby nie sprzedać za tanio. To szczęście o którym pisałem może być wówczas gdy konsultant wyrobił sobie już target więc może komuś przedstawić właśnie dobrą ofertę aby być w statystykach jeszcze w skuteczności przedłużania umów. Dodam jeszcze że podczas rozmów telefonicznych należy robić wrażenie że naprawdę nie jesteśmy już zainteresowani być klientem co jest niekiedy trudne do zagrania. 

Ostatnia umowę czyli Comfort+dopełnienie do Extra+pełny C+ dostałem za ok 55 zł na ponad 2 miesięce przed końcem umowy i bez wypowiedzenia.Więc Twoje teorie skomentuje tylko tak 😂😂😂

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 godziny temu, derik napisał:

Mam podobną ofertę.

Dekodery:

TurboBox+ i Box+

Też mi się kończy z końcem czerwca

Ile masz w końcu za dekoder 4k ile aktywacji, ile czynszu?

Dekoder z dyskiem. czy bez? 

Wypowiedzenie nie złożone jeszcze, ale codziennie się dobijają

Pzdr.

Aktywacja 99 zł i 0 zł / mc.

Główny to dekoder 4 K z dyskiem a multiroom to PACE PVR 500GB.

Zwróć uwagę, że jako stary klient Cyfry+ mam nadal darmowy multiroom.

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 godzinę temu, czerstwy napisał:

Ostatnia umowę czyli Comfort+dopełnienie do Extra+pełny C+ dostałem za ok 55 zł na ponad 2 miesięce przed końcem umowy i bez wypowiedzenia.Więc Twoje teorie skomentuje tylko tak 😂😂😂

Oczywiście zdarzają się takie przypadki że ma się szczęście trafić na błąd konsultanta który być może z braku doświadczenia rozdaje na prawo i lewo oferty poniżej pasa dla swojej firmy z ucieszą dla klienta by potem ponieść z tego tytułu konsekwencje jednak przyznasz że nie ma tutaj zbyt wiele osób które mogą pochwalić się w dużej ilości czymś podobnym do Twojej oferty. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam, umowa do  końca maja, wypowiedzenie wysłane, posiadam obecnie pakiet extra, 10C+, HBO/HBO go,MR - 2x Cameleon, dwa dekodery (jeden z nich to PACE 500GB) płace 94,99zł. 

Ostatnia propozycja to to samo, za te same pieniądze, tylko wymienią mi dekoder na 4k. 

Można coś jeszcze urwać? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Przede wszystkim nie ma żadnych reguł.Można dostać dobra ofertę 3 miesiące przed końcem umowy i można czekać do ostatniego dnia z wypowiedzeniem i nie otrzymać tego czego się chce.A raz miałem przypadek, że przedobrzyłem, bo nie zgodziłem się na niezłą ofertę właśnie na 3 miechy przed wygaśnięciem, a potem już takiej oferty nie dostałem, bo w międzyczasie zmienili "politykę" przedłużeń.

Co innego przedłużać z niskim pakietem na niski,co innego schodzić z wyższego pakietu na niższy itd. Można sobie układać rożne teorie ale one w jednym przypadku się sprawdza a w drugim nie muszą.Jak w życiu ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
58 minut temu, emarti napisał:

Oczywiście zdarzają się takie przypadki że ma się szczęście trafić na błąd konsultanta który być może z braku doświadczenia rozdaje na prawo i lewo oferty poniżej pasa dla swojej firmy z ucieszą dla klienta by potem ponieść z tego tytułu konsekwencje jednak przyznasz że nie ma tutaj zbyt wiele osób które mogą pochwalić się w dużej ilości czymś podobnym do Twojej oferty. 

Jaki niby błąd?😂Babka dzwoniła do mnie dwa razy z tą ofertą i trzeci dlaczego jej nie aktywuje. Tu nie chodzi nawet o oferte która dla wiekszośći nie jest osiągalna ale propozycja maxa bez wypowiedzenia i na ponad dwa miesięce przed końcem umowy.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...