Jump to content

Oferty - dla stałych abonentów Platformy CANAL+ (wyłącznie pytania i odpowiedzi dot. bieżących ofert!)


Message added by Kirk

UWAGA! Aktualne zestawienie ofert przedłużeniowych znajduje się w tym temacie:

Prosimy zapoznawać się przed zadaniem pytania :)

Recommended Posts

Umowę mam do końca marca, wypowiedzenie złożone w punkcie na początku lutego. Do dzisiaj ani jednego telefonu od nich, trochę dziwne. Gdzie mogę sprawdzić czy nie mam czasem zablokowanych zgód na kontakt. Wg mnie nie powinienem mieć ale sprawdzić można bo dosyć dziwna sprawa z tym brakiem tel 

Link to post
Share on other sites

Możesz sprawdzić i zatwierdzić jak nie masz zgód zaznaczonych, w Strefie Canal+ (ICA) w zakładce" Moje dane i zgody"

Edited by ircios
Link to post
Share on other sites

Wypowiedzenie zadziałało i pakiet SuperPremium+4K za 109,99 przyznany a dekoder nie dało się za 0zł i stanęło na 5zł najmu i bez aktywacji 0zł. Akceptacja poszła a dziś lub jutro jadę po nowy dekoder :) 

Dziękuję za wszelkie sugestie :) 

Link to post
Share on other sites
Godzinę temu, XMAREKK30 napisał:

dekoder nie dało się za 0zł i stanęło na 5zł najmu i bez aktywacji 0zł. Akceptacja poszła a dziś lub jutro jadę po nowy dekoder :) 

Dziękuję za wszelkie sugestie :) 

Tak jak pisałam Ci opcje dostania dekodera, że za max 5 zeta dostaniesz,  jak za 0 nie dadzą. Masz jeszcze ponad 2 m do końca umowy i może udało by się  zejść do 0 w marcu lub kwietniu. Ale jak pasuje to ok.

Link to post
Share on other sites
Godzinę temu, aro napisał:

 do kiedy miałeś umowę?

 

Do końca kwietnia :)

 

do ircios :

 

Mogłem poczekać to fakt ale jakoś pierwszy telefon i odrazu doszedłem do porozumienia a co do dekodera  5zl już mogę przeżyć i brak aktywacji i stwierdziłem że nie będę już  czekał i za akceptowałem. Dziś jadę wymienić i zobaczymy jaki model dekodera dadzą  :)

 

Canal+ 4K jest w umowie Kingofsouth  :)

 

Dzięki  wszystkim za sugestie i pomoc  :)

Edited by XMAREKK30
Link to post
Share on other sites
16 godzin temu, ircios napisał:

W PC+ nie ma mobilnych dekoderów, bo niewiadomo nawet co to jest. 

Kolega może zabrać sobie w każde miejsce gdzie jest dostępny internet np. tablet i cieszyć się oferta z nc+go. Zasięg bez kombinacji cała UE.

Ściema jakaś i tyle.

 

Zasięg bez kombinacji cała UE.

 

NC+GO można oglądać za granicą?

Link to post
Share on other sites
2 minuty temu, roberttosat napisał:

W UE można pod warunkiem wcześniejszej weryfikacji np rachunkiem za media.

 

Wcześniejszej weryfikacji np rachunkiem za media, co to znaczy ?

 

Link to post
Share on other sites

To znaczy, że jak zacząłeś co dopiero płacić abonament i wyjedziesz za granicę do UE, to poproszą Cię o weryfikację, że Ty to Ty. Będziesz musiał przedstawić jakiś inny rachunek, który płacisz z tego konta. Tak samo jest jak cały czas płacisz z jednego konta i nagle konto zmieniasz.  Wtedy też Cię poproszą. Ja nie miałem takiej sytuacji, bo abonament płacę z jednego konta od 2008 r. Oglądam bez problemu na tablecie w całej UE. 

To jest takie chyba niby zabezpieczenie treści, czy komuś innemu nie udostepniłeś ich oferty mobilnej.

Edited by ircios
Link to post
Share on other sites
5 minut temu, ircios napisał:

To znaczy, że jak zacząłeś co dopiero płacić abonament i wyjedziesz za granicę do UE, to poproszą Cię o weryfikację, że Ty to Ty. Będziesz musiał przedstawić jakiś inny rachunek, który płacisz z tego konta. Tak samo jest jak cały czas płacisz z jednego konta i nagle konto zmieniasz.  Wtedy też Cię poproszą. Ja nie miałem takiej sytuacji, bo abonament płacę z jednego konta od 2008 r. Oglądam bez problemu na tablecie w całej UE. 

 

Nie kumam czaczy, wyjeżdżam 2 razy w roku na 2 miech do Niemiec ( w to samo miejsce) to co mam zrobić aby tam oglądać NC+GO ?

 

Link to post
Share on other sites

@ircios

Zupełnie nie o to chodzi.

 

@Wess

Idziesz do punktu Canal+/wysyłasz mailem jakieś potwierdzenie, że na stałe mieszkasz w Polsce za zagranica to od czasu do czasu. O to chodzi. A weryfikacja odbywa się na zasadzie okazania jakiegokolwiek rachunku za media (prąd, gaz, itp), telefon, internet z Twoim imieniem i nazwiskiem oraz polskim adresem czy nawet okazanie karty płatniczej jakiegoś banku oczywiście, który prowadzi działalność w Polsce.

 

E: taką weryfikację należy prawie zawsze zrobić po przedłużeniu umowy jeśli się już wcześniej z tego korzystało.

Edited by roberttosat
Link to post
Share on other sites

@roberttosat

 Tak konsul mi przekazał, gdy nie mogłem uruchomić za granicą nc+ go na drugim koncie z drugiej umowy, bo przelewy nie były robione z mojego konta, tylko z żony. Nie sprawdzałem wcześniej czy w PL można było odpalić.  Dałem sobie spokój, bo kazał potwierdzenia mailem przysłać, że ja z tego samego konta nankowego opłacam też np abonament tel czy energię. Po koncie chyba wiedzą, że należy do abonenta czy nie. Z ciekawości sprawdzę w chwili wolnej czy działa bez potwierdzenia, bo abonament jest płacony z mojego konta CA od lipca.

Edited by ircios
Link to post
Share on other sites
11 godzin temu, wiesiekcycon napisał:

Umowę mam do końca marca, wypowiedzenie złożone w punkcie na początku lutego. Do dzisiaj ani jednego telefonu od nich, trochę dziwne. Gdzie mogę sprawdzić czy nie mam czasem zablokowanych zgód na kontakt. Wg mnie nie powinienem mieć ale sprawdzić można bo dosyć dziwna sprawa z tym brakiem tel 

Ja podobnie jak Ty złożyłem rezygnację i też mam umowę do końca marca. Po złożeniu rezygnacji dzwonili do mnie raz kilka dni po złożeniu rezygnacji. Oferta była słaba i chcieli opłatę dzierżawy za dekoder 4K. Powiedziałem, że nie zamierzam płacić za dekoder 4K, natomiast jestem nim zainteresowany wraz z programem C+4K jako elementami zachęcającymi do przedłużenia umowy na kolejne 2 lata i dopełnieniem obecnego pakietu C+(10). Pani powiedziała że nie ma takiej opcji za 0zł przy moich obecnych maksymalnie niskich cenach tzn. Comfort+ z C+(10) i 3x HBO z HBO GO za 67,50zł obecnie. Ja powtórzyłem, że nie zamierzam płacić 10zł za dekoder i podziękowałem za rozmowę. Od tego czasu do mnie już też nie dzwonią. C+4K miał niby być za 0zł a dekoder 4K za 10zł, wcześniej (przed złożeniem rezygnacji) dzwonili z ofertą 5zł za C+4K i 5zł za dekoder 4K co było w pewnym sensie korzystniejsze bo jak zaczniesz już płacić za dekoder to będziesz płacił z każdą kolejną umową. Lepiej ostatecznie płacić 5zł niż 10zł za dekoder, a jeszcze lepiej dobrać coś programowo i wiedzieć za co się płaci niż bulić operatorowi za dekoder, czego wcześniej nigdy nie robiłem i robić nie zamierzam. Zobaczymy, jeszcze miesiąc ponad został, jak im zależy zadzwonią ;)

Link to post
Share on other sites

@lamers nie ma takiej ceny jak 5zl jeśli chodzi o produk canal+ 4k jest albo 0zl , 10zl albo 20zl, więc przed wypowiedzeniem albo niedokładnie słuchałeś konsultanta albo on niedokładnie przedstawił ofertę.Do comforta za 22,5 (wnioskuje,że masz  22,5 + 25 canal + 20hbo)est prawie nierealne otrzymać dekoder 4k za 5zl a co dopiero za 0zl.No chyba,że miałeś gołego cameleona

Edited by P_Canal+
Link to post
Share on other sites
23 minuty temu, P_Canal+ napisał:

@lamers nie ma takiej ceny jak 5zl jeśli chodzi o produk canal+ 4k jest albo 0zl , 10zl albo 20zl, więc przed wypowiedzeniem albo niedokładnie słuchałeś konsultanta albo on niedokładnie przedstawił ofertę.Do comforta za 22,5 (wnioskuje,że masz  22,5 + 25 canal + 20hbo)est prawie nierealne otrzymać dekoder 4k za 5zl a co dopiero za 10zl.No chyba,że miałeś gołego cameleona

Tak mi przedstawiano ofertę w każdym razie +10zł za całość C+4K z dekoderem. Tak, mam dokładnie jak napisałeś Comfort 22,50zł, C+(10) za 25zł i pakiet HBO z GO za 20zł. Rozumiem, że chciałeś napisać w innej kolejności tzn. że jest prawie nierealne otrzymać za 10zł a co dopiero za 5zł. No to prawie nierealne za 10zł proponowali mi już. Wiem, że tak się raczej nie da, bo choć nie zależy mi na Extra+ to chętnie wziąłbym dopełnienie do Extra+ za 10zł i wtedy C+4K z dekoderem za 0zł. Extra + oferowali mi za 44,90 i reszta bez zmian, wtedy całość na 89,90 i to co chcę za 0zł. 

 

Co to znaczy że miałem gołego Cameleona? Dekoder mam WiFi PremiumBoxa, nie mam MR.

Edited by lamers
Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...