Jump to content
marcin7650

Oferty - dla stałych abonentów Platformy CANAL+ (wyłącznie pytania i odpowiedzi dot. bieżących ofert!)

Kirk

UWAGA! Aktualne zestawienie ofert przedłużeniowych znajduje się w tym temacie:

Prosimy zapoznawać się przed zadaniem pytania :)

Message added by Kirk

Recommended Posts

W dniu 19.02.2020 o 08:34, Kapitan_Ż napisał:
 

Ja jeszcze dogadałem się na wymianę PVR Pace na WiFiPremiumboxa...

No to wpadłeś z deszczu pod rynnę.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Osobiście nie zgadzam się z powyższym. Fakt, że lepszy byłby dekoder 4k, ale różnica między dekoderem PACE, a WiFi Premiumbox też jest bardzo odczuwalna (na korzyść tego drugiego oczywiście).

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Czasami bezczelność konsultantów powala mnie na kolana. Dzisiejszy telefon w sprawie przedłużenia umowy i kobieta próbuje mi wcisnąć kit, że nie opłaca mi się zejść z Extra+, Canal+(6) na Comfort+, Canal+(6) bo będę płacił tyle samo czyli 79,99zł 🤣 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Czasami bezczelność konsultantów powala mnie na kolana. Dzisiejszy telefon w sprawie przedłużenia umowy i kobieta próbuje mi wcisnąć kit, że nie opłaca mi się zejść z Extra+, Canal+(6) na Comfort+, Canal+(6) bo będę płacił tyle samo czyli 79,99zł  
Ja miałem podobną sytuację. Na dodatek koleś mi wpierał że Multiroom za 10 zł i nie ma negocjacji z tym. Jakbym chciał z super premium zejść na extra to się nie opłaca bo HBO trzeba doliczyć. Ja mówię HBO za 0 zł chcę to nie ma takiej opcji

Wysłane z mojego MI 6 przy użyciu Tapatalka

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dzien dobry wszystkim, milo wpasc  po prawie 2 latach przed kolejna umowa ....zanim zaczne negocjowac nowa umowe..... wypowiedzenie poszlo na maila z  zeskanowanym i zalaczonym formularzem  z odrecznym podpisem. Przejdzie  mailem czy trzeba bedzie jednak polecony jak myslicie? Drugie pytanie:  od  5 lat  korzystam z dekodera za granica. Nie  moge odbierac vod ani  uslugi go, nie mam tez mozliwosci  technicznej podlaczenia dekodera  media box do internetu  (wifi rachityczne a kabel za slaby mieszkam w odludnym miejscu w gorach)   Czy jest sens negocjowac neftlixa  w takiej sytuacji?  Bedzie odbieral przez dekoder bez netu?   Jaka jest realna  negocjowalna cena za pakiet  typu comfort ( juz ich nie widze na stronie ale chce zejsc z pakietu   Extra+CANAL+(6)LIVE ktory konczy sie  w lipcu. Zalezy mi na filmach i dokumentach. olewam sport i programy dzieciece. Canal +, hbo (moze byc kilka miesiecy gratis potem platne ) no i ten neftlix jesli  by odbieral.....  

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam. Miesiąc po przedłużeniu otrzymałem propozycje aby wziąć drugą umowę na 2 lata. Aktywacja 9.99 za pierwsze 12 miesięcy 0 zł drugie 39.99 za pakiet Extra +. Umowa jest na żonę więc dzwonili do niej gdy akurat byłem w pracy, a że ona nie ogarnia tych tematów, to może ktoś otrzymał taką propozycję i wie coś więcej? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zanim zaczniesz negocjować wyślij wypowiedzenie listownie lub osobiście złóż w APS. Następnie zapoznaj się z tym co tu jest pisane o ofertach.  Netflix tylko przez internet.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Czy przy miesięcznym dopełnieniu gratis po upływie tego czasu infolinia dzwoni również sama czy nie chce tego na stałe czy trzeba samemu lepiej próbowac?Pamietam kiedys było duzo telefonów czy nie chce np.HBO lub innych bajerów

Share this post


Link to post
Share on other sites
49 minut temu, paqui8 napisał:

Jaka jest realna  negocjowalna cena za pakiet

Poczytaj sobie. 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Godzinę temu, madziunia6271 napisał:

@ircios, uważam że to nie jest żaden argument "wypowiedzenie" - wszystko zależy od konsultanta 

Też tak uważam i niejeden raz o tym pisałem, tylko trochę inaczej. 

 

@Jay Z automatu jest odłączenie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Komunikat techniczny: od teraz zestawienie ofert przedłużeniowych znajduje się tutaj -

 

Informację umieszczę też w widocznym miejscu.

  • Like 1
  • Thanks 2

Share this post


Link to post
Share on other sites
Godzinę temu, Jay napisał:

Czy przy miesięcznym dopełnieniu gratis po upływie tego czasu infolinia dzwoni również sama czy nie chce tego na stałe czy trzeba samemu lepiej próbowac?Pamietam kiedys było duzo telefonów czy nie chce np.HBO lub innych bajerów

Dzwonią bardzo często i próbują dać dodatkowe pakiety 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam może nie do końca w temacie, ale czy ktoś otrzymał ofertę po przedłużeniu umowy, aby wziąć następną? Oferta na 24 miesiące 12 za 0 zł drugie 12 za 39.99 pakiet Ekstra+, aktywacja 9.99 zł.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Godzinę temu, Toja 1122 napisał:
Witam może nie do końca w temacie, ale czy ktoś otrzymał ofertę po przedłużeniu umowy, aby wziąć następną? Oferta na 24 miesiące 12 za 0 zł drugie 12 za 39.99 pakiet Ekstra+, aktywacja 9.99 zł.


Ja dostałem taką ofertę. Z tym że wycofałem przedłużenie w terminie 14 dni o tego nie zauważyli. Podziękowałem
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dlatego pytam czy to Extra bo cos mało wiarygodne.Nawet Comfort który był do tej pory w tej ofercie jest dość atrakcyjny.

Share this post


Link to post
Share on other sites

No właśnie tego nie jestem pewny bo umowa na małżonkę, a ona nie bardzo zorientowana w tym temacie , mówili jej że 156 kanałów.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cześć

 

Dostałem taką propozycję przedłużenia:

 

WYBRANE USŁUGI:

Wybrane usługi Pakiet Superpremium+, Filmbox Pack, HBO GO, MULTIROOM STANDARD, Najem HD Multiroom, Najem WiFi Premiumbox+ 20 zł
Wybrane promocje Superpremium+ 109,99 zł 12 m, a po tym okresie 124,99 zł/m dla Abonentów (09/19) L, Filmbox Pack 5 zł/m dla Abonentów, HBO GO 5 zł/m dla Abonentów, Multiroom Standard C+ 0zł 0zł/m dla Abonentów, Najem WiFi PremiumBox+ ADB 0 zł/m dla Abonentów
Czas trwania umowy
(okres oznaczony umowy)
od dnia aktywacji promocji do końca dotychczasowego okresu oznaczonego +
12 mies.
KWOTA DO ZAPŁATY ZA TWÓJ PIERWSZY RACHUNEK: 119,99  zł

 

To standard? Czy jest coś jeszcze do ugrania, np jak złożę wypowiedzenie umowy?

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam forum po prawie 2 latach  ...

 

przeczytałem przyklejony post @shevchenko1987

niestety nie do końca rozumiem, więc oświećcie mnie proszę...

mam:    Superpremium+, Eleven, Mini ManPAck, umowa do 30.04.20 , wypowiedzenie NIE wysłane, Cameleon 

 

Oczywiście już wydzwaniają, ale abym mógł rozmawiać muszę dobrze zrozumieć jakie są oferty... 

1. Czym się różnią nowe oferty Superpremium+ (6) , (8) , 4K (z postu @shevchenko1987) ( tu rozumiem że jest kanał 4K, ale jakaś inna zawartość ? ) , konsul albo nie wie, albo udaje,

Jedno co mi powiedział że w "+4K" już są eleveny, a w zwykłym muszę dokupić osobno... 

na stronach C+ jakoś nie udało mi się znaleźć , podejdę dzisiaj do punktu, może cos więcej się dowiem....

 

dostałem dwie propozycje:

- Superpremium+ , eleven za 111,89 zł/mc

- Superpremium+4K za 119,99 zł/mc ( tu konsul twierdzi że ten pakiet zawiera "Mistrzowska Piłka" do końca obecnego sezonu LM )

dodam że nie chce wymieniać sprzętu/karty...

 

własnie , w zestawieniu @shevchenko1987 w zasadzie zawsze jest LM , a ode mnie żądają ekstra 20 zł/mc ....

BTW . przedłużając umowę na 24m jak długo ma się gwarancję LM (Mistrzowska piłka) ?

Wiem pytań sporo , ale może jakaś dobra dusz mnie oświeci...

 

pozdrawiam

Adam

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...