Jump to content

Oferty - dla stałych abonentów Platformy CANAL+ (wyłącznie pytania i odpowiedzi dot. bieżących ofert!)


Message added by Kirk

UWAGA! Aktualne zestawienie ofert przedłużeniowych znajduje się w tym temacie:

Prosimy zapoznawać się przed zadaniem pytania :)

Recommended Posts

36 minut temu, P_Canal+ napisał:

Nie chcę wybielać Platformy Canal+ ale litości.Jak czytam niektóre posty typu:

"Można to dostać 5zl taniej" "słaba oferta,do tego należy się Fox Play i nat geo Play( pewnie 50proc osób nigdy w tę kolekcję nie weszla")

" Zaakceptowales haracz 2zl za tego dziada wifipremiumboxa?" to nóż mi się w kieszeni otwiera. Czy zaoszczędzone  5zl za które można kupić 2 bułki słodkie albo paczkę laysow,są warte kilku lub kilkunastu rozmów z "konsulami" i zszarganych nerwów. 

Spójrz na to z drugiej strony, konsultanci wydzwaniają czasami po dwa, trzy razy dziennie przed końcem umowy dając  "na zachętę" zazwyczaj oferty mówiąc kolokwialnie "z du..y" i słysząc często odmowę i brak zainteresowania ofertą. Czy chce się Wam szargać nerwy za dwie słodkie bułki? Czy nie dociera do Was jak ktoś mówi że gorszą ofertą niż ma obecnie nie jest zainteresowany i nie życzy sobie zawracania gitary, a Wy dzwonicie czasami jeszcze tego samego dnia i ten sam [beep] zapodajecie. Jak ktoś jest z Wami kilkanaście lat to liczy na godne traktowanie i zaręczam że często nie chodzi tutaj o 5 czy 10zł TYLKO O ZASADY. Na przykład chcecie od klienta 5zł za dzierżawę dekodera, który będąc użytkownikiem platformy od kilkunastu lat nigdy jej nie płacił. Klient często chce i jest gotów zapłacić za dany pakiet/program 5, 10zł i więcej, ale Wy z uporem maniaka informujecie że nie ma takiej opcji (choć wszyscy wiedzą że jest) i nadal zawracacie ludziom du..e żeby wysępić te 5-10zł za dzierżawę dekodera, która będzie się ciągnęła przy kolejnych umowach. Czasami i dla niektórych "słowo jest droższe pieniądza" i paczki Laysów za 5zł, dlatego ludzie składają rezygnacje i jak dalej dzwonicie z tymi samymi "świetnymi ofertami" to po prostu nie mają ochoty rozmawiać z kolejnym "Januszem" czy "Grażyną" i odchodzą od Was. Musicie zrozumieć, że podejście do klienta i traktowanie go z szacunkiem jest warte więcej niż 5-10zł, że nie jesteście jedyną platformą, że coraz więcej ludzi wybiera VOD, Netflixa etc. Z ŻADNYM innym operatorem nie ma takich przebojów jak z Wami, większość ludzi zagląda tutaj zazwyczaj co dwa lata - od umowy do umowy - żeby dowiedzieć się jak staracie się dymać klienta obecnie. Chcecie zmieniać świat na lepsze, zacznijcie od siebie. 😉

  • Confused 1
  • Upvote 4
Link to post
Share on other sites

Ja akurat do nikogo nie dzwonię i nie mam nic wspolnego z infolinia oraz częstotliwością jej dzwonienia.Wiem jedno,można odznaczyć zgody marketingowe na kontakt z infolinia,można również zablokować numer jeśli jest to tak uciążliwe.Jesli miałes darmowy dekoder to nikt przecież Ci nie rozkaże wymienić na płatny.Chcesz dekoder 4k i firma daje Ci propozycje,że nie ma problemu ale chcemy 5zl miesięcznie ?? masz dwie opcje:akceptacja oferty lub odrzucenie oferty.Proste :) 

Edited by P_Canal+
  • Confused 2
  • Upvote 1
Link to post
Share on other sites

@lamers niedalej jak dwa tygodnie temu miałem telefon z cudowną ofertą w ramach ostaniego przedłużenia(ponad rok temu) i wzorowej współpracy.Oferta mega atrakcyjna 6 miesięcy za 9.99 zł reszta za 39.99 zł jako dodatkowa umowa.Konsultantka nawet nie wiedziała jaki to pakiet niby taki co kosztuje 60zł.Tylko potrafiła wymienić ilość kanałów.Obstawiam że to był Comfort.Dekoder wifi box nie wiedziała jak karta pytała kierownika.Jak zaczęła mnie uświadamiać jaka to zaleta posiadania Caymana i że niby to Mercedes a Camel to Maluch to juz miałem dość słuchania tych bzdur.Juz pomijam że jak to był Comfort to oferta ze strony była o wiele lepsza (chyba było 6 miesięcy za free).

  • Upvote 1
Link to post
Share on other sites
2 godziny temu, P_Canal+ napisał:
Pracuje w POS i mogę Cię zapewnić,że wymianę dekodera na moduł możesz włożyć między bajki.W 99proc przypadkach nie będzie takiej możliwości u Ciebie

Czyli zaliczam się do tego 1%

 

  • Upvote 1
Link to post
Share on other sites

Gratulacje :) tak samo są klienci co mają HBO za 0zl na 24m, comforty za 14.99 czy dostają dopełnienie za 10zl do comforta za 22.5zl. Jesli  to wszystko byłoby takie proste i wystarczyłaby cierpliwości i nieugiętość jak piszą niektórzy to nie byłoby później postow takich jak strona, dwie wcześniej,że jednak nie znalazła się dla mnie oferta z dekoderem 4k za 0zl i kto inny zarobi :)

  • Upvote 1
Link to post
Share on other sites
21 minut temu, P_Canal+ napisał:

Ja akurat do nikogo nie dzwonię i nie mam nic wspolnego z infolinia oraz częstotliwością jej dzwonienia.Wiem jedno,można odznaczyć zgody marketingowe na kontakt z infolinia,można również zablokować numer jeśli jest to tak uciążliwe.Jesli miałes darmowy dekoder to nikt przecież Ci nie rozkaże wymienić na płatny.Chcesz dekoder 4k i firma daje Ci propozycje,że nie ma problemu ale chcemy 5zl miesięcznie ?? masz dwie opcje:akceptacja oferty lub odrzucenie oferty.Proste :) 

To może prościej. Dajesz porady jak pozbyć się sr.aczki, a mi chodzi o to żeby jeść zdrowo i nie mieć sr.aczki. Proste? :-)

Edited by lamers
sr.aczka ;-)
  • Haha 3
  • Upvote 1
Link to post
Share on other sites
8 minut temu, P_Canal+ napisał:

Akurat z takimi ofertami dzwonią najczęściej z zewnętrznych call center. Niestety jest tam bardzo niski poziom jakości i wiedzy konsultantów.

Dokładnie telefon z Wrocławia.Nie wiem za kogo mnie miała że chciała mi wcisnać ofertę gorszą niż na stronie.A mogła tylko zerknąć w ofertę jaką posiadam by wiedzieć że oferty dla Januszy nie łyknę.

Link to post
Share on other sites

Zorientowany nie weźmie a niezorientowany uzna to za super promocję i podpisze umowę. Przecież tak jest wszędzie. Od firm telekomunikacyjnych,przez banki,firmy ubezpieczeniowe itd. Taką mają pracę. Telesprzedaż. :D

Link to post
Share on other sites

Ogólnie oferty z zewnętrznych call center i od domokrążcow to moim zdaniem zmora platformy. Co druga umowa jest robiona "na wałku". Nie wiem dlaczego wyżej postawione osoby w firmie się za to nie wezmą...

Link to post
Share on other sites

Sam mam wśród rodziny/znajomych osoby, którzy płacą za Extra+CANAL+ z Sagemem 124zł miesięcznie albo mają jeszcze pakietyzacje z "n-ki", gdzie za odpowiednik dzisiejszego Extra+ płacą 64zł. I im to nie przeszkadza. A że ja za Extra+ z CANAL+ HBO HBO GO z Multiroomem i dekoderem z nagrywarką płacę 79,99zł miesięcznie uwierzyć nie mogą. Ale też nic nie robią by swoją sytuacje zmienić. :) Widocznie tak im odpowiada. 

Link to post
Share on other sites
1 minutę temu, P_Canal+ napisał:

Ogólnie oferty z zewnętrznych call center i od domokrążcow to moim zdaniem zmora platformy. Co druga umowa jest robiona "na wałku". Nie wiem dlaczego wyżej postawione osoby w firmie się za to nie wezmą...

Otóż to... my też nie wiemy. Chodzi o to żeby pewnego dnia operator nie obudził się z przysłowiową ręką w nocniku. Ja rozumiem, że zadaniem jest konsultanta od przedłużania umowy jest znalezienie łosia któremu da się sprzedać jak najmniej za jak najwięcej, ALE jak łoś wie o co kaman, to nie można go kłamać w żywe oczy i wciskać mu kity. Nie idźcie tą drogą... PC+ 

Link to post
Share on other sites

Ja nie wypowiadałem umowy i dzwonią do mnie z 022....... W chwili obecnej mam superpremium + HBO, paczka canal plus, cinemax, eleven, history, i MR Premium. Płacę 119 zł..... Jadę na starym Turbaczu. Marzy mi się zmiana dekoderów bo MR jest wnerwiający, często się zawiesza. Szkoda tylko że nc+ i canal+ odeszli od MR premiem na rzecz standard. Brakowało by mi opcji oglądania nagranych materiałów na drugim dekoderze. Teraz proponują mi superpremium, HBO, paczka canal plus, eleveny, paczka Polsat Sport i MR za 123 zł bez wymiany dekoderów z uwagi na MR Premium..... Co sądzicie o tej propozycji?

Edited by Barti
Proszę wyłączyć w aplikacji Tapatalk automatyczne dopisywanie do postu informacji o posiadanym urządzeniu mobilnym. Poprawiono post.
Link to post
Share on other sites
W dniu 1.02.2020 o 19:28, majami napisał:

Cześć

Dostałem dokładnie to co chciałem:  

- Extra+

- C+ wszystkie 

- HBO + HBO GO 6 mies. gratis 

- Fox Play - 0zł

- Nat Geo Play - 0zł

- Mistrzowska Piłka - 0 zł

- MR Cameleon x 2 (PACE i SAGEMCOM DSIW74)

Całość na 79,99 PLN

Dziękuje za pomoc wszystkim zainteresowanym.

 

Multiroomy tutaj są za 0zł? Ciężko było to wynegocjować? Mi na razie proponują to samo + 2x10zł za MR

Link to post
Share on other sites

Po kilku przepychankach przedłużyliśmy na kolejne 24 miesiące :

- Superpremium 4k

- MISTRZOWSKA PIŁKA

- Nat Geo Play

- FOX Play

- History HD / H2

- multiroom standard

Universal Pictures

za stałą cenę  109,99 zł.

 

Link to post
Share on other sites

Pisze bo moze komus sie przyda. Miesiac temu przedluzylem dwie umowy z comfort za 22,50 zl. Dzisiaj dobralem dopelnienie do Extra za 10zl. Trafilem na bardzo mila pania. Na poczatku zaproponowala za 15 zl, ale pozniej zeszlismy do 10 zl, wiec sie da. Pozdrawiam.

Edited by Barti
Usunięto puste cytowanie innego postu.
  • Like 1
  • Upvote 1
Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...