Jump to content

Oferty - dla stałych abonentów Platformy CANAL+ (wyłącznie pytania i odpowiedzi dot. bieżących ofert!)


Message added by Kirk

UWAGA! Aktualne zestawienie ofert przedłużeniowych znajduje się w tym temacie:

Prosimy zapoznawać się przed zadaniem pytania :)

Recommended Posts

39 minut temu, Pamiętam antync+ napisał:

        Do tej pory Extra + 6xC+ HBO za 74,99 - Turbobox bez opłat  teraz PROPOZYCJA C+ zwiększona do 10 kanałów za 79,99

        O wymianie bezpłatnej na nowy dekoder 4K  nie chcą gadać a nowe oferty na sklepie maja 4k w cenie i to mnie wstrzymuje od akceptacji.  Co myślicie ??

   
Wybrane usługi Pakiet Extra+ z CANAL+, HBO, FOX Play, Nat Geo Play
Wybrane promocje Extra+ z CANAL+ 79,99 zł 24 m, a po tym okresie 88,99 zł/m dla Abonentów (10/19) L, HBO 0 zł/m dla Abonentów
Czas trwania umowy
(okres oznaczony umowy)
od dnia aktywacji promocji do końca dotychczasowego okresu oznaczonego +
24 mies.
KWOTA DO ZAPŁATY ZA TWÓJ PIERWSZY RACHUNEK: 79,99  zł

 

HBO i C+ full +Extra+ jest na 24 miesiące za 79,99 zł?

HBO z HBO GO czy bez?

 

To nie jest chyba bardzo zła propozycja.

Można jeszcze powalczyć o dekoder 4K z Cana;+4K ale zapewne przy takiej kwocie będą chcieli coś za niego.

Link to post
Share on other sites
50 minut temu, karolus napisał:

wysłałem rezygnację w ramach 14-dniowego prawa do rezygnacji, ponieważ moja oferta była za droga- w pierwszym roku 139.99 a w drugim 193 zł (z możliwoscią rezygnacji z Neflix 4k- ale zostaje wtedy  Netflix HD- za 184 zł)- można jeszcze deoder 4K dostać?  Obecnie odbieram na karcie conax, czy w związku z tym musiałbym zaakceptować wymianę karty?

 

Czy w związku z rezygnacją w ramach 14 dni od zaakceptowania naliczyli jakieś kary - osoba poprzez czat poinformowała mnie że jest taka możliwość 

Link to post
Share on other sites
1 godzinę temu, madziunia6271 napisał:

 

Czy w związku z rezygnacją w ramach 14 dni od zaakceptowania naliczyli jakieś kary - osoba poprzez czat poinformowała mnie że jest taka możliwość 

Wypowiedzenie będzie trzeba złożyć od nowa, bo poprzednie zostało wycofane.

  • Like 1
Link to post
Share on other sites
9 godzin temu, madziunia6271 napisał:

 

Czy w związku z rezygnacją w ramach 14 dni od zaakceptowania naliczyli jakieś kary - osoba poprzez czat poinformowała mnie że jest taka możliwość 

pytałem dzisiaj: mam do 14stego stycznia czas na rezygnację, ale dostałem odpowiedź, że rezygnacja jest rozpatrywana i nie ma jeszcze odpowiedzi, ale że zstanie naliczona opłata za okres korzystania z nc+ tzn od 01.01.20 do momentu wyłączenia karty- ja chcę i tak na nowo z nimi negocjować

Edited by karolus
Link to post
Share on other sites
10 godzin temu, problem napisał:

 

HBO i C+ full +Extra+ jest na 24 miesiące za 79,99 zł?

HBO z HBO GO czy bez?

 

To nie jest chyba bardzo zła propozycja.

Można jeszcze powalczyć o dekoder 4K z Cana;+4K ale zapewne przy takiej kwocie będą chcieli coś za niego.

Dostałem dzisiaj to samo za 89.99 z MR i Ultraboxem HBO razem z HBO GO i C+ 4k, w sumie zadowolony jestem bo teściowie wcześniej płacili 122,99 za to samo

Edited by GrubyBubu
Link to post
Share on other sites
26 minut temu, GrubyBubu napisał:

Dostałem dzisiaj to samo za 89.99 z MR i Ultraboxem HBO razem z HBO GO i C+ 4k, w sumie zadowolony jestem bo teściowie wcześniej płacili 122,99 za to samo


Z jakiego pakietu zmieniałeś i jaki miałeś dekoder?
ja mam Extra+ z HBO plus Wifipremium za 5 zł i walczę o 

Extra+ z HBO z GO plus Canal+ 10 z 4K plus zamiana na Ultrabox 4K za 89,90 zł na umówie 24m

 

 

Link to post
Share on other sites

A mnie zamiast dotychczasowego pakietu Extra+,  2 x C+, Nat Geo Play, FOX Play za 47,50 jaki miałem z umową na 1,5 roku z turbodekoderem,

proponują Extra+, 11 x C+ (w tym 4k), FilmBox pack z Ultraboxa+ za 79,99 miesięcznie z umową na 2 lata.
Co powinni mi jeszcze do tego dodać gratis (zamiast Filmboxa, który mnie zupełnie nie interesuje) lub o ile obniżyć ofertę, aby miało to sens?

Edited by Jacek3
Link to post
Share on other sites
W dniu 8.01.2020 o 20:41, czerstwy napisał:

Tak sie zastanawiam tylko po co ta opcja z zobowiązaniem skoro tylko żużel.Ile te rozgrywki sa w skali roku?Bardziej zrozumiałe i opłacalne było by włącz-wyłącz.

I tu masz racje. Na mój kochany Falubaz raz zrobię włącz-wyłącz  i wystarczy. Reszta w nSport i w wymarsz na mecz. Chyba,że ogląda wszystkie mecze jak leci. Taki kanapowy kibic.

W dniu 9.01.2020 o 09:12, boro-22 napisał:

Nie weźmie. Mieszkamy w jednym domu, nawet jak dostaniemy nowe karty, to i tak będziemy w jednej "sieci"

Teściowa w jakim pakiecie?

Link to post
Share on other sites

 

7 godzin temu, Jacek3 napisał:

A mnie zamiast dotychczasowego pakietu Extra+,  2 x C+, Nat Geo Play, FOX Play za 47,50 jaki miałem z umową na 1,5 roku z turbodekoderem,

proponują Extra+, 11 x C+ (w tym 4k), FilmBox pack z Ultraboxa+ za 79,99 miesięcznie z umową na 2 lata.
Co powinni mi jeszcze do tego dodać gratis (zamiast Filmboxa, który mnie zupełnie nie interesuje) lub o ile obniżyć ofertę, aby miało to sens?

To możesz mieć taniej o 10zł :)

Edited by mxv1
Link to post
Share on other sites

Dokładnie. 
EXTRA+, Canal+ 10K, Fox i Nat, dekoder za 69,90 zł.

Edited by Barti
Usunięto zbędne cytowanie. Nie cytujemy treści poprzedniego postu w całości.
Link to post
Share on other sites

Jakiemu abonamentowi odpowiada VIP+? Nie mogę go znaleźć w ofercie C+.

Edited by Barti
Proszę wyłączyć w aplikacji Tapatalk automatyczne dopisywanie do postu informacji o posiadanym urządzeniu mobilnym. Poprawiono post.
  • Like 1
Link to post
Share on other sites

Zbliża mi się koniec umowy (koniec maja), wypowiedzenie właśnie piszę. Do tej pory dwa cameleony i wszystko było cacy. Teraz rozumiem, że nie ma opcji, żeby podpisali kolejny raz umowę na te karty. Ich tuner mnie nie interesuje, 4K też mnie nie pociąga. Czy jest jakaś opcja przejść na moduły? Jest w ogóle jakaś opcja przejścia z kart na moduły, czy wciskają tylko i wyłącznie ich dekodery? Do tej pory miałem pakiet Extra+ z 6x Canal+ i tak chciałbym pozostać.

Edited by Barti
Brak znaków interpunkcyjnych w poście, przez co jego czytelność jest utrudniona. Pisząc posty należy poprawnie stosować znaki interpunkcyjne. Poprawiono post.
Link to post
Share on other sites
2 godziny temu, moons napisał:

Zbliża mi się koniec umowy (koniec maja), wypowiedzenie właśnie piszę. Do tej pory dwa cameleony i wszystko było cacy. Teraz rozumiem, że nie ma opcji, żeby podpisali kolejny raz umowę na te karty.

Kto tak powiedział? Dzwonili, proponowali? Ty dzwoniłeś, pytałeś? Najgorsze są chaotyczne działania i kierowanie się tylko teorią i tylko tym co ludzie piszą, bo samemu się nie chce niczego sprawdzić.

Link to post
Share on other sites
2 godziny temu, moons napisał:

Zbliża mi się koniec umowy (koniec maja), wypowiedzenie właśnie piszę. Do tej pory dwa cameleony i wszystko było cacy. Teraz rozumiem, że nie ma opcji, żeby podpisali kolejny raz umowę na te karty. Ich tuner mnie nie interesuje, 4K też mnie nie pociąga. Czy jest jakaś opcja przejść na moduły? Jest w ogóle jakaś opcja przejścia z kart na moduły, czy wciskają tylko i wyłącznie ich dekodery? Do tej pory miałem pakiet Extra+ z 6x Canal+ i tak chciałbym pozostać.

Przedłużają i takie umowy. Tylko pytanie, co zrobią w trakcie jej? A nawet jak uparłeś się na te moduły to próbuj reklamacyjnie je uzyskać. Tylko tu problemy z C+4K. Zresztą dziwie Się Tobie, że taka ogarnięta osoba ma takie dylematy. Wiesz doskonale, co można zrobić z modułami, ale swoimi prywatnymi. 😉

Edited by Barti
Usunięto ostatnie, bełkotliwe zdanie w poście.
Link to post
Share on other sites

Szczerze mówiąc wypadłem całkiem z tematu jak padło laki, niedawno otrzymałem pismo że sprzęt który posiadam muszę wymienić bo będę miał problemy z odbiorem, do tego ciągle jest gadka o uszczelnieniu systemu, a przecież moje karty pod to podpadają. Dlatego założyłem że na tych kartach już nie dostanę nowej umowy. Tak jak pisałem 4K mnie nie interesuje i jeśli mógłbym nadal odbierać to co odbieram do tej pory w zupełności by mi starczyło. Dzwonić też nie dzwoniłem bo mam ich trochę dość. Zaczekam, aż dojdzie wypowiedzenie i wtedy zobaczę co zaproponują.

Link to post
Share on other sites

Już pisałem. To pismo możesz wykorzystać w toalecie, jak papieru Ci braknie. Operatorowi zależy, aby po tym piśmie jelonki leciały do APS i wymieniały sprzęt. Najlepiej za 99 zł aktywacji i 15 zł miesięcznie. Czekaj za rozwojem sytuacji do lipca. Ewentualnie przy aneksowaniu na moduł przejść. A to, że Laki padło nie świadczy o tym, aby nie wiedzieć, co się dzieje. Wszystko masz tu na forum, a o kartach w odpowiednim wątku.

Link to post
Share on other sites
39 minut temu, moons napisał:

Szczerze mówiąc wypadłem całkiem z tematu jak padło laki, niedawno otrzymałem pismo że sprzęt który posiadam muszę wymienić bo będę miał problemy z odbiorem, do tego ciągle jest gadka o uszczelnieniu systemu, a przecież moje karty pod to podpadają. Dlatego założyłem że na tych kartach już nie dostanę nowej umowy. Tak jak pisałem 4K mnie nie interesuje i jeśli mógłbym nadal odbierać to co odbieram do tej pory w zupełności by mi starczyło. Dzwonić też nie dzwoniłem bo mam ich trochę dość. zaczekam aż dojdzie wypowiedzenie i wtedy zobaczę co zaproponują.

Jak oferta odpowiada to po co wypowiadać?Niech przejdzie na czas nieokreślony.Będzie drożej zapewne ok 4 zeta.

Link to post
Share on other sites
W dniu 11.01.2020 o 13:04, problem napisał:

 

HBO i C+ full +Extra+ jest na 24 miesiące za 79,99 zł?

HBO z HBO GO czy bez?

 

To nie jest chyba bardzo zła propozycja.

Można jeszcze powalczyć o dekoder 4K z Cana;+4K ale zapewne przy takiej kwocie będą chcieli coś za niego.

 

 - Tak, umowa na 24 miesiące

 - HBO bez HBO GO

 

 Skłaniam się do odrzucenia propozycji.

Link to post
Share on other sites
13 godzin temu, problem napisał:

Dokładnie. 
EXTRA+, Canal+ 10K, Fox i Nat, dekoder za 69,90 zł.

 

Czy w takiej ofercie jest C+ 4k i nie ma żadnej miesiścznej opłaty za UltraBoxa+?

Czy taka  promocja przedłużeniowa ze zmianą dekodera ma jakąś nazwę? 

Link to post
Share on other sites

Miałem do tej pory Extra+, 6xC, 2xMultiroom z dekoderem z nki. Za 79.90. Umowa do 30.04.2020.

Dostałem poniższą propozycję:

Wybrane usługi Pakiet Extra+, CANAL+, HBO, FOX Play, Filmbox Pack, MULTIROOM STANDARD, Nat Geo Play
Wybrane promocje Extra+ 49,99 zł 24 m, a po tym okresie 53,99 zł/m dla Abonentów (09/19) L, CANAL+ 25 zł/m dla Abonentów, HBO 0 zł 6 m i 25 zł 6 m dla Abonentów, Kolekcja Fox Play 0 zł/m dla Abonentów, Kolekcja Nat Geo Pla y 0 zł/m dla Abonentów, Multiroom Standard 49 0zł/m 10złm dla Abonentów
Czas trwania umowy
(okres oznaczony umowy)
od dnia aktywacji promocji do końca dotychczasowego okresu oznaczonego +
24 mies.
KWOTA DO ZAPŁATY ZA TWÓJ PIERWSZY RACHUNEK: 84,99  zł
Prognozy kolejnych płatności sprawdzaj na bieżąco na strefa.canalplus.pl

 

Extra+, 10C+, HBO (6m za 0 i 6m za 25 baz GO), 2x Multi za 84,99 (6m)/109.99(6m). Później mogę zrezygnować z HBO - 84.99.

Nie przyjąłem oferty. Złożyłem wypowiedzenie.

Mam kilka pytań do osób zorientowanych:

1. Czy w tym pakiecie jest wymiana dekodera na 4K? W ofercie nie widać ale konsultant powiedział że zaznaczył wymianę (aktywacja 49 zł).

2. Co z dzierżawą za dekoder? Czy jest opata? Turboboxa miałem za free.

3. Co z Canal 4k czy będę coś za niego dopłacał?

4. Jak wygląda sytuacja z Comfort+ plus dopełnienie? Można to jeszcze dostać? Comfort+ za 22,50 i dopełnienie za 15zł to i tak taniej niż Extra za 49.99.

 

Link to post
Share on other sites

Witam, umowa kończy mi się w lutym. Na chwilę obecną Comfort+, HBO z HBO Go za 49,99zł.

Zależy mi na dekoderze 4K Ultrabox+ a konkretnie na wbudowanej aplikacji netflixa (posiadam opłacony profil, a nie chcę dokupować dodatkowego tvboxa).

Propozycję jaką otrzymałem na ten moment to:

- utrzymanie posiadanej ceny (49,99zł) plus dekoder 4K za 15zł/msc, 

- extra+, HBO z GO, dekoder 4K za 69,99zł/msc (w cenę wliczona jest opłata 5zł/msc za dekoder bo bez wymiany dekodera mogę mieć 64,99zł)

Konsultant poinformował, że opłaty miesięcznej za dekoder nie może już zrabatować. Wypowiadać umowę? Co jeszcze mogę tutaj ugrać?

 

 

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...