Jump to content
marcin7650

Oferty - dla stałych abonentów Platformy CANAL+ (wyłącznie pytania i odpowiedzi dot. bieżących ofert!)

Recommended Posts

W moim przypadku nie pozwolili zmienic na full extra za 99 zł uzasadniając to tym, że można zmienic tylko na droższy pakiet. W gre wchodziło więc tylko 109.

Share this post


Link to post
Share on other sites

nie rozumiem tej oferty. Podobno jest tylko dla obecnych abo nc+, ale dzwoniąc na infolinie dowiedziałem się, że nie mogę jej mieć bo jest jeszcze za wcześnie na zmianę umowy (dopiero koniec września wchodzi w grę) a migrowałem jakoś 1 lub 2 dnia od startu nc+. Wiec dla kogo ona jest? Na jak długo mieliście umowy przechodząc na extra full?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mi najpierw zapronponowali pakiet Full Extra, a na drugi dzień (jak już się zdecydowałem) powiedzieli, że nie mogę go dostać bo aktualną umowę mam na 18 m-cy (pakiet universe+). Aby zmigrować na ten pakiet aktualna umowa musi być na 12 m-cy.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ot zawierając tą umowę nie można generalnie skrócić kontraktu-to chyba logiczne,że jak ktoś zawarł w lipcu 2013r. umowę na 18 m-cy to nie będzie mógł teraz przejść na tego fulla,no chyba,że chcecie żeby było jak w Orange czyli długości kontraktów sumują się :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Coś mi się wydaje że to jest tylko oferta dla byłych abonentów n-ki.Multiroom jest dodatkowo płatny

Share this post


Link to post
Share on other sites

I nie i tak ;-) ten full jest dla abonentów ITI Neovision S.A.,którzy korzystają z dekoderów ADB.

 

Multiroom w tej promocji jest dodatkowo płatny:

Multiroom Standard 10 zł za każdy dekoder miesięcznie,

Multiroom Premium 20 zł.

Dodatkowo w przypadku gdy obecnie nie korzystasz z Multiroomu musisz liczyć się z opłatą aktywacyjną za dekoder uzupełniający. Jeżeli nie posiadasz dekodera typu mediaBOX+ lub turboBOX+ konieczna jest wymiana dekodera na taki dekoder a to również wiąże się z opłatą aktywacyjną.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ot zawierając tą umowę nie można generalnie skrócić kontraktu-to chyba logiczne,że jak ktoś zawarł w lipcu 2013r. umowę na 18 m-cy to nie będzie mógł teraz przejść na tego fulla,no chyba,że chcecie żeby było jak w Orange czyli długości kontraktów sumują się :P

 

Zgodnie z Warunkami oferta jest dostępna dla Abonentów ITI Neovision S.A., którzy korzystają z dekoderów ADB.

 

Ale ja to rozumiem. Tylko po co konsultant mi to proponuje (dzwoniłem w innej sprawie, a to wyszło przy okazji), daje jeden dzień do namysłu, później sam oddzwania i okazuje sie, że jednak nie mogę zmienić pakietu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja jestem byłym abo Cyfry+ a na tę promocję się załapałem. Korzystam z mediaboxa, więc sądze ze chodzi tu o to jaki uzytkuje się dekoder a nie o poprzednią platformę.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ale przecież Ty przed zmianą oferty na tą promocję byłeś abonentem już NC+ a nie wciąż Cyfry-więc wszystko się zgadza,bo oferta jest skierowana do abonentów ITI ze sprzętem ADB.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest kingofsouth

"Full Extra" + RedlightHD na pół roku za darmoszkę "...... brać :wink:

ps.mały żarcik :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
Bo jak to z nowościami bywa-pewnie nie wszystko na początku jest jasne,nawet dla konsultantów... szczegóły wychodzą w trakcie.

 

Oni tam naprawdę mają bałagan. Dzisiaj znowu zadzwonili aby się spytać czy zgadzam się na ten pakiet i...udało się :) już im nie przeszkadzało że miałem umowę na 18 m-cy, zmigrowałem na pakiet full extra bez problemu.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest kingofsouth

Full Extra.....

a potem "Full Extra...... kłopoty"będą mieć co niektórzy np:brak odpowiedniego wpisu w ICA itd..... :wink:

ps.proponowano mi "Full Extra + Fikołki" za..... 99 pln :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Możecie napisać regulamin tej promocji, ponieważ ten link co jest wyżej podany można tylko odczytać po zalogowaniu się do tego forum.

Share this post


Link to post
Share on other sites

A ja mam pytanie z innej beczki

Dostałem po 1,5 m-ca od migracji telefonicznej z C+umowę z NC+ i nigdzie w zał. dokumentach nie moge znaleźć wykazu programów jakie wchodza do mojego pakietu Canal+Comfort + opcja multi.

Przegladając dokumenty na stronie NC+ również nie ma wykazu programów w poszczególnych pakietach (regulaminy, umowy, itp) jest tylko ogólna oferta.

Czy inni też tak mają czy mam iśc do punktu aby wydrukowali mi brakujace fragmenty umowy. Irytuje mnie takie podejście gdzie nie ma zapisów w umowie konkretnej zawartości pakietu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wykaz programów dostępnych w pakiecie przecież możesz sprawdzić na stronie NC+ i również sobie wydrukować a jeżeli napiszesz do nich maila to pewnie i takie zestawienie Ci wyślą ;-)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Myślę, że ewerel1 nie chodzi o sam skład pakietu, tylko posiadanie na piśmie gwarancji w umowie, że za te kanały płaci i te kanały mają być. Niegwarantowane kanały są na pewno w umowie, a czy jest reszta? Sprawdzę jak mam, gdy będę w domu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam czy jak teraz mam umowe na platinum 99zł + 5zł za najem mediaboxa to mogę zmienić na full extra za 99zł + 5zł za najem ? mam umowe na 12 miesiecy podpisana miesiac temu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ale ONI na info sami nie wiedza dlaczego nie ... :)

 

 

jak ktos zauwazyl jest jeden haczyk ze po 12 miesiacach nie mozna zrezygnowac z pakietu full extra , jedynie negocjacje cenowe moga uchronic nas przed cena 159 zl ...

Share this post


Link to post
Share on other sites
jakies uzasadnienie ??? napisac NIE i to z wykrzyknikiem zazwyczaj łatwo :)

Umowa to umowa. Każdy by tak chciał zmieniać wszystko w zależności od danej sytuacji. Ktoś wcześniej kupi drożej a po obniżce tego towaru/usługi krzyczy oddajcie mi różnice. Przecież to nienormalne. Nowe – promocja - zawsze jest dedykowana nowemu klientowi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...