Jump to content
marcin7650

Oferty - dla stałych abonentów Platformy CANAL+ (wyłącznie pytania i odpowiedzi dot. bieżących ofert!)

Recommended Posts

21 minut temu, east napisał:

Poinformowali mnie, że te sagecomy sypią się i jak padnie to nie będę miał dekodera do multiroomu a multirom na cameleonie od lipca działać nie będzie.

Niech się pochwalą ile mają wymian wifi boxów😅

Share this post


Link to post
Share on other sites

Umowa do końca stycznia 2020. Wypowiedzenie złożone w październiku.

Obecnie:

Extra+ 44,99 zł

10 x Canal+ 25 zł

Multi Man Pack 20 zł

Dekoder 4K 15 zł - dobrany w normalnej cenie w trakcie umowy na MŚ w piłce nożnej w 2018r.

Razem: 104,99

 

Po wielu tygodniach, gdzie "nie mogli" zrabatować 4K do 0 zł - dziś w końcu udało się przedłużyć umowę na 24 miesiące po "rozmowie z kierownikiem":

Superpremium+ 4K 109,99 (Extra+, 10 x C+, C+ 4K, HBO + HBO GO, Mistrzowska Piłka, Eleveny, Filmboxy oraz kolekcje Nat Geo Play, FOX Play, Paramount Play.

Multi Man Pack 20 zł

Dekoder 4K 0 zł

Razem 129,99.

Ogólnie jestem zadowolony.

Druga umowa 2 x PACE PVR Extra+ 6C+ za 69,99 (multiroom za 0zł, 2 x Cameleony) kończy się 30.06.2020 i za kilka miesięcy od nowa zabawa w kotka i myszkę ;-) 

Edited by YETI

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 minuty temu, YETI napisał:

Umowa do końca stycznia 2020. Wypowiedzenie złożone w październiku.

Obecnie:

Extra+ 44,99 zł

10 x Canal+ 25 zł

Multi Man Pack 20 zł

Dekoder 4K 15 zł - dobrany w normalnej cenie w trakcie umowy na MŚ w piłce nożnej w 2018r.

Razem: 104,99

 

Po wielu tygodniach, gdzie "nie mogli" zrabatować 4K do 0 zł - dziś w końcu udało się przedłużyć umowę na 24 miesiące po "rozmowie z kierownikiem":

Superpremium+ 4K 109,99 (Extra+, 10 x C+, C+ 4K, HBO + HBO GO, CINEMAX, Mistrzowska Piłka, Eleveny, Filmboxy oraz kolekcje Nat Geo Play, FOX Play, Paramount Play.

Multi Man Pack 20 zł

Dekoder 4K 0 zł

Razem 129,99.

Ogólnie jestem zadowolony.

Druga umowa 2 x PACE PVR Extra+ 6C+ za 69,99 (multiroom za 0zł, 2 x Cameleony) kończy się 30.06.2019 i za kilka miesięcy od nowa zabawa w kotka i myszkę ;-) 

Cinemax masz w cenie na cały okres umowy ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Przepraszam - zapędziłem się. Bez CINEMAXÓW - już poprawiłem w poście, co by w błąd nie wprowadzać.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Teraz, YETI napisał:

Przepraszam - zapędziłem się. Bez CINEMAXÓW - już poprawiłem w poście, co by w błąd nie wprowadzać.

No właśnie ja dzisiaj dostałem taką samą propozycję 😉, tylko zastanawiam się czy można do tego jeszcze dołączyć netflixa ?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Wybrane usługi Pakiet Extra+CANAL+(6)LIVE, HBO, FOX Play, Filmbox Pack, HBO GO, MISTRZOWSKA PIŁKA, Nat Geo Play, NAJEM PVR
Wybrane promocje Extra+ z CANAL+ (6) LIVE 69,99 zł 24 m, a po tym okresie 76,99 zł/m dla Abonentów (03/18), HBO z nc+go TV HBO GO 0 zł 5 m i 25 zł/m dla Abonentów, Kolekcja Fox Play 0 zł/m dla Abonentów, Kolekcja Nat Geo Play 0 zł/m dla Abonentów, Mistrzowska Piłka za 0zł/m dla Abonentów (01/19), Najem ultraBox+ 0zł dla Abonentów
Czas trwania umowy
(okres oznaczony umowy)
od dnia aktywacji promocji do końca dotychczasowego okresu oznaczonego +
24 mies.
KWOTA DO ZAPŁATY ZA TWÓJ PIERWSZY RACHUNEK: 69,99  zł

 

 

Oferta z teraz, dekoder wifibox wcześniej miałem ultraboxa. Czy dostałem wszystko co możliwe w tej cenie? Nie chciałem MR

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zamieniłeś ultraboxa+ (Pace) na wifiboxa ?To nie był dobry pomysł.

Dobra oferta.

Edited by Pawel

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 minutę temu, Pawel napisał:

Zamieniłeś ultraboxa+ (Pace) na wifiboxa ?To nie był dobry pomysł.

Dobra oferta.

UltraBox+/PVR PACE tego miałem od 2011r., chciałem coś nowszego. To zła zmiana? wifi premiumbox tego mam mieć teraz.

Share this post


Link to post
Share on other sites

To zmienia postać rzeczy.Wifibox a wifiPremiumbox to dwa rożne dekodery.Jak za darmo to dobry deal.

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 minutę temu, adamkas napisał:

UltraBox+/PVR PACE tego miałem od 2011r., chciałem coś nowszego. To zła zmiana? wifi premiumbox tego mam mieć teraz.

No wifi premiumbox nie jest zbyt szczęśliwym dekoderem

  • Confused 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 minutę temu, gregor1985 napisał:

No wifi premiumbox nie jest zbyt szczęśliwym dekoderem

To co radzicie? Zostać przy tym co mam, czy jakiś inny z wifi?

Share this post


Link to post
Share on other sites
4 godziny temu, east napisał:

Dziś byłem w salonie ncplus. 

 

Powiedzieli mi, że wymienią mi karty  cameleona na caymana i dadzą drugi dekoder zamiast sagecooma. Dziś 5 sagecoomów dostrali rozwalonych od abonentów. Ale aby działał multiroom na caymanach muszą być połączone w sieci. Prawda to? I dojdzie mi opłata za multirooma, mimo że do tej pory miałem za darmo.

 

Jak to widzicie?

Konsultant proponował przez tel;

Extra + z Canal Plus 69.99

MP gratis.

Dekoder 4k - 5zł

C+4k - nie wiem za ile.

I teraz wymiana tych kart i wzięcie wifiboxa do multiroomou - jak to ugryźć.

 

Do tej pory multiroom na camelonach gratis.

 Nie daj sobie wcisnąć płatnego MR. Jak masz zac0btobtak pozostaje.  Co będzie potem to zobaczymy.

 

2 godziny temu, east napisał:

Poinformowali mnie, że te sagecomy sypią się i jak padnie to nie będę miał dekodera do multiroomu a multirom na cameleonie od lipca działać nie będzie.

Sami Ci dadzą wtedy. Sypią się Sagemcomy przez celowy zabieg operatora.

@adamkas Możesz brać ten dekoder śmiało za free. Jak nie zależy Ci na 4k. 

Edited by ircios

Share this post


Link to post
Share on other sites
16 minut temu, adamkas napisał:

To co radzicie? Zostać przy tym co mam, czy jakiś inny z wifi?

Bierz wifiPremium.Bije na głowę zabytkowego Pace. Ewentualnie wymieniaj na ultraboxa 4K.

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Godzinę temu, Pawel napisał:

Bierz wifiPremium.Bije na głowę zabytkowego Pace. Ewentualnie wymieniaj na ultraboxa 4K.

4k na razie nie planuje zmiany TV, także myślę że ten wystarczy. dziękuje za rady i pozdrawiam

Share this post


Link to post
Share on other sites
6 godzin temu, NobelM napisał:

@cavalier: MR nie dostaniesz za 0zł (bo nie miałeś wcześniej za 0zł).

HBO z HBO GO nie dostaniesz za 0zł na cały okres umowy (na 5m max).

Reszta się zgadza, za pełną paczkę C+ Extra 79.99zł, a jak niepełna (6C+) to 69.99zł.

Po drugiej rundzie mam oferte nastepujaca:

Extra+ 6C+ 69.99zl

C+ 4k 0zl

Eleven 11.90zl

MR 10zl

MP 0zl 

dekoder 4k 5zl (wymiana z wifipremium box)

HBO 0zl 5m

W sumie 96,89zl/mc przy um. na 24m

 

Co sadzicie? Brac czy jeszcze cos sie uda ugrac?

Edited by cavalier

Share this post


Link to post
Share on other sites

Panowie co byscie zrobili na moim miejscu:

 

Obecnie mam Comfort + i C+ za 47.50. Interesuje mnie w sumie tylko paczka C+ i ewentualnie 4K.

 

Propozycje:

- Start i C+ za 39.99 PLN

- Comfort i C+ za 47.50 PLN

- Comfort i C+ z 4K za 57.50 PLN

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam,

Do końca stycznia 2020 obowiązywała mnie oferta Superpremium+,  HBO GO, 2 x Peace, 2 x Cameleon - wszystko za 104,99.

Dziś rano moja piękniejsza połowa poinformowała mnie że "chciała dobrze"'''' 😡 i przedłużyła wczoraj tę samą ofertę w tej samej cenie na kolejne dwa lata...

Pytania:

  1. Czy można odstąpić od przedłużenia umowy zawartego na odległość i ew w jakim czasie ? Na maila nie otrzymałem szczegółów oferty, ale w ICA mam już oznaczone że umowa obowiązuje do stycznia 2022
  2. Jeżeli się da to czy w tej cenie da radę dobrać Eleveny i Mistrzoską Piłkę oraz wymienić jeden dekoder na jakiś z WiFI (pytanie który warto) ?

Share this post


Link to post
Share on other sites
31 minut temu, ircios napisał:

@cavalier

Niech dorzucą kolekcje VOD: Fox, NG i Paramount Play i bierz. Chyba, że Ci nie potrzebne.

A te to niepotrzebne akurat :) I tak nie ma kiedy oglądać :D

 

Jedno pytanie "organizacyjne" - tak jak pisałem, elementem umowy jest wymiana dekodera z WifiPremium Box na Ultrabox 4k. Konsultant powiedzial mi, ze w samej ofercie tego nigdzie nie bedzie widac, tylko jak klikne "Zaakceptuj" to wtedy mam isc do punktu i tam oni juz beda widziec, ze maja mi wymienic dekoder. Wynika z tego, i konsultant to potwierdzil, że "muszę mu uwierzyć na słowo", że ten dekoder mi wymienią....

Jak go poprosilem, żeby mi w takim razie wysłał osobno maila z potwierdzeniem tego uzgodnienia, to stwierdzil, ze on maili zadnych nie moze wysylac.

Słabe to strasznie - czy ktoś miał już taką sytuację? Nie chciałbym przyjść do pukntu i powiedzieć, że chcę wymienić dekoder, a oni powiedzą, że oni nic o tym nie wiedzą...

Share this post


Link to post
Share on other sites
31 minut temu, o-af napisał:

Witam,

Do końca stycznia 2020 obowiązywała mnie oferta Superpremium+,  HBO GO, 2 x Peace, 2 x Cameleon - wszystko za 104,99.

Dziś rano moja piękniejsza połowa poinformowała mnie że "chciała dobrze"'''' 😡 i przedłużyła wczoraj tę samą ofertę w tej samej cenie na kolejne dwa lata...

Pytania:

  1. Czy można odstąpić od przedłużenia umowy zawartego na odległość i ew w jakim czasie ? Na maila nie otrzymałem szczegółów oferty, ale w ICA mam już oznaczone że umowa obowiązuje do stycznia 2022
  2. Jeżeli się da to czy w tej cenie da radę dobrać Eleveny i Mistrzoską Piłkę oraz wymienić jeden dekoder na jakiś z WiFI (pytanie który warto) ?

 

Tak, można odstąpić od umowy zawartej na odległość w ciągu 14 dni, napisz odstąpienie od umowy aneksu, podpisz i wyślij skan na email. 

Zadzwoń na infolinie i spytaj na jaki adres email. 

Albo zaloguj się do ,,moje canal+'' i w zakładce kontakt wybierz temat i załącz  plik skanu.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
18 minut temu, cavalier napisał:

A te to niepotrzebne akurat :) I tak nie ma kiedy oglądać :D

 

Jedno pytanie "organizacyjne" - tak jak pisałem, elementem umowy jest wymiana dekodera z WifiPremium Box na Ultrabox 4k. Konsultant powiedzial mi, ze w samej ofercie tego nigdzie nie bedzie widac, tylko jak klikne "Zaakceptuj" to wtedy mam isc do punktu i tam oni juz beda widziec, ze maja mi wymienic dekoder. Wynika z tego, i konsultant to potwierdzil, że "muszę mu uwierzyć na słowo", że ten dekoder mi wymienią....

Jak go poprosilem, żeby mi w takim razie wysłał osobno maila z potwierdzeniem tego uzgodnienia, to stwierdzil, ze on maili zadnych nie moze wysylac.

Słabe to strasznie - czy ktoś miał już taką sytuację? Nie chciałbym przyjść do pukntu i powiedzieć, że chcę wymienić dekoder, a oni powiedzą, że oni nic o tym nie wiedzą...

Konsultant w systemie zaznacza wymianę na dekoder. Nie masz tego w aneksie, ponieważ tego dekodera jeszcze fizycznie nie wymieniłeś a to tylko oferta "sugerowana" Możesz go wymienić ale jak tego nie zrobisz to nic się nie dzieje. W Punkcie podpisujesz aneks do umowy, że wymieniasz dekoder.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@cavalier Całą ofertę powinieneś dostać na meila do akceptacji. Powinno tam być jakie pakiety i ceny. Powinno też być o dekoderze. Jaki dekoder i jaką opłata. Są tu wklejanie oferty z meila i to wszystko się znajduje.

 

@o-af A czy Twoja piękniejsza połówka dostała od Ciebie predyspozycje do zażądzania Twoją umową, którą musiałeś złożyć w APS? Jeśli nie to nie ma żadnej przedłużonej umowy. 

Edited by ircios

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 minuty temu, ircios napisał:

@cavalier Całą ofertę powinieneś dostać na meila do akceptacji. Powinno tam być jakie pakiety i ceny. Powinno też być o dekoderze. Jaki dekoder i jaką opłata. Są tu wklejanie oferty z meila i to wszystko się znajduje.

 

 

Właśnie w umowach opcji na wymianę dekoderów nie ma. Jest to oferta sugerowana i dopiero po jej zrealizowaniu dekoder pojawia się na umowie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...