Jump to content
marcin7650

Oferty - dla stałych abonentów Platformy CANAL+ (wyłącznie pytania i odpowiedzi dot. bieżących ofert!)

Kirk

UWAGA! Aktualne zestawienie ofert przedłużeniowych znajduje się w tym temacie:

Prosimy zapoznawać się przed zadaniem pytania :)

Message added by Kirk

Recommended Posts

"Właściwy dział ani razu nie skontaktował się ze mną" "następnie dzwoni właściwy dział (22 3104747)" a to nie jest właściwy dział tylko zwykła infolinia  ,wystarczyło samemu zadzwonić ,robię tak od nastu lat ,ich telefonów nie odbieram nigdy.Skąd jesteś?Mogę Ci odpalić(zrobić cesję po teściach  ) na Comfort + MR 2 karty po cyfrze i pace pvr(nie wiem czy działa,nie odpalany przez pól roku) bez zobowiązania płacę za 18,99 zł 

Edited by Buziaczek1982

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam

Potrzebuje pomocy z dobraniem najkorzystniejszej oferty. Oferta przejęta od starszej osoby która nie ogarniała tematu. Obecnie umowa na czas nieokreślony i w najbliższym tygodniu składam wypowiedzenie (z informacji na forum wynika, że bez tego nie ma sensu próbować negocjować)

 

Obecnie posiadam 

Superpremium + z turbobox i box+

history HD - 1,99 PLN

H2 HD - 1,99 PLN

canal + seriale extra - 10 PLN (nawet nie wiem co to jest ale już zlecone wyłączenie)

HBO Go - 5 PLN 

Multiroom premium - 20 PLN (nie wiem czym sie różni od standard) 

 

Płatność ok 153 PLN

chciałbym:

- nowy dekoder z możliwością połączenia po wi-fi (najlepiej 4k) oraz multiroom w również po wi-fi 

- hbo go 

- sportu nikt nie ogląda więc to może odpaść

 

czy z powyższymi wymaganiami da się zmieścić w 110 PLN?

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Buziaczek1982 ja też nie twierdzę, że jest to "właściwy dział" (miałem od chłopaków z tego forum numery telefonów, które powinny jakiś efekt przynieść), dlatego pewnie skończyło się, jak się skończyło. Dla mnie presji nie było: przedłużę, to przedłużę - nie przedłużę, płakał nie będę. Widzę teraz, że im specjalnie nie zależy na tych, którzy chcieliby zostać, ale niekoniecznie płacić rachunki w okolicach stówy, a chcieliby mieć telewizję za 22,50 zł. Posta napisałem też po to, żeby niektórych przygotować, że negocjacje nie zawsze zakończą się sukcesem. Pozdrawiam 😀

Edited by Pablito

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Giw12

Da się lub nie.  Superpremium 99,99 + MR 10. Być może będzie problem z uzyskaniem HBO Go w cenie pakietu wtedy + 5 zeta. Może być też problem z uzyskaniem dekodera 4k za 0. Wtedy +5 lub 10 zł .

Do tego Fox i NG Play za free.

Edited by ircios

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 minuty temu, ircios napisał:

@Giw12

Da się lub nie.  Superpremium 99,99 + MR 10. Być może będzie problem z uzyskaniem HBO Go w cenie pakietu wtedy + 5 zeta. Może być też problem z uzyskaniem dekodera 4k za 0. Wtedy +5 lub 10 zł .

 

Czyli trzeba sie nastawić na ok 115-125 Pln

Share this post


Link to post
Share on other sites

 @Giw12

To pesymistyczna wersja, ale tak.

 

@Pablito Same karty miałeś?

W APS nie pytałeś?

Edited by ircios

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam wszystkich. 

Kończy mi się umowa na koniec października.

Posiadam S+ z MR za 0zl i płace 99zl miesięcznie. Dekodery Pace i Sagecom.

Dzwonią niemiłosiernie i wciskają HBO go i liczą sobie 104.99zl. 

Napiszcie proszę co mogę ugrać aby nie płacic więcej? Wymiana dekodera wchodzi w grę? Na dniach złoże wypowiedzenie. 

Dzięki za podpowiedzi. Pozdrawiam

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wszystko masz wyżej napisane. Z tym, że w Twoim przypadku, jeśli nie dasz sobie wcisnąć MR po n, będziesz miał dalej za 0 . 

Share this post


Link to post
Share on other sites
17 godzin temu, ircios napisał:

 @Giw12

To pesymistyczna wersja, ale tak.

 

@Pablito Same karty miałeś?

W APS nie pytałeś?

@ircios , nie, nie same karty, miałem jeszcze wifi premiumboxa i starego sagema dsi83. W APS pytałem nawet kilka razy, czy są jakieś oferty. Nawet pracownik punktu się dziwił, że nie ma żadnych propozycji.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ostatnio to się zdarza, ja miałem zestaw na Caymanach 4K ultrabox+ + wifibox+ (MR) z VIP+MAX, niestety było brak ofert w każdym kanale, umowa się rozwiązała. Co więcej nie było ofert "wznowieniowych". Być może "grają" w ten sposób z wypowiedzeniami.

Edited by g0nz0s

Share this post


Link to post
Share on other sites
W dniu 13.09.2019 o 21:03, lukx95 napisał:

@boss509 Możesz przez bez problemu zachować swój bezpłatny darmowy Multiroom po Cyfrze+ i wymienić tylko główny dekoder na 4K UltraBox+. 

Dobrze, że o tym piszesz, bo mi niejeden konsultant mówił, że przy wymianie będę musiał też wymienić Multiroom na nowy, a to mi niezbyt odpowiadało. Aktualnie do końca umowy mam sporo czasu. Mam jeszcze Pace'a z dyskiem i w sumie on mi odpowiada. Internetu w okolice jeszcze nie mam na tyle dobrego, żeby z niego korzysać na tv. Poza tym za wymianę dekodera na 4K obecnie sobie życzą 15zł miesięcznie.  Więc kompletnie odpada. To dużo za dużo. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja sprostuje, aktualnie przy wymianie dekodera na nowy, salon ma obowiązek wymiany zestawu MR. Powinieneś zostać o tym poinformowany chociażby na infolinii. Jest to efekt wdrożonej przez Platformę CANAL+ nowej polityki mającej na celu kontrolę odległości sprzętu. Jeżeli salon pozostawi stary MR łamiąc przyjęte wytyczne, wówczas będziesz miał "szczęście".

 

Więcej informacji:

https://pl.canalplus.com/zabezpieczenie-tresci

Edited by g0nz0s

Share this post


Link to post
Share on other sites

Było:

Superpremium -99.99 zł

Wifi Premiumbox+ -0

MST-0

Jest:

Superpremium-99.99

Wifi Premiumbox+ -0

MST -0

MP -0

NAt Deo Play -0

Fox Play -0

24 Miesiące

Edited by banita24

Share this post


Link to post
Share on other sites
15 minut temu, g0nz0s napisał:

Ja sprostuje, aktualnie przy wymianie dekodera na nowy, salon ma obowiązek wymiany zestawu MR. Powinieneś zostać o tym poinformowany chociażby na infolinii. Jest to efekt wdrożonej przez Platformę CANAL+ nowej polityki mającej na celu kontrolę odległości sprzętu. Jeżeli salon pozostawi stary MR łamiąc przyjęte wytyczne, wówczas będziesz miał "szczęście".

 

Więcej informacji:

https://pl.canalplus.com/zabezpieczenie-tresci

No to nadal zostanę przy Pace. :) Póki będę mógł. Korzystam z niego tak jak korzystać się z niego powinno, czyli jeden dekoder w jednym pokoju, drugi w drugim, w obrębie jednego gospodarstwa domowego. Szkoda, że niestety nie wszyscy tak postępują, przez co pewnie prędzej czy później z MR "pocyfrowym" będę musiał się pożegnać. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Biorąc pod uwagę że salony mają "w poważaniu" wytyczne, pewnie długo tak zostanie.

Edited by g0nz0s

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 godziny temu, banita24 napisał:

Było:

Superpremium -99.99 zł

Wifi Premiumbox+ -0

MST-0

Jest:

Superpremium-99.99

Wifi Premiumbox+ -0

MST -0

MP -0

NAt Deo Play -0

Fox Play -0

24 Miesiące

Biorąc pod uwagę powyższe Superpremium 4K w tej cenie z darmową wymianą na dekoder 4K wydaje się chyba pomyłką kolegi @cruzon i tak jak wspomniał @roberttosat, przy 109,99 zł trzeba się poważnie zastanowić nad akceptacją warunków.

Share this post


Link to post
Share on other sites
4 godziny temu, banita24 napisał:

Było:

Superpremium -99.99 zł

Wifi Premiumbox+ -0

MST-0

Jest:

Superpremium-99.99

Wifi Premiumbox+ -0

MST -0

MP -0

NAt Deo Play -0

Fox Play -0

24 Miesiące

97 zł dodatkowo dekoder 4K Canal+ 4K

HBO na 5 m-cy
multiroom z drugim Pace ;-) .

Bardzo droga oferta u kolegi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@gieroj09 Chyba nie bardzo, bo Superpremium obejmuje HBO, które Ty masz na 5 miesięcy, do tego dochodzi warty 10 zł Cinemax, więc nie masz tego pakietu, albo miałeś na myśli HBO GO.

Edited by boss509

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 godziny temu, boss509 napisał:

Biorąc pod uwagę powyższe Superpremium 4K w tej cenie z darmową wymianą na dekoder 4K wydaje się chyba pomyłką kolegi @cruzon i tak jak wspomniał @roberttosat, przy 109,99 zł trzeba się poważnie zastanowić nad akceptacją warunków.

Tego nie wiemy. Oferty w APS się czasami różnią od ofert DUK, i to sporo nierzadko.Kolega @roberttosat nie pracuje w DUK. Jeśli kolega @cruzon się przesłyszał czy może się pomylił, to wkrótce da znać. Nie myśl pesymistycznie. Nie takie  cuda się działy z ofertami. 

 

1 godzinę temu, gieroj09 napisał:

 

..Bardzo droga oferta u kolegi.

 

Tak? Chyba Twoja 😁

Edited by ircios
  • Haha 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ostatnio to się zdarza, ja miałem zestaw na Caymanach 4K ultrabox+ + wifibox+ (MR) z VIP+MAX, niestety było brak ofert w każdym kanale, umowa się rozwiązała. Co więcej nie było ofert "wznowieniowych". Być może "grają" w ten sposób z wypowiedzeniami.
Dziwne. Że majac takiego abonenta z takim pakietem nie było ofert na przedłużenie??? mimo wypowiedzenia.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...