Jump to content

Oferty - dla stałych abonentów Platformy CANAL+ (wyłącznie pytania i odpowiedzi dot. bieżących ofert!)


Message added by Kirk

UWAGA! Aktualne zestawienie ofert przedłużeniowych znajduje się w tym temacie:

Prosimy zapoznawać się przed zadaniem pytania :)

Recommended Posts

Mam comfort 22.5 plus dopełnienie do ekstra za 15 w sumie 37.5 z multiroom standard. umowa do końca października. Dzisiaj dzwoniłem, do 122947879 i jedynie co otrzymywałem w propozycji to extra za 44.9. Żaden nie chce przedłużyć umowy na dotychczasowych warunkach. Złożenie wypowiedzenia pomoże? Może jakieś inne numery infolinii ? Ktoś na dniach przedłużył umowę na podobnych warunkach i mu nie stękali ze się nie da/?

Link to post
Share on other sites

Prawie zawsze jest mówione, że się nie da. Do końca października daleko. Najlepiej powiedz, że rezygnujesz z E+ i interesuje Cię sam Comfort w dotychczasowej cenie, bo taniej i tak nie dostaniesz. Po aneksowaniu dobierzesz sobie E+ tak jak inni.

Edited by ircios
  • Haha 1
Link to post
Share on other sites

udało mi sie koncem sierpnia z Nowym Comfort+ za 22,50, do tego dostalem dopelnienie do Extra+ na wrzesien za darmo

 

w tym tygodniu poprosilem konsultanta o dopelnienie za 10 pln do końca umowy, o dziwo nie bylo marudzenia ze nie ma, ale informacja ze nie mozna w tym miesiacu

trzeba w przyszlym, gdzie juz nie bedzie tego darmowego dopelnienia

 

to moze byc prawda?

Edited by jag888
Link to post
Share on other sites
Prawie zawsze jest mówione, że się nie da. Do końca października daleko. Najlepiej powiedz, że rezygnujesz z E+ i interesuje Cię sam Comfort w dotychczasowej cenie, bo taniej i tak nie dostaniesz. Po aneksowaniu dobierzesz sobie E+ tak jak inni.
A jak wezmę comfort z 6C+ to później też mogę dopełnić do extra?

Wysłane z mojego SM-G973F przy użyciu Tapatalka

Link to post
Share on other sites
Możesz. Lecz lepiej sam Comfort wziąć, a następnie 10 C+za 25.
Jak mam teraz extra z 6+ z dopełnieniem do 8C+ za 5zł
To jest szansa że przy przedłużeniu dadzą mi comfort z MP i MR za free?

Wysłane z mojego SM-G973F przy użyciu Tapatalka

Link to post
Share on other sites

Mimo zmiany nazwy propozycje te same od czerwca - mam umowę do końca października.

A więc:

Extra, 6 Canal Plus, Eleveny, Mistrzowska Piłka, HBO na 5 miesięcy, Multiroom po Cyfrze ( Pace 500) i Sagemcom) - umowa 2 lata za 91 PLN z groszami. Oczywiście kolekcja Fox play i inne zapychacze gratis.

Gdybym chciał mieć w tym wszystkie 10 Canal Plus to dopłata 10 złotych.

 

Superpremium z Mistrzowską Piłka i Elevenami koszt około 120 złotych.

 

Oczywiście cały czas namawiają na przejście na Multiroom nowy co się wiąże z wymianą dekoderów i kart.

 

Link to post
Share on other sites
Godzinę temu, ppyrek napisał:

Jak mam teraz extra z 6+ z dopełnieniem do 8C+ za 5zł
To jest szansa że przy przedłużeniu dadzą mi comfort z MP i MR za free?

Wysłane z mojego SM-G973F przy użyciu Tapatalka
 

MR po C+ tylko za free. 

  • Haha 1
Link to post
Share on other sites
7 godzin temu, ircios napisał:

A jeszcze taniej, jak komuś nie przeszkadza i nie ma zamiaru brać w zobowiązaniu, to opcja włącz wyłącz. 

Ta oferta jest dostępna normalnie w moje.ncplus.pl ? U mnie nic takiego nie ma (ale może dlatego, że mam Eleven w opcji 7,95 zł/12 mies.?).

Link to post
Share on other sites

Zakończ umowę. Masz 14 dni na zdanie sprzętu. W tym czasie dzwonisz do DUK i bierzesz Comfort +. Dostaniesz ekstra na miesiąc. Później jak wyłącza ekstra dzwonisz na infolinię tylko trzeba trafić na kumatego konsula i dobierasz za 10.

  • Haha 1
  • Upvote 1
Link to post
Share on other sites

Witam!

Umowa do grudnia 2019 r. Stare karty po cyfrze. Jedna w module CI+ w TV. Druga w PACE 500. Do tej pory:

- comfort 22,50 zł

- canal + 25,00 zł

- hbo - 20,00 zł

Sami naparzają do mnie od kilku dni choć do końca umowy jeszcze 4 miesiące. Bez wypowiedzenia. Chcą mi dać to samo za tą samą cenę na 2 lata z umową do grudnia 2021 r., ale na siłę próbują wcisnąć mi WIFI BOX SAGEM COM. Jest jakiś haczyk w tym SAGEMie? Coś gadała, że w lipcu stracę możliwość oglądania niektórych kanałów. Jestem zielony w temacie. Pomóżcie.

Link to post
Share on other sites
42 minuty temu, dzesi napisał:

Nc+ przy okazji przedłużenia chce mi wymienić dekoder turbobox na WiFi premium box. Są jakieś korzyści z takiej wymiany? Jeszcze mam za niego płacić 5zl miesięcznie.

Jedyna korzyść to dla nc, 5 do przodu miesięcznie 😂

  • Sad 1
Link to post
Share on other sites
42 minuty temu, dzesi napisał:

Nc+ przy okazji przedłużenia chce mi wymienić dekoder turbobox na WiFi premium box. Są jakieś korzyści z takiej wymiany? Jeszcze mam za niego płacić 5zl miesięcznie.

Trochę szybszy od turbo i obsługuje wifi. Za darmo warto.Za piątaka można mieć ultraboxa 4K i jeśli już wymieniać sprzęt to na tego drugiego.

Link to post
Share on other sites
36 minut temu, Pawel napisał:

Trochę szybszy od turbo i obsługuje wifi. Za darmo warto.

 

Polemizowałbym czy za darmo byłoby warto.

Moim zdaniem wifi premiumbox ma wiele wad w stosunku do turbo. Główna to fatalny pilot ze znacznie mniejszą ilością przycisków niż na pilocie od turbo. Poza tym brak wyjścia YPbPr, brak wyjścia optycznego, bardzo okrojony wyświetlacz. 

 

 

Link to post
Share on other sites

Witam,

za ile można najtaniej otrzymać przy przedłużeniu umowy pakiet Extra+  z:

Multi+  2x Cameleon 

1x Pace PVR 500 Gb

 

Obecnie płacę 44.99 zł. Umowa do końca października - wypowiedzenie wysłane.

Z góry dziękuje. 

Edited by norbert25
Link to post
Share on other sites

Cześć, z końcem sierpnia zakończyła się moja umowa z nc+. W lipcu wypowiedziałem umowę, którą wcześniej miałem w wyniku cesji (przez kilka miesięcy). Za całość (pakiet extra+, 8xC+, HBO, Multiroom 2x cameleon) płaciłem trochę ponad 100 zł. I niestety kwota ta była dla mnie sporym obciążeniem. Kilkakrotnie kontaktowałem się z konsultantami, próbując ustalić, czy mogę zejść do "gołego" comfort+. Każdorazowo trafiałem na takich, którzy nic nie mogli i informowali, że skierują moje zapytanie do właściwego działu. Właściwy dział ani razu nie skontaktował się ze mną. I tak umowa wygasła, sygnał wyłączyli 1 września, a mnie pozostało spakować sprzęt i odnieść do najbliższego punktu teraz już Platformy Canal+😋. I po tym lekko smutnym wstępie, pytanie: jakie są wasze doświadczenia z tą chyba ostateczną wizytą w punkcie? Odbiorą sprzęt i podziękują? Czy może coś zaproponują (wcześniej w systemie nie było żadnych ofert dla mnie)? Jakie są Wasze doświadczenia w tym temacie?

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   1 member

×
×
  • Create New...