Jump to content

Oferty - dla stałych abonentów Platformy CANAL+ (wyłącznie pytania i odpowiedzi dot. bieżących ofert!)


Message added by Kirk

UWAGA! Aktualne zestawienie ofert przedłużeniowych znajduje się w tym temacie:

Prosimy zapoznawać się przed zadaniem pytania :)

Recommended Posts

Mam dwa pytania

1. Czy oferta w zwiazku z promocja zwrotu 30 zl za abonament NC+ w Credit Agricole dotyczy także klientów Credit Agricole czy tylko nowych ?

2. Nadchodzi LM jaka jest obecnie najtańsza opcja na włączenie MP bez zobowiązania ?

Link to post
Share on other sites

[email protected] jestem juz klientem Credit Agricole i oczywiscie od wielu lat NC+ to mogę wejść w tą promocję w Credit Agricole na upust na abo ( bo jak pisze Paweł@ jednak nie) choc Ty na drugie pytanie podałes lepszą opcję ?

A widze edytowałes swoją odpowiedz czyli jednak nie mogę skorzystac z upustu?

Edited by bartc1
Link to post
Share on other sites

Maksymalny czas zwrotu to 18 miesięcy ale jest jeszcze drugie ograniczenie - maksymalna kwota to 360 zł. Więc korzystając miesięcznie z maksymalnej dopłaty wykorzystasz kwotę ulgi po 12 miesiącach. Jest jeszcze 100 zł za założenie konta i 50 zł za kod polecenia, więc finalnie dopłata wychodzi niemal przez pełne 18 miesięcy.

P.S. Musisz oczywiście dokonać cesji umowy nc+ na członka rodziny zakładającego konto.

Edited by Pawel
  • Thanks 1
Link to post
Share on other sites
22 minuty temu, Pawel napisał:

Dotyczy nowych klientów banku.Załóż konto komuś z rodziny ;)

 

40 minut temu, bartc1 napisał:

 

A widze edytowałes swoją odpowiedz czyli jednak nie mogę skorzystac z upustu?

Edytowałem, aby sprecyzować dokładniej dla kogo ta promocja.

 

  • Thanks 1
  • Haha 1
Link to post
Share on other sites

Kończy mi się umowa i czy jest szansa wybrać sobie pakiet Start+ z Canal+ 4K i Polsat Sport Premium, jak tak to za ile można to dostać? Mówiąc prościej to za ile najtaniej można dostać Canal+ 4K z Polsat Sport Premium

Edited by zxxz
Link to post
Share on other sites
W dniu 1.09.2019 o 19:49, ezequiel93 napisał:

Poprosiłem o wznowienie, ale wg konsultanta było zamknięte. :) Wznowię jutro, nie śpieszy mi się. :)

ezequiel93, czy wznowiłeś umowę?

 

Ja wczoraj wieczorem próbowałem wznowić umowę. Najpierw rano sami dzwonili lecz zaproponowali gorsza ofertę niż w ostatnim dniu sierpnia. Wieczorem sam zadzwoniłem i poprosiłem o połączenie z DUK, niestety nie ma u nas takiego działu i zaproponowali to samo co rano. Za chwilę raz jeszcze zadzwoniłem i mówię że jest nowy miesiąc to może coś się zmieniło u was i może wznowie umowę bo dekoderów jeszcze nie oddałem. Odpowiedź była taka że jak nie byliśmy w stanie nic Panu dobrego zaproponować pod koniec umowy to teraz nic nowego się nie pojawiło. No odpowiedź pierwsza klasa, szczera do bólu.

Link to post
Share on other sites

@Soltys83, możesz przypomnieć o co walczysz? I z czego schodzisz?

 

Tutaj masz nr do DUK Kraków: 122947879

 

Dzwoń do skutku, bo niestety buców tam nie brakuje. Widocznie miałeś pecha. Niestety czasami swoją ścieżkę zdrowia trzeba z nimi przejść by otrzymać to się chce. 

 

Możesz też spróbować podejść do APS i tam wszystkie opcje powinny być już odblokowane. Tylko nie dzisiaj, bo jest "BUM" w takim sensie, że nie działa im serwis / system po rebrandingu ;)

Edited by shevchenko1987
Link to post
Share on other sites

W sobotę dawali mi suprpremium z 10c+, filmboxy, cinemax, HBO, stary MR, stare dekodery, LM I hustlera za 114.90 na 15miesiecy. Jak by dali multi menpaka to bym się zgodził.

Wczoraj już wolało 124 zł i umowa na 24miechy.

Czy po połączeniu z tym numerem mam prosić o dział DUK czy pierwszy lepszy kto odbierze to jest z tego działu.

Link to post
Share on other sites
15 minut temu, Soltys83 napisał:

W sobotę dawali mi suprpremium z 10c+, filmboxy, cinemax, HBO, stary MR, stare dekodery, LM I hustlera za 114.90 na 15miesiecy. Jak by dali multi menpaka to bym się zgodził.

Wczoraj już wolało 124 zł i umowa na 24miechy.

Czy po połączeniu z tym numerem mam prosić o dział DUK czy pierwszy lepszy kto odbierze to jest z tego działu.

Ta propozycja była naprawdę dobra. Trzeba było brać. Nie dadzą Ci w tej kwocie MMP i to na 15 m-cy ;)

Link to post
Share on other sites
1 godzinę temu, Soltys83 napisał:

Byłem pewien że jak przeciagne sprawę do dziś to dadzą to samo lub coś wiecej u tu lipa.

Ta zapewne dadzą.Dzwoń co godzinę w ten sposób pokazujesz jak zależy ci na tv.A na takich duża część konsultantów łapie większe premie za umowę.😃

Link to post
Share on other sites

Mam pytanie do osób które korzystają z upustu na abo w promocji z Credit Agricole. Jak otrzymały zaproszenie do udziału w promocji ze strony banku czy tez NC+ bo ponoć jest to warunek jaki należy spełnić aby przystąpić do proocji i zawrzeć umowę do konta w Credit Agricole???

Link to post
Share on other sites
  • Mr. Orbita changed the title to Oferty - dla stałych abonentów Platformy CANAL+ (wyłącznie pytania i odpowiedzi dot. bieżących ofert!)

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...