Jump to content
marcin7650

Oferty - dla stałych abonentów Platformy CANAL+ (wyłącznie pytania i odpowiedzi dot. bieżących ofert!)

Recommended Posts

@krzych_krak.  Jak porównałeś swoje Superpremium z innymi ofertami Superpremium co dostali inni to możesz brać lub nie. To zależy od Ciebie. Ktoś Ci napisze bierz, a potem pretensje. Ja bym brał, bo kopana mi nie jest potrzebna do szczęścia.

Wydaje się, że cena ok, bo w tym wszystkim jest MR od ITI... i dek 4k

Edited by ircios
  • Thanks 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
W dniu 30.08.2019 o 11:53, smett napisał:

Witam, dzisiaj dostałem ofertę przedłużenia umowy na 24 mówiące (obecna umowa do końca października) 

- Extra+ 6x Canal+ 79,99 zł

- Canal+ 4K 0 zł

- Eleven 7,95 zł

- HBO z HBO GO za 0zl na 5 miesięcy z możliwością wyłączenia 

- Mistrzowska Piłka za 0 zł

- Fimbox Pack 0 zł

- Najmem UltraBOX+ 4k 15 zł 

To wszytko za 102,94 zł Brać? Czy już nic lepszego nie dostanę?

 

 

Za 79,99 zł spokojnie dostaniesz wszystkie Canal+, a jeśli chcesz tylko 6 Canal+ to za 69,99 zł. Ja dostałem dekoder 4K za 0 zł, więc targuj się ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Godzinę temu, shevchenko1987 napisał:

Ja bym walczył jeszcze o MP ;)

Wywalczyłem :-)

Superpremium z 10 C+, C+ 4K, Filmboxy, 3x HBO, Cinemaxy, HBO Go, Filmboxy, Multiroom, Mistrzowska Piłka na 24 miesiące za 114,90 zł 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Godzinę temu, krzych_krak napisał:

Wywalczyłem :-)

Superpremium z 10 C+, C+ 4K, Filmboxy, 3x HBO, Cinemaxy, HBO Go, Filmboxy, Multiroom, Mistrzowska Piłka na 24 miesiące za 114,90 zł 

Jednak MP było Ci potrzebne, a co najważniejsze się udało to dostać.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dzisiaj mi się kończy umowa, którą wypowiedziałem. Jeśli jutro ją wznowię, to będę płacił za wrzesień, czy lepiej poczekać do 2 września? :) Może ktoś z pracujących w NC+ pochwali się, czy jakieś zmiany się szykują od 3 września oprócz zmiany szyldu? :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Możliwe że sygnał wyłączą jutro lub pojutrze. A umowę wznawiaj nie na infolinii, tylko w DUK, który pracuję od pon-pt do 21-ej. Odnośnie czy coś się zmieni to na razie nic niewiadomo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witajcie!

 

Oferta z przed chwili:

 

- Superpremium
- Canal+ 4K

- Dekoder 4K - 5zł miesięcznie/aktywacja -0zł
- HBO Go
- Filmbox
- Cinemax
- Eleven Sports

- Kolekcje Fox + National + PSP gratis

cena : 124,99 zł

 

Brać?

Umowa do końca grudnia - wypowiedziana

 

 

 

 


 

 

Edited by Gursonek
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Raczej nie. Oferta warta Max 112😁

Zobacz wyżej Superpremium i przemyśl to. Po co sobie na dzień dzisiejszy głowę zwracasz.? Zacznij z nimi rozmowy w listopadzie.

  • Thanks 1
  • Haha 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Gursonek

To nie mój login w Twoim komentarzu, tylko tego [beep]a co miał tu kilka kont.😂

Mój się pisze przez o, a nie 0😂

Edited by ircios
  • Thanks 1
  • Sad 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Czy do starego MR z cameloenami jest szansa dostać dekoder 4K? Oczywiście w zamian za Peaca z dyskiem?

Edited by zdzislaw140

Share this post


Link to post
Share on other sites

Podłacze się do pytania kolegi o dekoder. I druga sprawa czy nie będzie żadnego problemu wznowić umowę we wrześniu jak dziś się kończy? Np. 2 lub 3 września? Rozumie że dzwonić na 12 294 78 79 i mówić że jednak bym chciał zostać jeszcze na 15 miesięcy?

Share this post


Link to post
Share on other sites
45 minut temu, zdzislaw140 napisał:

Czy do starego MR z cameloenami jest szansa dostać dekoder 4K? Oczywiście w zamian za Peaca z dyskiem?

Jest taka szansa, ja dostałem i kilku ludzi z forum też.Wymieniłem Pace na ultraboxa 4k z Caymanem a druga karta Cameleon mi została do MR.Niektórzy konsultanci mówią żę nie da rady a niektórzy że da rade.Najlepiej pytaj że chcesz wymienić tylko dekoder głowny, nie wspominajac nic o MR.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pejsa można wymienić na 4k, ale z Cameleonem się pożegnacie. 

@Soltys83 O wznowieniu masz odpowiedź 9 postów nad Twoim. 

 

@Gursonek Dzięki za edycję 

 

Edited by ircios
  • Haha 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 minuty temu, ircios napisał:

Pejsa można wymienić na 4k, ale z Cameleonem się pożegnacie. 

@Soltys83 O wznowieniu masz odpowiedź 9 postów nad Twoim. 

Ale jedynie z Cameleonem do dekodera 4k, drugi Cameleon można zachować i nie płacić za MR.

Share this post


Link to post
Share on other sites

No chyba wyraźnie napisałem 4k. Nie pisałem o drugiej karcie.

Edited by ircios
  • Sad 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak się złożyło że mam na koncie nadpłaty 49zł nie wiem jak i zadzwoniłem by się dowiedzieć co z tymi pieniędzmi a konsultant że zostaną zwrócone jak oddam sprzęt tylko pismo będę musiał złożyć. Co ciekawe prosił bym wysłuchał jeszcze raz ostatnią ofertę a było to suprpremium , 10 c+, HBO I HBO go, filmboxy I cinemax ze sprzętem tym co mam i 2 cameleonami oraz MR za równą ,101zł??? Nie wie z kąt te 1zł😁 Dodał że zaproponował by mi c+4k ale wtedy bym musiał się pożegnać z cameleonami i starym MR. Wspomniał też że mam spróbować chociaż na 12 miesięcy bo w lipcu będą parować karty cameleony z obecnymi dekoderami i nie będzie już dobrych starych czasów że się kombinowało z kartami. Ja mu odpowiedziałem że nie wiem o co panu chodzi z tym kombinowaniem i że nie przedłużamy za te pieniądze. Dobre co😁

Edited by Soltys83

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kart Cameleon nie będą parować . Przełączą do samej nafty lub wymienią. Nie będą działały w prywatnym sprzęcie. MR będzie po n. Łączony w sieć.

Edited by ircios
  • Haha 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kolega Piotr napisał że DUK nie działa dzisiaj a ja z innego numeru wykręciłem numer 12 294 78 79 i się odezwał jakiś konsultant.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...