Jump to content
marcin7650

Oferty - dla stałych abonentów Platformy CANAL+ (wyłącznie pytania i odpowiedzi dot. bieżących ofert!)

Recommended Posts

Guest czarny_figa

Inspektor nie słuchaj kolegi bo pisze często co mu ślina na język przyniesie. Skąd On wie co jest u Ciebie? Ma wgląd na Twoje konto na NC+ czy co? Dwa jeśli zlamałbyś regulamin i mieli na to dowód, to nie czekali do końca umowy, tylko by Ci od razu ją wypowiedzieli.

 

 

No jak odstąpić od umowy to chyba logiczne, że sygnał wyłączną i to raczej znacznie szybciej niż w ciągu miesiąca ;).

oczywiscie chodzilo o odstapienie od wypowiedzenia;) slina na jezyk przyniosla informacje ze LM klienci beda mieli za darmo.Zostalem wysmiany.Teraz wszyscy pytaja za ile mozna wyrwac LM pp nowym roku.Czytanie regulaminu nie boli.Nie zastanawia Was,ze konsiltanci nie przedstawili zadnej oferty na te camele dla danej osoby?nawet duzo drozszej? Z calym szacunkiem do Ciebie ale znam oferty NC i ich zachowania bo sam proponowalem tysiace takich umow ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Szlag człowiek trafia jak się czyta...CO bierze nka pod uwagę przy proponowaniu przedłużenia umowy? Staż u nich? NIE. Wysłane wypowiedzenie? NIE. Umiejętności negocjacyjne abonenta? NIE. Wydzwanianie na Kraków? NIE.

 

No chyba o warunkach i cenie nowej umowy nie decyduje zasada "zależy na kogo trafisz na infolinii"!? Ludzie tutaj w ostatni dzień tuż przed zdaniem dekodera słyszą, że nie ma dla nich takiej oferty, a jest droższa. Jedni bez wypowiedzenia albo z miejsca dostają Comfort+ za 22.50 + C+ na 6 miechów za 25zł (i jeszcze wybrzydzają), a drugiemu TO SAMO za 100% drożej? WTF!?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sytuacja u mojego taty:

 

Jest: Extra+, 6C+, Multiroom za 69,99 zł.

 

Propozycja: to samo za 79,99 zł (że niby Multiroom zdrożał i jest za 10 zł teraz). Tydzień wcześniej telefon i chcieli zostawić tak jak jest.

 

Ktoś ostatnio dostał np. Extra+, 8C+, Multiroom za 69,99 zł? Ile za HBO? Da radę na Eleven za 7,95 zł?

 

Dzięki!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dzis umowa ostatni dzien, wypowiedzenie wyslane. Byl jeden tel. z marna oferta (wymiana dekoderow wraz z kartami - mam 2x cameleon). Dzwonilem na infolinie pod krakow i wawa powiedzieli ze nie moga przedstawic oferte bo klientow z cameleonami obsluguja inni doradcy. Powiedzieli ze moga odznaczyc aby sie ze mna skataktowali. Jak narazie cisza.

Share this post


Link to post
Share on other sites

10 lat u nich, wypowiedzenie, koniec umowy 30 września, tel. na Kraków. Poprosiłem o Comfort z paczką C+ na 6 miechów, Eleveny, Man Pack i dekoder 4k = prawie 130zł - rozłączyłem się.

Share this post


Link to post
Share on other sites

10 lat u nich, wypowiedzenie, koniec umowy 30 września, tel. na Kraków. Poprosiłem o Comfort z paczką C+ na 6 miechów, Eleveny, Man Pack i dekoder 4k = prawie 130zł - rozłączyłem się.

 

A to faktycznie ekstra oferta :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Czarny_figa piszesz, że znasz oferty -niedawno twierdziłeś, że nie ma dopełnień do Ekstra za 10zł, a były. Twierdziłeś, że dla niektórych są ów dopełnienie za 25zl a przecież cena za pakiet Ekstra (w wypadku dopełnienia do Comfortu) to 15zł bez łaski i proszenia się - jest w ICA. Tak więc nie wiem jak Ty to znasz ale jednak się mylisz :).

Jest już regulamin i cennik za LM od nowego roku, że piszesz o czytaniu regulaminu? Bo z tego co już wiadomo, to to, że abonencji z C+ mają za darmo do nowego roku i to, że cennik i regulamin jak to bedzie od nowego roku pojawią się we wrześniu.

 

@niszczyciel trzeba zamiast rozlączać się, zapytać skąd taka cena - 8C+ na 6 miesięcy 25zł, MMP (bo MP to już raczej nie dają -ewentualnie przedłużają) na 6 mies. 20zł, eleven na 6 mies. za 11,90zł i dekoder UHD 15zł co nam daje w sumie 71,9zł. Czyli za pakiet Comfort cena 58,10zł. I tu trzeba było zapytać skąd wziął taką cenę? Może z kosmosu :P. Za tyle to bez łaski dali by pakiet Ekstra :D.

Edited by Riddick1500

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam, obecnie Extra+6xC+ za 74,99 i Multiroom za 10 zł, umowa do października. Zależy mi na tym samym co mam oraz na LM za free. Dziś kolejny telefon, mówiąc krótko porażka na całej linii. W moim przypadku cena za E+6C+ wzrośnie o 2 zł (76,99) ponieważ w ciągu obecnej umowy oferta została wzbogacona o kanały Polsat Viasat... Na standardową cenę 69,99 Pani się nie zgodziła, ponieważ taką ofertę otrzymują klienci, którzy umowę mają od 1998 roku. Ręce opadają... 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam, cos tam jest na rzeczy o czym pisze czarny_figa. Mam Extra+8C+ stary multiroom za ok 80zl, umowa do konca tego miesiaca. W nc+ ponad 10 lat. Wypowiedzenie wyslane.

Oferta na koncie abonenta, nieakceptowalna, bylo to Superpremium za 140zl, zreszta zniknela po kilku dniach od wypowiedzenia. Dzis dzwonie na pare numerow, ofert dla mnie nie ma.

Ponadto nikt nic nie moze zrobic bo mam wszystko zablokowane w zwiazku, z tym, ze jestem w grupie klientow co maja stare karty. Ze ktos sie odezwie i takie tam bla bla.

Edited by remi

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Kibic229 p-ierdu p-ierdu :P że strony Pani. Jak klienci mogą mieć oferty za 69,99 od 98 roku skoro NC+ tyle nie istnieje :) - trzeba było się zapytać. Spróbój powalczyć o Comfort za 22,5zł dopełnienie (jak potrzebujesz) do ekstra za 10zł (za 15zł jest bez łaski) i paczkę 8C+ za 25zł na 6 miesięcy - potem się przedłuży w tej samej cenie do końca umowy (ewentualnie drożej ale i tak miałbyś spory zapas ceny w porównaniu do tego co płacisz).

 

@Remi jak wysyłasz wypowiedzenie, to oferty znikają z ICA niestety :).

 

Dwa zastanów się - dlaczego miało by nie być ofert, że względu na camele? Przecież mogą Ci zaproponować ich wymianę na inne karty wraz ze sprzętem w "promocyjnej" według NC+ cenie skierowanej tylko do Ciebie ;).

Nawet jeśli chcieli by się pozbyć cameli to chyba logicznie myśląc nie na zasadzie - państwu umowę wypowiadamy w pierwszej kolejności, tylko raczej państwu oferujemy wymianę kart wraz z nowym sprzętem w super hiper fajnej promocji :D.

Edited by Riddick1500

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie wiem, czemu nie ma ofert, dzwonilem na numer krakowski i warszawski i to samo. Pozniej gdzies mi dali numer  223104747 i ze tam tylko mozna cos zmienic, ale powiedzieli mi, ze musze czekac.

 

W zasadzie nie wiem co robic, wycofac wypowiedzenie i przejsc na czas nieokreslony za pare zloty wiecej ( chociaz podobno to nic nie da )?.Zawsze wysylalem wypowiedzenie i z kims rozsadnym sie dogadalo, a teraz nic. Generalnie to robie to dla ojca ktory oglada mecze bo mnie to przez wiekszosc czasu nie ma w domu, a mi sie nie chce tam po nich wydzwaniac. 

Edited by remi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posiadam pakiet extra + z canal + za 91'89 umowa do końca września dziś taki sms kanały polsat sport premium z ligą mistrzów i ligą europy dostępne bez opłat do końca roku na platformie nc+ szczegóły u konsultanta 122947879

Share this post


Link to post
Share on other sites

@remi mam dokladnie taka sama sytuacje - blak ofert dla mnie (rowniez po telefonach do nc+, oferty nie podadza bo niby zajmuje sie tym inny dzial "od cameleonow"). Mam czekac na telefona ale czekam juz kilka dni i cisza. Moze pujde do przedstawiciela na miescie spytac sie co on zaproponuje.

Edited by tuspam

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam.

U mnie sytuacja wygląda następująco umowa do jutra, wypowiedzenia nie wysyłałem, zero telefonów z nc+(ostatni jakoś półtora miesiąca temu ale oferta nieciekawa), obecnie pakiet Superpremium+(8C+), HBO GO, HHD za 104,99, wszystkie zgody zaznaczone, wiem że to bez znaczenia abonent od początku powstania n-ki później nc+.

Obrazili się czy mają mnie w głębokim poważaniu?...

 U mnie podobnie aczkolwiek wypowiedzenie wysłane / zarejestrowane. Umowa dziś do północy i nie dzwonią a sam jak wykonam połączenie to niby przekierowują do innego działu i informują, że ktoś zadzwoni do mnie z propozycją... No nic - przechodzę na czas nieoznaczony

Edited by davids80

Share this post


Link to post
Share on other sites

@davids80 tez chyba przejde na nieokreslony, tyle ze poczekam jeszcze troche. Do polnocy jest jeszcze troche czasu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wiecie moze jak to jest z tym przejsciem na czas nieokreslony? Na chacie konsultantka napisala mi, ze bym placil ok 90zl,  a co za najem dekodera i multiroom ktory w tzw 'promocji' jest z 0zl?

Jak oni to naliczaja te 90zl?

Edited by remi

Share this post


Link to post
Share on other sites

@remi mi powiedzieli ze  bym placil wiecej z tytulu braku promocji na pakiet jaki obecnie posiadam, multiroom i najem dalej mialbym w cenie 0zl

Share this post


Link to post
Share on other sites

.... Ludzie tutaj w ostatni dzień tuż przed zdaniem dekodera słyszą, że nie ma dla nich takiej oferty, a jest droższa. Jedni bez wypowiedzenia albo z miejsca dostają Comfort+ za 22.50 + C+ na 6 miechów za 25zł (i jeszcze wybrzydzają), a drugiemu TO SAMO za 100% drożej? WTF!?

 

 

Dokładnie tak ja tak mam, wypowiedzenie z odczekaniem do końca z wyłączeniem sygnału na 12-18 godzin = efekt taki aby nie stracić klienta Comfort+ za 22.50zł,+ dopełnienie do Extra za 0zł + (6-mcy Canal + za 25zl - nie chciałem)

Zasada jest jedna  - jak ciebie traktują z buta na NIE, to ty tak samo wystarczy oddać na NIE, wtedy dobro&zło wróci do ciebie jak bumerang :)

Edited by verte

Share this post


Link to post
Share on other sites

U mnie podobnie aczkolwiek wypowiedzenie wysłane / zarejestrowane. Umowa dziś do północy i nie dzwonią a sam jak wykonam połączenie to niby przekierowują do innego działu i informują, że ktoś zadzwoni do mnie z propozycją... No nic - przechodzę na czas nieoznaczony

Tylko nie zapomnij dzisiaj wycofać wypowiedzenia, w przeciwnym wypadku może być ciężko z tym czasem nieoznaczonym ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

U mnie sprawa załatwiona szybko i sprawnie.

Umowa do końca sierpnia. Wypowiedzenie wysłane miesiąc temu.

Zadzwoniłem na numer DUK w Krakowie.

Miła Pani na początku rozmowy usłyszała na czym mi zależy i w zasadzie otrzymałem to co chciałem. Z tym, że ja też byłem bardzo miły.

 

Extra+

Canal+6

Multiroom Cameleon x2

dekoder (z którego nie korzystam)

pakiet Eleven

Liga Mistrzów do 1 lipca 2019.

miesiąc Filmboxów

 

Wszystko za 81 złotych. 

 

Bez Eleven wspomniany wyżej pakiet C+6 wynosiłby 74 złote, opcja C+8 to 79 złote.

Liga Mistrzów do końca sezonu, a potem wszystko zależy od umowy między NC+ i Solorzem. Może zostanie ponownie za 0zł.

 

Pani również uczciwie przypomniała, że w ciągu najbliższych dwóch lat, może nawet za pół roku, NC+ będzie usuwać karty Cameleon, no ale tego się spodziewam już od 6 lat.

 

Pozdro

Share this post


Link to post
Share on other sites

@anglo Kiedy dzwoniles i pod jaki numer? Mi powiedziano gdy chcialem porozmawiac ze nie maja zadnej oferty poniewaz mam cameleony - moze natomias zaznaczyc aby ktos zadzwonil z odpowiedniego dzialu. Taka oferta jak twoja by mnie interesowala.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jak widac problem jest z tymi osobami co maja zarejestrowane wypowiedzenie i umowa konczy im sie z koncem tego miesiaca.

Poprzednimi laty tez dzwonilem pare tygodni wczesniej i nie bylo problemu sie dogadac czy to z wypowiedzeniem czy bez.

Share this post


Link to post
Share on other sites

No i oferta dla posiadacza cameleonów, kolegi @anglo się znalazła, bez łaski i zadowalająca. Więc jednak teoria o blokadzie ofert dla ich posiadaczy jest dziurawa ;).

Share this post


Link to post
Share on other sites

@anglo Kiedy dzwoniles i pod jaki numer? Mi powiedziano gdy chcialem porozmawiac ze nie maja zadnej oferty poniewaz mam cameleony - moze natomias zaznaczyc aby ktos zadzwonil z odpowiedniego dzialu. Taka oferta jak twoja by mnie interesowala.

 

Dzisiaj. Przypominam, że miałem wysłane wypowiedzenie. Na dzień dobry powiedziałem, że interesują mnie tylko Cameleony oraz Liga Mistrzów, a na końcu poprosiłem o przeliczenie z Eleven - to ustawiło rozmowę. Nie pamiętam nazwiska Pani, z którą rozmawiałem.

Jak widac problem jest z tymi osobami co maja zarejestrowane wypowiedzenie i umowa konczy im sie z koncem tego miesiaca.

Poprzednimi laty tez dzwonilem pare tygodni wczesniej i nie bylo problemu sie dogadac czy to z wypowiedzeniem czy bez.

 

To chyba zależy od konsultanta. Miałem wypowiedzenie + cameleony, czyli według niektórych masakra, a ja dzisiaj sprawę załatwiłem szybciej niż w poprzednich latach. Szczegóły mojej oferty 4 wpisy wyżej.

Edited by anglo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tylko ze anglo mial umowe do konca sierpnia, my do konca lipca. Mnie powiedziano, ze to system blokuje zmiany i konsultanci z ktorymi rozmawialem nie moga nic zrobic. Dopiero gdy podano mi numer

do innego DUK, gdzie niby mozna cos z tym zrobic. To gosc powiedzial mi, ze jestem w grupie z kameleonami i On tez nie moze tego odblokowac i ze musze czekac, az ktos oddzwoni.

Edited by remi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...