Jump to content
marcin7650

Oferty - dla stałych abonentów Platformy CANAL+ (wyłącznie pytania i odpowiedzi dot. bieżących ofert!)

Kirk

UWAGA! Aktualne zestawienie ofert przedłużeniowych znajduje się w tym temacie:

Prosimy zapoznawać się przed zadaniem pytania :)

Message added by Kirk

Recommended Posts

Nigdy nie wiemy jakie uprawnienia ma konsultant i z kim rozmawiamy ,można się pozytywnie zdziwić a DUK nie musi być tą ostatnią deską ratunku

 

Odpowiadam w temacie jak osiągnąć najlepszą ofertę dla stałych abonentów NC+:

Zgadzam się z @dariop28, czasami chcemy już osiągnąć porozumienie, które było dzień wcześniej na wyciągnięcie ręki, a tu pechowo zostaliśmy wylosowani podczas szkolenia online i mamy rozmowę z liderem, który wszystkie nasze argumenty obraca w pył.

A słucha to kilkanaście (potencjalnych) konsultantów. I co wtedy?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Odpowiadam w temacie jak osiągnąć najlepszą ofertę dla stałych abonentów NC+:

Zgadzam się z @dariop28, czasami chcemy już osiągnąć porozumienie, które było dzień wcześniej na wyciągnięcie ręki, a tu pechowo zostaliśmy wylosowani podczas szkolenia online i mamy rozmowę z liderem, który wszystkie nasze argumenty obraca w pył.

A słucha to kilkanaście (potencjalnych) konsultantów. I co wtedy?

Zgadza się , to forum jest już słynne kultowe i jedyne w swoim rodzaju i również odpowiedzialni za szkolenie może tu zaglądają

 

Co do Twojego pytania ,to kiedyś lider mówil mi ze rozmowy dłuższe są z natury rzeczy postrzegane jako problematyczne i dlatego częściej odsłuchiwane ale .....niech słuchają heh

 

nieraz tez myślałem np czy adnotuja w system to czy ktoś np często składa reklamacje albo jak maja się zachować wobec tej danej osoby ale myśle ze takie schizy to nie występują .

Sama informacja ze jest to rozmowa przychodząca od abonenta sprawia ze potencjalnie jesteś na pozycji ,,proszącego się"

Trudno tez powoływać się na informacje ,,od kolegi,, i myśle ze niejeden z was w negocjacjach odwołał się do znajomosci cen i ofert z tego forum ,bo trzeba jakoś uzasadnić to ze wy wiecie ze oni łgają mówiąc ze nie ma lepszej oferty ale to tez trzeba umieć obrócić w atut a ponadto taka jest specyfika czasów i doby internetu i wymiany informacji no i tez ich działalności ze mają bardzo zróżnicowaną ofertę zarówno cenowo jak i w opcjach dodatkowych ,nigdzie indziej nie ma takiej ,,jazdy,, negocjacyjnej i nawet mi ich ...żal bo mimo ze maja tylko jednego konkurenta Polsat ,jasne ,kablówki tez to negocjowanie z kimś razy 20-30 ,prowadzone rozmowy i czas temu poświęcony mimo ze to ich praca to jakieś kuriozum i abstrakcja jedyne w swoim rodzaju ale taki klimat i taka polityka której część sami tworzą

 

Przepraszam za tą koszmarnie długą konstrukcje zdaniową w postach ale chciałem napisać jak najwiecej ,nie bacząc na styl ale podzieliłem się większością swojego cennego doświadczenia i jestem świadomy ze poruszyłem tematy nie do tego wątku jednakowoż łączące się z tematem przedłużenia umowy Zatem adminie jeśli musisz lub chcesz to czyń swą powinność albo przenieś w stosowne miejsce

Edited by dariop28

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sama informacja ze jest to rozmowa przychodząca od abonenta sprawia ze potencjalnie jesteś na pozycji ,,proszącego się"

Trudno tez powoływać się na informacje ,,od kolegi,, i myśle ze niejeden z was w negocjacjach odwolujecie się do znajomosci cen i ofert z tego forum ,bo trzeba jakoś uzasadnić to ze wy wiecie ze oni łgają mówiąc ze nie ma lepszej oferty ale to tez trzeba umieć obrócić w atut a ponadto taka jest specyfika czasów i doby internetu i wymiany informacji no i tez ich działalności ze mają bardzo zróżnicowaną ofertę zarówno cenowo jak i w opcjach dodatkowych ,nigdzie indziej nie ma takiej ,,jazdy,, negocjacyjnej i nawet mi ich ...żal bo mimo ze maja tylko jednego konkurenta Polsat ,jasne ,kablówki tez to negocjowanie z kimś razy 20-30 ,prowadzone rozmowy i czas temu poświęcony mimo ze to ich praca to jakieś kuriozum i abstrakcja jedyne w swoim rodzaju ale taki klimat i taka polityka której część sami tworzą

Każda rozmowa wchodząca/wychodząca jest rejestrowana w CRM z czasem inicjacji, długością i zapisem.

Wszystko zależy co do tego w notatce dołoży od siebie konsultant (a powinien).

Wcale niekoniecznie kontakt z pozycji abonenta jest zły, ważne żeby coś wnosił. Podstawą skutecznych negocjacji jest przecież obopólna wola osiągnięcia kompromisu i zawarcia umowy (choć najczęściej strony o tym nie informują się nawzajem).

Szkoda @dariop28, że dopiero wczoraj ożyłeś w tym wątku, niejeden temat byśmy zgłębili, ja już umowę mam na mailu i włączam za 4 dni. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam wczoraj dostałem oferte i przyjąłem ale mam czas 7 dni na akceptacje, jeżeli nie zaakceptuje to przepada
Oferta jaką dostałem
Pakiet Extra+CANAL+(6)LIVE,, Eleven Sports, Filmbox Pack, nc+go TV KINO ŚWIAT za 81 zł na 24 m
Jak uważacie jest to dobra oferta, czy może kiepska? Zaznacze że raczej nie siedze w tym temacie i nie wiem czy da sie cos zejsc z ceny albo coś do tego dołożyć? Bardzo prosze o jakieś odpowiedzi wesoly.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

Taniej nie dostalbyś. nc+ go jest przypisane do pakietu więc to sie nie liczy wcale. Kino Świat dostałeś za free, Eleven w standardowej cenie promocyjnej i ten Fbox... pewnie tylko na miesiąc, bo tak dostał byś za 5 zeta. Mozesz brać śmiało.

Edited by ircios

Share this post


Link to post
Share on other sites

nc+ go jest przypisane do pakietu więc to sie nie liczy wcale

 

Czy jest to "na sztywno" przypisane do pakietów czy konsultant ma możliwość tu coś zmienić jeśli chodzi o dołączenie przydziału 744 godz. z pakietu VIP+ Max np. do Super Premium?

Share this post


Link to post
Share on other sites

To samo, tyle, że taniej...

Edited by ircios

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dzisiaj kontakt 2 razy z bok dawali Comfort 27.50zł/15m 22.50zł/24mies + multiroom 15zł + 5zł za dodatkowy dekoder. Lub dopłata za wymianę/aktywację dekoderów 150złza premium box  i 50zł za dekoder dodatkowy. Jest szansa na niższą opłatę za aktywację?

Edited by mpepe

Share this post


Link to post
Share on other sites

Chociaż do końca umowy zostało mi jeszcze pół roku to już dzisiaj mogę spokojnie stwierdzić, że jeżeli nic się nie zmieni w pakietyzacjach to będę rezygnował z C+Seriale i C+Discovery. Jak dla mnie to słabe kanały. Wziąłem opcję 8xC+, bo liczyłem, że własnie do C+Seriale wyląduje trzeci sezon "The Following". Niestety, do dnia dzisiejszego serialu się nie doczekałem, a to oznacza dla mnie, że nie warto wogóle zaczynać oglądać seriali na C+, bo nie wiadomo czy będzie możliwość zobaczenia kolejnych sezonów. Jeżeli chodzi o C+Discovery - to bardziej mi podchodzi już oferta Planete+.

 

Obecnie płacę 79,99zł - będę starał się zmniejszyć pakiet o dwa powyższe kanały, a tym samym o abonament za 69,99zł. Dodatki typu HBO, by utrzymać cenę, mnie i tak nie interesują, bo poziom tego kanału już od dawna jest bardzo niski. Mam nadzieję, że się uda. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest lukimann

Zanim ci się skończy umowa, może zdążysz się załapać na zmianę pakietyzacji paczki C+/oferty.

Edited by lukimann

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam,

Zaproponowano mi:

- comfort za 39,90 zł

- extra za 47,50 zł

- comfort + 6x canal+ za 59,99zł

- extra + 6x canal+ za 69,99zł

- extra + 8xcanal+ za 79,99zł

do każdej z tych propozycji dostałbym:

- multiroom premium gratis (który w obecnej umowie miałem również gratis)

- hbo 6 miesięcy gratis (potem mogę wyłączyć)

- kolekcję kino świat gratis (nie wiem czy zawsze jest gratis bo w ogóle o niej nie wspominałem, że potrzebuję)

umowa bez paczki canal+ na 15 miesięcy a z paczką canal+ na 24 miesiące

 

umowę mam do końca marca, nie składałem wypowiedzenia.

Proszę o poradę czy z wypowiedzeniem mam szansę jeszcze zejść z ceny lub coś jeszcze dostać np. hbo na całą umowę zamiast na 6 miesięcy ?

Z multiroom premium nie chcę rezygnować.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pierwszy raz widzę od dawna aby ktoś dostał promocję na MR, a tym bardziej jeszcze na premium  :mrgreen: Wypowiedzenie nic Ci nie da, wszystko idzie z jednego koszyka, wypowiedzenie to tylko kwestia zabezpieczenia ze jeśli się nie dogadasz to masz rezygnację a nie czas nieoznaczony. 

Cenowo w zależności co masz teraz i ile płacisz. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeśli ma cały czas MR za free, to chyba normalne, że nie policzą mu przy aneksowaniu. Fakt. Dawno nie było takiego wpisu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ile przed końcem umowy pojawiają się oferty w ICA ?

Czy jak będę miał złożone to wypowiedzenie to propozycje w ICA też będą?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cenowo w zależności co masz teraz i ile płacisz. 

 

Obecnie mam comfort za 39,90 na 15 miesięcy z MR premium i 6 miesięcy HBO gratis.

Share this post


Link to post
Share on other sites

A orientujecie się może czy jak umowę mam do końca marca a przedłużę ją jeszcze w styczniu np. na 24 miesiące to nową umowę będę miał do stycznia 2019 czy do marca 2019 ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...