Jump to content
marcin7650

Oferty - dla stałych abonentów Platformy CANAL+ (wyłącznie pytania i odpowiedzi dot. bieżących ofert!)

Recommended Posts

:roll: klepnięte.

Paradoks sytuacji. Dostaję ofertę wyczekiwaną przez wielu, która jednocześnie jest dla mnie 35% podwyżką z to samo okrojone jeszcze przez kanały, które wypadją w ramach ManPack :wink:

ncplusjpg_ahewrxx.jpg

 

 

Rozumiem, że wybrane usługi w tym Filmbox Pack Eleveny na 24 msc? 

Koledzy koleżanki ? dobrze rozumiem tą ofertE

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pierwszy telefon z NC+, bez wypowiedzenia:

99,99 zł za Superpremium+ (6) LIVE 24 + nc+go TV + HBO GO + 2xNajem ultraBox+ 0zł z multiroom (2xCameleon)

104,99 zł za Superpremium+ (8 ) + nc+go TV + HBO GO + 2xNajem ultraBox+ 0zł z multiroom (2xCameleon)

Biorę opcję nr 1

Edited by iwik

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rozumiem, że wybrane usługi w tym Filmbox Pack Eleveny na 24 msc? 

Koledzy koleżanki ? dobrze rozumiem tą ofertE

nie, tylko na miesiąc

Share this post


Link to post
Share on other sites

To patrząc na moją ofertę : Extra+, C+8, HBO, Cinemax, Filbox, MR Standard, MediaBox za 119 zł - 24 msc to słaba oferta czy mi się tylko wydaje. 

 

edit: + takie rzeczy jak nc+go , netVOD to chyba podstawa.

Edited by rokiA

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam

 

Jeśli ktoś wie o co chodzi to prosze info. Posiadam pakiet:

   Wybrane usługi Pakiet Comfort+, CANAL+,, Dopełnienie do Extra+, Eleven Sports, Eurosport 2 HD Wybrane promocje Comfort+   24 m dla Abonentów, CANAL+  dla Abonentów, Eurosport 2 HD

 

 

Umowa od 1 września. HBO do dnia dzisiejszego mi nie odłączyli, kanał ZEST TV i Sport Klub z Man PACKA nadal dział.

Na rachunku nie ma wstawki o HBO. To samo na stronie NC+ w strefie abonenta, również nie mam w usługach HBO.

 

Czy mam do nich dzwonić i się upomnieć o wyłączenie, czy nie muszę się martwić i nie będę płacił np. za HBO.

 

Czy ktoś miał taką sytuację??

Edited by lajcik_84

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

numer Abonenta

 

Szanowni Państwo,

uprzejmie przypominamy o konieczności aktywowania zamówienia dotyczącego oferty/usługi:

 

 

Kwota do zapłaty za miesiąc, w którym nastąpi aktywacja promocji za wymienione oferty/usługi

49,99

Kwota do zapłaty w kolejnych miesiącach

W zależności od wybranych usług - zgodnie z Warunkami Promocji

Okres oznaczony umowy

24 mies.

Początek okresu oznaczonego

01-10-2016

Koniec okresu oznaczonego

31-12-2018

Wybrane usługi

Pakiet Comfort+, CANAL+,, Dopełnienie do Extra+, Eurosport 2 HD, MULTIROOM STANDARD, SunDance HD

Wybrane promocje

Comfort+ 14,99 zł 24 m dla Abonentów, CANAL+ 25 zł 6 m i 40 zł/m dla Abonentów, Eurosport 2 HD 0 zł 1 m oraz 4,99 zł do końca czasu oznaczonego dla Abonentów, Multiroom Standard 49 10zł dla Abonentów, Sundance HD 0 zł 6m dla Abonentów

Umowa po okresie oznaczonym przekształca się automatycznie, zgodnie z Regulaminem, w umowę na okres nieoznaczony. Szczegóły znajdą Państwo w Warunkach Promocji.

 

W załączeniu przesyłamy komplet dokumentów, opisujących szczegółowo wybraną ofertę/usługę. Prosimy o uważne zapoznanie się z ich treścią.

 

Potwierdzamy, że uruchomienie oferty/usługi nastąpi z dniem 01-10-2016 po otrzymaniu Państwa zgody na aktywację oferty/usługi.

 

W przypadku zaakceptowania wyżej wymienionej oferty/usługi, będzie Państwu przysługiwało prawo do odstąpienia od oferty/usługi w ciągu 14 dni.

 

W celu aktywacji oferty/usługi, prosimy kliknąć w link poniżej.

AKTYWUJĘ OFERTĘ

W przypadku otrzymania od Państwa rezygnacji z oferty/usługi lub nieuzyskania akceptacji, w terminie uzgodnionym podczas rozmowy telefonicznej z konsultantem, oferta/usługa zostanie anulowana.

 

Jeżeli nie wyrażają Państwo zgody na uruchomienie oferty/usługi, prosimy kliknąć w link poniżej.

 

REZYGNUJĘ Z OFERTY

 

 

Z poważaniem,

 

Zespół nc+

 

To w końcu kiedy kończy mi się umowa po 24 miesiącach czy 27 ?

 

Okres 24msc jest liczony od końca obecnej umowy czyli np. Kończy ci się umowa 12,2016 przedluzasz Ja 09,2016 to umowa jest zawarta na 24mac do 12,2018

 

 

Witam

 

Jeśli ktoś wie o co chodzi to prosze info. Posiadam pakiet:

Wybrane usługi Pakiet Comfort+, CANAL+,, Dopełnienie do Extra+, Eleven Sports, Eurosport 2 HD Wybrane promocje Comfort+ 24 m dla Abonentów, CANAL+ dla Abonentów, Eurosport 2 HD

 

 

Umowa od 1 września. HBO do dnia dzisiejszego mi nie odłączyli, kanał ZEST TV i Sport Klub z Man PACKA nadal dział.

Na rachunku nie ma wstawki o HBO. To samo na stronie NC+ w strefie abonenta, również nie mam w usługach HBO.

 

Czy mam do nich dzwonić i się upomnieć o wyłączenie, czy nie muszę się martwić i nie będę płacił np. za HBO.

 

Czy ktoś miał taką sytuację??

To normalne tylko się cieszyć dopóki masz HBO , bo za jakiś czas będzie zablokowane

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja wczoraj pierwszy raz dostałem ofertę. Tzn pierwszy raz odebrałem od nich telefon. Umowa na 24msc chciałem sam pakiet extra+ i MRP lub MRS. Sam pakiet 59zl plus oplata za mr 20zl i wychodzi 79zl. Drogo. :/

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja byłem dzisiaj w APS ale powiedziano mi, że jako że umowa skończyła się 31.08 to przedłużyć mogę tylko telefonicznie. A że trafiają się niekumaci konsule, od których nie da rady nic wyciągnąć, to cienko to widzę :-) a 14-go trzeba oddać sprzęt :-)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Vitaminum C

Opcji nie mozna wylaczyc w gwarantowanym okresie (pozycja w tabelce). Po gwarantowanym okresie juz mozna.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam

 

Mam Pakiety  Comfort+, Extra+, Multi+, 8C+ vod za 49zł + dodatkowo 3 x multiroom przez 12m za 20zł kolejne 12m za 30zł, obecnie płacę za całość 79zł o co mogę walczyć? Posiada ktoś taki pakiet i jakie dostał oferty?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak się zastanawiam, czy to czasem nie jest tak, że teraz jak ktoś płaci za multiroom, to dają mu np. extra+ z HBO na 24m gratis za 79,99zl, a jak ktoś ma zrabatowane MR i dzierżawę deków do 0zl, to już dla niego tej oferty nie ma i muszą płacić dodatkowo za HBO? W ten sposób maja tą stówkę od wszystkich za taką ofertę :)

Edited by Barti
Proszę wyłączyć w aplikacji Tapatalk automatyczne dopisywanie do postu informacji o posiadanym urządzeniu mobilnym. Poprawiono post.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam umowa kończy mi się w listopadzie.posiadam w tej chwili Pace 500PVR i chciałbym się dowiedzieć czy mogę go wymienić na Wifi Premiumbox?? jak tak to jaka jest opłata a może mozna to zrobić za darmo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Za darmo raczej się nie uda.Jest pełen wachlarz ofert na ten dekoder.Same aktywacje 199 zl czy 149 zł.Lub najem 5 zł lub 10 zł  ten często  bez aktywacji.

Share this post


Link to post
Share on other sites

U mnie z każdym kolejnym telefonem coraz ciekawiej. Przypomnę, że posiadam pakiet Canal+Start za 69,90zł. w ofercie NC+MIX. Umowa do końca grudnia 2016, pomimo to już sporo telefonów. I z każdym telefonem coraz gorzej. 

 

Swoją drogą zastanawia mnie po co robią to badanie potrzeb skoro i tak dają ofertę niezgodną z moimi potrzebami. Gość mi się pyta co potrzebuje, oglądam itd. Mówię mu, że ten sam pakiet w zupełności mi wystarczy. Na co wyszukuje mi ofertę i wyskakuje z pakietem....

(1) Canal+Extra(6) za 89.90zł na 24 miesiące.

 

Mówię jeszcze raz, że chce to samo co mam teraz na co mi proponuje ofertę taką samą jak mam teraz, czyli Canal+Start, ale już nie za 69,90zł, ale za 79,90zł (2). Na co mu powiedziałem, że przy takiej cenie to ja wolę iść do punktu po nową umowę z dekoderem na udostępnienie niż wiązać się na 2 lata w tej samej cenie z tym dekoderem własnościowym.

 

Na to stwierdził, że w tej samej cenie to może mi zaproponować Canal+Entry (3). Powiedziałem, ze nie widzę sensu przedłużenia już teraz.

 

Ostatecznie zaproponował (4) Canal+Comfort za 79,90zł, ale nie zdecydowałem się na to.

 

 

Zastanawiam się czy nie lepiej wziąć po prostu (5) Start+ za 19,90zł (to ostatnia z propozycji). Może wtedy udałoby się dokupić CANAL+ w ciekawszej cenie niż proponują (mam na myśli te niedawne łamańce). O wymianie dekodera to zapewne przy ofercie z MIX-a mogę sobie pomarzyć.

 

Powyższa rozmowa odbyła się w czwartek z krakowskiego numeru. W piątek dzwonił ktoś z Warszawy, ale nie mogłem rozmawiać. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Te oferty to kpina tym bardziej że posiadasz sprzęt własnościowy.Nowy prosto z ulicy dostanie Extr+6C+ za 79.90 zł.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dokładnie myślę to samo na temat tych ofert. Ale jakoś mnie to nie dziwi, bo podwyżki dotykają wszystkich. Stąd też wątpię, że uda mi się wywalczyć ofertę lepszą niż to co mam obecnie w tej samej cenie. Myślę, że będę czekał do samego końca. W grudniu tez okres świąteczny, więc może coś taniej da się przedłużyć (chociaż oni na święta i tak nigdy jakiś mega ciekawych ofert nie proponowali). Ogólnie wstępnie założyłem sobie celowanie w Canal+Start za 54,90zł lub Canal+Comfort za 59,90zł. Jeżeli którejś z tych ofert nie uda mi się otrzymać to zjadę na sam start+ albo po prostu zrezygnuje. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam. Obecna oferta to extra+canal+, HBO, multiroom, lamaniec ~65zl/24mc. Umowa do końca października, wczoraj 1 telefon.

 

Czy prawda to, że już nie ma działu utrzymania klienta i wypowiadanie umowy nic nie da?

 

Co mógłbym wynegocjować przy extra+, 6xC+, eleven sports i do tego multi? Wczoraj usłyszałem 85 zł, co jest nieakceptowalne

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jak nie akceptowalne to się pożegnać możesz z nc. Poczytaj i zobacz, że jednak takie ceny są. Jak najbardziej jest DUK.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Czyli mnie oklamala konsultantka, bo twierdziła, że ten dział już nie istnieje i nic mi nie da wypowiadanie umowy.

 

Oj tam, nie wierzę, że nic ciekawszego nie mają ;) za każdym razem pierwsze telefony to kpina totalna, po wypowiedzeniu umowy dopiero zaczynają się konkrety. 3 lata temu za 45 zł, miałem sport&film do tego 70 kanałów ogólnych, filmboxy itp wraz z MR :D no nic będę na bieżąco informował koledzy

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rezygnowałem dziś z +miesiąca z sierpnia, ale jednak zgodziłem się na C+ za 25 zł/mies. do końca umowy (czyli do grudnia).

 

Czyli na ten moment mam Comfort+ z 8xC+ i Elevenami za około 75 zł.

 

Przy okazji, z czystej ciekawości, zorientowałem się, co i jak u mnie z przedłużeniem umowy.

 

W moje nc+ zaproponowali mi ofertę Superpremium+ z 6xC+ za 94,99 zł/mies.

Uważałem, że to jakiś żarcik, choć jeszcze do zrozumienia.

Zamurowało mnie jednak, gdy usłyszałem propozycję na Extra+ i 6xC+.

89,99 zł/mies za ten pakiet? No, mają pomysły, nieźle.

 

Jeszcze nie składałem wypowiedzenia, ale zrobię to w najbliższym czasie.

Edited by spodenki15

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Frykos16. Wypowiedzenie teraz prawie nic nie daje. Radze poczytać kilka stron.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mi początkowo konsultant proponował tylko i wyłącznie comforta za 39 zl na 24 miesiące ewentualnie 34.99. Innych nie ma i nie będzie. I tak mnie wkurzył ze nie wiem.
Dalem sobie spokój a że nie dzwonili do mnie w ogóle to i ja nie dzwoniłem.
W ogóle propozycji to miałem ze 3 czy 4 przez 3 miesiące i to wtedy gdy sam dzwoniłem i włączalem plus miesiąca albo faktura się nie zgadzala. Zazwyczaj wtedy przy okazji proponowano mi przedłużenie.
W razie czego babka swego czasie w punkcie proponowała mi za 29 zl comforta. Myślę ok.
Jednak okazało się że miałem zablokowane w ogóle oferty przedłużeniowe w pewnym momencie.
Napisałem do nich ze niech mnie odblokuja to może pójdę do punktu bo na pewno nie przez infolinię za te [beep]two konsultanta, który mówił mi ze go wręcz kłamie. Tak kłamie, bo nikt w punkcie nie miał prawa mi dać comforta za 29 zl. Takie chwyty stosują niektórzy konsultaci.
Jak mnie odblokowali to okazało się że jest tylko comfort za 39 zl i babka w punkcie nic już nie może zrobić. Trzeba było brać w sierpniu jak było w systemie.
No to się już pogodzilem ze nic z tego nie będzie.
We wrześniu dzwoni gość i mówi że na koniec umowy zwrócić dekoder.Ja na spokojnie,ze ok.
I tak jakby od niechcenia ze jak coś to mają oferty przedłużeniowe. No to mówię ok.
Okazało się że w punkcie zablokowali mi zgody marketingowe przez to nikt nie dzwonił. Co ciekawe w ica wyraziłem zgody a jak brałem plusy miesiąca też wyrazalem zgody marketingowe . Jednak i tak cały czas miałem zablokowane.
Koniec końców następnego dnia po odblokowaniu zadzwonił gość i zaproponował mi comforta za 19.90 plus 8 canal plusów 6 m za 25 a później 40 zl.
Po tym wszystkim wiem że konsultanci gadają byle co żeby tylko sprzedać. A oferty której dzisiaj nie ma jutro może e cudowny sposób się znaleźć.
Pozdrawiam i życzę owocnych negocjacji.

Edited by Barti
Proszę wyłączyć w aplikacji Tapatalk automatyczne dopisywanie do postu informacji o posiadanym urządzeniu mobilnym. Poprawiono post.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rezygnowałem dziś z +miesiąca z sierpnia, ale jednak zgodziłem się na C+ za 25 zł/mies. do końca umowy (czyli do grudnia).

 

Czyli na ten moment mam Comfort+ z 8xC+ i Elevenami za około 75 zł.

 

Przy okazji, z czystej ciekawości, zorientowałem się, co i jak u mnie z przedłużeniem umowy.

 

Też myślałem o pozostawieniu 8C+ w tej cenie, tylko trochę się boję, że zadziała to na niekorzyść przy przedłużaniu umowy.

Share this post


Link to post
Share on other sites

na dziś płacę średnio 70 pln ( łamaniec ) 8xC, HBO, Multiroom Premium

kolejna "super" propozycja przedłużenia umowy ( mam do 31.X ) to za 119 złotych

ale z Cinemax i Filmbox (tylko ja  tego nie chcę ), ewentualnie jak zrezygnuję z HBO to za 99 ( a to chcę mieć )

poprzednie dwa telefony w podobnych kwotach

wow

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...