Jump to content
marcin7650

Oferty - dla stałych abonentów Platformy CANAL+ (wyłącznie pytania i odpowiedzi dot. bieżących ofert!)

Recommended Posts

Jeszcze nawiasem, fakt, że nie pracują jutro w niedzielę, gdzie akurat jest koniec miesiąca i tysiącom abonentów się kończy umowa jest samym w sobie podsumowaniem profesjonalizmu tej firemki.

 

Zapewne pisze to ktoś, kto nie pracuje w niedzielę i nie wyobraża sobie pracować w ten dzień. Podobnie uważam, że miesiąc ma 30 lub 31 dni (jak w tym przypadku) i nie trzeba czekać do ostatniej chwili, aby przedłużyć umowy. Także pretensję i żale miej do siebie, że wyszło jak wyszło. Mogłeś przedłużyć szybciej umowę. No, ale nie ma to, jak tylko widzieć tylko swój czubek nosa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wszyscy tutaj przedłużają na opcje z canal+ za przynajmniej ~70 zł. A jak jest z niższymi ofertami - bez C+ i HBO i innych dodatków?

Za ile można wyrwać goły start+ lub comfort+? Bez żadnych opcji dodatkowych. Oczywiście przy aktywnym wypowiedzeniu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zapamiętajcie jedno... Przy przedłużeniu umowy macie sami zaproponować, co chcecie i za ile (właśnie od tego jest to forum, że wiemy, co można dostać). Broń Boże, nie pytamy się sami, co nam proponują. Bo wtedy wychodzą takie, a nie inne śmieszne oferty. Po prostu konsultant wie, że klient jest mało świadomy co do oferty i wtedy mu wciska drogo, a jeszcze się najwyżej dowiemy, że "tego już nie ma, takiej ceny też nie ma", itd. Nie ma tego, czego my chcemy to dziękujemy i mówimy, że jak będzie to proszę dzwonić, bo tak to szkoda czasu na rozmowy, bo i tak mi nie zależy. A to wszystko sprawdzone na kilku przedłużeniach z Cyfrą+, N, nc+, CP, Play, Orange i ubezpieczeniach auta. :) Jakoś dziwnie zawsze się znajduje oferta taka, jaka dokładnie mnie interesuje. :)

Edited by Barti
Proszę wyłączyć w aplikacji Tapatalk automatyczne dopisywanie do postu informacji o posiadanym urządzeniu mobilnym. Poprawiono post.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@astalavista

 

Świetnie opisane jak powinny wyglądać negocjacje. Stosuję taktykę, taka i taka oferta za tyle i tyle , jeżeli nie chcą tego zaproponować kończyłem rozmowę. Ofertę taką jak chciałem dostałem w poniedziałek , po 3 tygodniach śmiesznych telefonów i wmawiania takiej oferty jak Pan chce nie ma. Pierwsze rozmowy z konsultantami trwały około 30s. W negocjacjach należy być stanowczym i stawiać na swoim. Nie dajcie się zmiękczyć , bo później już nic nie ugracie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

W czwartek kolejny telefon od nc+. Superpremium za 99,90. Ale HBO GO dalej na pół roku za free a drugie pół roku za 10zł. Man Pack dalej za 10zł (5zł ponoć tylko dla nowych). To już lepiej w przypadku Man Packa korzystać z opcji włącz/wyłącz, wyjdzie 7,50zł miesięcznie. Ale uwaga, MS za 10zł miesięcznie. Ponoć nie ma już ofert za free, a jeszcze dwa tygodnie temu było. Czyli razem (bez Man Packa) 109 przez 6 miesięcy a potem 119zł (HBO GO). Dziekuje za taką ofertę.

 

Dla mnie najważniejsze jest HBO GO, które obecnie mam za free. Uważam że płacąc 99,90zł za Superpremium jest to jak najbardziej rozsądne. Już nawet jak trzeba to mogę z tego multiroomu zrezygnować jak faktycznie nie dają już za 0zł.

 

Został miesiąc czasu. Czyżby na jesień miało zaświecić u mnie słoneczko?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wziąłem Superpremium 6c+, HBO, Cinemax, PacePVR, 2xCameleon+Eleveny+Fimbox 1msc za 106,89 Wczesniej pełne superpremium za 99.90.
Zrezygnowałem z 2c+, których i tak nie oglądam i dorzuciłem Eleveny, których mi brakowało. Ucieka wprawdzie paczka Filmbox, ale nie będę płakał. Chyba standardowa ofera, którą można było ugrać bez ciśnien, a nawet może i coś z tego ubić...

Share this post


Link to post
Share on other sites

@astalavista

 

Świetnie opisane jak powinny wyglądać negocjacje. Stosuję taktykę, taka i taka oferta za tyle i tyle , jeżeli nie chcą tego zaproponować kończyłem rozmowę. Ofertę taką jak chciałem dostałem w poniedziałek , po 3 tygodniach śmiesznych telefonów i wmawiania takiej oferty jak Pan chce nie ma. Pierwsze rozmowy z konsultantami trwały około 30s. W negocjacjach należy być stanowczym i stawiać na swoim. Nie dajcie się zmiękczyć , bo później już nic nie ugracie.

Niby macie rację, ale trzeba trzymać realny poziom, bo jak powiesz, że tylko Extra+8C+ za 39,90, to nic nie ugrasz... Ale jak się zaproponuje realną cenę, to można coś ugrać. Jednak ciężko sprawdzić co moglibyśmy ugrać, Ja chciałem to co dostałem (minus HBO na 6M) 10zł taniej, może bym dostał, nie wiem. Zgodziłem się na troszkę więcej, ale w sumie jestem zadowolony

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie wiecie może jak nc+ zapatruje się na downgrade? Teraz mam superpremium ale za ten sam pakiet chcą 10pln więcej. Chyba ich powaliło. Teraz za Superpremium i 3x MR płace w sumie 124.90. Wiec chce wrócić do Extra+. Robią jakieś problemy?

Share this post


Link to post
Share on other sites

W ogóle przy przedłużaniu extra+canal+ pani mowila, ze znikaja jakies 2 programy, ktorych niby nie powinno byc. Jeden jakis sportowy a drugi z pornoskami chyba, ktos kojarzy co to bylo? W sumie rzeczywiscie widze, ze mi spadlo ze 142 na 140 kanalow w ICA ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam.

 

Od prawie 8 lat jestem klientem Nc+.

30 września kończy mi się kolejna umowa.

 

Obecnie mam pakiet COMFORT+ - EKSTRA+ - CANAL+ VOD - 8C+ - MULTI+ ... pakiet łączony (tj. 6 miesięcy 0 zł, 18 miesięcy 79,90zł)

 

Dzwonią do mnie od kilku dni (2x dziennie). Tylko raz odebrałem ... propozycja śmieszna tj. Comfort+ Ekstra+ 6C+ Eleven za 81,90 zł.

 

Ogólnie to chciałbym zachować to co mam z podstawowych kanałów (Comfort+ Ekstra+) ... dodatkowo minimum 6C+ i najlepiej kanały Eleven (liga hiszpańska, francuska, włoska)

 

Jaką cenę mogę wynegocjować, bo to co proponują po tylu latach bycia ich klientem to śmiech na sali.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Taką jak inni jest to chyba najbardziej popularny pakiet na forum.I ceny za niego padają najczęściej.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam.

 

Od prawie 8 lat jestem klientem Nc+.

30 września kończy mi się kolejna umowa.

 

Obecnie mam pakiet COMFORT+ - EKSTRA+ - CANAL+ VOD - 8C+ - MULTI+ ... pakiet łączony (tj. 6 miesięcy 0 zł, 18 miesięcy 79,90zł)

 

Dzwonią do mnie od kilku dni (2x dziennie). Tylko raz odebrałem ... propozycja śmieszna tj. Comfort+ Ekstra+ 6C+ Eleven za 81,90 zł.

 

Ogólnie to chciałbym zachować to co mam z podstawowych kanałów (Comfort+ Ekstra+) ... dodatkowo minimum 6C+ i najlepiej kanały Eleven (liga hiszpańska, francuska, włoska)

 

Jaką cenę mogę wynegocjować, bo to co proponują po tylu latach bycia ich klientem to śmiech na sali.

Srednio wychodzila ci cena 59pln. Sorry ale za taki pakiet czyli Extra+ 8C Eleveny to wlasnie byla smieszna cena. Wiec raczej naturalne bylo to, ze teraz ci zapropouja znacznie wyzsza cene.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Konsultantka miała rację bo była mowa o pakiecie Extra z C+ a nie ofercie NC+.A w pakiecie Extra już od jakiegoś czasu tych programów nie ma przy nowych umowach.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sportklub i Zest tv.

O to to, dzięki :) Teraz wiem co "straciłem". Nic.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Przedłużone Extra za 44.99zł na 24m. Dekoder Turbo. Wcześniej słynny łamaniec z C+ i HBO. Ostatniego dnia znalazła się ta oferta. Wcześniej oferty porażka.
Informacyjnie: miałem też dostępną ofertę z 8C i HBO na 24m za 79.99.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gdzie dostałeś tę ofertę? Na zwykłej infolinii? Bo DUK chyba dziś nie działa.

Edited by chojrakk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Coś pisaliście, że w niedzielę nie pracują konsultanci, a przed chwilą do mnie dzwonili z ofertą przedłużenia.
Z numeru warszawskiego +48 22 310 45 67.

Edited by Barti
Proszę wyłączyć w aplikacji Tapatalk automatyczne dopisywanie do postu informacji o posiadanym urządzeniu mobilnym. Poprawiono post.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mój obecny pakiet to Comfort, Extra, C+8, Cameleonx2 za 79,90 (pierwsze 6 miesięcy zero złotych). Niestety dobre czasy się kończą, jak widzę.

Mam pytanie. Czy mogę wziąć sam pakiet Extra+, a C+ aktywować sobie w te miesiące kiedy są ciekawsze mecze LM? Jak to się przedstawia wtedy kosztowo?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Umowa do końca lipca.

W sobotę telefon z gołym E+6xC+ za 69,99 zł, a więc najgorszą ofertą z ostatniego tygodnia.

Nie przedłużyłem.

 

Dziś już nie świeci!

Edited by Barti
Każde zdanie rozpoczynamy wielką literą, a kończymy znakiem kropki. Poprawiono post.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam,

 

Myślę, że czas bym podzielił się z wami wynikami moich rozmów w sprawie przedłużeniu usług NC+.

Obecnie już zakończyła się moja umowa do 31.07. Do tej pory miałem Superpremium z MRs i dzierżawą deka za 99zł do tego NC+ Go i HBO Go.

 

Telefonów było sporo rozmawiałem z nimi z 5-6 razy oferty były mało zachęcające.

Od pierwszej rozmowy dawałem jasny komunikat że interesuje mnie Comfort z 6C+ HBO z HBO Go i MRs za 85zł. Niestety takiej oferty nie było w Maju nie było w Czerwcu nie było dla mnie również w Lipcu.

 

Z ciekawszych propozycji otrzymałem:

start+ HBO i HBO GO MRs za 44zł (dzierżawa za dekoder w cenie)

Superpremium 6C+ z HBO GO i NC+ GO (bez Cinemax) z MRs za 104zł (dzierżawa za dekoder w cenie)

 

Obecnie mam 14 dni na zdanie sprzętu i tak też uczynię. Oferta programowa na kanałach coraz słabsza a ceny coraz wyższe. Klient i jego zdanie się nie liczy - tak więc życzę pozostałym POWODZENIA!!

Dodam tylko że zaczynałem w Platformie N  6 lat temu i wówczas byłem bardzo zadowolony z oferty i jakości obsługi na infolinii również.

Edited by nolfum

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam.

Pytanie z innej beczki.

Mam obecnie E+, 6xC+, HBO + MR Standard, płacę 80 zł, umowa 24m.

Potrzebuję nową umowę z dekoderem z pakietem Extra+.

Czy jest szansa że dostanę lepsze warunki niż standardowe?

Share this post


Link to post
Share on other sites

To ja napiszę coś od siebie.  Przeczytajcie i posmiejcie się tak samo jak ja. 

 

W kwietniu tego roku wzialem pakiet comfort+ w ramach nc+mix za 29 zl - mam własny modul CI.   Rachunki mialem dopiero od maja.  

Tydzien temu zadzwonil do mnie konsultant i nawija rowno mniej wiecej tak:

"... Niebawem konczy sie panu umowa...(ja zdziwiony bo dopiero bodajze 3 rachunki zaplacilem)... Jest pan juz na półmetku (dalej moje zdziwienie).. Mamy dla pana oferte.  Nie musi pan podpisywac nowej umowy.  Bedzie to dopełnienie do obecnej (podpisanej na 12 miesiecy). Oferujemy panu dopelnienie do pakietu extra+ za tylko 59zl miesiecznie (ja zdziwienie mam nieziemskie i mowie nie dziekuje).. Konsultant- to 54,90? (ja nadal nie dziękuję)..on do mnie:- a 49 zl pan zaplaci? .. (podziekowalem i sie rozlaczylem) 

Dodam,  ze pakiet extra byl dla mnie jak i innych klientów caly czas dostepny za 49 zl w oficjalnym cenniku nc+mix, bez zadnej łaski i udawaniu ze to jakas niby okazja dla mnie. 

Normalne jaja. 

Edited by ploomba

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nowa propozycja przedłużenia :

 

Extra +

C+ (6)

HBO 

Eleven

History 

 

93 zł z groszami. Umowa na 24 miechy. Po 12 miesiącach trzeba upomnieć się o dalszą promocję HBO. A promocja na pewno będzie.

 

Co sądzicie ? Potwierdzić mam w piątek.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam,

 

Myślę, że czas bym podzielił się z wami wynikami moich rozmów w sprawie przedłużeniu usług NC+.

Obecnie już zakończyła się moja umowa do 31.07. Do tej pory miałem Superpremium z MRs i dzierżawą deka za 99zł do tego NC+ Go i HBO Go.

 

Telefonów było sporo rozmawiałem z nimi z 5-6 razy oferty były mało zachęcające.

Od pierwszej rozmowy dawałem jasny komunikat że interesuje mnie Comfort z 6C+ HBO z HBO Go i MRs za 85zł. Niestety takiej oferty nie było w Maju nie było w Czerwcu nie było dla mnie również w Lipcu.

 

Z ciekawszych propozycji otrzymałem:

start+ HBO i HBO GO MRs za 44zł (dzierżawa za dekoder w cenie)

Superpremium 6C+ z HBO GO i NC+ GO (bez Cinemax) z MRs za 104zł (dzierżawa za dekoder w cenie)

 

Obecnie mam 14 dni na zdanie sprzętu i tak też uczynię. Oferta programowa na kanałach coraz słabsza a ceny coraz wyższe. Klient i jego zdanie się nie liczy - tak więc życzę pozostałym POWODZENIA!!

Dodam tylko że zaczynałem w Platformie N  6 lat temu i wówczas byłem bardzo zadowolony z oferty i jakości obsługi na infolinii również.

Miałem już telefon z informacją o zakończeniu umowy i zapytaniem czy jest szansa bym pozostał - podałem propozycję: Comfort z 6C+ HBO z HBO Go i MRs za 85zł - w odpowiedzi otrzymałem, że mam 14 dni na zdanie sprzętu i do usłyszenia. Co ciekawe pomimo zakończonej umowy TV nadal świeci.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...