Jump to content
marcin7650

Oferty - dla stałych abonentów Platformy CANAL+ (wyłącznie pytania i odpowiedzi dot. bieżących ofert!)

Recommended Posts

Ze takiej oferty nie ma, nie było. Konsultant wprowadził w błąd.

 

Zamiast superpremium wziąłbym Extra z 6C za te 70 pln + hbo i man packa. Chyba będzie bardziej mi się opłacać.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Do tej pory mam Extra z 6 C+, teraz to się nazywa man pack , hbo i cinemaxy. Mr na 2 dodatkowe dekodery. Wszystko za 104 pln chyba. Umowa na rok. Teraz się kończy

 

Proponują non stop Superpremium + Man Packi MR  za 125 pln.  O Extra nawet nie wspominają.

Share this post


Link to post
Share on other sites

To juz wiesz czemu, hbo i cinemaxy masz ze zobowiązaniem na cala umowę? Jak tak to nie dostaniesz extra z 6c+ za 70zl.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bo nie chcą dawać abonentom niższych pakietów w mniejszej cenie. Nie potrafią zrozumieć, że ktoś np.nie potrzebuje śmieci typu ManPack za tak duże pieniądze, gdzie te kanały powinny być za free w pakiecie, tak jak to miało miejsce.. prócz Hustlera

Edited by ircios

Share this post


Link to post
Share on other sites

A wiec tak po 3 nie udanych negocjacjach poszło wypowiedzenie :D i nastąpił przełom obecnie posiadam w cenie 99zl :

 

Comfort+

HBO

Canal + 8

CANAL+ VOD

Cinemax

netVOD+ konto dodatkowe

EXTRA+

HBO GO

Filmbox

netVOD+

Multi+

History HD

Premium Sport &Film

Multi+

SunDance HD

 

Dzisiejsza propozycja to to samo co teraz prócz Filmbox za 106zł do tego men packa za 5 zł razem 111zł

Co wy o tym sądzicie

Edited by yogi85

Share this post


Link to post
Share on other sites

Extra + z 6 C+ za 69,90 jeszcze obowiązuje czy mnie ściemniają ?

Dzisiaj miałem taką ofertę, więc jeszcze dzisiaj obowiązywało.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witkacy, oferta z dziś, umowa do końca lipca.

 

Kwota do zapłaty za pierwszy miesiąc po aktywacji promocji za wymienione oferty/usługi 77,94

Kwota do zapłaty w kolejnych miesiącach W zależności od wybranych usług - zgodnie z Warunkami Promocji

Okres oznaczony umowy od dnia aktywacji promocji do końca dotychczasowego okresu oznaczonego + 24 mies.

Wybrane usługi Pakiet Extra+ z CANAL+ (6), HBO,, Eleven Sports, Filmbox Pack, MULTIROOM STANDARD, Najem PVR (Multiroom)

Wybrane promocje Extra+ z CANAL+ (6) 69,99 zł 24 m dla Abonentów, HBO 0 zł 6 m i 25 zł 6 m dla Abonentów, Multiroom Standard C+ 0zł 0zł dla Abonentów

 

Chyba się zgodzę, łamaniec z HBO na rok a potem skorzystam z następnej promocji albo je wyłączę jak nie będzie nic ciekawego.

 

To samo Eleveny, mam w promocji do października za 7.95 a potem się zobaczy.

 

Filmboxy "aż na miesiąc" gratis. Obecnie płacę 87,95 za to samo więc wychodzi praktycznie ta sama średnia cena przez pierwszy rok.

 

Wypowiedzenia nie wysyłałem, wypytałem dokładnie jak wyczułem z kim mam do czynienia i nie zmieni to w moim wypadku niczego. Konsultant fajny mi się trafił, pogadaliśmy z pół godziny, poinformował mnie również, że w połowie lipca ma być wielka zmiana pakietów i wszystkim będą wciskać 8xC+ za odpowiednią cenę.

Edited by lamparcicho

Share this post


Link to post
Share on other sites

Było : 89.90

- +Extra, 6C, 3 x HBO, HBO GO, nc+ seriale, MR miałem1 miesiąc- 10 zł, Mediabox -0

 

Cienko teraz  :/

3 dni  do końca propozycja-

94.90 

 +Extra, 6C, 3 x HBO, HBO GO,  MR 1 rok gratis/drugi 10 , Mediabox -0 + erotyka 6m - 0zł

wybrałem :

 

69,90 + MR 1 rok gratis/drugi 10 , HBO -6m -0zł , Filmbox Pack 1m-0, Mediabox -0

 

Kwota do zapłaty za pierwszy miesiąc po aktywacji promocji za wymienione oferty/usługi

69,99

Kwota do zapłaty w kolejnych miesiącach

W zależności od wybranych usług - zgodnie z Warunkami Promocji

Okres oznaczony umowy

od dnia aktywacji promocji do końca dotychczasowego okresu oznaczonego + 24 mies.

Wybrane usługi

Pakiet Extra+ z CANAL+ (6), HBO,, Filmbox Pack

Wybrane promocje

Extra+ z CANAL+ (6) 69,99 zł 24 m dla Abonentów, HBO 0 zł 6m dla Abonentów, Multiroom Standard 0/49/99zł i najem 0/5/10 zł do końca okresu oznaczonego dla Abonentów

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam.

 

Dostałem odpowiedź na reklamację.

 

Szanowny Panie, dziękuję za zgłoszenie z 22 czerwca 2016 roku. Uprzejmie informuję, iż rozmowa telefoniczna z 18 czerwca 2016 roku została odsłuchana. W jej trakcie został Pan zapewniony o możliwości wymiany terminalu na WiFi PremiumBox+ z Opłatą Aktywacyjną w kwocie 29 zł i miesięcznym czynszem najmu w wysokości 5 zł. Wyjaśniam, że obecnie ze względów technicznych i proceduralnych, w ramach Umowy ze sprzętem własnościowym nie jest możliwe pobranie u Autoryzowanego Przedstawiciela dekodera na zasadzie dzierżawy. Pana Umowa może być kontynuowana wyłącznie z obecnie użytkowanym terminalem. Jednocześnie informuję, że nie jest znany termin, kiedy powyższa procedura ulegnie zmianie. W wyniku powstałego błędu, wiadomość e-mail z ofertą nie została wygenerowana przez system. W razie chęci korzystania z innego dekodera, ma Pan możliwość podpisania nowej Umowy w dowolnej ofercie w punkcie dystrybucyjnym. Lista placówek znajduje się na stronie internetowej www.ncplus.pl w zakładce „strefa abonenta/punkty obsługi nc+”. Kontrakt proszę zawrzeć po 30 czerwca 2016 roku. Kontrakt numer  zostanie rozwiązany 30 czerwca 2016 roku na podstawie złożonego wypowiedzenia. Przepraszam za powstałe niedogodności i wierzę, że przedstawione wyjaśnienia przyjmie Pan ze zrozumieniem. W razie pytań zapraszam do kontaktu za pośrednictwem serwisu https://moje.ncplus.pl (zakładka „Napisz do nas”). Wszelkie informacje dostępne są także w Telefonicznym Centrum Abonenta pod numerami 801 044 944 lub 22 310 47 47.

 

Rozumiem że opłata za nową umowę wyniesie tyle ile mi przedstawiono w rozmowie telefonicznej?

Wstawiłem dowód że były osoby które dostały atrakcyjną ofertę i wymieniły dekoder.Kwestia tego by to dobrze rozegrać.Co to kogo interesuje że oni nie mają technicznych możliwości wymiany dekodera.Miałeś przedstawiona taka ofertę  przez ich konsultanta którą wstępnie zaakceptowałeś.Składaj odwołanie od reklamacji tbo to jest wprowadzanie w błąd przez konsultanta NC+.

Share this post


Link to post
Share on other sites

witam wszystkich, niedawno przedłużyłem umowę. Mam teraz extra+, wcześniej miałem comforta.

W comforcie miałem sportklub, konsultant przy przedłużaniu powiedział, że zmieniła się nomenklatura i by mieć te kanały, co wcześniej, muszę wziąć pakiet extra.

W pakiecie extra nie ma sportklubu, a wcześniej miałem go w umowie. Czy to plus te słowa konsultanta o zachowaniu kanałów mogą być podstawą do złożenia jakiejś reklamacji?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Skoro powiedział,że będą to tak. Wszak wiadomo, że ten kanał jest w dodatkowo płatnym pakiecie ManPack

Edited by ircios

Share this post


Link to post
Share on other sites

Złożyłem wczoraj wypowiedzenie. Umowa do końca lipca. Nie chce mi się z nimi pałować. Z uporem maniaka twierdzą że 6C+ extra jest tylko za 79,90 a ze zgodą marketingową 74,90. Oferta Z 69,90 była dawno i jest nieaktualna. Do tego bez zmiany dekodera sagemzłom, bez żadnego darmowego okresu HBO i czegokolwiek innego. Poczekam na lepsze propozycje z ich strony. Jedyny plus to promocja na Eleven 7,95 która jest u mnie ważna do listopada.

Edited by Jawor86

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wstawiłem dowód że były osoby które dostały atrakcyjną ofertę i wymieniły dekoder.Kwestia tego by to dobrze rozegrać.Co to kogo interesuje że oni nie mają technicznych możliwości wymiany dekodera.Miałeś przedstawiona taka ofertę  przez ich konsultanta którą wstępnie zaakceptowałeś.Składaj odwołanie od reklamacji tbo to jest wprowadzanie w błąd przez konsultanta NC+.

 

Cześć.

Ja miałem taką sytuację, że zepsuł mi się dekoder sagemcom podstawowy, który kiedyś (ze 3-4 lata temu) wykupiłem od nich na własność. Mam jeszcze drugi taki w dzierżawie za 0zł do MR.

W rozmowach tel. z konsultantami w tej sprawie, każdy opowiadał inne rzeczy. Jedni, że nie ma możliwości dobrania i muszę kupić sobie jakiś na wolnym rynku. Inni, proponowali te wifi i premiumboxy z opłatami aktywacyjnymi i za dzierżawę.

Ja byłem na stanowisku, że nie chcę ponosić dodatkowych opłat za dekodery i MR :)

 

Wreszcie 4 czy 5 rozmowa z konsultantką, która powiedziała, że mogę złożyć u niej reklamację i domagać się w niej dobrania w dzierżawę za 0zł drugiego dekodera (powiedziała to po konsultacji z kierownikiem i że jest szansa wg niej na pozytywne rozpatrzenie).

 

Wahałem się, czy składać, czy dać spokój i kupić jakiegoś fergusona. Ale złożyłem, czekałem miesiąc i dostałem odmowę.

 

Zadzwoniłem wkurzony, że kazali mi miesiąc czekać bez sensu i że z rozmowy z konsultantką wywnioskowałem, że będzie odpowiedź pozytywna dla mnie. W sumie zadzwoniłem nie licząc już na nic, tylko żeby trochę wyładować złość.. Konsultant powiedział, że mu przykro i nic nie może zrobić, ale zapyta jeszcze kierownika.

Poszedł. Czekałem parę minut. Wrócił i mówi, że jutro mogę iść do punktu i wziąć dekoder za 0zł aktywacji i 0zł dzierżawy z punktu :)

 

Reasumując, z konfiguracji sagemcom na własność + sagemcom w dzierżawie, udało się zrobić 2 x sagemcom w dzierżawie za 0zł.

Co ciekawe w ICA, w zakładce 'Mój sprzęt' widnieją 3 dekodery, ten mój na własność + 2 dzierżawione.

------------------------------------

 

Przepraszam za off-top. Teraz na temat wątku.

 

Umowę mam do końca września, nic jeszcze nie wysyłałem, a wczoraj pierwszy telefon od nich i dość słabe chyba propozycje:

1. Superpremium za 99,99zł

2. Extra+ z 8C za 79,99zł (HBO na 6 miechów za 0zł, potem 25zł+10zł za HBO GO)

3. Extra+ z 6C za 69,99zł (HBO na 6 miechów za 0zł, potem 25zł+10zł za HBO GO)

Do tego Eleven mam w promocji do końca listopada za 7,95; potem musiałbym dobierać na nowych warunkach.

 

Obecnie mam umowę w łamańcu (6x0+18x79,90), w jej trakcie dobrałem Eleven za 7,95zł oraz HBO GO za 10zł.

Obecny rachunek wynosi więc 97,85zł (mogę wyłączyć HBO GO i będzie -10zł).

W tej cenie mam:

Extra+

Multi+

Premium Sport&Film (8C+)

HBO (z GO)

Eleven Sports

Multuroom Standard

NC+GO 100godzin

i jakieś tam NetVOD+ Multi+

 

Konsultantowi powiedziałem, że poczekam aż zadzwoni z tą ofertą za 69,99zł (6C+) lub 79,99zł (8C+) i będzie HBO na całą umowę. Stwierdził, że raczej takich ofert już nie będzie.

No ale mam jeszcze czas, więc poczekam :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam prosze specjalistow o porade.

 

Dzis o 20h konczy mi sie umowa z nc+. Dzis o 20h, bo o 20h zamykaja DUK w Krakowie. Dzwonili przez caly miesiac i zawracali 4litery chyba 6 razy. Mam dosc ciekawa umowe, posiadam wszystkie kanaly tv, takze Eleveny oraz HBO GO i nc+ GO. Brakuje tylko erotyki oraz innych serwisow VOD, ktore mi sa niepotrzebne. Mam dwie karty Cameleon w MR na wlasnych tunerach sat. Place teraz chyba 114.82PLN/m. Myslalem, ze dadza mi jakis cukiereczek, moze dwa miesiace w prezencie albo Hustlera i Private gratis? A tu klapa, nawet na starych warunkach nie chca przedluzyc. Gdakaja cos o 129zl i ze sa podwyzki, nie moga juz dac w tej cenie. Co Wy na to? Dostane dzis przed 20h jeszcze telefon? Samemu dzwonic dzis o 19:55h, czy do jutra czekac? Jakie macie pomysly?

 

Dziekuje za szybka odpowiedz, jestem wdzieczny.. :)

Edited by Barti
Przeniesiono post do bardziej odpowiedniego wątku.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Równie debrze możesz dryndnąć z takim pytaniem do wróżbity Macieja.

Myślisz, że jakby ktoś miał patent na targi z konsulami, to w ostatnich 100-stronach, a może i więcej tego tematu, byłby przeważnie narzekania na podwyżki?

Share this post


Link to post
Share on other sites

 Oferta Z 69,90 była dawno i jest nieaktualna.

Tiaaa. 5 minut temu zaproponował mi ją konsul.  Albo samo E+ za 49 zł . Coś ściemniają. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Spokojnie i bez emocji!

Rozmowy o ofercie u3maniowej trwają w nc+ do momentu zdania sprzętu przez abonenta!

Więc czas jest nie do dzisiaj do końca dnia lecz jeszcze 2 tygodnie!

Mam wrażenie że warto poczekać do jutra - może pojawią się nowe możliwości wraz z nowym miesiącem ?!

 

W moim przypadku dosłownie każdy kolejny telefon z działu u3mania w ciągu ostatniego tygodnia zawierał gorszą wersję poprzednio złożonej oferty!!

Dosłownie!

 

E+ 6C+ za 69,90 była jeszcze wczoraj dostępna.

 

Powodzenia!

Edited by zito

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tiaaa. 5 minut temu zaproponował mi ją konsul. Albo samo E+ za 49 zł . Coś ściemniają.

Dokładnie. Bajki odpowiadają. Czy w przypadku zgody marketingowej można to zbić do 64,99?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie można. Zgoda jest wliczona w cenę przynajmniej w ICA.

Jeśli jej nie zaznaczysz  to +5zł do rachunku.  Nie pytałem o to konsula ale ZTCP to zgodę dałem już przy poprzedniej umowie. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Czy da radę wymienić sagemzłom na nowy dekoder wifibox+ bez konieczności opłaty miesięcznej za dzierżawę czyli za 0 zł?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Coś mam wrażenie, że jutro może się coś zmienić w ofercie - dzisiaj ostatni dzień i 0 telefonów, a przy ostatniej rozmowie konsultantka wygadała się, że lepiej nie będzie do końca miesiąca .... też macie takie wrażenie?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...