Jump to content
marcin7650

Oferty - dla stałych abonentów nc+ (wyłącznie pytania i odpowiedzi dot. bieżących ofert nc+!)

Recommended Posts

No i u mnie jest dokładnie tak samo, dlatego piszę że chcą się w ten sposób pozbyć cameli. Dziwię się tylko jak inni z camelami piszą że u nich jest możliwość przedłużenia. Szukam przyczyny takiego stanu rzeczy.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tutaj chodzi o MR na Camelach. Oni to likwidują i do końca 2019 roku ma zostać całkowicie podobno spacyfikowany MR post Cyfra+. Ci co mają pojedyńcze Camele bez problemów dalej aneksują umowy na kolejny okres.Problemem jest MR post Cyfra+ bo o to się czepiają właściciele kontentu tzn dostarczyciele. Naciskają by uszczelnić MR w NC+ a co za tym idzie niestety koniec dwóch niezależnych kart Cameleon nieparowanych na umowach z MR. Jak mi kolega z APS powiedział NC+ jednoznacznie stwierdza że kończy się wsparcie dla MR post Cyfra+ i zostanie zastąpiony MR nowym NC+ na Caymanach sparowanych z dekoderami od operatora.

Edited by pablo21

Share this post


Link to post
Share on other sites

Miałem kilka telefonów w sprawie przedłużenia umowy i za każdym razem była mowa o kontynuowaniu umowy z dwiema kartami Camelon i jednym dekoderem od nich.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tutaj chodzi o MR na Camelach. Oni to likwidują i do końca 2019 roku ma zostać całkowicie podobno spacyfikowany MR post Cyfra+. Ci co mają pojedyńcze Camele bez problemów w dalej aneksują umowy na kolejny okres.Problemem jest MR post Cyfra+ bo o to się czepiają właściciele kontentu tzn dostarczyciele. Naciskają by uszczelnić MR w NC+ a co za tym idzie niestety koniec dwóch niezależnych kart Cameleon nieparowanych na umowach z MR. Jak mi kolega z APS powiedział NC+ jednoznacznie stwierdza że kończy się wsparcie dla MR post Cyfra+ i zostanie zastąpiony MR nowym NC+ na Caymanach sparowanych z dekoderami od operatora.

01.06 wznowiłem umowę po wyłączeniu sygnału, sami wielokrotnie dzwonili. Mam cameleony po Cyfrze+ (1 z Pacem oraz multiroom bez ich sprzętu), zawsze w każdej rozmowie podkreślałem, że oddam im jednego cameleona pod warunkiem zejścia z pakietu superpremium na najniższy z Canal+ w rozsądnej cenie. Odpowiedź była taka sama od różnych konsultantów - to nie ma wpływu na cenę. I jak wyszło...? :brawo:  Mam cameleony i pakiet, który chciałem na 15 miesięcy plus czerwiec za darmo :lol2:

Dodatkowo skorzystałem 01.06 z plusa miesiąca :rofl:

Reasumując, świetna polityka firmy :doh:, jestem zadowolony.

Edited by Furiusz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dziś oferta: Comfort za 34,99. Ponoć nie ma już opcji 22,50/27,50. Odrzucona oferta.

 

To tylko kwestia konsultanta. Przy każdej rozmowie mam ofertę (po dłuższym lub krótszym przegadywaniu) za 22.50zł.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tutaj chodzi o MR na Camelach. Oni to likwidują i do końca 2019 roku ma zostać całkowicie podobno spacyfikowany MR post Cyfra+. Ci co mają pojedyńcze Camele bez problemów dalej aneksują umowy na kolejny okres.Problemem jest MR post Cyfra+ bo o to się czepiają właściciele kontentu tzn dostarczyciele. Naciskają by uszczelnić MR w NC+ a co za tym idzie niestety koniec dwóch niezależnych kart Cameleon nieparowanych na umowach z MR. Jak mi kolega z APS powiedział NC+ jednoznacznie stwierdza że kończy się wsparcie dla MR post Cyfra+ i zostanie zastąpiony MR nowym NC+ na Caymanach sparowanych z dekoderami od operatora.

Nieprawda, bo przedłużylem dwie umowy z multiroom na cameleonach w czerwcu na dwa lata, extra z 8xcanal, 3xhbo, pace500gb i wifibox, multiroom za free, hbogo na 5 msc, za 85 zł. Co ciekawe, chciałem dopłacić 15 zł za 4k byleby multiroom ten nowy był nadal za free, ale nie zgodzili się. Na moją riposte że i tak wycofują cameleony i będą musieli mi zapewnic ten nowy multiroom za free jak wycofaja karty w trakcie umowy,to odpowiedzieli ze tak, ale na razie nic wiedzą. Nie rozumiem tych ludzi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Od paru dni mam nową umowę po wypowiedzeniu. Wcześniej miałem Extra 6xc+ 2x camele, Pace  w cenie 69,99zł .

Teraz Superpremium 6xC+ oraz multi na 2x camele. Całość za 94,99zł. Oferta taka sobie ale na kolejne 24 miesiące zostają u mnie cameleony i to jest +.

Share this post


Link to post
Share on other sites

To ciekawe, że pozwolili Ci zostać przy dwóch Camelach. Chyba, że na kontrakcie masz tak, jak w podpisie - Pace i Sagema DSI87, wtedy rozumiem...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja się nie dziwię, mam dekodery DigyBox, Sagem i Moduł Cam C+, wszystko na własność i przy 2 Cameleonach teź bez problemu przedłuźyłem umowę.

Share this post


Link to post
Share on other sites

No to chyba że znowu coś zmienili i na razie sprawa MR post Cyfra+na Cameleach zostaje w zawieszeniu lub ogólnie sprawa wycofywania Cameli z ofert MR została rozłożona w dalekim czasie. Camele same się wymienią jak ludzie będą chcieli dostać Ultraboxa 4K to wtedy samoistnie muszą zdać Camela by pobrać Caymana sparowanego z dekoderem od NC+ czyli Ultraboxem 4K. Napaleńcy na 4K łykną parowane Caymany. :-( Po to w ofercie jest tak że kanały 4K tylko na kartach Cayman. :-(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Do mnie na razie bez odzewu (wypowiedzenie od marca), termin do lipca + miech wypowiedzenia, w związku z czym pytania:

1. Mam Cameleon z Sagemcom DSIW74. Co ewentualnie będą mi proponować zamiast tej karty, i jakie są jej minusy?

2. Gdzie mogę sprawdzić (jakaś porównywarka) jacy operatorzy mają kanały, które mnie interesują (dosyć egzotyczne stacje, sądzę że mogą je mieć, ale nie widzę wymienionych)?

3. Mam "gołe" Extra+ za 44,99zł, za ile to teraz chodzi?

Share this post


Link to post
Share on other sites

@mask

1. Cayman, ale raczej nie wymienią teraz. Minus taki, że nie zadziała w innym dekoderze.

2. http://www.cyfrowydoradca.pl/tv/

3. Za tyle samo lub bierzesz Comfort+ za 22,5 + dopełnienie do Extra za 10 zł.

Edited by Vsat

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie sądzę, żeby się wycofali z uśmiercenia cameli, bo ze mną uparcie nie chcą przedłużyć umowy. Nawet straszą, że po przejściu na czas nieokreślony wyłącza mi multiroom.

Share this post


Link to post
Share on other sites

No to chyba że znowu coś zmienili i na razie sprawa MR post Cyfra+na Cameleach zostaje w zawieszeniu lub ogólnie sprawa wycofywania Cameli z ofert MR została rozłożona w dalekim czasie. Camele same się wymienią jak ludzie będą chcieli dostać Ultraboxa 4K to wtedy samoistnie muszą zdać Camela by pobrać Caymana sparowanego z dekoderem od NC+ czyli Ultraboxem 4K. Napaleńcy na 4K łykną parowane Caymany. :sad: Po to w ofercie jest tak że kanały 4K tylko na kartach Cayman. :sad:

Do mnie dzwonią i przedłużenie proponują, a mam Multiroom po Cyfrze+.

Jeżeli chodzi o mnie - póki co oferta 4K jest, według mnie, zbyt uboga bym rezygnował z takiej wygody jakim jest Multiroom po C+. Do tego ten dekoder za 15zł miesięcznie extra. Zdecydowanie zbyt wysoka cena. Poza tym pewnie jakbym chciał dokonać takiej wymiany to zapewne nie za sam dekoder zapłaciłbym 15zł, ale również za Multiroom kolejne 10zł. A to już podwyższa rachunek o 25zł miesięcznie. 

 

Póki co - według mnie - nie opłaca się. Ale kto wie... Kiedyś za dekodery z dyskiem też życzyli sobie extra 15zł. Więc i pewnie z dekoderem 4K kiedyś zejdą z ceny. Teraz mam i dekoder z dyskiem i Multiroom za 0zł. I to mi w zupełności wystarcza. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mi też przy przedłużeniu nie robią problemów z dwoma Cameleonami.Też bym chciał ultraboxa 4k i MR ale dopłąta do rachunki 25zł w tej chwili mija się z celem.Umowe mam do końca listopada i zobaczymy czy na jesień się coś zmieni.Za sam dekoder jeszcze mogłbym doplacic ale za MR mi sie nie widzi.Teraz mam darmowy i jak chca to moge wziac dwa Caymany ale też za darmo.W tej chwili jest za mało tresci 4k żeby doplacac tyle kasy.Tak jak przedmowca pisal kiedys tez kasowali za dekodery HD z nagrywarka, sam kiedyś placiłem 20zł, a teraz daja darmo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Umowa do końca października. Aktualnie możliwość przedłużenia przez portal. Superpremium 99,99 + HBO GO 5,00 + H/H2 2,99 + Multiroom Cameleon 10zł + Najem PVR 0zł. Razem 112,98 na 24 msc. Warto?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ktoś na poprzedniej stronie pytał o wymianę Pace na wifi premiumbox+. Ja w zeszłym tygodniu przedłużyłem umowę i przechodzę z Pace na wspomnianego deka, aktywacja 0 zł, opłata 5 zł / mies. Mam iść wymienić dekoder wraz z kartą czyli zapewne chcą mi ukręcić cameleona.

 

Temat wymiany dekodera ja podjąłem.

Edited by 256PL

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja wymieniałam Pace na WifiPremiumbox i zostawiono mi Cameleona.

Edited by Barti
Usunięto zbędne cytowanie. Nie cytujemy treści poprzedniego postu w całości. Proszę wyłączyć w aplikacji Tapatalk automatyczne dopisywanie do postu informacji o posiadanym urządzeniu mobilnym. Poprawiono post.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dziś kolejny telefon od nc+. Obecnie mam Extra+, 8 x C+, HBO i płacę 79,90 + 5 zł za dekoder. Umowa do końca sierpnia. Wypowiedzenia jeszcze nie wysyłałem.

Ich propozycja: to samo za 84,90 ale tylko przez 3 miesiące, potem rezygnacja z HBO lub płacenie dodatkowo. Umowa na 24 miesiące i 3 miesiące FilmBoxów gratis.

Powiedziałem, że poczekam na korzystniejszą ofertę. Na pytanie konsultanta co mam na myśli powiedziałem, że interesuje mnie to samo ale z HBO przez całą umowę bez dodatkowych opłat. Powiedział że zanotuje i jeśli będzie taka oferta to oddzwoni.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posiadając Cameleony i chcąc przy nich pozostać, trzeba się liczyć z brakiem możliwości przedłużenia umowy.

 

Umowę miałem do końca maja, złożone wypowiedzenie. Tydzień przed końcem umowy zadzwonił konsultant z propozycją przedłużenia umowy, po zadeklarowaniu przeze mnie braku chęci wymiany sprzętu (2 karty Cameleon oraz Pace PVR HD) oraz chęci przejścia na niższy pakiet (z Extra+, C+8 oraz HBO za 79,99 zł) powiedział, że on nie ma takich uprawnień i skontaktuje się ze mną ktoś z innego działu, ale nic takiego nie miało miejsca.

Umowa się zakończyła, nikt nie dzwonił z propozycją jej wznowienia, a w punkcie APS nie pojawiła się oczekiwana opcja Comfort+ za 22,50 zł, w ogóle nie było dla mnie żadnej oferty.

 

Miałem dokładnie to samo, z tym że konsultant nie zadzwonił, tylko ja sam na 2 godziny przed ostatecznym terminem... I ta sama śpiewka. 

Edited by Barti
Każde zdanie rozpoczynamy wielką literą. Poprawiono post.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Miesiąc temu taka propozycja:

Extra + z 6C+ za 69,99 zł, MR za 0zł, wynajem dekodera 5 zł, Eleveny za 0zł przez 12 miesięcy (później możliwość dokupienia - zapewne w cenie 15,90zł), do tego HBO z HBO go za 0zł przez 5 miesięcy, umowa na 24 miesiące. 

Nie zaakceptowałem i trochę żałowałem, ponieważ przy kolejnych rozmowach mówili mi, że oferta nie do odtworzenia, że nie ma już Eleven za free na rok itd.

Wypowiedzenie do końca miesiąca. Dzisiaj dostaję SMS, że można mieć abo za darmo przez pół roku, jeśli Polska dojdzie do półfinałów MŚ. Mówię, zadzwonię, głupka poudaję.

Po przejściu do aktualnej umowy powiedziałem, że bez Ligi Mistrzów i Europy oraz z niepewną Ekstraklasą nie ma szans przedłużać umowy na obecnych warunkach. Powiedziała, że nie ma już Eleven za darmo, a ja mówię, że można rozbić na cały okres na 7,95zł miesięcznie. 

Stanęło na 

Extra + z 6C+ za 72,50 zł, MR za 0zł, wynajem dekodera 5 zł, Eleveny za 7,95zł przez 12 miesięcy (później negocjacje), do tego HBO z HBO go za 0zł przez 5 miesięcy, umowa na 15 miesięcy. Dzisiaj będę akceptował.

Jestem zadowolony, bo będę płacił 85zł, więc tyle ile początkowo sobie zakładałem, a nie jestem związany na dwa lata umową. Kto wie co będzie z tą Ekstraklasą...

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

No i mamy "małych kłamczuszków" z działu utrzymania. Po złożeniu wypowiedzenia, dzisiaj kolejna oferta - taka sama, jaką mam obecnie. Na moje stwierdzenie, że wcześniej dostałem lepszą propozycję (to co mam i dodatkowo przeskok z 6 C+ na 8 C+ w tej samej cenie ) konsul odpowiedział, że to niemożliwe.  Że ktoś od nich musiał się pomylić. Oj nieładnie tak dezinformować długoletniego klienta. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

No i mamy "małych kłamczuszków" z działu utrzymania

Normalka. Ja po pierwszej propozycji odebrałem jeszcze 4 telefony od nich (przeprowadziłem dwie rozmowy, bo dwa razy się zdarzyło, że nie było słychać typa z drugiej strony, a jedynie jego kolegów w tle). Gość zaoferował dużą gorszą opcję niż ta, którą miałem już na mailu i nie zaakceptowałem. Na moje pytanie po co dzwoni z gorszą propozycją to odpowiedział, że nic lepszego już nie będzie. Grzeczniej odpowiedziałem, że dlatego się rozstajemy i rozmowa trwała 2 minut.

 

Drugi telefon podobna gadka choć trwała 7 minut, a na koniec konsul powiedział, że jeśli chce coś lepszego wyciągnąć to mam zadzwonić na jakiś inny numer, którego nawet nie notowałem.

 

Czytałem w weekend poprzednie posty i kilku abonentów obudziło się z ręką w nocniku, bo nikt nie zadzwonił i musieli umowy na nowo zawierać, więc dużo drożej. Stwierdziłem, że spróbuję wyciągnąć to co na początku oferowano i się udało. W dodatku kobieta na koniec powiedziała, że w przyszłości mam się z nią kontaktować i jeśli się dodzwonię do kogoś innego to poprosić o to, aby właśnie z nią rozmawiać. Ale i tym razem nie zanotowałem nazwiska, chociaż to pewnie do odzyskania ;-)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Obecnie extra+6C+ HBO + go eleven multiroom po cyfrze za ~ 108 zł
Dziś SMS z promocją mundialowa . Zadzwoniłem i otrzymałem propozycje tego samego za ~102 zł . Da się urwać coś z tej sumy ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   1 member

×
×
  • Create New...