Skocz do zawartości


Zdjęcie

Rezygnacja z Orange TV


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
165 odpowiedzi w tym temacie

#141 bar-trek

bar-trek

    Niedoświadczony

  • Użytkownicy
  • 14 postów
  • Od: 14 lip 2013

Napisano 13 grudzień 2017 - 14:57

Rezygnacja poszła szybko, w 2 minuty. Polecam napisać rezygnację przed przyjściem do orange.



#142 the cable guy

the cable guy

    Przesiaduję 24/7

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1722 postów
  • Od: 06 lip 2016

Napisano 13 grudzień 2017 - 15:00

U mnie Orange Love i brak możliwości rozwiązania umowy. Kanał UCH niegwarantowany... 



#143 rygiel1974

rygiel1974

    Niedoświadczony

  • Użytkownicy
  • 48 postów
  • Od: 15 mar 2014

Napisano 13 grudzień 2017 - 18:33

@the cable guy kiedy podpisywałeś umowę ?

Użytkownik rygiel1974 edytował ten post 13 grudzień 2017 - 18:33


#144 the cable guy

the cable guy

    Przesiaduję 24/7

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1722 postów
  • Od: 06 lip 2016

Napisano 13 grudzień 2017 - 18:49

Umowa z 23 czerwca 2017 roku. 



#145 Pawel1987

Pawel1987

    Niedoświadczony

  • Użytkownicy
  • 74 postów
  • Od: 30 wrz 2016

Napisano 17 grudzień 2017 - 21:25

Podpisałem umowę w lipcu umowę na światłowód Orange Love. Czy mam prawo zerwać umowę ze względu na Universal?


Użytkownik Barti edytował ten post 17 grudzień 2017 - 21:45
Przeniesiono post do odpowiedniego wątku.


#146 Barti

Barti

    Moderator

  • Moderacja
  • 6600 postów
  • Od: 12 maj 2007
  • LokalizacjaOpolszczyzna

Napisano 17 grudzień 2017 - 21:48

Orange Love to jest oferta łączona i jako taka traktowana jest jako "całość", jako jedna usługa. Obawiam się, że w takiej sytuacji nie będzie możliwości wcześniejszego rozwiązania umowy ze względu na zakończenie emisji kanału Universal Channel, gdyż musiałoby to za sobą pociągnąć rezygnację z pozostałych usług świadczonych w ramach oferty Orange Love. Co innego jednak, gdyby usługa TV w Orange była jako odrębna umowa to wtedy jak najbardziej tak.


barti_skforum_sign_ipb.pngbarti_skforum_qrcode.png
Nie udzielam porad za pomocą Prywatnych Wiadomości (PW). Masz problem? Masz jakieś pytania? Pisz na forum w odpowiednim dziale i wątku.


#147 lukimann

lukimann

    Aktywny

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPip
  • 842 postów
  • Od: 27 mar 2014
  • LokalizacjaKraków

Napisano 17 grudzień 2017 - 22:08

Rozwiązałem umowę z Orange jako całość - telefon, internet i TV.Orange Love traktowana jest jako jedna umowa podzielona na poszczególne usługi. Sytuację już wcześniej opisałem. Universal, o ile mi wiadomo, w lipcu już w Orange nie był gwarantowany.

Powołałem się na list wysłany od operatora z uwagi na brak akceptacji zmian w ofercie z możliwością rezygnacji z usługi bez konieczności zwrotu na ulgi wcześniej przyznane.


Użytkownik lukimann edytował ten post 17 grudzień 2017 - 22:16

5860811255308cfdb414d6.jpg Max Horizon PVR, Moduł CI+, Eleven, HBO, C+ Prestige, Cinemax, Fiber Power 120 mb/s


#148 Pawel1987

Pawel1987

    Niedoświadczony

  • Użytkownicy
  • 74 postów
  • Od: 30 wrz 2016

Napisano 17 grudzień 2017 - 22:33

Można to gdzieś sprawdzić, od kiedy był niegwarantowany?



#149 michalx1974

michalx1974

    Edytor wykazów Forum SK

  • Edytor wykazów Forum SK
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 2316 postów
  • Od: 11 wrz 2006
  • LokalizacjaPoznań

Napisano 29 grudzień 2017 - 18:33

Mam pytanko.

 

Jakie są koszty przy zwracaniu sprzętu? Chodzi mi o LIVEBOXA, a dokładnie płyta CD, rozdzielacz sygnału, 2 x mikrofiltr, pudełko.

 

Nie mogę znaleźć, coś może jeszcze się uda poszukać.


Listy kanałów INEI
http://chomikuj.pl/m...NA*c5*81*c3*93W

 

Inea Super HD - TV ŚWIATŁOWODOWA FULL -  TVSAT 42E - 30W


#150 redviking

redviking

    Niedoświadczony

  • Użytkownicy
  • 67 postów
  • Od: 05 cze 2017

Napisano 29 grudzień 2017 - 21:22

Nie na wierzchu ale też nie za bardzo ukryte:

https://www.orange.p...talacyjnych.pdf

 

za płytę i pudełko jak widać - nic, nie ujęta w cenniku tym samym nie maja prawa wołać zwrotu.

Chyba taniej będzie kupić brakujące elementy na "znanym portalu aukcyjnym" :)



#151 michalx1974

michalx1974

    Edytor wykazów Forum SK

  • Edytor wykazów Forum SK
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 2316 postów
  • Od: 11 wrz 2006
  • LokalizacjaPoznań

Napisano 29 grudzień 2017 - 21:25

Dzięki za info.


Listy kanałów INEI
http://chomikuj.pl/m...NA*c5*81*c3*93W

 

Inea Super HD - TV ŚWIATŁOWODOWA FULL -  TVSAT 42E - 30W


#152 spello

spello

    Rozpisany

  • Użytkownicy
  • PipPipPip
  • 466 postów
  • Od: 11 kwi 2009

Napisano 30 grudzień 2017 - 01:18

Ewentualnie jeśli wymieniasz sprzęt, to elementy których nie oddasz zostaną wzięte z opakowania nowego routera (w przypadku oddania starego i odbioru nowego w salonie w tym samym momencie).



#153 kovalskybobi

kovalskybobi

    Niedoświadczony

  • Użytkownicy
  • 3 postów
  • Od: 20 gru 2017

Napisano 03 styczeń 2018 - 12:20

ostatecznie nie złożyłem wypowiedzenia umowy z Orange. Jestem ciekaw czy Orange walczyło o Wasze pozostanie ich abonentem?



#154 lukimann

lukimann

    Aktywny

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPip
  • 842 postów
  • Od: 27 mar 2014
  • LokalizacjaKraków

Napisano 03 styczeń 2018 - 12:25

Nie walczyło ;-).W porównaniu z nc+ gdzie byłem bombardowany za pomocą smsów.

Użytkownik lukimann edytował ten post 03 styczeń 2018 - 12:26

5860811255308cfdb414d6.jpg Max Horizon PVR, Moduł CI+, Eleven, HBO, C+ Prestige, Cinemax, Fiber Power 120 mb/s


#155 martusia83

martusia83

    Rozpisany

  • Użytkownicy
  • PipPipPip
  • 391 postów
  • Od: 11 sie 2013

Napisano 13 kwiecień 2018 - 13:53

Witam, 

Nie chce zakładać nowego tematu, więc piszę tu. 

Posiadam Orange światłowód kablową z internetem 100mb, pakiet Bogaty, C+, Eleven, Polsaty Sport w cenie ok 210zł. Umowa do 16 grudnia 2018r.

Chciałabym przejść na pakiet LOVE ze względu na nowy sprzęt ICU100 i Funbox 3.0. 

To mi radzicie? Czy lepiej już napisać wypowiedzenie aby otrzymać lepszą ofertę czy od razu przejść na pakiet LOVE? Konsultant na czacie dzisiaj poinformował mnie, że już mogę uzyskać LOVE.

 

Jak wygląda temat negocjacji umów z Orange? Jaki pakiet Wam się udało wynegocjować i w jakiej cenie? 



#156 spello

spello

    Rozpisany

  • Użytkownicy
  • PipPipPip
  • 466 postów
  • Od: 11 kwi 2009

Napisano 13 kwiecień 2018 - 16:17

Nie ma czegoś takiego jak "otrzymać lepszą ofertę".



#157 martusia83

martusia83

    Rozpisany

  • Użytkownicy
  • PipPipPip
  • 391 postów
  • Od: 11 sie 2013

Napisano 13 kwiecień 2018 - 16:19

W orange? 

 

Bo w UPC czy nc+ bez problemu otrzymywałam dużo lepszą ofertę podczas wypowiedzenia. 


Użytkownik martusia83 edytował ten post 13 kwiecień 2018 - 16:20


#158 maly801

maly801

    Czasami wpadam

  • Użytkownicy
  • PipPip
  • 178 postów
  • Od: 25 sty 2016

Napisano 13 kwiecień 2018 - 17:08


W Orange dostaniesz to co jest na stronie. I jak przejdziesz bez rozwiązania umowy to raczej nie dostaniesz ICU...

#159 martusia83

martusia83

    Rozpisany

  • Użytkownicy
  • PipPipPip
  • 391 postów
  • Od: 11 sie 2013

Napisano 13 kwiecień 2018 - 19:06

OK dziękuję za informację. 

To w takim razie wypowiem umowę i może podpiszę nową z nowym sprzętem lub przejdę do Polsatu cyfrowego (mają całkiem niezłą ofertę)

 

Kiedy najwcześniej mogę wysłać wypowiedzenie?



#160 Maker3

Maker3

    Aktywny

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPip
  • 679 postów
  • Od: 29 cze 2007

Napisano 13 kwiecień 2018 - 21:20

Skoro konsultant na czacie twierdził, że jest oferta migracji do LOVE, to najlepiej idź do salonu i podpisuj aneks, dopiero jak na stole będzie ICU100.

Może to jakaś nowa oferta, regulamin na stronie nadal mówi, że z Światłowodem można migrować do LOVE 90 dni przed.

Użytkownik Maker3 edytował ten post 13 kwiecień 2018 - 21:30