Skocz do zawartości


Zdjęcie

Rezygnacja z Orange TV


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
162 odpowiedzi w tym temacie

#41 wolfman

wolfman

    Rozpisany

  • Użytkownicy
  • PipPipPip
  • 476 postów
  • Od: 26 wrz 2010
  • Lokalizacjana balkonie :)

Napisano 30 grudzień 2011 - 13:58

Kanał Movies24 już nie nadaje-jest tylko plansza info po węgiersku. Czas na wypowiedzenie umowy o pakiety...
edi
istna komedia z tp i rezygnacją. nie DA sie zrezygnować z pakiety z powodu wycofania kanału!!!!można zrezygnować samemu a wtedy już naliczaja Kare i to nie małą!!!!!
zonk

#42 przemek212121

przemek212121

    Rozpisany

  • Użytkownicy
  • PipPipPip
  • 397 postów
  • Od: 14 lip 2010

Napisano 30 grudzień 2011 - 15:14

Ciekawe czy jak zmienią się w Orange będzie można z nimi zerwać umowę.
Zapraszam na stronę z informacjami o TNK, NNK, Smart HD +.
https://www.facebook...elewizjanakarte

#43 Mati82

Mati82

    Rozpisany

  • Użytkownicy
  • PipPipPip
  • 448 postów
  • Od: 09 cze 2010

Napisano 30 grudzień 2011 - 15:46

wolfman skoro wycofanie kanału nie pozwala na wypowiedzenie to w jakich sytuacjach jest ono możliwe ?

#44 maciej_oswiecim

maciej_oswiecim

    Rozpisany

  • Użytkownicy
  • PipPipPip
  • 360 postów
  • Od: 07 paź 2010

Napisano 30 grudzień 2011 - 16:37

Mam starą listę kanałów przypisaną do poszczególnych pakietów, gdzie jak byk stoi Movies24, TCM, Cartoon network, CNN.
W innych platformach doprowadzonych do porządku przez odpowiednie organa, wycofanie cennikowego kanału pozwala na zerwanie umowy bez konsekwencji.
Przyjrzałem się tej umowie. Po Nowym Roku idę do rzecznika konsumentów, bo niektóre zapisy są interesujące.
Moduł CAM Cyfrowy Polsat (Opticum XTS 703) i HD3000 dodatkowy. Multiroom

#45 Mati82

Mati82

    Rozpisany

  • Użytkownicy
  • PipPipPip
  • 448 postów
  • Od: 09 cze 2010

Napisano 30 grudzień 2011 - 16:47

maciej_oswiecim nie wiem czy nie trzeba wysłać wypowiedzenia powołując się na odpowiednie przepisy które to regulują i tam zawrzeć informację, że w przypadku negatywnej odpowiedzi to skorzysta się z usług odpowiednich organów. Bo jaki będziesz miał dowód że próbowałeś zerwać umowę po tych kilkunastu dniach od wycofania kanałów?

#46 maciej_oswiecim

maciej_oswiecim

    Rozpisany

  • Użytkownicy
  • PipPipPip
  • 360 postów
  • Od: 07 paź 2010

Napisano 30 grudzień 2011 - 16:57

Zobaczymy co mi powiedzą. Póki co mam umowę, mam ściągnięty regulamin, jakiś cennik ale chyba aktualny wtedy, no i znalazłem to:
http://gospodarka.dz... ... umowy.html
Moduł CAM Cyfrowy Polsat (Opticum XTS 703) i HD3000 dodatkowy. Multiroom

#47 David85

David85

    Niedoświadczony

  • Użytkownicy
  • 9 postów
  • Od: 01 wrz 2011

Napisano 30 grudzień 2011 - 17:08

W regulaminie pisze:

TP uprawniona jest do zmiany oferty programowej pakietów telewizyjnych
tp, przy czym zmiana taka może następować w przypadku
wystąpienia następujących okoliczności:
1) przyczyny niezależne od TP leżące po stronie nadawcy, w szczególności:
zaprzestanie nadawania, zmiana charakteru Programu
telewizyjnego lub obniżenie jego jakości, problemy techniczne po
stronie nadawcy, zawartość Programu telewizyjnego naruszająca
prawo lub uzasadnione prawa osób trzecich,
2) zmiany stanu prawnego uniemożliwiające TP kontynuowanie rozprowadzania
Programu telewizyjnego lub względy techniczne uniemożliwiające TP dalsze rozprowadzanie
Programu telewizyjnego.

3. O zmianie oferty programowej, o której mowa w ust. 2, TP zobowiązana
jest powiadomić pisemnie Abonenta z co najmniej 14-dniowym
wyprzedzeniem.
4. W przypadku dokonania przez TP zmiany oferty programowej, o której
mowa w ust. 2, Abonent ma prawo do rozwiązania Umowy.
Oświadczenie Abonenta w przedmiocie rozwiązania Umowy powinno
zostać złożone przed wejściem w życie zmiany.



Jednak jeśli program przestanie nadawać, to nie mamy prawa rezygnacji? Co to za umowa.

Dajmy na to, że posiadamy pakiet L. Jeśli nagle wszystkie programy w pakiecie L zaprzestaną nadawania, to będziemy płacić za pusty pakiet, czyli za nic, bo przecież zaprzestały nadawanie?

Chciałbym ogólnie wiedzieć tak albo nie. Ktoś, kto się na tym zna. Czy na podstawie tego, że program Movies 24 przestał nadawać, mam prawo do rezygnacji z pakietów telewizyjnych (np zostawiając tylko podstawową usługę tv, tą bezpłatną) bez ponoszenia kary?

#48 maciej_oswiecim

maciej_oswiecim

    Rozpisany

  • Użytkownicy
  • PipPipPip
  • 360 postów
  • Od: 07 paź 2010

Napisano 30 grudzień 2011 - 17:16

W którym regulaminie to masz? Podaj jego nazwę
Moduł CAM Cyfrowy Polsat (Opticum XTS 703) i HD3000 dodatkowy. Multiroom

#49 David85

David85

    Niedoświadczony

  • Użytkownicy
  • 9 postów
  • Od: 01 wrz 2011

Napisano 30 grudzień 2011 - 17:25

http://www.tp.pl/b/b... ... 003106.pdf

#50 maciej_oswiecim

maciej_oswiecim

    Rozpisany

  • Użytkownicy
  • PipPipPip
  • 360 postów
  • Od: 07 paź 2010

Napisano 30 grudzień 2011 - 17:27

W poniedziałek idę się dowiedzieć do starostwa o co chodzi, bo jest to przegięcie...
Moduł CAM Cyfrowy Polsat (Opticum XTS 703) i HD3000 dodatkowy. Multiroom

#51 wolfman

wolfman

    Rozpisany

  • Użytkownicy
  • PipPipPip
  • 476 postów
  • Od: 26 wrz 2010
  • Lokalizacjana balkonie :)

Napisano 30 grudzień 2011 - 18:51

w punkcie to nic nie wiedzą i mówią że jak wycofali kanał to trzeba reklamować . odnośnie zmiany nazwy też nic nie wiedzą!!!!co za ludzie tam pracuja?

edit- w salonie tp oczywiście

#52 maciej_oswiecim

maciej_oswiecim

    Rozpisany

  • Użytkownicy
  • PipPipPip
  • 360 postów
  • Od: 07 paź 2010

Napisano 30 grudzień 2011 - 22:20

@up nie rozumiem, jaki punkt?

http://www.uokik.gov... ... onych2.php polecam lekturę klauzul. Wiele jest bardzo podobnych do zapisów regulaminu...
Moduł CAM Cyfrowy Polsat (Opticum XTS 703) i HD3000 dodatkowy. Multiroom

#53 wolfman

wolfman

    Rozpisany

  • Użytkownicy
  • PipPipPip
  • 476 postów
  • Od: 26 wrz 2010
  • Lokalizacjana balkonie :)

Napisano 02 styczeń 2012 - 21:50

maciej- dowiedziałeś się coś ?

#54 majeranek15

majeranek15

    Czasami wpadam

  • Użytkownicy
  • PipPip
  • 184 postów
  • Od: 11 gru 2011

Napisano 03 styczeń 2012 - 23:35

witam chce sie podpytac was co robic, umowa z tp podpisana na 24 miesiace. dziewczyna ma funpack hd interner 6mb/s telefon i tv. net byl moze z dwa dni o predkosci 6mb/s a teraz ciagle ledwo 1mb/s telewizja mialo byc okolo 70kanalow a tak naprawde jest z 5 moze na reszcie pokazuje ze za slaba jakosc obrazu( a wchodzac w ustawienia pokazuje jakosc obrazu na 100% i ok 40 db. )w opisie jest bardzo dobra jakosc do odbioru programow. ile mozna dzwonic na ta blekitna linie i jeszcze placic za to. co moge z tym zrobic da sie zrezygnowac czy cos teges
Dom-> Canal+ OPTIMUM dekoderek Ferdek Ariva 202E w składzie splitera divISO przewodowego
Narzeczona ->Dziadowski Funpack Dekoder Samsung SHD-85
Dodatkowo ->TNK HD z dekoderkiem ADB 5800 Wersja BSKA

#55 Mruczek

Mruczek

    Amator

  • Użytkownicy
  • Pip
  • 95 postów
  • Od: 14 wrz 2011

Napisano 04 styczeń 2012 - 00:21

1. Prędkość zależy od wielu czynników. W najgorszym wypadku będzie "migracja techniczna" w dół, jeśli linia nie daje rady. No chyba, że liczysz, że 6 Mbps będziesz miał do każdego serwera.
2. i 3. Ustawienie anteny satelitarnej leży w zakresie obowiązków klienta. W tym wypadku należy poprawić jej ustawienie. Wynika z tego punkt 2. gdyż pewnie nie pobrały się poprawnie uprawnienia do odbioru wszystkich pakietów.

Zrezygnować zawsze (sic!) można. Nikt nikogo nie zatrzymuje. Najwyżej trzeba zapłacić karę umowną.

#56 blueman

blueman

    Połowa mocy ;)

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPipPip
  • 1087 postów
  • Od: 27 gru 2010

Napisano 04 styczeń 2012 - 02:22

witam chce sie podpytac was co robic, umowa z tp podpisana na 24 miesiace. dziewczyna ma funpack hd interner 6mb/s telefon i tv. net byl moze z dwa dni o predkosci 6mb/s a teraz ciagle ledwo 1mb/s telewizja mialo byc okolo 70kanalow a tak naprawde jest z 5 moze na reszcie pokazuje ze za slaba jakosc obrazu( a wchodzac w ustawienia pokazuje jakosc obrazu na 100% i ok 40 db. )w opisie jest bardzo dobra jakosc do odbioru programow. ile mozna dzwonic na ta blekitna linie i jeszcze placic za to. co moge z tym zrobic da sie zrezygnowac czy cos teges

Rób przez parę dni speedtest prędkości neta i wtedy zobacz jak jest faktycznie. Ściągasz pliki z kont premium czy darmowych? Nie ma po co dzwonić na błękitną linię, bo oni nigdy nic nie wiedzą.

Ustawienie anteny satelitarnej leży w zakresie obowiązków klienta. W tym wypadku należy poprawić jej ustawienie. Wynika z tego punkt 2. gdyż pewnie nie pobrały się poprawnie uprawnienia do odbioru wszystkich pakietów.

Kolego Mruczek w moim przypadku było tak, że załatwiłem sobie darmowy montaż czaszy, dekodera i livboxa przez montera przysłanego z TP. Nie poniosłem żadnych kosztów montażu. Ostatnio zgłosiłem awarię i również wpadł do mnie monter i temat załatwił od ręki.

#57 majeranek15

majeranek15

    Czasami wpadam

  • Użytkownicy
  • PipPip
  • 184 postów
  • Od: 11 gru 2011

Napisano 04 styczeń 2012 - 10:13

no niby kare, ale teoretycznie wytaczajac im sprawe ze sie nie wywiazuja z umowe jest mozliwe... tylko komu chce sie bawic w takie cos
Speedtesta robie co dziennie u niej ciagle ponizej 1mb/s
Dom-> Canal+ OPTIMUM dekoderek Ferdek Ariva 202E w składzie splitera divISO przewodowego
Narzeczona ->Dziadowski Funpack Dekoder Samsung SHD-85
Dodatkowo ->TNK HD z dekoderkiem ADB 5800 Wersja BSKA

#58 wolfman

wolfman

    Rozpisany

  • Użytkownicy
  • PipPipPip
  • 476 postów
  • Od: 26 wrz 2010
  • Lokalizacjana balkonie :)

Napisano 04 styczeń 2012 - 12:45

:censored: kara za zerwanie umowy jest niemała.

#59 majeranek15

majeranek15

    Czasami wpadam

  • Użytkownicy
  • PipPip
  • 184 postów
  • Od: 11 gru 2011

Napisano 04 styczeń 2012 - 13:41

chyba z 1500 zl
Dom-> Canal+ OPTIMUM dekoderek Ferdek Ariva 202E w składzie splitera divISO przewodowego
Narzeczona ->Dziadowski Funpack Dekoder Samsung SHD-85
Dodatkowo ->TNK HD z dekoderkiem ADB 5800 Wersja BSKA

#60 wolfman

wolfman

    Rozpisany

  • Użytkownicy
  • PipPipPip
  • 476 postów
  • Od: 26 wrz 2010
  • Lokalizacjana balkonie :)

Napisano 05 styczeń 2012 - 00:54

opłata za abonament do końca umowy plus bonifikata za całą umowe czyli to co obniżyli podczas promocji . ponad tysiąc to wychodzi- chora tepsa. jaka ulga że kończy mi się umowa po wakacjach...