Łukasz Opublikowano 10 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2009 Czy aż taki złom jak BMW? Niekoniecznie. Wystarczy spojrzeć na wyniki Alonso. Potrafi z tego samochodu sporo wycisnąć. Nie należy się sugerować wynikami Piqueta czy Grossjeana z bieżącego sezonu. Myślę, że jeśli bolid będzie na podobnym poziomie co w tym roku, Robert powinien spokojnie zająć miejsce w pierwszej ósemce w klasyfikacji generalnej. a ja bym nie oceniał możliwości bolidu na podstawie jazdy Alonso, bo ten kierowca jest z całkiem innej ligi niz takie Kubice czy inne Kovalaineny. Ferdka można tylko porównywać z tymi największymi: Laudą, Prostem, Senną. A Loeb w F1? Może w jednym wyscigu jako promocja marki Red Bull. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nin Opublikowano 11 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2009 A może Kubica pojedzie w rajdzie w samochodzie Renault? Jest ku temu okazja w szczególności zimą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andi12 Opublikowano 11 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2009 Timo Glock nie weźmie udziału w wyścigu o GP Brazylii, poinformował zespół Toyota, kierowca nabawił się kontuzji podczas kwalifikacji na torze Suzuka, ma uszkodzony jeden z kręgów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adamkielar62 Opublikowano 12 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2009 Alain Prost,legenda F1,jest brany pod uwagę jako nowy szef ekipy Renault. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 12 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2009 Może jako drugiego kierowcę zatrudni Bruno Sennę? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andi12 Opublikowano 13 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2009 Felipe Massa po raz pierwszy od wypadku usiadł za kierownicą bolidu, zawodnik jeździł na torze w Fiorano, a prowadził model Ferrari z 2007 roku zaopatrzony w gładkie opony z GP2. Zawodnik zapewnia, że w czasie jazdy czuł się świetnie zarówno fizycznie jak i psychicznie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nin Opublikowano 13 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2009 Sebastian Loeb już jeździł testowe bolidem GP2 na torze w Jerez. jednak wyniki miał bardzo kiepskie. Miał 25 czas wśród wszystkich testujących. Chyba jednak debiutu w F1 nie będzie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krab13 Opublikowano 13 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2009 Heidfeld: To przez Kubicę nie mogę znaleźć pracy! Nick Heidfeld wciąż nie może znaleźć zatrudnienia na sezon 2010. Wielu pomyślałoby, że ma to związek z faktem, że od debiutu w 2000 roku w blisko 170 startach tylko 12-krotnie stawał na podium nigdy jednak nie zwyciężając. Według Niemca przyczyna jest inna - winny jest Robert Kubica. - W 2007 byłem szybszy od Roberta i podobnie jest teraz w sezonie 2009. Wszyscy jednak mówią tylko o 2008, kiedy lepiej jeździł Polak - irytuje się Heidfeld. - W zakresie postrzegania i wizerunku, jestem wciąż w cieniu kierowców, którzy nie są tak dobrzy, jak ja - skarży się Niemiec, który w kwalifikacjach do 7 z 15 wyścigów tego sezonu miał lepsze rezultaty niż jeżdżący z nim w teamie Kubica. - Wydawałoby się, że w takim sporcie jak Formuła 1 zawsze logika powinna być na pierwszym miejscu. Niestety, jak widać, na wizerunek składają się również jakieś mniej wymierne sprawy niż rezultaty - ubolewa drugi kierowca BMW-Sauber wyprzedzający Kubicę w klasyfikacji generalnej o jedno miejsce i sześć punktów. Heifdeld potwierdził przy okazji, że nie ma jeszcze zapewnionego miejsca w składzie żadnego zespołu na sezon 2010. Oględnie wspomina tylko o "kilku opcjach". Najbardziej prawdopodobne wydaje się, że 32-leni Niemiec będzie ścigał się dla nowych właścicieli teamu BMW-Sauber. żródło: http://www.eurosport.pl/ Heidfeld nie wytrzymuje tego że Kubica jest od niego lepszy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nin Opublikowano 16 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2009 Jak podaje onet.pl na dwa ostatnie wyścigi sezony Robertowi Kubicy wymieniono inżyniera wyścigowego.Teraz ma nim zostać Francesco Nencim - dotychczasowy pracownik i inżynier Timo Glocka z Toyoty. No cóż BMW raczej zaczyna stroić fochy za przeście Kubicy do Renault. Jakiś dobrych wyników nie należy się spodziewać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karollo Opublikowano 16 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2009 BMW zawsze było przeciwko Kubicy. Na początku "współpracy" to było najbardziej widoczne. Zawsze jakiś kłopot. Heidfeld nigdy nie lubił Kubicy, nawet jak Kubica wygrał w Kanadzie to coś tam Nicki majaczył. A na koniec mały popis Heidfelda: http://www.youtube.com/watch?gl=PL&hl=pl&v=3vv3GdEGrPs. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andi12 Opublikowano 16 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2009 Pierwszy trening przed GP Brazylii wygrał Mark Webber wyprzedzając Rubensa Barrichello i Sebastiana Vettela. Robert Kubica był czternasty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nin Opublikowano 18 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2009 Oficjalne ustawienie na starcie i waga bolidów za gazeta.pl: 1. Rubens Barrichello 1.19,576 650,5 kg 2. Mark Webber 1.19,668 656,0 kg 3. Adrian Sutil 1.19,912 656,5 kg 4. Jarno Trulli 1.20,097 658,5 kg 5. Kimi Räikkönen 1.20,168 651,5 kg 6. Sébastien Buemi 1.20,250 659,0 kg 7. Nico Rosberg 1.20,326 657,0 kg 8. Robert Kubica 1.20,631 656,0 kg 9. Kazuki Nakajima 1.20,674 664,0 kg 10. Fernando Alonso 1.21,422 652,0 kg 11. Kamui Kobayashi 1.21,960 671,6 kg 12. Jaime Alguersuari 1.22,231 671,5 kg 13. Romain Grosjean 1.22,477 677,2 kg 14. Jenson Button 1.22,504 672,0 15. Vitantonio Liuzzi 1.24,645 680,0 kg 16. Sebastian Vettel 1.25,009 683,5 kg 17. Heikki Kovalainen 1.25,052 656,5 kg 18. Lewis Hamilton 1.25,192 661,0 kg 19. Nick Heidfeld 1.25,515 650,5 kg 20. Giancarlo Fisichella 1.40,703 683,5 kg Wygląda na to że Barrichello startuje na oparach. Wszystko będzie zależne od pogody. Część bolidów ustawione jest na suchy tor jak Halilton a część na mokry jak Kubice. Pogoda zdecyduje kto wygra. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GieKa Opublikowano 18 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2009 Kubica o dziwo jest ustawiony na suchy tor więc jego wynik jest tym lepszy. Ku mojemu zdziwieniu samochód był bardzo konkurencyjny, gdy tor był bardzo mokry i nieco gorzej się prowadził, gdy było mniej wody. Miałem dużą podsterowność. Samochód jest ustawiony na suchy tor, więc musimy zobaczyć jaka pogoda będzie jutrohttp://www.f1ultra.pl/index.php?option= ... Itemid=227 Czyli całe BMW. Samochód ustawiony na suchy tor a lepiej prowadził się kiedy było mokro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nin Opublikowano 18 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2009 Może i masz racje z ustawieniami. Wczoraj na Polsat Sport Extra mówiono o ustawieniach na mokry tor stąd dobre wyniki. Kubica mówi co innego. Sam już nie wiem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andi12 Opublikowano 18 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2009 Nie wiadomo jaka będzie pogoda, dla Roberta byłoby lepiej gdyby padało wtedy ma większe szanse na dobry wynik. Barrichello ma szansę na odrobienie kilku punktów do Buttona i na powiększenie przewagi nad Vettelem który ma ciężki bolid i raczej trudno Mu będzie zdobyć punkty w dzisiejszym wyścigu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GieKa Opublikowano 18 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2009 Ci z Polsatu odkąd nie ma Sokoła i nikt nie jeździ na GP tylko komentują ze studia, opierają się na informacjach z sieci. A te nie zawsze są sprawdzone. Gdyby zdarzyła się jakaś awaria Live Timing to nie mieliby o czym mówić Jeśli ktoś śledzi informacje przy LT zauważył że to co się tam pojawia panowie natychmiast komentują. Vettel jedzie na jedno tankowanie i pewnie przy okazji liczy na jakiś SC. Jeśli będzie padało to taka strategia może być dobra. Ale jeśli będzie mocno padać to żadna strategia nie będzie dobra. Mnie zastanawia dlaczego tak często pokazywali Kliena? Może Robert w następny GP wystartuje już w Renault a Klien zastąpi go w BMW? Grosjean jeździ fatalnie, Robert przymierzyłby się już teraz do nowego bolidu a Klien sprawdził w normalnym wyścigu. Byłoby porównanie możliwości BMW i Renault. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nin Opublikowano 18 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2009 Jak siedzą w kabinie komentatorskiej też wszystkiego nie widzą i też korzystaja z LT. Jak się zepsuje LT to kierownicy i inzynierowie teamów też będą w kropce. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 18 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2009 Mam nadzieję, że wszystko ułoży się tak jak trzeba, czyli Rubens wygra, a Vettel i Button nie zdobędą punktów. Wtedy będą wielkie emocje w Abu Zabi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GieKa Opublikowano 18 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2009 Oni tam na miejscu mają inny LT. Dokładniejszy i pokazywany bezpośrednio. Dodatkowo maja kilka monitorów. Coś takiego jak dawała Premiere. Ten LT który podawałem czasem się zawiesza. Wystarczy że zbyt wielu ludzi wejdzie na stronę i koniec Gdyby ktoś chciał zobaczyć aktualną pogodę, kamerki z Sao Paulo (można wybierać różne). http://www.der.sp.gov.br/malha/rodovias ... 29#mostrar Wygląda na to że się rozpogadza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nin Opublikowano 18 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2009 Jak pokazują kierownictwo przy pit stopach to widać LT. On nie różni się od tego z netu. Podejrzewam że Polsat korzysta z przekazu satelitarnego LT. Wkońcu oni za to płacą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pitter Opublikowano 18 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2009 1. Rubens Barrichello 1.19,576 650,5 kg Wygląda na to że Barrichello startuje na oparach. Co za bzdury... Ile wynosi minimalna waga bolidu i kierowcy? Odejmij tą wagę od wagi podanej... ciężkie te opary. Zużycie paliwa około 2 kg na okrążenie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nin Opublikowano 18 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2009 No troche przesadziłem z tymi oparami. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek999 Opublikowano 18 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2009 Polsat zmienił wystrój studia. Czy jest lepsze? Chyba nie. Jest po prostu inne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adamkielar62 Opublikowano 18 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2009 Na 18 okrążeń przed końcem Kubica drugi.Ciekawy wyści od początku , z kraksami,wypadkami i walką. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek999 Opublikowano 18 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2009 Kubica drugi na mecie!!! Nareszcie sukces w tym sezonie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.