mietekzuqwertyl Opublikowano 12 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2022 W dniu 21.10.2021 o 01:04, cesarz87 napisał: Witam ! Jakie dekodery obecnie obsługują jeszcze stary multiroom ( przekładanie karty ) ? Które są najlepsze ? Obecnie mam EVOBOXA PVR + 2 x HD5500s . Kończy mi się umowa i zastanawiam się nad wymianą. Jak dostałeś EVOBOX PVR jako główny do starych dekoderów? Mam PVR HD 7000 i nie chcą mi wymieni na nic innego a dodatkowe mam takie jak Ty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mingo Opublikowano 13 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2022 10 godzin temu, mietekzuqwertyl napisał: Jak dostałeś EVOBOX PVR jako główny do starych dekoderów? Mam PVR HD 7000 i nie chcą mi wymieni na nic innego a dodatkowe mam takie jak Ty. Zapewne pozostałość z dawnych czasów (czyli jakichś 3-4 lat). Sam jeszcze ponad rok temu miałem Evobox PVR i 3 x HD5500s. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Slawko9 Opublikowano 14 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2022 Dzisiaj podłączyłem wszystko po kablu. Router plus dwa switch. Przed podłączeniem zablokował mi się jeden multiroom i przez 40 minut nic nie mogłem zrobić więc kable i złączki poszły w ruch. Po podłączeniu po 3 godzinach zablokował się jeden multiroom ale sam po paru minutach się odblokował. Następnie wieczorem inny się zablokował ale włączyłem główny dekoder i się odblokował. Główny jest na czuwaniu więc nie wiem czemu tak się zadziało. Podłączyłem się do routera w końcu. Tam znalazłem dwa dekodery evobox pvr o numerach IP 161 i 162. Drugi był offline więc myślałem że to ustawienia karty wi fi więc ustawiłem ustawienia domyślne dekodera głównego ustawiłem go kanały sieć po lanie. Ale nadal był w ustawieniach routera na szczęście znalazłem ustawienia skąd mogłem usunąć go i mam tylko jeden evobox pvr w ustawieniach routera. Tyle że dekoder główny ma końcówkę IP 161 a multiromy od 58 do 62.Jak nadal będzie problem ustawię IP na sztywno po kolei Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 15 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2022 Dzisiaj podłączyłem wszystko po kablu. Witamy. Udało się podłączyć? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Slawko9 Opublikowano 15 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2022 Dekodery podłączone w sieci po lanie. Niestety IP dekodera głównego nie udało zmienić się na niższy niż multiromy. Nie połączył się z siecią. Zostawiłem po staremu. Dzisiaj zalogowałem się do ICoku mój dekoder główny na inny numer niż ten w ICOK ponieważ pół roku temu go wymieniałem. Numeru nikt nie zmienił. Na razie wszystko chodzi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czipi26 Opublikowano 16 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2022 Od czego to zależy? 3 dekodery wymienione z czego jeden był wymieniany kolejne 3 razy. Główny i 1 multiroom przez 2 tyg ani jednej zawiechy. Drugi multiroom blokuje sie 2 razy dziennie. Zamieniłem miejscami multiroom aby wykluczyć ewentualnie jakieś zakłócenia i dalej blokuje sie ten drugi co jest na miejscu piewszego. Wiec to nie problem z zakłóceniami. Problem raczej jest w sofcie albo sprzęcie. Polsat Box przyznał by się do winy i rozwiązał problem aktualizacją a nie ze za każdym razem jak dzwonię na infolinie to każą wymienić sprzęt bo technicy nie znają się na niczym. Przywrócić ustawienia domyślne każdy jeden potrafi bez infolini. A że to nie pomaga to ich diagnoza jest wymienić dekoder. PORAŻKA Chyba raczej złożę wypowiedzenie umowy z przyczyny wycofania programu Lifetime HD. Bo nie mam zamiaru się męczyć jeszcze półtora roku z zasr**ym multiroomem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pirx Opublikowano 16 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2022 Moim zdaniem, ale mogę się mylić, problem jest w operatorze internetu. U mnie problem z multiroomem pojawił się na przesiadce na Gigaboxa światłowodowego od UPC. Mam w domu jeszcze dwa inne routery LTE. Jeden stareńki od Cyfrowego Polsatu i na nim multiroomy wstają od razu. Jeden Tp-link bez simlocka, śmiga na nju i na nim też multi wstaje od razu. Problem jest na światłowodzie UPC. Wymiana Evoboxa HD nic nie dała. W każdym razie, gdybym nie maił innego routera, nie miałbym multiroomu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paluszek Opublikowano 18 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2022 (edytowane) Witam serdecznie kolegów . mam do Was takie pytanie . Od soboty posiadam w domu zestaw od CP . Dekoder główny D30 Evobox PVR oraz 4 dekodery Evobox lite podłączone do multiroom . Do tego zestawy posiadam antenę 80 cm od C+ oraz konwerter Opticum Robust SCR 4UB 3Legacy . Konwerter ma 3 wyjścia zwykle oraz jedno SCR . 3 dekodery podłączone pod wyjścia zwykle a z wyjścia SCR sygnał rozdzielony na dekoder główny i dodatkowy . Na dekoderze głównym ustawiony konwerter jako INVERTO a na dodatkowym SCR i kanał 3 . I teraz moje pytanie . Czy takie podłączenie jest odpowiednie ? Od momentu wymiany konwertera i dekoderów co jakiś czas pojawia mi się komunikat : Brak sygnału , sprawdź instalacje antenowa . sygnal na kanałach pomiarowych to 84 - 90 % , jakość 92-96% i SNR w granicach 13 - 14 dB . Czy te dekodery mogą się „gryźć” i powodować zanik sygnału na pozostałych dekoderach ? Dzieje się to na wszystkich 5 TV . prosze o pomoc, pozdrawiam Paweł Edytowane 18 Stycznia 2022 przez Kiler Przeniesiono do odpowiedniego tematu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czytnik Opublikowano 18 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2022 (edytowane) Ciekawe Edytowane 18 Stycznia 2022 przez czytnik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gonzales Opublikowano 18 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2022 (edytowane) 8 godzin temu, Paluszek napisał: a z wyjścia SCR sygnał rozdzielony na dekoder główny i dodatkowy . Na dekoderze głównym ustawiony konwerter jako INVERTO a na dodatkowym SCR i kanał 3 . Przypuszczam, że masz ustawione na dekoderach połączonych z wyjściem unicable taką samą częstotliwość (kanał) SCR. Skoro na jednym masz kanał 3 (czyli 1680) to na evobox pvr ustaw np. kanał 1 (1210) lub kanał 2 (1410) lub kanał 4 (2040). Jeżeli dwa lub więcej dekoderów podłączonych jest do wyjścia unicable będzie ustawiony na tą samą częstotliwość będziesz miał zaniki sygnału. Z tego co pamiętam to zarówno w PVR jak i LITE masz możliwość wykorzystania 2 kałów SCR. Edytowane 18 Stycznia 2022 przez gonzales Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kfm877 Opublikowano 19 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2022 Jeśli masz evobox pvr to on zajmuje wszystkie 4 nośne Scr i stąd masz problem. Ten konwerter nie będzie odpowiedni do twojego zestawu 5 dekoderów.Zainteresuj się konwerterem opticum który ma 24 userbandy i 3 legacy. Wtedy na evobox wybierasz opcje konwertera evobox 1 lub 2, a na MR masz wtedy wolne 4 nośne od 1210 wzwyż. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukasz1985 Opublikowano 19 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2022 Witam mam pytanie jak wezmę dekoder 4k Polsatu jaki drugi dodają do Multiroom a i czy to jest pewne że w dekoderach 4k działa iptv tylko po internecie z Polsatu i plusa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtekmedia2 Opublikowano 19 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2022 Obecnie jako drugi dekoder dają PolsatBox 4K Lite. Tak to jest pewne. I jeszcze światłowód z Orange i Netii. Nic więcej. Co warto podkreślić jeżeli chodzi o Plusa to oficjalnie tylko światłowód. Fakt na mobilnym też działa, ale w każdej chwili może przestać działać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
support458 Opublikowano 19 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2022 6 godzin temu, kfm877 napisał: Jeśli masz evobox pvr to on zajmuje wszystkie 4 nośne Scr i stąd masz problem. Ten konwerter nie będzie odpowiedni do twojego zestawu 5 dekoderów. Zainteresuj się konwerterem opticum który ma 24 userbandy i 3 legacy. Wtedy na evobox wybierasz opcje konwertera evobox 1 lub 2, a na MR masz wtedy wolne 4 nośne od 1210 wzwyż. Każdy dekoder z rodziny Evobox ma możliwość wyboru indywidualnej częstotliwości SCR . Wystarczy wybrać w konfiguracji anteny "Konwerter SCR" a później wybrać częstotliwości które mają być używane. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartek1718 Opublikowano 23 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2022 Naszczęście mi sie udało wymienić moduł na tzw stare dekodery z przekładaniem kart i nie mam problemu z tymi everboxami Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tail# Opublikowano 23 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2022 Udało? Właśnie że tylko moduł daje największe możliwości co do wyboru tunera i to z wolnego rynku, a nie od operatora. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
watchman Opublikowano 4 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2022 Hej, ja z takim pytaniem do Was, czy udało się komuś z Was zrezygnować z multiroom'u przed przedłużeniem umowy? Chodzi o sytuację, gdzie wysyła się wypowiedzenie umowy na multiroom i odsyła się dekoder, w taki sposób, aby dotarł on do CP przed przedłużeniem umowy i wtedy negocjuje się przedłużenie umowy już bez usługi multiroom. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maly801 Opublikowano 5 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2022 A czy można mieć multiroom przy 2 dekoderach po IPTV? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paskud Opublikowano 7 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2022 Rodzicom siada jeden dodatkowy HD3000. Chcieli wymienić na HD5500s. Powiedziano, że nie ma go i teraz trzeba wymienić całość na Evoboxy. Czy coś takiego w trakcje trwania umowy jest możliwe bez przedłużania? Bo mam wrażenie, że chcieli rodziców naciągnąć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ewa169 Opublikowano 11 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2022 Mam 3 dekodery Polsat box i dwa dodatkowe działają bez zarzutu a główny evobox 4K nie działa - co chwile pojawia się komunikat - brak sygnału - sprawdź instalacje antenowa i podłączenie sygnału sat. Wszystko mam podłączone dobrze, bo niektóre programy działają choć często się zawieszają :(( już nie wiem ci robić i podobnie jak inne osoby piszące mam problem z usługa multiroom - jest nieaktywna mino że powinna być . Ratunku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OlafS Opublikowano 13 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2022 W dniu 7.02.2022 o 13:53, paskud napisał: Powiedziano, że nie ma go i teraz trzeba wymienić całość na Evoboxy. Jak nic- cwaniaczek z APS-u chce naciągnąć na nową umowę by załapać prowizję, jeśli w punkcie nie mają danego dekodera to niech ściągną z centrali a ty na wszelki wypadek zadzwoń do PB i dowiedz się czy są takie na wymianę(głowę daję że nie ma żadnego problemu) W dniu 11.02.2022 o 21:02, Ewa169 napisał: Mam 3 dekodery Polsat box i dwa dodatkowe działają bez zarzutu a główny evobox 4K nie działa - co chwile pojawia się komunikat - brak sygnału - sprawdź instalacje antenowa i podłączenie sygnału sat. Podaj jakie parametry dekodery ci pokazuje na kanałach-siła/jakość sygnału, SNR Być może to wina dekodera 4K, ale może dla niego jakość sygnału jest za słaba i coś trzeba poprawić w instalacji Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Agnieszka123 Opublikowano 18 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2022 3 dni temu przedłużałam umowę. Dostalam dwa evoboxy. 2 razy wymieniałam już dekoder dodatkowy od multiroom i ciągle jest komunikat ze nie widzi pierwszego dekodera w sieci. Rozłączanie z sieci routera wifi i dekoderów oraz przywracanie ustawień fabrycznych nie pomaga. Moze trzeba wymienić tez pierwszy dekoder? Czy komuś te wymiany dekoderów w końcu pomogły? Czy trzeba wymieniać obydwa czy tylko ten od multiroom? Jakie dziadostwo. Jak to ma tak działać to ide jutro do punktu i niech mi wymieniają dekodery na stare z kartami ale pewnie oczywiście powiedzą ze nie ma takiej możliwości. Co robić? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tail# Opublikowano 18 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2022 (edytowane) Godzinę temu, Agnieszka123 napisał: Rozłączanie z sieci routera wifi i dekoderów oraz przywracanie ustawień fabrycznych nie pomaga. Zasięg wifi masz wystarczający? Adresacja dekoderów statyczna czy dynamiczna? Edytowane 18 Lutego 2022 przez tail# Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Agnieszka123 Opublikowano 18 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2022 Zasięg ok ponad 80% Na dugie pytanie - nie znam sie dzisiaj ma przyjechać pan od podłączania anten. Moze cos zaradzi. Ale wiadomo- skasuje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
User180585 Opublikowano 9 Marca 2022 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2022 Witam od paru dni mam problem z usługą multiroom cp. Posiadam 1 dekoder główny i 3 dodatkowe.. problem polega na tym iż 2 dekodery dodatkowe się blokują bo nie znajdują w sieci dekodera głównego. A trzeci zaś w ogóle się nie blokuje. Wymiana dekoderów na nowe nie pomaga. Przywracanie ustawień tez nie... Proszę o pomoc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.