misiek2424 Opublikowano 21 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2014 Mam pytanie, mając umowe jeszcze na 18 miesięcy i chcąc dobrac usługe multiroom ( 2 dodatkowe dekodery) musze aneksowac umowe ? Czy miogę dobrac do dotychczasowe? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bober1 Opublikowano 21 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2014 Musisz Jeszcze raz! A wrócisz do szkoły. BAN będzie wychowawczy! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ondrasz Opublikowano 22 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2014 Dołączam się do pytania - może ktoś kompetentny powie. W APS na to pytanie uzyskałem odpowiedź, że bezwzględnie tylko aneksem do umowy i nowymi warunkami. Na infolinii podczas składania zamówienia na CP konsultant poinformował mnie, że w każdej chwili mogę dobrać MR bez konieczności zmiany warunków umowy. I stąd ja też nie wiem... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maly1982 Opublikowano 22 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2014 Najlepiej zadzwoń do DUK .Tam są bardziej ogarnięci konsultanci Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mateusiak22 Opublikowano 22 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2014 Możesz podać numer do duk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burito Opublikowano 22 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2014 Ludzie czy tak ciężko coś samemu znaleźć? Było ze 100 razy podawane. 22 212 71 28 lub 22 212 71 24 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mateusiak22 Opublikowano 22 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2014 Ludzie czy tak ciężko coś samemu znaleźć? Było ze 100 razy podawane. 22 212 71 28 lub 22 212 71 24 Dzięki, nie szukałem bo jestem na telefonie i trochę mi nie wygodnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtekmedia2 Opublikowano 17 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2014 Witam. Mam 2 bardzo ważne pytania ws. multiroomu. 1.Czy jak dekoder zostanie zablokowany całkowicie to można go odblokować? 2. Słyszałem że w menu powinien być taki panel do multiroomu w dodatkowych dekoderach. Lecz ja go nie mam. Czy taki panel rzeczywiście jest? Czy pojawi się dopiero gdy będzie potrzebna 1 aktywacja? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 17 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2014 ad. 1. Tak, można dzwoniąc do TCOK w celu prawidłowego uruchomienia usług (prawidłowe nadanie pakietów w usłudze MR). ad. 2. Patrz punkt pierwszy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtekmedia2 Opublikowano 17 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2014 A to nie ma żadnej szansy po zablokowaniu aby to zrobiła karta? Trzeba koniecznie dzwonić do TCOK? Czy to różnie z tym bywa? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bober1 Opublikowano 17 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2014 Zależy o jakim zablokowaniu mówisz. Jeśli mówisz o tym, że wyskakuje komunikat dekoder dodatkowy zablokowany. Włóż kartę z dekodera głównego, to należy zrobić tę czynność i po kłopocie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 17 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2014 @wojtekmedia2 - piszesz, że nie masz zakładki Multiroom w MENU to znaczy, że karta /dekoder nie jest uruchomiony w usłudze MR i konieczny jest kontakt z TCOK, aby szybko aktywować usługę. Masz pewnie komunikat, że "Tego kanału nie ma w Twoim abonamencie" lub Błąd 04/09. Jeśli usługa MR jest aktywna w dekoderze dodatkowym to po zablokowaniu karty pojawia się komunikat o jakim pisze @bober1. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtekmedia2 Opublikowano 17 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2014 To rzeczywiście nie jest jeszcze aktywny. Bo nawet w Icok nie mam nic takiego wymienionego. A może to jest spowodowane tym że przez 9 m-cy nie płacę za multiroom. Czy to nie ma znaczenia? EDIT: Jednak na Icok są wymienione dekodery z multiroom lecz jednak mnie nie pokoi to że mam wymieniony pakiet Familijny Max HD + Film HD tylko skoro mam teraz jeszcze+ Sport HD + Cinemax HD. Bo to było przedłużanie umowy która trwała do 18 kwietnia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 17 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2014 Pomoże Ci tylko kontakt z BOK w celu prawidłowego nadania pakietów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nirvanek Opublikowano 2 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2015 Witam. Jak często trzeba przekładać tą kartę do drugiego dekodera ? Pytam, bo nie mam Polsatu!, ale znam kolesia, który "dość znacznie" rozdzielił multiroom i już miesiąc tak oglądają, co mnie dziwi i zastanawia, iż im tak to działa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paskud Opublikowano 2 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2015 Kartę przekładam co 2-3 tygodnie. Ale był czas, że i co 4 dni się zdarzało. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barti Opublikowano 3 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2015 U mnie obecnie też podobnie, jak u kolegi @Pytacz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mike127 Opublikowano 4 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2015 Czy ktoś z was spotkał się z sytuacją, że został zablokowany dekoder podstawowy, wymagając aktywacji kartą z dekodera dodatkowego? Kilka dni wcześniej standardowo został zablokowany dekoder dodatkowy, a tym razem odwrotnie. Na obu dekoderach mam też zakładkę MULTIROOM (nie pamiętam czy na podstawowym powinna też ona być), przy czym w podstawowym (właściwym zgodnie z umową) podany jest numer karty dekodera dodatkowego (jako dekodera dla niego podstawowego), natomiast w dodatkowym odwrotnie (tak jak być powinno). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 4 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2015 Zakładkę MULTIROOM w MENU ma tylko dekoder dodatkowy. W sprawie Twojego problemu pomoże Ci tylko telefoniczne BOK. Coś się pomieszało z nadaniami na dekodery i nie rozwiążesz tego problemu samodzielnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mike127 Opublikowano 4 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2015 Dwa telefony do BOK, rozmowa z 3 konsultantami i nie wiedzą co się stało. Jeden każe przywracać ustawienia fabryczne, drugi twierdzi że to tylko jednorazowe, a trzeci, że prawdopodobnie trzeba będzie wymienić dekodery, ale mam zadzwonić ponownie jak główny się zablokuje. W ogóle podejrzewam, że to ma związek z przedłużeniem umowy, kiedy to w systemie nastąpiła zamiana ról dekoderów - podstawowego na dodatkowy i odwrotnie. Paranoja Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
volcan Opublikowano 6 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2015 Najprawdopodobniej coś takiego się właśnie stało. I tak nie masz źle - oba dekodery działają, wszystko jest prawie normalnie Ja miałem kiedyś w Cyfrze+ taki numer, że po rezygnacji z MR i zwrocie karty okazało się na drugi dzień, że telewizja przestała działać. Dzwoniłem do BOK-u, ponawiałem wielokrotnie uprawnienia itp. na koniec jeden konsultant zapytał mnie o numer karty, która jest w dekoderze. Przeczytałem mu i okazało się, że zrobili takie zamieszanie, że karta, którą zdałem utrzymała pełne uprawnienia, natomiast moja dotychczas główna je straciła. Pytałem co teraz zrobić - usłyszałem, że nic się nie da zrobić, bo przecież podpisałem dokumenty zdania karty MR i na niej był numer karty, która została w dekoderze, więc oficjalnie tej karty nie mam i póki nie wróci do obiegu - nie da się jej nadać nowych uprawnień a tamta karta jako "bezpańska" trafi do centrali i zostanie potem wydana komuś. Sytuację można było (ponoć) odkręcić w jedyny sposób (udało mi się...) - tj. odzyskać kartę w punkcie C+ i oddać tę, na której uprawnienia wyłączono. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siestrzen Opublikowano 6 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2015 Obecnie posiadam modul CP i mam uklad programow jaki chce. Mam zamiar wymienic modul na dekoder CP i dobrac mooltiroom. Czy istnieje jakas mozliwosc 'ulozyc" sobie kolejnosc kanalow, ewentualnie wykasowac z listy tego co sie nie oglada? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mateusiak22 Opublikowano 6 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2015 Nie w dekoderze nie. Zostaw moduł i dobierz sam mr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bober1 Opublikowano 6 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2015 Co kłamiesz? Oczywiście, że można utworzyć właśną listę kanałów, jak chcesz i jest ich kilka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mateusiak22 Opublikowano 6 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2015 Ciekawe w dekoderze cp to udowodnij i zmień kolejność kanałów. W moim da się tylko dodac do ulubionych i nic więcej żadna mi własna lista. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.