Radek 15 Opublikowano 15 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2012 Czyli co w tej sytuacji najlepiej zrobić?Na to HD ostatecznie mógłbym przystać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziabolek7 Opublikowano 15 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2012 No nie masz wyboru, jak chcesz mieć Multiroom to musisz przedłużyć umowę, idź do APSu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cronet Opublikowano 17 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2012 Hello czy spotkaliscie sie z jawnym ukrywanie szczegółów technicznych działania Multiroom w CP ? Przed podpisaniem umowy na Multiroom nikt nie informuje o konieczności podmieniania kart co 3-14 dni.. *(!) co w przypadku domku jednorodzinnego jest MASAKRĄ. W oficjalnych dokumentach jest mowa o OKRESOWEJ wymianie kart, ale brak jakichkolwiek szczegółów .... Właśnie zgłosiłem by te szczegóły umieścili na stronie internetowej ale ewidentnie nie jest to w interesie CP !!!. Juz przygotowuję rezygnację z wszystkich usług, przede wszystkim z powodu podejścia do Klienta Jakie macie doświadczenia w tej kwestii ?? pozdro / cronet Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lucass Opublikowano 17 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2012 Jak brak informacji? Przy umowie z multiroomem dostajesz instrukcję obsługi gdzie czarno na białym jest informacja o przekładaniu karty z głównego dekodera do dodatkowego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziabolek7 Opublikowano 17 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2012 Doświadczenia są takie, że Klienci nie czytają, nie słuchają jak się do nich mówi, a potem są pretensje... ale to już sam możesz być sobie winny, nic nie wskórasz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LewyZąb Opublikowano 17 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2012 I na pewno rezygnacje wszystkie Tobie przyjmą i jeszcze zwróca Tobie koszty wczesniejszych miesięcy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marekpolek Opublikowano 17 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2012 3-14 dni to nie jest tak źle, da się z tym żyć, co mają powiedzieć wiekowi abonenci C+, którzy przekładają karty co 6 godzin, to jest masakra a nie 3-14 dni.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zbigniew J Opublikowano 17 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2012 Nie pisz głupot człowieku. W cyfrze nie ma żadnego przekładania. Po prostu dostajesz drugą kartę, z której bez problemów możesz korzystać np. w Portugalii (oczywiście zgodnie z umową ma to być w ramach jednego gospodarstwa domowego) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marekpolek Opublikowano 17 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2012 ehh.. strasznieś agresywny człowieku, a może by tak trochę grzeczniej? część abonentów C+ nie ma dwóch niezależnych kart, ci co podpisywali umowę na początku multiroomu, muszą aktywować kartę co 6 godzin, polecam lektury, sporo znajdziesz na google.. no... i człowieku najpierw się podszkol a potem atakuj innych.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
w_wilk Opublikowano 17 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2012 Zgadza się sam miałem taki multiroom z aktywacją co 6 godzin oglądania. Co ciekawe Cyfra nie chciała wymienić mi go na dwie niezależne karty kiedy wprowadzono taki system. Faktem natomiast jest to że nie trzeba było wyjmować karty głównej tylko zbliżyć do niej drugą, było to wygodniejsze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Luiz Opublikowano 18 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2012 Jak mam umowę na MR SD to kiedy mógłbym przejść na MR HD? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tracer10 Opublikowano 19 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2012 Do obeznanych. Chciałbym do posiadanego pakietu dobrać multiroom , w związku z tym zadzwoniłem na infolinię i okazuje się , że nie ma takiej opcji. Czy tam pracują idioci czy faktycznie nie można dokupić tej usługi ? co byłoby dziwne. Dokupował ktoś multiroom ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziabolek7 Opublikowano 19 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2012 Idioci to przeważanie są, ale po drugiej stronie słuchawki Multiroom można dobrać tylko w ofercie przedłużeniowej, jej dostępność jest werfikowana po numerze PESEL. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LewyZąb Opublikowano 19 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2012 co znaczy idioci? Jak niby chciałeś dokupić? Bez przedłużania umowy? Nie ma takiej opcji. Musisz przedłużyć umowę i dobrać multiroom Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tracer10 Opublikowano 20 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2012 Umowa jest jeszcze ok 4 miesięcy ważna i jasne , że chciałem przedłużyć jeżeli byłby taki warunek. Ale stwierdzono , że się nie da i tyle było gadki . Twoje pytania to jakaś napaść na mnie ? czy to dziwne , że klient do obecnej umowy chce coś dołączyć płatnego ? dla mnie dziwne jest to , że nie chcą moich pieniędzy dziś za multiroom i dekoder. Dziś , czyli nie wtedy jak się kończy umowa. Widzę , że na moje pytanie odpowiedzieli ludzie dla których podpisanie jakiegoś aneksu do umowy lub jej przedłużenie w celu dokupienia multirooma to jakiś kosmos i rzecz niewykonalna. Powtarzam dla mnie dziwne jest to , że CP nie daje takiej możliwości i nie chce dodatkowej kasy. Cyfra którą też mam nie robi z tym problemów tylko chcą drogo za taką przyjemność po 20 zł za multiroom i udostępnienie dekodera Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziabolek7 Opublikowano 20 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2012 Zadzwoń i zapytaj dlaczego nie możesz dobrać, albo udaj się do APSu... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LewyZąb Opublikowano 20 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2012 To idź do cyfry jak Ci się nie podoba. Przedłużyć umowę można juz niedługo po podpisaniu starej jeśli to nie jest pakiet Premium, więc skoro jest 4 miesiące do końca to powinno być dużo ofert. Dlaczego ich nie ma? Może jakiś błąd na koncie albo coś? Może masz jakieś stare długi, które spowodowały zablokowanie dla Ciebie ofert? Nie widze kontraktu, więc nie mogę powiedzieć. Zadzwoń na PartyLine i zapytaj dlaczego nie możeszz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cronet Opublikowano 23 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2012 I na pewno rezygnacje wszystkie Tobie przyjmą i jeszcze zwróca Tobie koszty wczesniejszych miesięcy .... i patrzcie, że przyjęli moje argumenty. Jak brak informacji? Przy umowie z multiroomem dostajesz instrukcję obsługi gdzie czarno na białym jest informacja o przekładaniu karty z głównego dekodera do dodatkowego. Informacja o konieczności przekładania i OKRESOWEJ aktywacji to nie to samo co napisanie wprost, że jesteś zobowiązany do przekładania karty co 3-14 dni ! Chybaże dla Ciebie to bez różnicy... Skoro to takie oczywiste to dlaczego nie uzupełnią informacji o konkrety ? jak myslisz ? .... bo nikt by się na to nie nabrał Finalnie sprawę załatwiłem polubownie - 270 PLN rabatu.... da sie ! ? Do obeznanych.Chciałbym do posiadanego pakietu dobrać multiroom , w związku z tym zadzwoniłem na infolinię i okazuje się , że nie ma takiej opcji. Czy tam pracują idioci czy faktycznie nie można dokupić tej usługi ? co byłoby dziwne. Dokupował ktoś multiroom ? Taaak, własnie na infolinii pomimo, ze miałem lojalkę w połowie czasu jedyny minu to 36 m-cy nowej lojalki ale za 89,90 MR HD FULL pakiet Doświadczenia są takie, że Klienci nie czytają, nie słuchają jak się do nich mówi, a potem są pretensje... ale to już sam możesz być sobie winny, nic nie wskórasz ...a jednak, trzeba czytać ze zrozumieniem a nie czytać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Radek 15 Opublikowano 27 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2012 Chciałbym w ofercie przedłużeniowej nabyć Pakiet Familijny+Sport HD i z tego co wyczytałem miesięczny koszt by wyniósł 59.90(na okres 29-miesięcy).Mam pytanie jak wygląda sytuacja z dekoderami musiałbym kupić dwa dekodery HD? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
flejp Opublikowano 27 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2012 Tak kupujesz dwa dekodery, ale oba są w promocyjnej cenie zawsze, płaci się tylko więcej za podwójny konwerter jeśli kupujesz cały zestaw Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_MICHAL_ Opublikowano 27 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2012 Sory pewnie wałkowane miliony razy!!! Czy ten MR w CP jest jak stary w C+ czyli karta ładowana co jakiś czas?? Na stronie piszą że trzeba kartę łądować... Czy wygląda to tak samo?? jaki dają dekoder do MR i czy karta będzie działać w moim własnym?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LewyZąb Opublikowano 27 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2012 Dodatkowy to dekoder polsatowski, kartę przekładasz od 3-14 dni. Karta z Multiroomu nie działa w głownym i odwrotnie. Tą głowną tylko dodatkowy odblokowujesz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dario9678 Opublikowano 28 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2012 Mam pytanie do posiadaczy multiroomu hd.Czy u was informacja o płatnościach pokazuje się na dekoderze dodatkowym? Na dekoderze głównym są informacje o płatnościach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 28 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2012 Na dodatkowym nie ma komunikatu o płatnościach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebastianp17 Opublikowano 2 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2012 WITAM Mam pytanie jaka jest cena anteny z konwerter twin dla nowego abonament ? pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.