Jump to content
Matthías

Multiroom Cyfrowego Polsatu

Recommended Posts

4 minuty temu, Krzysiek11:) napisał:

Odpowiadając:

 

Ad.1. Mniej więcej tak wychodzi.

Ad.2. Zawsze przed wyjazdem nawet, jeśli komunikat się nie pojawi, to możesz przełożyć karty i autoryzacja dokona się wcześniej, a co za tym idzie, kolejna przekładanka będzie konieczna za 10-15 dni. Jeśli zapomnisz, dekoder się zablokuje i uruchomisz go po tych  wspomnianych 5 dniach, to nie będzie problemu z jego odblokowaniem. 

Dobra no i tu się uspokoiłem.. Bo czasami będę mógł zapomnieć i potem bym się bał, że po tych 5 dniach nie odblokuję już karty.. Dziękuję za pomoc :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Może się zdarzyć (rzadko), że pojawi się Błąd karty zamiast komunikatu o zablokowaniu dekodera, wtedy wystarczy ponowić uprawnienia poprzez infolinię, a najprościej poprzez ICOK (icok.cyfrowypolsat.pl). 

  • Thanks 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

A nie da się jakoś tego ogarnąć żeby tego nie przekładać? Po co to w ogóle tak wymyślono? Osobiście nie mam multiroomu, ale znam kogoś, kto ma i ciągle na to psioczy.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wymyślono to po to, aby stanowiło zabezpieczenie przed cwaniaczkami, którzy biorą jeden abonament i potem się nim dzielą na dwie albo i więcej osób. :D

Mi osobiście to przekładanie kart akurat nie przeszkadza. Wadą takiego rozwiązania jest to, że czytniki kart w tunerach albo i same karty szybciej się przez to zużywają. :wacko:

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeżeli przykładowo jutro kurier przyjechałby do mnie z przedłużeniem umowy i dekoderem, to jak podpiszę i podłączę wszystko jak należy to od razu będzie można oglądać telewizję po przełożeniu kart? Czy trzeba czekać na ich aktywację jakiś czas po podpisaniu umowy? 

Edited by kamil18239

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nawet bez przełożenia karty- dekodery "fabrycznie" mają ustawiony pakiet techniczny i w szczęśliwym przypadku nawet i miesiąc możesz mieć odblokowany dostęp do całej zawartości nawet jak zawoła ci przełożenie karty, zazwyczaj wszystko wraca do normy z chwilą rozpoczęcia nowego okresu rozliczeniowego.

  • Thanks 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pakiet Techniczny nie jest regułą. Możemy dostać taki dekoder, ale nie musimy.

Przy wydaniu zablokowanego dekodera trzeba się uzbroić w cierpliwość i zazwyczaj wystarczy telefon do Biura Obsługi Klienta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam.

 

Zamówiłem dekoder HD 5500 jako multiroom.

Mam pytanko: czy to normalne, że działaja mi wszystkie kanały HBO, mimo że nie mam ich w abonamencie i na głównym dekoderze jest info, że tego kanału nie ma w Twoim abonamencie?

Jakim cudem (nie to, że narzekam, hehe) działają one na multiroom'owym dekoderze?

 

Pozdrawiam.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pakiet techniczny na dekoderze, nadany przez serwis CP. Chodzi o to, że dekoder nie dalej niż 30 dni temu był sprawdzany pod kątem prawidłowego jego działania, przed wydaniem na magazyn do sprzedaży.

Teoretycznie pakiet techniczny powinien zostać zastąpiony wykupionym (wynikającym z umowy), w ciągu kilkunastu minut po podłączeniu pod sprawną instalację antenową i zasilanie. W praktyce jest różnie. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zapewne będziesz miał aktywne te kanały do najbliższego okresu rozliczeniowego lub do żonglerki kartami. Albo i dłużej jak to u mnie było na dekoderze multiroom gdy mi go przysłali.Pewnie ktoś zapomniał tam u nich zdezaktywować  :-)

Edited by ARTIPAPK

Share this post


Link to post
Share on other sites

Te kanały spadną Ci prędzej czy później z MR. A na pewno jeśli zrobisz jakąś zaległość.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Od jutra Evobox PVR będzie można łączyć z Evobox Lite, czyli zmieni się również sposób działania multiroomu z PVR jako głównym. 

Edited by Barti
Przeniesiono dyskusję do odpowiedniego wątku.
  • Confused 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Czy jakieś potwierdzenia? Czy wróżymy na całego? Myślę , że wielu użytkowników multiroom chętnie skończy z przekładaniem kart.

Share this post


Link to post
Share on other sites
5 godzin temu, Twin napisał:

Od jutra Evobox PVR będzie można łączyć z Evobox Lite,

 

Jest tu taka tradycja, że podaje się również źródło takiej rewelacji. Chyba, że to news z kapelusza pełnego pobożnych życzeń.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mogliby też pomyśleć o aktywacji multiroom z dekodera Evobox poprzez sieć Wi-Fi do dekoderów dodatkowych z serii HD XXXX.

Share this post


Link to post
Share on other sites
8 godzin temu, Twin napisał:

Od jutra Evobox PVR będzie można łączyć z Evobox Lite, czyli zmieni się również sposób działania multiroomu z PVR jako głównym. 

 

Nieprawda. Są takie plany, ale na pewno nie jutro.

Share this post


Link to post
Share on other sites
7 godzin temu, ARTIPAPK napisał:

Mogliby też pomyśleć o aktywacji multiroom z dekodera Evobox poprzez sieć Wi-Fi do dekoderów dodatkowych z serii HD XXXX.

Raczej marzenie nie do zrealizowania, choć chciałbym się mylić.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Od dziś istnieje możliwość dobrania dekoderów Evobox Lite HD do dekodera Evobox PVR HD. Autoryzacja następuje poprzez sieć Wi-Fi, ewentualnie dekodery mogą być połączone kablem Ethernet. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
W dniu 16.01.2019 o 14:39, OlafS napisał:

 

Jest tu taka tradycja, że podaje się również źródło takiej rewelacji. Chyba, że to news z kapelusza pełnego pobożnych życzeń.

 

Nie wiem czy jest jakiś komunikat oficjalny dot. tej zmiany. Ta informacja jest z portalu wewnętrznego CP.

 

11 godzin temu, 1982misiek napisał:

Czy jest w planach multiroom WI-FI  w konfiguracji Evobox PVR + HD5500 ?

 

Raczej nie, bo seria HD nie ma wbudowanych modułów Wi-Fi, więc raczej gdyby miała być taka zmiana, to nie byłoby Evoboxów Lite i HD.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...