Jump to content
Matthías

Multiroom Cyfrowego Polsatu

Recommended Posts

@Zolmar też posiadałem HD7000 jako multiroom ale jak sam wiesz problemem Cyfrowego Polsatu było to że tuner działał jako zwykły tuner bo nie deaktywował karty w celu aktywacji multiroomu dlatego ten tuner został wycofany jako multiroom. Co do wymiany na inny to nie musisz się godzić na HD3000 który również mi proponowali i się nie zgodziłem sugerując że chciałbym tuner HD 5500s i taki mi dali. Co do podpisania umowy wstrzymałbym się z tym bo w sierpniu ma być wpuszczony nowy tuner EVOBOX LITE z WIFI który będzie dedykowany do multiroom  bez potrzeby mieszania kartami.

Edited by manguscik

Share this post


Link to post
Share on other sites

Możesz nie przedłużać umowy, wtedy zostaniesz z konfiguracją sprzętowa jaką masz. Aneksujac umowę (przedłużając na nowych warunkach), konfiguracją sprzętowa ulega zmianie.

Dekoder PVR7000 już dawno został wycofany z ofert jako dekoder dodatkowy (i nie tylko jako dodatkowy), więc nie jest to widzimisię CP, tylko świadomość niemożliwości za jakiś czas serwisowej wymiany takiego sprzętu.

To jest mój czwarty aneks, przy nowych aneksach część sprzętu dochodziła ale nie płaciłem ponownej aktywacji za "stary" multiroom. Po raz pierwszy multiroom musiałbym aktywować ponownie bo CP chce wymiany dekodera. Rozumiem potrzeby i politykę CP ale to nie klient powinien za to płacić. Poza tym wymiana powinna polegać na wymianie sprzętu o takich samej funkcjonalności i parametrach lub lepszych a nie gorszych zwłaszcza przy wymuszonej odpłatności.

Jak nie wyrażą zgody na wymianę na to co chce i anulowanie opłaty to odeślę im umowę i zostanę przy tym co mam.

Edited by Zolmar

Share this post


Link to post
Share on other sites

Przedłużając umowę, zgadzasz się na nowe warunki, które nie oznaczają kontynuacji tego co nabyłeś/co masz. Kontynuację tego co masz w niezmienionej formie uzyskasz tylko przez niezmienianie obecnie obowiązującej Ciebie i CP umowy.

Tak było i jest od zawsze.

Edited by swojadroga

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zmiana jest w zawartości kanałów. natomiast CP chce zmienić mi sprzęt.

I nawet kurna bym łyknął tą aktywację ale nie na zasadzie, że za dekoder estetyczny, z kablem HDMI i z wyświetlaczem, z którego w momencie bezczynności dekodera, korzystałem jako zegarka "atomowego" (zwykle krzemiaki ścienne lubią  się spóźniać lub spieszyć :curious:  ) usiłują mi wcisnąć badziewie bez kabla (muszę kupić by dekoder był przydatny), bez wyświetlacza, estetycznie ohydne.

Gdybym miał jako trzeci także HD5500s nie płaciłbym aktywacji, tak jak nie płaciłem przy kolejnych aneksach.

Chcą ściągnąć z rynku HD7000 niech ściągają, ale dlaczego ma koszty tej operacji opłacać klient?

Problem może wydawać się błahy teraz i dla tych kogo to nie dotknęło, ale to może dotknąć w przyszłości każdego klienta bo firma staje się niewiarygodna i może w każdej chwili chcieć wycofać z rynku inny dekoder i obciążyć klientów.

Dobra. Zamykam swój wątek.

Edited by Zolmar

Share this post


Link to post
Share on other sites

W przypiętych temat masz wątek, w którym podane są elementy wymagane do zwrotu. Kabla HDMI tam nie ma.

 

Przepraszam, jednak przewód HDMI jest do zwrotu.

Edited by swojadroga

Share this post


Link to post
Share on other sites

Już bez przesady z tym kablem bo to koszt 2-3 piw, większym [beep]twem jest dla mnie to że ma oddać znacznie lepszy dekoder PVR, w zamian otrzymać gorszy bez dysku i jeszcze zapłacić za aktywację :!: :!: przecież to już zakrawa na jawną kpinę :!: 

To CP wręcz powinno go zachęcić i nagrodzić za odzyskanie lepszego sprzętu jakimś gratisowym pakietem czy abonamentem choć na miesiąc.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Skoro już wiadomo, że EVOBOX LITE posiada oprogramowanie znane z dekoderów HDxxxx i że będzie działał w nim MR po LAN/WiFi, to pytanie, czy CP udostępni tą funkcjonalność w dekoderach HDxxxx?

Share this post


Link to post
Share on other sites

I wczoraj znów DUK wprowadził w błąd... Chyba, że coś się zmieniło. Nadal twierdzą, że nie można zrezygnować z jednego tunera dodatkowego Multiroom bez wypowiedzenia całej umowy i zawarcia całkowicie nowej.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nic mi nie wiadomo o zmianach. Wysyłasz rezygnację z usługi dodatkowej jaką jest Multiroom HD i w ciągu 30 dni, po zakończeniu okresu podstawowego umowy, zdajesz dekoder dodatkowy. Potem przedłużasz umowę bez Multiroom HD. W ten sposób jednak tracisz możliwość anulowania sobie 6 miesięcy umowy i tu powstaje pytanie, czy gra jest warta świeczki?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Czyli jawne wprowadzanie w błąd... W takim razie przemyślę sprawę, bo drugi dodatkowy nie jest mi za bardzo potrzebny, a 5zł miesięcznie płacę.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja tylko mówię, że mi nic nie wiadomo o braku możliwości rezygnacji z samego MR, co nie oznacza od razu wprowadzania w błąd przez DUK. Tobie pozostaje pokalkulować, czy nie taniej mimo wszystko jest Ci płacić te 5zł. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja byłem w APS, gość gadał mi, że na Evo Lite normalnie trzeba będzie przekładać kartę z dekodera głównego.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nic mi nie wiadomo o zmianach. Wysyłasz rezygnację z usługi dodatkowej jaką jest Multiroom HD i w ciągu 30 dni, po zakończeniu okresu podstawowego umowy, zdajesz dekoder dodatkowy. Potem przedłużasz umowę bez Multiroom HD. W ten sposób jednak tracisz możliwość anulowania sobie 6 miesięcy umowy i tu powstaje pytanie, czy gra jest warta świeczki?

 

Hmm, a nie można zrobić tak, że na 6 miesięcy przed końcem aktualnej umowy wypowiedzieć ją z jednoczesną rezygnacją z usługi Multiroom, następnie przedłużyć umowę i potem w ciągu 30 dni oddać do APS-u dekoder dodatkowy?

Ja przy kolejnym przedłużaniu mojej umowy będę właśnie zainteresowany rezygnacją z usługi Multiroom.

Share this post


Link to post
Share on other sites

U znajomych dekoder Multiroom zawołał kartę główną i po ponownym włożeniu karty do niego przypisanej wyskoczył komunikat: "Camslot zablokowany włóż kartę" lub coś podobnej treści, po przetarciu czipa szmatką zaskoczyło i działa.

Czy to wskazuje że czytnik zaczyna szwankować, okaże się przy kolejnym odblokowaniu, jak zawoła kartę dekodera głównego.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam, mam kilka pytań dotyczących multiroomu, na które nie znalazłem informacji w necie (być może za mało szukałem).

Otóż rodzice mieli od 1,5 roku Cyfrowy Polsat , jakiś pakiet za 49zł. (dekoder HD 6000), wczoraj podpisali nową umowę na pakiet z Ligą Mistrzów, plus rozszerzenie oferty o multiroom na dodatkowe trzy telewizory.

Niestety, dodatkowe 2 dekodery to HD 3000 (tylko takie mieli na stanie), oraz jeden najnowszy Evobox PVR jako główny. 

Pytanie brzmi, czy jest możliwość zamiany, aby dekoderem głównym był HD 6000, a Evobox i dwa dekodery HD3000 były tylko dekoderami dodatkowymi? Można takie coś w Cyfrowym Polsacie załatwić?

Evobox ma być w moim pokoju, za niego dopłaciłem i chcę do niego podłączyć kino domowe i nie zawsze będzie do niego dostęp (mogę akurat spać po nocce), gdy będzie potrzeba "przełożenia kart" w celu odblokowania pozostałych dekoderów multiroom.

 

Jeszcze jedno pytanie do osób które maja już multiroom , jak w praktyce wygląda przekładanie tych kart, tzn. jak często trzeba to robić? W punkcie Polsatu powiedziano mi, że raz w tygodniu, a jak jest w praktyce?

Edited by Barti
Usunięto fragment postu niezwiązany z tematem wątku (off-topic). Pytania należy zadawać we właściwych dla nich wątkach. Nazwy własne piszemy wielką literą. Poprawiono post.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dekoder Evobox PVR w żadnej konfiguracji usługi Multiroom nie może być dekoderem dodatkowym. Zawsze tylko jako dekoder główny.

Co do częstotliwości przekładania karty z dekodera głównego do dodatkowego celem odblokowania tego ostatniego to bywa z tym różnie. U mnie to najczęściej jest właśnie mniej więcej raz w tygodniu, choć czasami bywa też np. raz na 10 dni. Czas ten jest losowy.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kiedy można się spodziewać wprowadzenia multiroomu "po sieci"? Normalnie idzie dostać dżumy z tym chodzeniem z kartą. W moim przypadku zdarzało się dwa razy w ciągu dnia, a czasami raz na dwa tygodnie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na jakiej zasadzie działa MR po sieci?

Edited by Barti
Usunięto zbędne cytowanie. Nie cytujemy treści poprzedniego postu w całości.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Polega to na tym, że dekoder główny i dodatkowy łączą się ze sobą bezprzewodowo za pomocą domowej sieci Wi-Fi i w ten sposób wymieniają między sobą uprawnienia odbioru. Odpada wówczas konieczność "wachlowania" kartami.

 

Mi osobiście to przekładanie kart w usłudze Multiroom Cyfrowego Polsatu nie przeszkadza, bo samo w sobie nie jest ono uciążliwe, jednak denerwuje mnie to pod innym względem. Mianowicie tym, że po odblokowaniu już moją kartą dekodera dodatkowego i ponownym włożeniu jej do mojego modułu CAM, często miewam problemy z jego ponownym uruchomieniem. Moduł wówczas z początku "nie widzi" mojej karty i muszę nieraz tak z kilka razy wyciągać ją i wkładać ponownie do modułu, aż "zaskoczy". A to też nie jest "zdrowe" dla styków karty w module, jak i dla samej karty. Taka sytuacja, co prawda, nie zdarza mi się za każdym razem po wyjęciu mojej karty z mojego modułu i ponownym jej włożeniu do niego, ale zdarza się dość często, co bardzo mnie irytuje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

OK, ale jeśli mój brat mieszka za grubą ścianą w bliźniaku i ma swoją sieć WI-FI, a mamy TV wspólne. To jak to rozwiązać po sieci?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rozumiem, że Twój brat mieszka w osobnym domu / mieszkaniu?

W takim przypadku korzystanie przez was z usługi Multiroom Cyfrowego Polsatu jest nielegalne. Z usługi tej można korzystać tylko w ramach jednego gospodarstwa domowego.

Aby dekodery mogły się ze sobą łączyć za pomocą sieci Wi-Fi, wszystkie muszą być podłączone do jednej, tej samej sieci.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dziękuję za odpowiedź, właśnie " tworzymy wspólną sieć", w jednym gospodarstwie domowym. Znakiem tego wszystko powinno normalnie działać.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...