Skocz do zawartości

Multiroom Polsat Box


Matthías
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Na chwilę obecną co do multiroom,to działa on tylko jedynie na sprzęcie dedykowanym od operatora tj.na dekoderach typu HD xxxx.Zaś dekoder główny to tylko Evobox lub HD 5500.Nie napisałeś też w jakiej formie masz obecny multiroom. Czy na starych zasadach tj.moduł cam ,czy dekoder operatora CP.

Edytowane przez ARTIPAPK
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może kogoś zainteresuje.

Dziś przy okazji wizyty w APS (Bielsko-Biała, CH Sarni Stok) zapytałem konsultanta czy na życzenie dają do Multiroom dekoder dodatkowy HD5500s. Powiedział że jest z tym bardzo ciężko i generalnie mają na stanie HD3000, HD5000 i HD6000, natomiast średnio na 100 dekoderów otrzymywanych przez APS z centrali tylko 1 to HD5500s (!).

Niedawno namówiłem ojca do przejścia z nc+ do CP (dekoder główny Evobox + do Multiroom HD5500s), w tym samym APS. Powiedziałem żeby uparł się na ten dodatkowy HD5500s i dostał go po usilnych naleganiach, jakiś ostatni, praktycznie "spod lady":)

Nie wiem jak jest w innych APS-ach ale nie sądziłem że jest z tym tak ciężko.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy to prawda, że od lutego tego roku koniec już z usługą Multiroom za 0 zł w Cyfrowym Polsacie?

Wczoraj, gdy przedłużałem moją umowę to nie dostałem już usługi Multiroom dalej bez opłat. Dostałem ją teraz, na nową umowę, za 5 zł miesięcznie. Wcześniej, od samego początku mojej "przygody" z Cyfrowym Polsatem, miałem tę usługę gratis. I teraz, nagle, mam ją mieć za 5 zł. Cały czas posiadam tylko jeden dekoder dodatkowy w usłudze Multiroom.

Próbowałem wczoraj w rozmowie z konsultantem DUK "zbić" opłatę za Multiroom  do 0 zł, ale konsultant był nie ugięty, twierdził, że obecnie nie ma już takiej możliwości., że Multiroom z jednym dekoderem dodatkowym mogę mieć nadal, ale teraz już tylko za dodatkowe 5 zł miesięcznie. Dodam, że chodzi o umowę na okres 12 miesięcy, następującą po poprzedniej również na okres 12 miesięcy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanie: czy do aktualnej umowy, w której jest już jeden MR można dobrać drugi MR? I z czym się to wiąże ? Umowa od nowa na 24h? Znajoma była w APS to jej powiedzieli, że kolejny MR za 5 PLN, aktywacja za 29,90 oraz umowa się roluje na koleje 24 miesiące? Czy tak jest?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobranie Multiroom tylko przez przedłużenie umowy. Długość tej umowy i rodzaj promocji uzależniony jest od ilości miesięcy pozostających do końca aktualnej umowy. Szczegóły ofert znajdziesz w temacie o ofertach dla obecnych abonentów.

Edytowane przez swojadroga
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Witam mam pakiet Premum Max i dwa multiroomy za kazdy place po 5 zł (...)

Nie jestem w stanie podać Ci dokładnej kwoty. Oferty są dobierane indywidualnie w związku z czym, polecam wysłać maila na adres: specjalista@cyfrowypolsat.pl Podaj w nim swoje imię, nazwisko, numer telefonu oraz numer karty dekodera. Wtedy konsultant z naszej firmy zadzwoni do Ciebie o określonej porze i przedstawi Ci ofertę jak najlepiej dopasowaną do Twoich potrzeb.

Edytowane przez swojadroga
Wyedytowalem cytowanie.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Ja dostałem HD5500s.

Ja początkowo dostałem HD5000 ale z racji że ten dekoder w kwestii niewypałem zamieniony został na HD6000. Ten z kolei zaś zamieniałem ze dwa razy - po raz pierwszy z racji wymiany a drugi z racji awarii przy aktualizacji softu.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W umowie, którą mi się kończy, mam EVOBOX jako główny, dwa HD5500s i HD7000, który CP pozwolił zostawić (prawa nabyte) jako dodatkowe. Wszystkie aktywowane przy pierwszym uruchomieniu za opłatą.

 

Okazuje się, że widzimisię CP przy nowej umowie chce ode mnie wymiany dekodera z dyskiem HD7000 na dekoder HD3000 bez dysku, choć do niego można podłączyć dysk zewnętrzy czyli funkcjonalnie pod tym względem nic się nie zmieni!

Decyzja ta naraża mnie na dodatkowe koszta gdyż muszę dokupić kabel HDMI gdyż HD7000 kabel ma ale muszę go oddać, a HD3000 nie ma kabla. Ponadto HD3000 nie ma wyświetlacza, który robił za zegarek.

 

Czyli CP z uwagi na swoje wizje domaga się wymiany na sprzęt o gorszych parametrach i w dodatku żąda ponownej opłaty za aktywację!

Dlaczego ja mam płacić ponowną aktywację, bo komuś w CP się ubzdurało zmienić dekoder na inny?

Miałem trzy dekodery dodatkowe, mam trzy dekodery i będę miał trzy dekodery dodatkowe. Nie ja zmieniam warunki umowy! Zatem nie ja powinienem płacić!

Rozumiem gdyby to ja wystąpił o nieuzasadniona zmianę lub go zniszczył ale to CP ma jakaś chcicę, za którą ja mam płacić.

Podobno pozostawienie  HD7000 nastąpiło wskutek błędu CP. To klient ma płacić za błędy usługodawcy? To chore!

Edytowane przez Zolmar
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Możesz nie przedłużać umowy, wtedy zostaniesz z konfiguracją sprzętowa jaką masz. Aneksujac umowę (przedłużając na nowych warunkach), konfiguracją sprzętowa ulega zmianie.

Dekoder PVR7000 już dawno został wycofany z ofert jako dekoder dodatkowy (i nie tylko jako dodatkowy), więc nie jest to widzimisię CP, tylko świadomość niemożliwości za jakiś czas serwisowej wymiany takiego sprzętu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tu się zgadzam, skoro Operator zmusza do wymiany na model o mniejszej funkcjonalności, aby za jakiś czas nie mieć problemu przy wymianie serwisowej, mógłby zrezygnować promocyjnie z aktywacji.

W tej sytuacji bym się zastanawiał jak radzi @swojadroga czy nie zostać na starej umowie lub reklamacyjnie pisać o zwolnienie z aktywacji dekodera przy aneksowaniu umowy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Zolmar też posiadałem HD7000 jako multiroom ale jak sam wiesz problemem Cyfrowego Polsatu było to że tuner działał jako zwykły tuner bo nie deaktywował karty w celu aktywacji multiroomu dlatego ten tuner został wycofany jako multiroom. Co do wymiany na inny to nie musisz się godzić na HD3000 który również mi proponowali i się nie zgodziłem sugerując że chciałbym tuner HD 5500s i taki mi dali. Co do podpisania umowy wstrzymałbym się z tym bo w sierpniu ma być wpuszczony nowy tuner EVOBOX LITE z WIFI który będzie dedykowany do multiroom  bez potrzeby mieszania kartami.

Edytowane przez manguscik
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Możesz nie przedłużać umowy, wtedy zostaniesz z konfiguracją sprzętowa jaką masz. Aneksujac umowę (przedłużając na nowych warunkach), konfiguracją sprzętowa ulega zmianie.

Dekoder PVR7000 już dawno został wycofany z ofert jako dekoder dodatkowy (i nie tylko jako dodatkowy), więc nie jest to widzimisię CP, tylko świadomość niemożliwości za jakiś czas serwisowej wymiany takiego sprzętu.

To jest mój czwarty aneks, przy nowych aneksach część sprzętu dochodziła ale nie płaciłem ponownej aktywacji za "stary" multiroom. Po raz pierwszy multiroom musiałbym aktywować ponownie bo CP chce wymiany dekodera. Rozumiem potrzeby i politykę CP ale to nie klient powinien za to płacić. Poza tym wymiana powinna polegać na wymianie sprzętu o takich samej funkcjonalności i parametrach lub lepszych a nie gorszych zwłaszcza przy wymuszonej odpłatności.

Jak nie wyrażą zgody na wymianę na to co chce i anulowanie opłaty to odeślę im umowę i zostanę przy tym co mam.

Edytowane przez Zolmar
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przedłużając umowę, zgadzasz się na nowe warunki, które nie oznaczają kontynuacji tego co nabyłeś/co masz. Kontynuację tego co masz w niezmienionej formie uzyskasz tylko przez niezmienianie obecnie obowiązującej Ciebie i CP umowy.

Tak było i jest od zawsze.

Edytowane przez swojadroga
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zmiana jest w zawartości kanałów. natomiast CP chce zmienić mi sprzęt.

I nawet kurna bym łyknął tą aktywację ale nie na zasadzie, że za dekoder estetyczny, z kablem HDMI i z wyświetlaczem, z którego w momencie bezczynności dekodera, korzystałem jako zegarka "atomowego" (zwykle krzemiaki ścienne lubią  się spóźniać lub spieszyć :curious:  ) usiłują mi wcisnąć badziewie bez kabla (muszę kupić by dekoder był przydatny), bez wyświetlacza, estetycznie ohydne.

Gdybym miał jako trzeci także HD5500s nie płaciłbym aktywacji, tak jak nie płaciłem przy kolejnych aneksach.

Chcą ściągnąć z rynku HD7000 niech ściągają, ale dlaczego ma koszty tej operacji opłacać klient?

Problem może wydawać się błahy teraz i dla tych kogo to nie dotknęło, ale to może dotknąć w przyszłości każdego klienta bo firma staje się niewiarygodna i może w każdej chwili chcieć wycofać z rynku inny dekoder i obciążyć klientów.

Dobra. Zamykam swój wątek.

Edytowane przez Zolmar
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...