support458 Opublikowano 8 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2017 Jeśli głównym dekoderem jest Evobox PVR, to musisz wymienić HD 5000 na inny model. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cyfek Opublikowano 8 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2017 W poniedziałek wymieniłem główny dekoder i po paru minutach wszystkie pakiety działały normalnie, ale MR nie dał się odblokować (błąd 03), połączenie wznawiane było na obu dekoderach i ustawiane na Polsat HD były i niestety nic, czy to normalne? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
james_b Opublikowano 4 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2017 (edytowane) Wymieniłem ostatnio Evoboksa na nowego (problemy z restartami), a teraz dekoder multiroom woła o kartę z tego poprzedniego Evoboksa. Da się to jakoś załatwić poza dzwonieniem na infolinię? Dzięki PS Ostatnio w ogóle dekoder wołał o kartę co kilka dni a nie kilkanaście jak wcześniej... Edytowane 4 Marca 2017 przez james_b Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 4 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2017 Zawsze możesz czekać, aż system informatyczny CP "przetrawi" tę wymianę i zaktualizuje Twój dekoder Multiroom. Trwać to może na przykład do kolejnego cyklu rozliczeniowego. Sam wybieraj co dla Ciebie jest bardziej uciążliwe. Czekanie, czy telefon do Biura Obsługi Klienta? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
james_b Opublikowano 4 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2017 Po pierwsze nie spodziewałem się, że dekoder zablokuje się w ciągu dwóch dni od ponownej aktywacji. Po drugie myślałem że w tym czasie to te magiczne informacje będą przesłane - myliłem się. W takim razie zostaje mi dzwonienie i nadzieja, że w przyszłości ten proces będzie udoskonalony Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maly801 Opublikowano 6 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2017 A czy zamiast drugiego dekodera do MR można dostać moduł CAM? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cyfek Opublikowano 6 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2017 Nie, tylko dekodery HDXX00. Moduł CAM nawet nie może być jako główne urządzenie, więc jak chce się mieć MR to trzeba zapomnieć o CAM. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andii57 Opublikowano 7 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2017 Ja mam Moduł CAM i M.R. dodam że w Polsacie . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burito Opublikowano 7 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2017 @diana wcześniej można było wziąć MR z modułem CAM CI+ jako urządzeniem głównym, teraz już nie można. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andii57 Opublikowano 7 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2017 Wiem o tym , napisałem tak ponieważ @cyfek nie napisał że od pewnego czasu operator nie udostępnia takiej opcji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
veges Opublikowano 13 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2017 (edytowane) A szkoda... Edytowane 17 Kwietnia 2017 przez Barti Usunięto zbędne cytowanie. Nie cytujemy treści poprzedniego postu w całości. Proszę wyłączyć w aplikacji Tapatalk automatyczne dopisywanie do postu informacji o posiadanym urządzeniu mobilnym. Poprawiono post. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jakub989 Opublikowano 17 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2017 (edytowane) Witam serdecznie. Mam PVR HD7000 i MR z HD3000, umowa na czas nieokreślony, pakiet Premium. Chciałem przedłużyć umowę z dobraniem Evoboksa, a obecne dekodery przesunąć na MR. W APS mówią, że się nie da żadnego z nagrywarką przesunąć na MR. Po odpowiedziach innych użytkowników widzę, że jest taka możliwość, tylko jak to załatwić? Edytowane 17 Kwietnia 2017 przez Barti Nazwy własne piszemy wielką literą. Wyrażenia skrótowe (tzw. skrótowce) piszemy wielkimi literami. Poprawiono post. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 17 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2017 Można było swego czasu PVR7000 przenieść do MR, obecnie nie ma takiej opcji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jakub989 Opublikowano 17 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2017 (edytowane) Dzięki za szybką odpowiedź. A jaki z obecnie z oferowanych dekoderów polecacie do MR? Edytowane 17 Kwietnia 2017 przez Barti Usunięto zbędne cytowanie. Nie cytujemy treści poprzedniego postu w całości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cyfek Opublikowano 17 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2017 HD5500s. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Poland Opublikowano 28 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2017 (edytowane) Mam pytanie, a mianowicie, czy każdy dekoder produkcji CPT wysyła pasek informacyjny o dacie ponownej aktywacji karty? U mnie taki się pojawił w przypadku dekodera HD 6000 mniej więcej na kilka minut przed wyłączeniem się karty. Edytowane 29 Kwietnia 2017 przez Barti Poprawiono błędną interpunkcję w poście. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
james_b Opublikowano 28 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2017 Myślę, że każdy. HD 5500 też coś takiego posiada. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paskud Opublikowano 29 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2017 Mam pytanie, a mianowicie, czy każdy dekoder produkcji CPT wysyła pasek informacyjny o dacie ponownej aktywacji karty? Tak, każdy. Jest to jedna z funkcji oprogramowania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barti Opublikowano 29 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2017 Co ciekawe, dwa dekodery HD3000 będące u mnie w domu jako dodatkowe do usługi Multiroom, nie wyświetlają wcześniej żadnych pasków, żadnych informacji o zbliżającym się zablokowaniu. Po prostu nagle ekran robi się czarny i wyskakuje komunikat, że dekoder dodatkowy Multiroom został zablokowany i że należy włożyć do niego kartę z dekodera głównego celem jego odblokowania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cyfek Opublikowano 29 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2017 U mnie w HD3000 tak samo było, że nagle się blokował, a teraz w HD5500 nawet nie wiem bo już od dwóch tygodni jakoś nawet nie ma zakładki Multiroom, a pakiety działają tak jak trzeba. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barti Opublikowano 29 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2017 Jeśli w menu dekodera dodatkowego nie ma zakładki "Multiroom" to ta usługa na nim de facto nie funkcjonuje. Oczywiście dekoder przy tym działa normalnie, jednak nie będzie się on okresowo blokował. Po jakimś czasie zakładka ta jednak się pojawi i wówczas "sielanka" się już skończy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cyfek Opublikowano 29 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2017 No w HD3000 wołało o kartę co 3 - 4 tyg., więc i tak źle nie było. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mingo Opublikowano 29 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2017 A ja mam PVR HD 7000 jako dekoder multiroom od sierpnia zeszłego roku i zakładka multiroom nie pojawiła się do tej pory Nie, żeby mnie to jakoś martwiło... Co więcej, trzeci z dekoderów, HD 5500s woła o kartę z PVR HD 7000, a nie z Evoboxa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mateusz14422 Opublikowano 3 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2017 Wiadomo może coś na temat kiedy będzie multiroom na zasadzie konkurencji oraz kiedy pozostałe dekodery dostaną nowy soft? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cyfek Opublikowano 3 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2017 Jak na razie Multiroom pozostaje tak jak jest, tzn. przekładanie kart. Nowy soft będzie, gdy naprawią problem, który występuje na niektórych egzemplarzach HD5000 na nowym sofcie, więc nie wiadomo dokładnie kiedy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.