Skocz do zawartości

Multiroom Polsat Box


Matthías
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

W poniedziałek wymieniłem główny dekoder i po paru minutach wszystkie pakiety działały normalnie, ale MR nie dał się odblokować (błąd 03), połączenie wznawiane było na obu dekoderach i ustawiane na Polsat HD były i niestety nic, czy to normalne?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Wymieniłem ostatnio Evoboksa na nowego (problemy z restartami), a teraz dekoder multiroom woła o kartę z tego poprzedniego Evoboksa. Da się to jakoś załatwić poza dzwonieniem na infolinię? Dzięki :)

 

PS Ostatnio w ogóle dekoder wołał o kartę co kilka dni a nie kilkanaście jak wcześniej...

Edytowane przez james_b
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zawsze możesz czekać, aż system informatyczny CP "przetrawi" tę wymianę i zaktualizuje Twój dekoder Multiroom. Trwać to może na przykład do kolejnego cyklu rozliczeniowego. Sam wybieraj co dla Ciebie jest bardziej uciążliwe. Czekanie, czy telefon do Biura Obsługi Klienta?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po pierwsze nie spodziewałem się, że dekoder zablokuje się w ciągu dwóch dni od ponownej aktywacji. Po drugie myślałem że w tym czasie to te magiczne informacje będą przesłane - myliłem się. W takim razie zostaje mi dzwonienie i nadzieja, że w przyszłości ten proces będzie udoskonalony ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A szkoda...

Edytowane przez Barti
Usunięto zbędne cytowanie. Nie cytujemy treści poprzedniego postu w całości. Proszę wyłączyć w aplikacji Tapatalk automatyczne dopisywanie do postu informacji o posiadanym urządzeniu mobilnym. Poprawiono post.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Witam serdecznie.

Mam PVR HD7000 i MR z HD3000, umowa na czas nieokreślony, pakiet Premium. Chciałem przedłużyć umowę z dobraniem Evoboksa, a obecne dekodery przesunąć na MR. W APS mówią, że się nie da żadnego z nagrywarką przesunąć na MR. Po odpowiedziach innych użytkowników widzę, że jest taka możliwość, tylko jak to załatwić?

Edytowane przez Barti
Nazwy własne piszemy wielką literą. Wyrażenia skrótowe (tzw. skrótowce) piszemy wielkimi literami. Poprawiono post.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Mam pytanie, a mianowicie, czy każdy dekoder produkcji CPT wysyła pasek informacyjny o dacie ponownej aktywacji karty? U mnie taki się pojawił w przypadku dekodera HD 6000 mniej więcej na kilka minut przed wyłączeniem się karty.

Edytowane przez Barti
Poprawiono błędną interpunkcję w poście.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co ciekawe, dwa dekodery HD3000 będące u mnie w domu jako dodatkowe do usługi Multiroom, nie wyświetlają wcześniej żadnych pasków, żadnych informacji o zbliżającym się zablokowaniu. Po prostu nagle ekran robi się czarny i wyskakuje komunikat, że dekoder dodatkowy Multiroom został zablokowany i że należy włożyć do niego kartę z dekodera głównego celem jego odblokowania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli w menu dekodera dodatkowego nie ma zakładki "Multiroom" to ta usługa na nim de facto nie funkcjonuje.

Oczywiście dekoder przy tym działa normalnie, jednak nie będzie się on okresowo blokował. :) Po jakimś czasie zakładka ta jednak się pojawi i wówczas "sielanka" się już skończy. :?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...