tadam Opublikowano 4 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2016 Od 19 września mam evoboxa Dzisiaj oby swa dekodery multiroom się zablokowały i oczywiście kartę z echostara chciały.którego już nie mam.Po telefonie na infolinie HD2000 zaczął działać po godzinie ,a hd 5500 do tej pory nie działa Już dzwoniłem drugi raz i nawet z prądu wyłączyłem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GhostJumper94 Opublikowano 5 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2016 Witam, wymieniałem niedawno sagemcoma na evoboxa i teraz hd5000 woła o starą kartę, czy da się to jakoś samemu zmienić czy czeka mnie kontakt z BOK? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mingo Opublikowano 5 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2016 Kontaktuj się z BOK Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GhostJumper94 Opublikowano 5 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2016 Czyli nie ma innego ratunku? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barti Opublikowano 5 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2016 Niestety, nie ma. Gdy mój ojciec podczas ostatniego przedłużania umowy wymieniał posiadanego dotychczas Sagemcom'a ESI-88 na Evoboksa to była dokładnie ta sama sytuacja. Na umowie tej też jest Multiroom z jednym dekoderem dodatkowym (HD 3000). Gdy po wymianie dekodera podstawowego dekoder HD 3000 ponownie się zablokował to też nadal "wołał" o kartę z byłego Sagemcom'a. I nic nie dało się zrobić. Wkładanie do niego karty z Evoboksa nie pomagało. Dopiero kontakt z infolinią Cyfrowego Polsatu i "zresetowanie" usługi Multiroom przez konsultanta przyniosło żądany efekt. Po tej operacji przez dłuższy czas na dekoderze dodatkowym usługa Multiroom była nawet nieaktywna, dzięki czemu działał on cały czas bez potrzeby "wachlowania" kartami. Ale po kilku tygodniach wszystko wróciło już do normy. Od tego czasu działa już poprawnie odblokowywanie dekodera dodatkowego za pomocą karty od Evoboksa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
plast2 Opublikowano 8 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2016 Witam. Zepsula mi sie karta z multiroomu. Nie widac jej w menu dekodera. Nie pomaga wyczyszczenie chipa. Czy Polsat wydaje [beep]likat karty ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wa293 Opublikowano 8 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2016 Nie. Udajesz się do APSu w celu wymiany całego dekodera. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lesi1 Opublikowano 8 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2016 Oczywiście, że możesz otrzymać kartę do tego konkretnego modelu dekodera. Opcje są dwie: wymiana całego zestawu w APS od ręki lub dzwonisz na infolinię, zgłaszasz jaki problem i zamawiasz kartę. W tym wypadku musisz odczekać około 2 tygodnie, bo ona przyjdzie pocztą lub InPost. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fezuj Opublikowano 8 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2016 Ale po co czekać 2 tygodnie, jak można to od ręki w najbliższym APSie załatwić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 8 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2016 Witam. Zepsula mi sie karta z multiroomu. Nie widac jej w menu dekodera. Nie pomaga wyczyszczenie chipa. Czy Polsat wydaje [beep]likat karty ? Jesteś pewien, że to jest karta? Dasz sobie głowę obciąć? Bo ja bym był skłonny jednak prędzej stwierdzić usterkę czytnika kart, tak w ciemno. Wymień całość w APS od ręki, a nie kombinuj. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lesi1 Opublikowano 8 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2016 (edytowane) Dlatego napisałem że ma dwie opcje Jako że jest to multi room przypuszczam że kolega sprawdził kwestię i jest pewien, bo dekoder pewno poprawnie widzi główną. Nie widzę powodu lecieć po całą wymianę jeśli np kolega ma dekoder których może ciężko otrzymać w aps a się np do niego przyzwyczaił lub ktoś z domowników. Zamawia na info samą kartę i już. Chyba że się mylę i tak nie jest i czekać nie chce to do aps Edytowane 8 Października 2016 przez lesi1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
plast2 Opublikowano 8 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2016 Karte z Evoboxa widzi w menu, zreszta z 2 innych multiroomow tez, wiec to nie czytnik. Jak kolega pisal, lista ustawiona i troche zabawy by bylo po wymianie w APS, stad pytanie o karte. Do najblizszego APS mam jakies 15 km. Czy [beep]likat karty jest platny ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lesi1 Opublikowano 8 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2016 (edytowane) Niby jest, jesteś o tym informowany podczas zamówienia ale zazwyczaj nie jest to doliczane do rachunku. Chyba 49 jak się nie mylę. Edytowane 8 Października 2016 przez lesi1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burito Opublikowano 8 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2016 Za nową kartę nic nie zapłacisz, pomimo tego, że podczas zgłaszania na jej zapotrzebowanie poinformują Cię o płatności 49 zł + kurier 8,90 zł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaspian0007 Opublikowano 8 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2016 W prepaid wysyłają za darmo, abonament loteria. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burito Opublikowano 8 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2016 Wymieniałem w abonamencie już kilka razy i nigdy mnie za to nie policzyli. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kyczniker Opublikowano 8 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2016 To bardzo ciekawe, bo za brak karty przy zdawaniu sprzętu jest naliczona oplata(kara) za brak zwrotu. Czyli 49zl. Wątpię że wysyłka nowej karty jest za darmo. Bo tak by każdy to robił. Pewnie przy końcu współpracy zobaczysz informacje ze musisz zwrócić 2karty Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burito Opublikowano 8 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2016 (edytowane) Myślę, że nie nikt mnie nie naliczy, bo sprzęt jest mój własnościowy . Tamte stare karty zostały dezaktywowane i poleciały do kosza, a nowe zostały uaktywnione.Wymieniłem karty już dla wszystkich swoich kontraktów (10 sztuk) i nikt mnie z tego tytułu nie naliczył.Koniec off-topu.... Edytowane 8 Października 2016 przez Burito Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
plast2 Opublikowano 8 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2016 OK to.zamawiam karte. Dziekuje za informacje wyczerpujace. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lesi1 Opublikowano 11 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2016 Dobrałem nie dawno mr z modelem hd5500s, po koło 3-tyg pojawiła się zakładka mr a także zablokowanie bez żadnego info wcześniej. Teraz po odblokowaniu w tejże zakładce jest tylko nr karty z dekodera gł oraz że mr akywny. Czy pojawi się tam jakieś info o czasie ponownego zablokowania? podobno miało takie coś być. Czy będzie takie blokowanie nie wiadomo kiedy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qrczak Opublikowano 11 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2016 Na chyba 3 godziny przed zablokowaniem pojawi się w zakładce multiroom odpowiednia informacja.Czas blokowania multiroom jest różny u mnie trzyma ponad 2 tygodnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin81 Opublikowano 11 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2016 Na oglądanym programie na kilkanaście minut przed wyłączeniem uprawnień pojawia się przewijający pasek u dołu ekranu że o tej godzinie (dokładnie co do sekundy) zostanie wyłączony Multiroom prosimy włożyć kartę o nr xxx. U mnie przekładka od ok 2 miechów wynosi co 17 dni. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lesi1 Opublikowano 11 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2016 Gdzieś to już w temacie tym czytałem że w zakładce tej pojawia sie data zablokowania. której dzięki temu wie się dużo wcześniej. Myślałem że to na tej zasadzie a nie że kilka min przed Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leszek234 Opublikowano 21 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2016 Mam nową umowę i wymieniłem główny dekoder na Evobox, a wraz z nim dostałem nową kartę dekodującą. Problem mam jednak z HD5500, który oczywiście został zablokowany, a do odblokowania woła kartę ze starego głównego dekodera. W ustawieniach dekodera również widzę jako kartę główną numer karty, którą zabrał kurier, który przywiózł nowy dekoder i aneks do umowy. Da się to jakoś załatwić bez dzwonienia do BOK? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 21 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2016 Od ostatniej rady w tej kwestii się nic nie zmieniło, dzwoń do CP. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.