Skocz do zawartości

Multiroom Polsat Box


Matthías
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

cześć ! mam problem z multiroom'em od polsatu. jakieś 2 tygodnie temu przedłużyłem umowę i wymieniłem esi88 na evoboxa ; posiadam też 2 dekoder ( hd3000) do multiroom.   dwa dni temu na dekoderze dodatkowym pojawiła się informacja ( znana mi oczywiście wcześniej) : dekoder zablokowany - użyj karty z dekodera głównego ... użyłem i ch***j ! nie działa ! na dekoderze dodatkowym jest info ,żeby włożyć kartę z dekodera głównego - problem w tym ,że zmieniając dekoder główny ( na evoboxa) dostałem nową kartę z innym numerem.  nowa karta nie odblokowuje dekodera z multiroom.   zgłosiłem to do DOK polsatu ,ale tam jedyne co zrobili to ponowienie sygnału - mimo moich zapytań o ponowne sparowanie dekoderów z kartami ... od wczoraj się bujam z tym tematem , a jedyne co słyszę na z[beep]anej infolini Cyfrowego Polsatu - mojej ulubionej platformy! to to ,zeby wyłączyć dekoder z prądu i włączyć po 10-20 sekundach ... i powinno działać ...

 

Też miałem problem z jednym dodatkowym dekoderem. Zablokował się i wołał kartę z dekodera głównego, którego nie było już w domu - tydzień wcześniej zabrał kurier. Na infolinii poinformowali mnie bym przełączył chyba na kanał 13 , odczekał godzinę a później wyłączył na chwilę dekoder z prądu. Zrobiłem tak, aczkolwiek w ten czas w dekoderze nie było żadnej karty... Wyjąłem ją podczas rozmowy z infolinią w celu identyfikacji dekodera (podawałem trzy ostatnie cyfry z karty).

 

Jaki jest tego efekt ? Po długim czasie , trwało to trochę dłużej niż godzina ... Z ekranu TV znikła informacja ,że dekoder jest zablokowany , pojawił się komunikat: " brak karty w dekoderze - włóż ważną kartę ".  Włożyłem , wszystko jest OK, programy działają.

 

Oprócz komunikatu "dekoder zablokowany", z menu HD5500s znikła także zakładka "Multiroom". Ciekawe czy na stałe.... i czy kiedykolwiek zablokuje się jeszcze? :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Mam pytanie do zorientowanych - na infolinii dostaję różne odpowiedzi. Mam internet w plusie i w ramach smartDOM chciałem dobrać telewizję w CP pakiet Premium Max + 3MR problem w tym, że od dwóch tygodni na infolinii informują mnie, że w tej chwili jako dodatkowe dekodery są dostępne tylko 2000 (główny to ma być Evobox i tu nie ma problemu) chciałem jako MR 5500 wówczas na infolinii słyszę, że proszę w takim razie próbować za kilka dni może się coś zmieni (dekodery dojadą). Dziś dzwoniąc do infolinii dostałem informację od konsultanta, że 5500 już  w ogóle nie będą produkowane nawet jako główne a jako dodatkowe tylko 2000 na razie będą dostępne i tu moje pytanie - trafiłem w końcu na zorientowanego konsultanta czy tylko na takiego co wciśnie byle jaki kit byle sprzedać usługę - jednym słowem czy czekać na dostawę - dostęp innych modeli dekoderów (jak nie 5500 to inne z wyświetlaczem też mogły by być) czy faktycznie to jakaś nowa polityka CP i w najbliższym czasie tylko 2000 będą dostępne w MR?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mając moduł CAM Cyfrowego Polsatu, obecnie nie ma już w ogóle możliwości wzięcia usługi Multiroom.

Usługa ta obecnie dostępna jest tylko i wyłącznie "w parze" z dekoderem dedykowanym jako urządzeniem głównym. Jako urządzenie główne może być tutaj również dekoder Evobox.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.Ostatnio przedłużałem umowę  z wymianą dekodera pvr 7000 hd na Evobox i multiroom.Dekoder multiroom HD 2000.W dekoderze multiroom znikneła mi zakładka multiroom.Martwić się czy nie przejmować?Dekoder dodatkowy jak na razie działa,tj.oferta programowa na dodatkowym,,chodzi".

Edytowane przez ARTIPAPK
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Potrzebuję pomocy. Otóż na Multiroomie wyświetla się komunikat na wszystkich kanałach "Tego kanału nie ma w twoim abonamencie". Co trzeba zrobić, aby się pojawiły? Dodam, że do tej pory normalnie wszystko działało. Trzeba będzie ponowić sygnał, czy jak? Jak to zrobić?

Edytowane przez Barti
Poprawiono nieco niechlujną pisownię w poście.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A może CP pomyślałoby o likwidacji "wachlowania kartą" w celu uruchomienia multiroomu. Jest druga dekada 21-go wieku. Można to kontrolować w bardziej cywilizowany sposób.

Tym bardziej, że z Evo karta wyjmuje się delikatnie mówiąc niekomfortowo.

Edytowane przez Mr. Orbita
Offtopic, Multiroom ma swój wątek - przenoszę.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Popieram może zamiast wachlowania podpiąć w sieć LAN (oczywiście Polsat musiałby dać nowy soft do dekodera Multiroom). Nie wiem czy ktoś zauważył ale przy pierwszej konfiguracji Evoboxa w podsumowaniu jest "Status Usługi Multiroom" być może coś tam się myśli w tym kierunku kiedyś kto wie :) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Coś takiego kiedyś pewnie będzie. Bez powodu by takiej opcji w sofcie nie było, ale oby to było po Wi-Fi ,a nie po kablu, bo nie uśmiecha mi się ciągnąć kabla z pokoju na poddaszu , poprzez parter gdzie jest pierwszy dekoder multiroom i w piwnice gdzie jest drugi multiroom.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...