Ozzy666 Opublikowano 25 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2020 Tak. A stara to przekładanie kart w dekoderach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yomex Opublikowano 30 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2020 Pytanko do zorientowanych. Chcę skorzystać z oferty multiroomu CP. Czy istnieje opcja zamówienia modułu CAM do jednego telewizora i zwykłego dekodera do drugiego telewizora? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barti Opublikowano 30 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2020 Niestety, obecnie już nie. Biorąc moduł CAM od Cyfrowego Polsatu, nie ma już w ogóle możliwości dobrania usługi Multiroom. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yomex Opublikowano 30 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2020 Porażka, szkoda. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barti Opublikowano 30 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2020 Ja jeszcze miałem to szczęście, że gdy podpisywałem umowę z Cyfrowym Polsatem i brałem moduł CAM zamiast dekodera dedykowanego to wówczas jeszcze można było przy tym dobrać usługę Multiroom, a w jej ramach tylko dekoder dedykowany jako urządzenie dodatkowe. Jakiś czas później Cyfrowy Polsat całkowicie wycofał jednak taką możliwość. Obecnie, chcąc korzystać z usługi Multiroom, jesteśmy zmuszeni do korzystania wyłącznie z dekoderów dedykowanych tego operatora. Mając moduł CAM od Cyfrowego Polsatu i nie mając przy tym usługi Multiroom, o usłudze tej możemy zapomnieć. Wówczas jedynie wchodzi w grę wymiana modułu CAM na dekoder dedykowany. Szkoda, ogromna szkoda. Takie rozwiązanie jest dla mnie absolutnie nie do zaakceptowania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jaszek Opublikowano 30 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2020 A sprzęt dedykowany to np. jakże bezproblemowy duet Evobox HD + Evobox Lite. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yomex Opublikowano 1 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2020 Chyba jeszcze przemyślę ten wybór i może zmienię operatora Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stan69 Opublikowano 1 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2020 Mogą być dwie niezależne umowy, jedna z modułem, a druga z Evobox Lite. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ARTIPAPK Opublikowano 1 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2020 Tyle tylko że multiroom w formie dedykowanego dekodera to koszt rzędu 10 zł miesięcznie. Natomiast dwie niezależnie umowy na dwa moduły przykładowo z pakietem np. Familijny, to już nie jest tak opłacalny interes 40 zł + 40 zł,co już daje kwotę 80 zł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yomex Opublikowano 2 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2020 U konkurencji ta sama sytuacja, nie ma opcji multiroomu z modułem Może ktoś logicznie wytłumaczyć dlaczego to dla nich taki problem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ARTIPAPK Opublikowano 2 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2020 Powinna być niezależna możliwość wyboru w opcji multiroom. Dekoder + moduł albo moduł + moduł, a nie tylko i wyłącznie dwa dekodery. Przecież i tak im ludzie (abonenci) płacą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barti Opublikowano 2 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2020 2 godziny temu, yomex napisał: U konkurencji ta sama sytuacja, nie ma opcji multiroomu z modułem U konkurencji jest tak od samego początku, odkąd oferuje ona usługę Multiroom. Mam tu na myśli oczywiście okres, od kiedy powstała platforma nc+ z połączenia dawnej CYFRY+ i n'ki. 11 minut temu, ARTIPAPK napisał: Powinna być niezależna możliwość wyboru w opcji multiroom. Dekoder + moduł albo moduł + moduł, a nie tylko i wyłącznie dwa dekodery. Też tak uważam i też jestem za tym. Ale jest, jak jest. Podejrzewam, że jest tak dlatego, aby nie dzielić usługi Multiroom pomiędzy dwoma lub więcej gospodarstwami domowymi, znajdującymi się np. na dwóch różnych krańcach Polski. Oprogramowanie dekoderów dedykowanych ma dodatkowo zabezpieczenie w postaci konieczności okresowej aktywacji dekodera dodatkowego za pomocą karty z dekodera głównego lub konieczność połączenia obu dekoderów kablem sieciowym LAN w celu automatycznego przekazywania uprawnień Multiroom z głównego dekodera do dodatkowego. Sam moduł CAM tego typu zabezpieczeń nie posiada. Służy on wyłącznie do dekodowania zakodowanych kanałów i jako taki samodzielnie nie funkcjonuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
brumq Opublikowano 3 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2020 Cześć, Do końca mojej umowy pozostało 18mc, ale już teraz chciałbym dobrać dodatkowy dekoder do multiroom. Myślałem, że podpiszę aneks i doliczą mi 5 zł do rachunku, ewentualnie moja umowa zostanie przedłużona do 24mc. Niestety wg konsultanta to niemożliwe. Jedyne rozwiązanie do podpisanie aneksu, wg którego opłata miesięczna wzrośnie o ok. 30zł na okres 36mc, gdyż mam Sport Premium. Inaczej pozostaje czekać mi praktycznie do końca umowy, gdyż wtedy mogą pojawić się dla mnie nowe oferty. Czy spotkaliście się z takim podejściem? To normalne w CP? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kozaa Opublikowano 3 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2020 Tak, to normalne. Tzw. budowanie długotrwałych relacji z klientem Podobnie jak chcesz coś nowego typu Ekstraklasa, czy LM - też musisz podpisać droższy aneks i jak np. siedzisz w starym SmartDomie (połówka/złotówka) to on też leci. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jax21 Opublikowano 9 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2020 Witam, mam problem. Zakupiłem dzisiaj multiroom w CP, dekodery Evobox Lite i problem jest tego typu, że mam tylko kanały polsatowskie, a i to nie wszystkie, czyli Polsat, TV4, Polsat 2 itp. W ustawieniach napisane jest, że usługa multiroom jest nieaktywna. Czy to jest problemem? Tylko dlaczego kilka kanałów działa normalnie, a na innych wyświetla brak sygnału? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maniek357 Opublikowano 9 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2020 Może problem w instalacji antenowej (za słaby sygnał z niektórych transponderów). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jax21 Opublikowano 9 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2020 A czy problem może leżeć w za słabym sygnale Wi-Fi? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barti Opublikowano 9 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2020 Nie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jax21 Opublikowano 9 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2020 Pytam, bo jak włączę test połączenia internetowego to wyświetla mi "połączenie jest zbyt wolne, aby usługa działała poprawnie". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barti Opublikowano 9 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2020 To, że dekoder nie odbiera ci części kanałów, powodem na pewno nie jest za słaby sygnał sieci Wi-Fi. Tak, czy owak, przydałoby się zwiększyć u ciebie moc sygnału sieci Wi-Fi. Przenieś router w inne miejsce, ewentualnie dokup tzw. repeater Wi-Fi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jax21 Opublikowano 9 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2020 Czyli problemu szukać na kablu antenowym zapewne? Dodam, że na obu telewizorach odbierają te same kanały. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maniek357 Opublikowano 9 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2020 Instalacja to kabel + antena. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
neo_patryk Opublikowano 9 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2020 Jeżeli każdy kabel jest podłączony do jednego konwentera typu Quatro, to antenę można wykluczyć. Radzę pozamieniać dekodery miejscami. Jeżeli dekoder dodatkowy podłączony w miejsce głównego nie będzie miał problemów z odbiorem, a główny z kolei zacznie je mieć, to znaczy, że rzeczywiście problemem może być kabel. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jax21 Opublikowano 10 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2020 Tylko, że oba dekodery działają tak samo, odbierająte same kanały, myślę, że mogłem coś źle poustawiać w ustawieniach. OK, problem leżał w ustawieniach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gupik Opublikowano 12 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2020 A jak np. w domu są 3 telewizory z Wi-Fi i CI+ to zamiast dekoderów można wziąć moduły z kartami? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.