Jump to content

Multiroom Cyfrowego Polsatu


Recommended Posts

Pytanko do zorientowanych.

Chcę skorzystać z oferty multiroomu CP. Czy istnieje opcja zamówienia modułu CAM do jednego telewizora i zwykłego dekodera do drugiego telewizora? 

Link to post
Share on other sites

Niestety, obecnie już nie. Biorąc moduł CAM od Cyfrowego Polsatu, nie ma już w ogóle możliwości dobrania usługi Multiroom. :(

Link to post
Share on other sites

Ja jeszcze miałem to szczęście, że gdy podpisywałem umowę z Cyfrowym Polsatem i brałem moduł CAM zamiast dekodera dedykowanego to wówczas jeszcze można było przy tym dobrać usługę Multiroom, a w jej ramach tylko dekoder dedykowany jako urządzenie dodatkowe.

Jakiś czas później Cyfrowy Polsat całkowicie wycofał jednak taką możliwość. Obecnie, chcąc korzystać z usługi Multiroom, jesteśmy zmuszeni do korzystania wyłącznie z dekoderów dedykowanych tego operatora.

Mając moduł CAM od Cyfrowego Polsatu i nie mając przy tym usługi Multiroom, o usłudze tej możemy zapomnieć. Wówczas jedynie wchodzi w grę wymiana modułu CAM na dekoder dedykowany. :crazy:

Szkoda, ogromna szkoda. Takie rozwiązanie jest dla mnie absolutnie nie do zaakceptowania. :wacko:

Link to post
Share on other sites

Tyle tylko że multiroom w formie dedykowanego dekodera to koszt rzędu 10 zł miesięcznie. Natomiast dwie niezależnie umowy na dwa moduły przykładowo z pakietem np. Familijny, to już nie jest tak opłacalny interes 40 zł + 40 zł,co już daje kwotę 80 zł. 

Link to post
Share on other sites

U konkurencji ta sama sytuacja, nie ma opcji multiroomu z modułem🙄

Może ktoś logicznie wytłumaczyć dlaczego to dla nich taki problem?

Link to post
Share on other sites

Powinna być niezależna możliwość wyboru w opcji multiroom. Dekoder + moduł albo moduł + moduł, a nie tylko i wyłącznie dwa dekodery.

Przecież i tak im ludzie (abonenci) płacą.

Link to post
Share on other sites
2 godziny temu, yomex napisał:

U konkurencji ta sama sytuacja, nie ma opcji multiroomu z modułem

 

U konkurencji jest tak od samego początku, odkąd oferuje ona usługę Multiroom. :)  Mam tu na myśli oczywiście okres, od kiedy powstała platforma nc+ z połączenia dawnej CYFRY+ i n'ki.

 

 

11 minut temu, ARTIPAPK napisał:

Powinna być niezależna możliwość wyboru w opcji multiroom. Dekoder + moduł albo moduł + moduł, a nie tylko i wyłącznie dwa dekodery.

 

Też tak uważam i też jestem za tym. Ale jest, jak jest. :wacko:

Podejrzewam, że jest tak dlatego, aby nie dzielić usługi Multiroom pomiędzy dwoma lub więcej gospodarstwami domowymi, znajdującymi się np. na dwóch różnych krańcach Polski. ;)

Oprogramowanie dekoderów dedykowanych ma dodatkowo zabezpieczenie w postaci konieczności okresowej aktywacji dekodera dodatkowego za pomocą karty z dekodera głównego lub konieczność połączenia obu dekoderów kablem sieciowym LAN w celu automatycznego przekazywania uprawnień Multiroom z głównego dekodera do dodatkowego. Sam moduł CAM tego typu zabezpieczeń nie posiada. Służy on wyłącznie do dekodowania zakodowanych kanałów i jako taki samodzielnie nie funkcjonuje.

Link to post
Share on other sites

Cześć,

 

Do końca mojej umowy pozostało 18mc, ale już teraz chciałbym dobrać dodatkowy dekoder do multiroom. Myślałem, że podpiszę aneks i doliczą mi 5 zł do rachunku, ewentualnie moja umowa zostanie przedłużona do 24mc. Niestety wg konsultanta to niemożliwe. Jedyne rozwiązanie do podpisanie aneksu, wg którego opłata miesięczna wzrośnie o ok. 30zł na okres 36mc, gdyż mam Sport Premium.


Inaczej pozostaje czekać mi praktycznie do końca umowy, gdyż wtedy mogą pojawić się dla mnie nowe oferty.

Czy spotkaliście się z takim podejściem? To normalne w CP?

Link to post
Share on other sites

Tak, to normalne.

Tzw. budowanie długotrwałych relacji z klientem :D

Podobnie jak chcesz coś nowego typu Ekstraklasa, czy LM - też musisz podpisać droższy aneks i jak np. siedzisz w starym SmartDomie (połówka/złotówka) to on też leci.

Link to post
Share on other sites

Witam, mam problem. Zakupiłem dzisiaj multiroom w CP, dekodery Evobox Lite i problem jest tego typu, że mam tylko kanały polsatowskie, a i to nie wszystkie, czyli Polsat, TV4, Polsat 2 itp. W ustawieniach napisane jest, że usługa multiroom jest nieaktywna. Czy to jest problemem? Tylko dlaczego kilka kanałów działa normalnie, a na innych wyświetla brak sygnału?

Link to post
Share on other sites

Pytam, bo jak włączę test połączenia internetowego to wyświetla mi "połączenie jest zbyt wolne, aby usługa działała poprawnie".

Link to post
Share on other sites

To, że dekoder nie odbiera ci części kanałów, powodem na pewno nie jest za słaby sygnał sieci Wi-Fi.

Tak, czy owak, przydałoby się zwiększyć u ciebie moc sygnału sieci Wi-Fi. Przenieś router w inne miejsce, ewentualnie dokup tzw. repeater Wi-Fi.

Link to post
Share on other sites

Jeżeli każdy kabel jest podłączony do jednego konwentera typu Quatro, to antenę można wykluczyć. Radzę pozamieniać dekodery miejscami. Jeżeli dekoder dodatkowy podłączony w miejsce głównego nie będzie miał problemów z odbiorem, a główny z kolei zacznie je mieć, to znaczy, że rzeczywiście problemem może być kabel.

Link to post
Share on other sites

Tylko, że oba dekodery działają tak samo, odbierająte same kanały, myślę, że mogłem coś źle poustawiać w ustawieniach.

OK, problem leżał w ustawieniach. 

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...