Jump to content
Matthías

Multiroom Cyfrowego Polsatu

Recommended Posts

Dam znać czy coś się zmieniło.

Cp Go na evobox jako MR działa.

Była jakaś aktualizacja dekodera

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
W dniu 5.10.2019 o 16:45, OlafS napisał:

Zawsze można poprosić babcię by porządnie podlała paprotkę,która stoi na dekoderze- potem trzeba go wygrzać na kaloryferze i do APS😁

Sprawne oko od razu wychwyci zalanie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@djadijos Nie czujesz sarkazmu- uwalić każdy sprzęt można na wiele sposobów, czasami wystarczy rozmontować zapalniczkę i "pstryknąć" w czuły punkt- zbrodnia doskonała;)🤣

  • Haha 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam, mam tylko krótkie pytanie. Czy możliwa jest kofiguraja: EVOBOX PVR+EVOBOX LITE. Chodzi o multiroom. A jeżeli nie, to z jakimi dekoderami współpracuje w multiroomie EVOBOX PVR?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam. Tak, jest taka możliwość (EVOBOX PVR+LITE).Warunkiem prawidłowego działania usługi Multiroom w tym wypadku jest podłączenie wszystkich dekoderów do tej samej lokalnej sieci komputerowej (LAN) przy wykorzystaniu routera do Internetu, jako urządzenia pośredniczącego lub poprzez połączenie bezpośrednio za pomocą kabla Ethernet.

Interesuje Cię nowa aktywacja czy przedłużenie kontraktu? 

Edited by Specjalista Cyfrowy Polsat

Share this post


Link to post
Share on other sites

Chcę przejść z nc+, ale muszę mieć dekoder z nagrywaniem, i 1x multiroom. Są wogóle jakieś fajne oferty,  bo w CP sie nie orientuje. Tak do 60pln z mr?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam wszystkich.

Mam problem z Multiroom. Konfiguracja to Evobox HD + Evobox Lite.

Chodzi o to, że dekodery po Wi-Fi się nie widzą, tzn. raz w miesiącu muszę biegać z Lite do HD i łączyć je ze sobą po skrętce na moment by się zobaczyły.

 

Po Wi-Fi Multiroom testowanie na 3 różnych routerach i to samo - nie widzą się, Lite co jakiś czas zablokowany.

 

Testując dzisiaj ponownie różne ustawienia zauważyłem, że Lite da się pingować z kompa, a HD nie można. Czy to może mieć jakiś związek? 

Wymieniałem ostatnio Lite na nowy, ale cały czas to samo. Może jeszcze wnioskować o wymianę dekodera głównego HD?

Jeśli nic nie pomoże to zostaje mi pociągnięcie kilku metrów skrętki by je na sztywno połączyć ze sobą, ale chciałbym tego uniknąć.

 

Z góry dzięki za pomoc i podpowiedzi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

A jaki masz router? 

Jesli mozesz poszukac w panelu routera ustawien zaawansowanych dla WiFi i bedą tam parametry takie jak: wireless client isolation, multicast filtering, broadcast filtering, (dynamic) multicast optimization, airgroup proxy, airgroup cache - to posprawdzaj ich wyłączanie po jednym tylko. Jesli bedzie "multicast to unicast conversion" to to nalezy wlaczyć.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
13 godzin temu, kluska23 napisał:

Witam wszystkich.

Mam problem z Multiroom. Konfiguracja to Evobox HD + Evobox Lite.

Chodzi o to, że dekodery po Wi-Fi się nie widzą, tzn. raz w miesiącu muszę biegać z Lite do HD i łączyć je ze sobą po skrętce na moment by się zobaczyły.

 

Po Wi-Fi Multiroom testowanie na 3 różnych routerach i to samo - nie widzą się, Lite co jakiś czas zablokowany.

 

Testując dzisiaj ponownie różne ustawienia zauważyłem, że Lite da się pingować z kompa, a HD nie można. Czy to może mieć jakiś związek? 

Wymieniałem ostatnio Lite na nowy, ale cały czas to samo. Może jeszcze wnioskować o wymianę dekodera głównego HD?

Jeśli nic nie pomoże to zostaje mi pociągnięcie kilku metrów skrętki by je na sztywno połączyć ze sobą, ale chciałbym tego uniknąć.

 

Z góry dzięki za pomoc i podpowiedzi.

Witam. W przypadku bezprzewodowego podłączenia, należy zwrócić uwagę na konfigurację routera Wi-Fi - nie może być uruchomiona opcja izolacji / separacji podłączonych do niego urządzeń Wi-Fi (nazwa tej opcji może się różnić w zależności od sprzętu).

W przypadku dekodera dodatkowego, ta opcja musi być wyłączona. Jeśli sytuacja się powtórzy, odezwij się do mnie.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam,

Posiadam jeden dekoder multiroom. Chciałbym do swojej ofery dodać kolejny... Istnieje taka możliwość? Dzwoniłem na infolinie 2 razy i 2 razy nie uzyskałem praktycznie żadnej odpowiedzi... Za pierwszy razem... dowiedziałem się, że muszę poczekac do końca umowy i podpisując nowa - dopiero wtedy mogę uzyskać drugi dekoder multiroom. Podczas trwania umowy nie ma takiej możliwości. Za drugim razem, rozmowa z innym konsultantem, dowiedziałem się, że taką rzecz odręki załatwie w APS. Do Punktu sprzedaży nie mam póki co możliwości udania się. Więcej prób rozmów z konsultantami na infolinii nie podejmowałem. A co Wy powiecie?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aby dobrać kolejny MR w trakcie już trwającej umowy  trzeba ja  aneksować na kolejny czas ?? 24 mce ?? Nie jestem pewien ale  tak mi przekazano kiedyś info 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam wszystkim przy okazji pierwszego posta na forum:)

I do rzeczy...

Po kilkunastu latach w "N" przymierzam się do zmiany operatora, jako że 3 dodatkowe dekodery zrobiły się wystarczające (przedtem potrzebowałem więcej, stąd odpadał Polsat).

 

Niby cena jest korzystniejsza w PC. Z różnic programowych (mnie interesujących) dostrzegłem tylko brak ligi angielskiej w piłkę kopaną w PC.

Technologia 4K mnie nie interesuje w telewizji, oferta filmowa również. Generalnie pełny pakiet "ogólny" + maksimum sportu.

 

Czy jest jakaś oferta promocyjna w Polsacie dla zmieniających dostawcę? ;)

Zasadnicze pytanie, czy warto zmieniać? ;) 

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Barnabi

Są pogłoski o jakimś świątecznym ataku na powiększenie bazy abonenckiej więc być może jakieś super atrakcje się trafią, również dla zmieniających operatora, myślę że to powinno się wyjaśnić wciągu najbliższych góra kilkunastu dni bo co by nie mówić do świąt coraz bliżej.

Zaglądaj tu regularnie to na pewno się dowiesz.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
12 godzin temu, Barnabi napisał:

Witam wszystkim przy okazji pierwszego posta na forum:)

I do rzeczy...

Po kilkunastu latach w "N" przymierzam się do zmiany operatora, jako że 3 dodatkowe dekodery zrobiły się wystarczające (przedtem potrzebowałem więcej, stąd odpadał Polsat).

 

Niby cena jest korzystniejsza w PC. Z różnic programowych (mnie interesujących) dostrzegłem tylko brak ligi angielskiej w piłkę kopaną w PC.

Technologia 4K mnie nie interesuje w telewizji, oferta filmowa również. Generalnie pełny pakiet "ogólny" + maksimum sportu.

 

Czy jest jakaś oferta promocyjna w Polsacie dla zmieniających dostawcę? ;)

Zasadnicze pytanie, czy warto zmieniać? ;) 

 

Jeśli jesteś zainteresowany poznaniem warunków, napisz do mnie w wiadomości prywatnej.

14 godzin temu, Vitaliss napisał:

Witam,

Posiadam jeden dekoder multiroom. Chciałbym do swojej ofery dodać kolejny... Istnieje taka możliwość? Dzwoniłem na infolinie 2 razy i 2 razy nie uzyskałem praktycznie żadnej odpowiedzi... Za pierwszy razem... dowiedziałem się, że muszę poczekac do końca umowy i podpisując nowa - dopiero wtedy mogę uzyskać drugi dekoder multiroom. Podczas trwania umowy nie ma takiej możliwości. Za drugim razem, rozmowa z innym konsultantem, dowiedziałem się, że taką rzecz odręki załatwie w APS. Do Punktu sprzedaży nie mam póki co możliwości udania się. Więcej prób rozmów z konsultantami na infolinii nie podejmowałem. A co Wy powiecie?


W celu dobrania kolejnego dekodera konieczne będzie zawarcie aneksu. Jeśli jesteś zainteresowany, napisz do mnie w wiadomości prywatnej.

Share this post


Link to post
Share on other sites
7 godzin temu, Specjalista Cyfrowy Polsat napisał:

 

Jeśli jesteś zainteresowany poznaniem warunków, napisz do mnie w wiadomości prywatnej.


W celu dobrania kolejnego dekodera konieczne będzie zawarcie aneksu. Jeśli jesteś zainteresowany, napisz do mnie w wiadomości prywatnej.

Napisałem PW

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...