Skocz do zawartości

Multiroom Polsat Box


Matthías
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

5 godzin temu, manguscik napisał:

 

Aby wymienić multiroom HD5500S na Evobox Lite musisz  przedłużyć umowę bo  bez tego nie dasz rady nic zrobić na zasadzie wymiany. Ja swój HD5500S wymieniłem na Evobox Lite przy przedłużaniu umowy nawet z zachowaniem 0 PLN za multiroom.

Tak. Ale czy Evobox Pvr i Evobox Lite będą się komunikowały poprzez sieć wifi tak żeby nie było konieczności przekładania kart?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 godzin temu, Jerzykowski napisał:

Tak. Ale czy Evobox Pvr i Evobox Lite będą się komunikowały poprzez sieć wifi tak żeby nie było konieczności przekładania kart?

tak dlatego ze maja wifi oba dekodery 

 

4 godziny temu, stefan85 napisał:

Mam dekoder HD 3000 jako dekoder mulitroom i czy będę mógł go bez problemów wymienić na dekoder na HD 5500s.

tak aneksujac umowe na kolejne 24mce :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 godzin temu, stefan85 napisał:

Mam dekoder HD 3000 jako dekoder mulitroom i czy będę mógł go bez problemów wymienić na dekoder na HD 5500s.

 

Jak ładnie poprosisz to wymienisz w ramach wymiany serwisowej. Sprawny nie podlega wymianie, poproś że babcia narzeka że nie ma zegarka widocznego w nocy, może da radę ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Byłem w ASP i powiedziała mi pani z APS że wymieniła by dekoder ale była w całej Polsce punktach sprzedaży była jakaś interwezacja czy coś takiego i nie mają w punktach dekoderów i od wtorku mają zacząć wysłać do punktów dekodery i więc nie pozostaje mi tylko czekać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 4.10.2019 o 12:15, Jerzykowski napisał:

Witam. Obecnie mam multiroom. Dekoder główny to Evobox PVR a do multiroom HD 5500s. Jednak denerwuje mnie przekładanie kart. Czy jest możliwość odddania HD5500s i wzięcia innego tak żeby multiroom działał bez przekładania kart i bez konieczności łączenia ich przewodem. W domu mam internet i sieć wifi.  

Witam. Jeśli chcesz skorzystać z powyższej konfiguracji, należy dokonać przedłużenia z wyminą sprzętu (minimum 16 miesięcy przed końcem kontraktu).

Jeśli jesteś zainteresowany, napisz do mnie wiadomość prywatną.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak, sprawdzałem wczoraj, na początku wydawać się mogło iż usterka naprawiona, plansza z wyborem treści, ale po próbie nawigacji po menu aplikacji znów pojawił błąd wewnętrzny.

Edytowane przez Barti
Usunięto zbędne cytowanie. Nie cytujemy treści poprzedniego postu w całości. Treści swojego postu nie zamieszczamy w obszarze cytowania treści innego postu, tylko pod nim. Poprawiono post.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

23 godziny temu, Specjalista Cyfrowy Polsat napisał:

Proszę o podanie dokładnego komunikatu błędu, który się wyświetla. 

 

2b-1109 błąd wewnętrzny.

Przy uruchamianiu aplikacji dekoder potrafi też się zawiesić.

Edytowane przez Barti
Treści swojego postu nie zamieszczamy w obszarze cytowania treści innego postu, tylko pod nim. Poprawiono post.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

22 godziny temu, BARTEK W. napisał:

Jest też błąd wewnętrzny 2b-1107

Sytuacja jest mi znana. Pracujemy nad rozwiązaniem tych nieprawidłowości. Przepraszam za niedogodności. 

 

22 godziny temu, dzanas69 napisał:

Po przywróceniu do ustawień fabrycznych nic się nie zmieniło, w dalszym ciągu nie działa

Tak jak pisałem, pracujemy nad usunięciem błędów. Jeśli do jutra sytuacja nie ulegnie zmianie, proszę o ponowny kontakt.

Edytowane przez Barti
Usunięto puste cytowanie treści innego postu.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...