stefan85 Opublikowano 4 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2019 A czy dekodery EVOBOX PVR lub EVOBOX HD można wziąść jako mulitroom? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
support458 Opublikowano 4 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2019 Nie można. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patryszq Opublikowano 4 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2019 evo HD lub evo PVR sa traktowane jako glowne dekodery - do nich tylko lite - ale lite nie ma opcjo podlaczenia dysku wiec LIPA wiec nawet okrojona opcja pvr nie ma racji bytu jedna dadzą to drugie zabiorą i tak w kółko Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stefan85 Opublikowano 4 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2019 Dzięki wszystkim za pomoc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jerzykowski Opublikowano 4 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2019 5 godzin temu, manguscik napisał: Aby wymienić multiroom HD5500S na Evobox Lite musisz przedłużyć umowę bo bez tego nie dasz rady nic zrobić na zasadzie wymiany. Ja swój HD5500S wymieniłem na Evobox Lite przy przedłużaniu umowy nawet z zachowaniem 0 PLN za multiroom. Tak. Ale czy Evobox Pvr i Evobox Lite będą się komunikowały poprzez sieć wifi tak żeby nie było konieczności przekładania kart? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stefan85 Opublikowano 4 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2019 Mam dekoder HD 3000 jako dekoder mulitroom i czy będę mógł go bez problemów wymienić na dekoder na HD 5500s. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patryszq Opublikowano 5 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2019 6 godzin temu, Jerzykowski napisał: Tak. Ale czy Evobox Pvr i Evobox Lite będą się komunikowały poprzez sieć wifi tak żeby nie było konieczności przekładania kart? tak dlatego ze maja wifi oba dekodery 4 godziny temu, stefan85 napisał: Mam dekoder HD 3000 jako dekoder mulitroom i czy będę mógł go bez problemów wymienić na dekoder na HD 5500s. tak aneksujac umowe na kolejne 24mce Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maks27 Opublikowano 5 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2019 13 godzin temu, stefan85 napisał: Mam dekoder HD 3000 jako dekoder mulitroom i czy będę mógł go bez problemów wymienić na dekoder na HD 5500s. Jak ładnie poprosisz to wymienisz w ramach wymiany serwisowej. Sprawny nie podlega wymianie, poproś że babcia narzeka że nie ma zegarka widocznego w nocy, może da radę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OlafS Opublikowano 5 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2019 Zawsze można poprosić babcię by porządnie podlała paprotkę,która stoi na dekoderze- potem trzeba go wygrzać na kaloryferze i do APS Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stefan85 Opublikowano 5 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2019 Byłem w ASP i powiedziała mi pani z APS że wymieniła by dekoder ale była w całej Polsce punktach sprzedaży była jakaś interwezacja czy coś takiego i nie mają w punktach dekoderów i od wtorku mają zacząć wysłać do punktów dekodery i więc nie pozostaje mi tylko czekać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 7 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2019 W dniu 4.10.2019 o 12:15, Jerzykowski napisał: Witam. Obecnie mam multiroom. Dekoder główny to Evobox PVR a do multiroom HD 5500s. Jednak denerwuje mnie przekładanie kart. Czy jest możliwość odddania HD5500s i wzięcia innego tak żeby multiroom działał bez przekładania kart i bez konieczności łączenia ich przewodem. W domu mam internet i sieć wifi. Witam. Jeśli chcesz skorzystać z powyższej konfiguracji, należy dokonać przedłużenia z wyminą sprzętu (minimum 16 miesięcy przed końcem kontraktu). Jeśli jesteś zainteresowany, napisz do mnie wiadomość prywatną. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paroweczkamichal Opublikowano 7 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2019 Dzień dobry, mam pytanie dotyczące modułu cam i multiroom. Czy jest możliwość, posiadając 2 telewizory, zrobić tak, aby na jednym z nich był moduł cam, a na drugim normalny dekoder. Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ozzy666 Opublikowano 8 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2019 @paroweczkamichal Tak, podpisując dwie oddzielne umowy. Niestety obecnie Polsat jak i PC+ nie dają możliwości posiadania multiroom z modułem CAM. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stefan85 Opublikowano 14 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2019 Mam dekoder główny EVOBOX PVR i czy można wziąść jako mulitroom dekoder EVOBOX LITE? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patryszq Opublikowano 14 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2019 tak , ale trzeba podpisac aneks do umowy na kolejne miesiace Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BARTEK W. Opublikowano 14 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2019 5 godzin temu, stefan85 napisał: Mam dekoder główny EVOBOX PVR i czy można wziąść jako mulitroom dekoder EVOBOX LITE? Tak, wziąłem evoboxa lite do MR przy przedłużaniu umowy. Na tym Evo lite póki co CP Go nie chodzi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 15 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2019 Czy niedogodności nadal występują? Jeśli tak, opisz mi, co dokładnie się dzieje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BARTEK W. Opublikowano 15 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2019 (edytowane) Tak, sprawdzałem wczoraj, na początku wydawać się mogło iż usterka naprawiona, plansza z wyborem treści, ale po próbie nawigacji po menu aplikacji znów pojawił błąd wewnętrzny. Edytowane 16 Października 2019 przez Barti Usunięto zbędne cytowanie. Nie cytujemy treści poprzedniego postu w całości. Treści swojego postu nie zamieszczamy w obszarze cytowania treści innego postu, tylko pod nim. Poprawiono post. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 15 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2019 Proszę o podanie dokładnego komunikatu błędu, który się wyświetla. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzanas69 Opublikowano 15 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2019 U mnie występuje podobny przypadek, evo lite jako mr do evo pvr, aplikacja się uruchamia, natomiast nie wyświetla treści, nie wyświetla się żaden numer błędu, Hbo go działa prawidłowo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 15 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2019 Proszę, zweryfikuj, czy sytuacja występuje po przywróceniu ustawień fabrycznych dekodera. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BARTEK W. Opublikowano 15 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2019 (edytowane) 23 godziny temu, Specjalista Cyfrowy Polsat napisał: Proszę o podanie dokładnego komunikatu błędu, który się wyświetla. 2b-1109 błąd wewnętrzny. Przy uruchamianiu aplikacji dekoder potrafi też się zawiesić. Edytowane 16 Października 2019 przez Barti Treści swojego postu nie zamieszczamy w obszarze cytowania treści innego postu, tylko pod nim. Poprawiono post. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzanas69 Opublikowano 15 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2019 U mnie występuje podobny przypadek, evo lite jako mr do evo pvr, aplikacja się uruchamia, natomiast nie wyświetla treści, nie wyświetla się żaden numer błędu, Hbo go działa prawidłowo.Po przywróceniu do ustawień fabrycznych nic się nie zmieniło, w dalszym ciągu nie działa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BARTEK W. Opublikowano 15 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2019 Jest też błąd wewnętrzny 2b-1107 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 15 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2019 (edytowane) 22 godziny temu, BARTEK W. napisał: Jest też błąd wewnętrzny 2b-1107 Sytuacja jest mi znana. Pracujemy nad rozwiązaniem tych nieprawidłowości. Przepraszam za niedogodności. 22 godziny temu, dzanas69 napisał: Po przywróceniu do ustawień fabrycznych nic się nie zmieniło, w dalszym ciągu nie działa Tak jak pisałem, pracujemy nad usunięciem błędów. Jeśli do jutra sytuacja nie ulegnie zmianie, proszę o ponowny kontakt. Edytowane 16 Października 2019 przez Barti Usunięto puste cytowanie treści innego postu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.