Skocz do zawartości

Awarie i problemy techniczne po stronie Polsat Box


Palikot
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Masz Ty lub Twój sąsiad internet LTE? Modem/router/antena umieszczona blisko czaszy/konwertera/przewodu antenowego/dekodera może być źródłem Twoich problemów.

Tutaj masz przydzielone częstotliwości LTE: https://www.uke.gov.pl/files/?id_plik=9455 12475MHz minus 10600 idealnie pasuje pod LTE Polkomtela (1875MHz).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie ma żadnego problemu z transponderem 12.476. Na sprawnej instalacji antenowej dziala cały czas bez najmniejszych problemów.

Jeśli ktoś nie potrafi sam rozwiązać problemu z odbiorem powinien zamówić instalatora.

Kolejne posty tego typu powinny trafić do kosza.

Posty nie mają związku z wątkiem.

Edytowane przez support458
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

mam taki problem z CP. Wczoraj po północy działały mi normalnie wszystkie kanały. Dziś z rana odpalam tv i działa mi tylko paczka eleven. Na reszcie jest, że tego kanału nie ma w moim abonamencie. Mam tv sony z modułem CAM PCMCIA SCM 05.  Rozumiem, że muszę ponowić sygnał? Na jakim kanale mam to zrobić? Lepiej przez infolinię czy przez ICOK? Może coś innego pomoże?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najlepiej poprzez ICOK, ustaw na kanale Polsat Food HD i oczekuj do 15 minut kanały powinny "wskoczyć".

Edytowane przez Mr. Orbita
Temat zamknięty, ciąg dalszy w nowym wątku: http://forum.satkurier.pl/topic/19550-problemy-z-odbiorem-sygnału-cyfrowego-polsatu/
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...