Asansiasz Opublikowano 29 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2017 Jest może gdzieś zawartość CP GO jeżeli chodzi o wypożyczalnie filmów i seriali już w cenie ? Bardzo ustępuję NC+GO ? W ence niestety jest duża dynamika i całych sezonów nie ma, jedynie kilka ostatnich odcinków... a zależy mi na pełnych sezonach. Czym się różni CP GO od Ipli ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kobi666 Opublikowano 4 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2018 Co to za idiotyczny pomysł że kasując urządzenie na którym mam dostęp do polsat go to następne mogę skasować dopiero za tydzień. W czym tutaj CP widzi problem że nie można skasować np.wszystkich. Rozumiem 24 godziny ale tydzień ? Dlaczego nie ma National Geographic HD w polsat go ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaś Fasola Opublikowano 5 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2018 Oni zawsze robią abonentowi pod górę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dyziooo Opublikowano 6 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2018 (edytowane) Co to za idiotyczny pomysł że kasując urządzenie na którym mam dostęp do polsat go to następne mogę skasować dopiero za tydzień. W czym tutaj CP widzi problem że nie można skasować np.wszystkich. Rozumiem 24 godziny ale tydzień ? Dlaczego nie ma National Geographic HD w polsat go ?Spróbuj zapytać na infolinii bo np w NC+go jest tez ograniczenie blokada ze 4 urządzenia maksymalne i trzeba czekać do nowego miesiąca rozliczeniowego !! ALE jak się zadzwoni i poprosi to JEDNO urządzenie usuną wcześniej i można to jedno wolne zapisać na nowo Edytowane 6 Stycznia 2018 przez dyziooo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kojkojo78 Opublikowano 14 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2018 Macie doświadczenie z instalacją aplikacji CP GO na Android TV ? U mnie śmiga bardzo ładnie, poza takim drobiazgiem, że obsługiwać muszę myszką, a pilot nie działa, czy też działa, ale tylko strzałki w bok. Góra / dół oraz włączenie OK nie działają. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziabolek7 Opublikowano 14 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2018 CP Go oficjalnie nie ma na Android TV, to wersja ze zwykłego Androida, dlatego tak działa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kojkojo78 Opublikowano 14 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2018 Zgadza się. Tak pytam, czy komuś działa inaczej. Bo pewnie może być różnie w różnych wersjach Androida. Swoją drogą, szkoda że oficjalnej nie ma, skoro bardzo fajnie działa ta dla mobilnych. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aro Opublikowano 14 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2018 Na jakim telewizorze działa Ci apka? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kojkojo78 Opublikowano 14 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2018 (edytowane) Philips PUS 6401/12 z Androidem 6.0. Instalacja oczywiście z pliku. Ze sklepu nie zainstalujesz. Edytowane 14 Stycznia 2018 przez Barti Usunięto zbędne cytowanie. Nie cytujemy treści poprzedniego postu w całości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kobi666 Opublikowano 17 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2018 Ogólnie aplikacja OK. Minusy: 1. Brak możliwości utworzenia listy ulubionych na stałe jak w nc+go. 2. Po co 2 razy Eurosport 1 ? 3. Powinny być jak nc+go 4 urządzenia a nie 3 i usuwanie za np. 3 dni a nie tydzień. 4. Wiadomo że to aplikacja głównie z myślą na urządzenia przenośne ale aplikacja na Smart TV czy Android TV BY SIĘ PRZYDAŁA. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomekjmopl Opublikowano 18 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2018 (edytowane) Witam! Mam taki oto problem: Do CP GO mam "podpięte" dwa urządzenia mobilne. Na jednym z nich kanały są wyświetlane w jakości 576p lub 720p, czyli jest ok, natomiast na drugim dostępna jest tylko i wyłącznie jakość 240p na każdym kanale. Urządzenie to ma możliwość wyświetlania rozdzielczości nawet 4K, więc nie jest to wina "sprzętowa". W ustawieniach mam klikniętą najlepsza jakość, ale wygląda na to, że 240p to jest jedyna jaka jest dostępna. Łącze jest stabilne, 60mb/s. Urządzenie które "działa poprawnie" ma zainstalowaną wersję aplikacji GO 1.0.7 i Andka 7, Nougat, urządzenie z którym jest problem ma zainstalowaną najnowszą wersję aplikacji 1.0.8 i Andka 4.4.2. Proszę o jakieś sugestie, może ktoś z Was się spotkał z takim zagadnieniem? Co ciekawe wg FAQ powinienem mieć na obu urządzeniach jakość 320p lub mniejszą w zależności od kanału: "Na dekoderach materiały są dostępne w jakości 576p oraz 720p. W aplikacji mobilnej i na stronie internetowej dodatkowo w jakości 320p. Jednak nie każdy materiał jest dostępny we wszystkich wymienionych jakościach" Edytowane 18 Stycznia 2018 przez tomekjmopl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomekjmopl Opublikowano 22 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2018 Problem rozwiązany, kwestia była tylko i wyłącznie odpowiedniej sekwencji ustawień w aplikacji GO. Metodą "prób i błędów" mam już do wyboru 720p/576p/320p ... U mnie przy Andku 4.4.2 pomogło ustawienie starej wersji odtwarzacza + "jakości ostatnio wybranej". Wtedy jak zadziałało buforowanie i wskoczył obraz oraz możliwość wyboru poszczególnych rozdzielczości obrazu, zmieniłem w ustawieniach na "jakość najlepszą" no i hula Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maroD Opublikowano 24 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2018 w aplikacji był TVP Sport czy tylko mi sie tak wydawało? bo teraz nie widze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patryk7588 Opublikowano 24 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2018 Nie było. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paw98 Opublikowano 25 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2018 Czy majac do konca umowy 24 miesiace, moge sobie dokupic ON THE GO? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 25 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2018 I tak, i nie. Bez przedłużenia obecnej umowy nie da się dobrać On The Go. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kobi666 Opublikowano 26 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2018 Problem rozwiązany, kwestia była tylko i wyłącznie odpowiedniej sekwencji ustawień w aplikacji GO. Metodą "prób i błędów" mam już do wyboru 720p/576p/320p ... U mnie przy Andku 4.4.2 pomogło ustawienie starej wersji odtwarzacza + "jakości ostatnio wybranej". Wtedy jak zadziałało buforowanie i wskoczył obraz oraz możliwość wyboru poszczególnych rozdzielczości obrazu, zmieniłem w ustawieniach na "jakość najlepszą" no i hula W aplikacji masz w opcjach wybór jakości transmisji - wybierz: Zawsze najlepsza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ar69 Opublikowano 30 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2018 Witam wszystkich. Mam pytanie: Ponieważ dopiero "przymierzam" się do oferty CP, chciałbym wiedzieć czy w serwisie CP Go na kanałach Eleven występowały sytuacje nieemitowania niektórych transmisji z tytułu ograniczeń licencyjnych? Z góry dziękuję za odpowiedź. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maroD Opublikowano 30 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2018 Ja się z czymś takim nie spotkałem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SatExpert Opublikowano 30 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2018 Witam wszystkich. Mam pytanie: Ponieważ dopiero "przymierzam" się do oferty CP, chciałbym wiedzieć czy w serwisie CP Go na kanałach Eleven występowały sytuacje nieemitowania niektórych transmisji z tytułu ograniczeń licencyjnych? Z góry dziękuję za odpowiedź.Chyba NFL, ale mogę się mylić... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krisss3114 Opublikowano 3 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2018 Dzień dobry. Mam pytanie: czy CP Go ma jakieś ograniczenia w oglądaniu? Tzn. np. Nc+go to bodajże 100 godzin/miesiąc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patryk7588 Opublikowano 3 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2018 Nie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gebius Opublikowano 9 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2018 W Cyfrowym Polsacie GO dostępne kanały Eurosport 3, 4, 5 na początku listy i jest polski komentarz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gawcio125 Opublikowano 9 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2018 Czy działa wam CP GO w tym momencie? U mnie problem z logowaniem na dwóch kontach. Rano było OK. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
manner Opublikowano 9 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2018 Nie da się zalogować. Błąd zapytania.Kod błędu: 5001/16000::58ba42ab-4344-4a8f-8bb7-ba2a4925682d-2 W ICIK'u też błąd. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.