Gość jaszek Opublikowano 13 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2020 Też mam taki sam komunikat. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rsw Opublikowano 13 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2020 1 godzinę temu, maniek357 napisał: U mnie problem z CP GO jest na kablowym łączu internetowym. Na mobilnym internecie Plusa działa normalnie. Wygląda więc na jakąś awarię "na łączach". U mnie leży na mobilnym Plusie i T-Mobile, z różnych routerów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DamPrz Opublikowano 13 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2020 Czy dobrze rozkminiam? (bo dla mnie to nowy temat) Cyfrowy Polsat GO jest za darmo dla każdego, tzn. można oglądać np. na komórce kanały online, które się ma w pakiecie? A czy On the Go to jest ta opcja dodatkowo płatna 5 zł i tam jest już wideo na życzenie? Zainstalowałem apkę Cyfrowy Polsat Go. U mnie na smartfonie wszystko hula, a u ojca błąd 100020. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barti Opublikowano 13 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2020 2 minuty temu, DamPrz napisał: Cyfrowy Polsat GO jest za darmo dla każdego, tzn. można oglądać np. na komórce kanały online, które się ma w pakiecie? Tak, ale nie wszystkie. W usłudze Cyfrowy Polsat GO (On the go) brakuje m.in. podstawowych kanałów, jak np. TVP1, TVP2, TVN, Polsat itp. Brak tych kanałów to jest dla mnie dyskwalifikacja tej usługi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kingofsouth Opublikowano 13 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2020 (edytowane) 8 minut temu, Barti napisał: Brak tych kanałów to jest dla mnie dyskwalifikacja tej usługi. Tylko , że tych kanałów nie posiada ani jedna usługa poza WP Pilot. Są one dostępne na łączach internetowych np: Vectry , UPC , ale gdy używasz Internet niezależny od tych operatorów one już nie działają. Edytowane 13 Stycznia 2020 przez kingofsouth Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barti Opublikowano 13 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2020 @kingofsouth No i właśnie dlatego taka usługa jest dla mnie nic nie warta. Cieszę się, że swego czasu zrezygnowałem z usługi Cyfrowy Polsat GO. I już raczej do niej nie powrócę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
neo_patryk Opublikowano 13 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2020 Brak podstawowych kanałów to zdecydowany minus CP GO, co na infolinii jest tłumaczone brakiem licencji, a przynajmniej ja dostałem taką informację. Sama usługa jest jednak czasami praktyczna, z uwagi na możliwość cofania programów. Przy okazji. CP GO raczej nie jest darmowe, skoro mimo wysokiego pakietu płacę za to 5 zł miesięcznie. @jacekgothic Jeżeli to naprawili do dobrze, ponieważ było naprawdę kłopotliwe, tym bardziej że mogę mieć tylko 3 urządzenia zamiast 5, co obecnie w sumie i tak nie stanowi dla mnie różnicy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DamPrz Opublikowano 14 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2020 U mnie w ICOK-u pisze że mam aktywną opcję KATALOG ONLINE (0,00 zł). Kojarzę, że wcześniej było coś za 5 zł dodatkowo i chyba był to CP GO - zainstalowałem ostatnio z ciekawości apkę, zalogowałem i działają kanały, które mam w pakiecie. Ale u ojca na telefonie błąd 100020, u brata też. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacekgothic Opublikowano 14 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2020 Zadzwoniłem, wszystkie urządzenia usunięte, dane w przeglądarce wyczyszczone, urządzenia dodane jeszcze raz i nadal lipa. Kobieta na infolinii nie miała pojęcia co jest grane. Podobno wiedzą o problemie, ale jak zapytałem o jakieś konkrety, to nie potrafiła nic powiedzieć. Cały czas błąd odtwarzania (różne urządzenia, internet) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DamPrz Opublikowano 14 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2020 Czyli teoretycznie powinno to działać na dowolnych kilku urządzeniach? Bo w pierwszym momencie to sobie pomyślałem, że na smartfonie mam konto Gmail swoje i logowanie do CP GO właśnie tym Gmailem działa. A że ojciec ma na komórce inny Gmail, a loguje się moim mailem do CP GO to dlatego mu błąd wywala. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacekgothic Opublikowano 14 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2020 Teraz, DamPrz napisał: Czyli teoretycznie powinno to działać na dowolnych kilku urządzeniach? Na dowolnych 3 urządzeniach "mobilnych*" *telefony, PC, laptopy... U mnie czasem dodawało się nawet 5. Tylko trzeba uważać, bo jednorazowo można usunąć tylko 1 urządzenie, żeby usunąć kolejne, trzeba czekać (chyba) 7 dni. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Krzysiek11:) Opublikowano 14 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2020 Godzinę temu, DamPrz napisał: Czyli teoretycznie powinno to działać na dowolnych kilku urządzeniach? Bo w pierwszym momencie to sobie pomyślałem, że na smartfonie mam konto Gmail swoje i logowanie do CP GO właśnie tym Gmailem działa. A że ojciec ma na komórce inny Gmail, a loguje się moim mailem do CP GO to dlatego mu błąd wywala. Na każdym urządzeniu logujesz się danymi z ICOK. Maksymalnie 3 urządzenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DamPrz Opublikowano 14 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2020 Jak sprawdzić, które urządzenia znajdują się w limicie, a które nie? Mam taką informację: Liczba obecnie przypisanych urządzeń: 5. Limit wynosi: 3. Ojcu i bratu nie działa, bo są poza trójką? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jaszek Opublikowano 14 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2020 (edytowane) U mnie nadal przy próbie uruchomienia kanału (smartfon z Android) błąd 100020. I tak od wczoraj. Aż mi się nie chce dzwonić na infolinię. Znając życie usłyszę o konieczności ponownej instalacji aplikacji, wyczyszczenia historii, itp. Przecież oni się nie przyznają do tego, że jest jakiś problem. Edytowane 14 Stycznia 2020 przez jaszek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DamPrz Opublikowano 14 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2020 Brat zainstalował pierwszy raz apkę i od razu nie działa, więc co tu czyścić? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jaszek Opublikowano 14 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2020 Ale konsultanci pracują na schematach. Ich to w ogóle nie interesuje. Jak kiedyś zgłosiłem, że w MUX-4 nie działa nieistniejące Radio Bajka (szum), to kazali zmienić ustawienie anteny. Jak zgłaszałem brak uprawnień do części paczki Polsat Sport Premium to wysłali mnie na wycieczkę krajoznawczą z dekoderem 20 km w jedną stronę, choć problem nawet tu, na forum, był powszechnie znany. Prędzej zwalą na smartfon, że z nim jest coś nie tak. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacekgothic Opublikowano 14 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2020 Godzinę temu, DamPrz napisał: Jak sprawdzić, które urządzenia znajdują się w limicie a które nie? Zaloguj się do ICOK. Następnie zakładka: Godzinę temu, DamPrz napisał: Ojcu i bratu nie działa, bo są poza trójką? Nie. Nie działa, bo nikomu nie działa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DamPrz Opublikowano 14 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2020 No, faktycznie mi też przestało działać na Mate 10 Lite. Ale wczoraj, gdy im nie działało to u mnie jeszcze wszystko grało. W ICOK-u miałem 5 urządzeń, jedno usunąłem, kolejne do usunięcia za tydzień dopiero. Limit 3 odnosi się do ilości zarejestrowanych urządzeń, czy do urządzeń aktywnych? Bo skoro na liście można mieć więcej niż 3... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacekgothic Opublikowano 14 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2020 4 minuty temu, DamPrz napisał: Limit 3 odnosi się do ilości zarejestrowanych urządzeń Zarejestrowanych, pozostałe, to błąd. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barti Opublikowano 14 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2020 Pamiętam, gdy ja jeszcze miałem aktywną tę usługę to pomimo limitu rzekomo 3 urządzeń, gdy zalogowałem się po raz pierwszy na moim smartfonie to dodał się on jako pierwsze urządzenie, następnie zalogowałem się na laptopie to ten ostatni dodał się jako drugie. Natomiast, gdy zalogowałem się na laptopie ponownie to dodał on się ponownie jako trzecie urządzenie i każde następne logowanie się do usługi Cyfrowy Polsat GO na jednym i tym samym laptopie powodowało, że dodawał on się kolejny raz, jako nowe urządzenie. Gdy doszło do 5 zarejestrowanych urządzeń (pomimo korzystania z Cyfrowy Polsat GO fizycznie jedynie na dwóch) to nastąpił "szlaban" i był koniec możliwości korzystania z tej usługi na laptopie, ciągle jednym i tym samym. Dlatego też ja m.in. dlatego "podziękowałem" później za tę usługę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jaszek Opublikowano 14 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2020 44 minuty temu, DamPrz napisał: W ICOK-u miałem 5 urządzeń, jedno usunąłem, kolejne do usunięcia za tydzień dopiero. Limit 3 odnosi się do ilości zarejestrowanych urządzeń, czy do urządzeń aktywnych? Bo skoro na liście można mieć więcej niż 3... Bo coś się zepsuło u nich. Mi też dodało nowe urządzenia ponad limit, co ciekawe dodał się tam dwa razy ten sam smartfon. A usunąć wszystkich nie można, u mnie dopiero od 20 stycznia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DamPrz Opublikowano 14 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2020 14 minut temu, Barti napisał: Pamiętam, gdy ja jeszcze miałem aktywną tę usługę to pomimo limitu rzekomo 3 urządzeń, gdy zalogowałem się po raz pierwszy na moim smartfonie to dodał się on jako pierwsze urządzenie, następnie zalogowałem się na laptopie to ten ostatni dodał się jako drugie. Natomiast, gdy zalogowałem się na laptopie ponownie to dodał on się ponownie jako trzecie urządzenie i każde następne logowanie się do usługi Cyfrowy Polsat GO na jednym i tym samym laptopie powodowało, że dodawał on się kolejny raz, jako nowe urządzenie. Gdy doszło do 5 zarejestrowanych urządzeń (pomimo korzystania z Cyfrowy Polsat GO fizycznie jedynie na dwóch) to nastąpił "szlaban" i był koniec możliwości korzystania z tej usługi na laptopie, ciągle jednym i tym samym. Dlatego też ja m.in. dlatego "podziękowałem" później za tę usługę. W nc+ Go na pewno jest tak, że każda przeglądarka na laptopie to inne urządzenie. Być może przeglądarka się aktualizowała i wykrywało ją jako nową. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barti Opublikowano 14 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2020 @DamPrz No właśnie, że nie! Na laptopie korzystam cały czas z jednej i tej samej przeglądarki, Mozilla Firefox. W czasie, gdy korzystałem z usługi Cyfrowy Polsat GO, żadne aktualizacje przeglądarki nie miały miejsca. Natomiast kończąc pracę na komputerze, każdorazowo czyściłem przeglądarkę, tzn. historię, pliki cookies (tzw. "ciasteczka") itp. Może to z tego powodu tak się u mnie z tym Cyfrowy Polsat GO działo? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacekgothic Opublikowano 14 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2020 12 minut temu, DamPrz napisał: każda przeglądarka na laptopie to inne urządzenie. W CP GO też tak jest. 13 minut temu, DamPrz napisał: przeglądarka się aktualizowała i wykrywało ją jako nową. Dawniej tak było, ale naprawili ten błąd. 2 minuty temu, Barti napisał: każdorazowo czyściłem przeglądarkę, tzn. historię, pliki cookies (tzw. "ciasteczka") itp. Może to z tego powodu tak się u mnie z tym Cyfrowy Polsat GO działo? Na 100% dlatego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barti Opublikowano 14 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2020 Teraz, jacekgothic napisał: Na 100% dlatego. Skoro tak to jest to, delikatnie mówiąc, niepoważne! Z powodu usługi Cyfrowy Polsat GO, czy jakiejkolwiek innej podobnej, nie będę przecież zapychał i zarazem zaśmiecał sobie komputera przechowywaniem na nim "przez wieczność" wszystkiego, co dotąd przeglądałem w Internecie, w tym również pliki cookies. Cenię sobie porządek na komputerze i swoją prywatność. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.